sâmbătă, 4 aprilie 2020

ZIUA A IV-A


ZIUA A IV-A



·    Scriam ieri de spatiul in care se simtea un foarte aprig frig. Am vazut cu totii, mai ales prin filme, ca de multe ori, cand cineva urmeaza sa plece intr-o alta lume, spune ca i se face foarte frig, inainte de a-si da sufletul. Am realizat ca de fapt, frigul simtit aseara a avut legatura si cu simbolica moarte a Mamei Pamant. Am publicat articolul de ieri, la ora 23:03. Simteam frigul de ceva vreme. Imediat dupa publicare, am zis sa mai fac un set din rugaciunea Lumii. Am facut 21 de seturi pana la finalul zilei de 31 martie, in mod accelerat, dar mi-am propus sa mai fac inca o data rugaciunea, cu un set pe zi, pe parcursul a 21 de zile. Am inceput cu “Tatal nostru”. Prima rugaciune, a doua, a treia … De la a patra incolo a inceput a ma cuprinde o energie a iubirii care crestea in intensitate din ce in ce mai mult. Am inchis ochii. Am vazut o frumoasa femeie, care era imens de mare, avand la nivelul picioarelor sale, cu o inaltime pana la glezne, o multime de oameni si poate si de alte fiinte, apartinand altor civilizatii, toti fiind imbracati in alb. Erau ca niste puisori mici pe langa closca. Eu vedeam imaginile ba din postura unui astfel de om, ba de undeva de sus. I-a cuprins pe toti cu iubire in brate si le-a multumit pentru tot ce au facut pentru binele ei. Puteti intelege, cum am inteles si eu aseara, ca era vorba despre Mama Pamant. A durat cateva minute aceasta simtire si imagine, dupa care iubirea aceea a inceput a scadea in intensitate. La un moment dat imaginea aceea a disparut si i-a luat locul o alta imagine. Era ceva ce am vazut si in urma cu cateva zile. Stateam pe un pat si tineam pe brate o femeie batrana, obosita si bolnava, cu capul catre partea mea stanga, in dreptul inimii mele. O mangaiam pe frunte si pe crestetul capului si am inceput a plange amarnic pentru ca stiam ce urmeaza. I-am multumit si eu si mi-am cerut iertare pentru toate greselile mele, din toate timpurile, iar la scurta vreme am auzit: “Gata, am murit!”. S-a intamplat la ora 23:15. Nu am mai vazut o ridicare in Ceruri cu acel corp muribund, asa cum a fost data trecuta. Imediat dupa aceea corpul mi-a disparut din brate si am inceput a merge in viteza mare printr-un tunel. Nu stiu daca ma puteti crede, dar nu mi-am putut stavili acel plans o ora de acolo mai departe. A fost exact ca atunci cand iti pierzi pe cineva drag din familie. Am iesit si afara din casa. Simteam o energie identica cu cea care se simte in Vinerea Mare, inainte de Paste, cand parca ceva lipseste.
·     Dupa ce am revenit, m-am reconectat la vederea mersului prin tunel. Pe la mijlocul lui ne-au asteptat niste aprige forte ale intunericului. S-a lasat cu batalie, dar a fost cu biruinta Luminii. Am aflat ca intunericul acela, avand la varf un vrajitor al vrajitorilor, ne-a facut viata amara multora dintre noi, vieti de vieti. Cand acel episod s-a terminat, undeva pe la ora 1 noaptea, ne-am continuat calatoria prin tunel. La un moment dat am adormit.
·     De dimineata a fost bine, dar am simtit iar frigul acela naprasnic. Dupa ceva vreme au aparut din nou vrajitori avand legatura cu finantele. De data asta instrumentele nu mai veneau din trecut ci de la noi, din viitor. Parca se derula inapoi filmul din succesiunea zilelor 1, 2 si 3. Parca ziua a 4-a ar fi o oglinda pentru ziua a 3-a, si poate ca ziua a 5-a va fi oglinda pentru ziua a 2-a, iar ziua a 6-a pentru prima zi. Acel ceva prin care am trecut a avut, cel putin pentru ziua de azi, un comportament de oglinda sau lentila. Vom vedea cum mai este in zilele ce urmeaza. La articolul “Ziua I”, un cititor caruia ii multumesc frumos pe aceasta cale si care in mod foarte interesant a publicat primul comentariu la aceeasi ora, 23:03, la care am publicat si eu articolul de aseara, prezinta comportamentul unei gauri negre: lentila sau oglinda. Va rog sa vedeti acolo.
·   Nu pot inchide comunicarea de azi fara a discuta un subiect foarte important: meditatia de maine dimineata, 5 aprilie, ora 5:45 (ora Romaniei). Va rog din suflet sa constientizati ca niciodata, atunci cand se anunta cu saptamani inainte un asemenea eveniment, fortele intunericului nu vor sta cu mainile in san. Au timp suficient sa se pregateasca. Cum anume, nu stiu, dar este sigur ce va spun. Niciodata nu a fost altfel. In alta ordine de idei, in plus fata de alte dati, ne aflam acum intr-o perioada foarte speciala. Noi cei de aici, cei de acum, pana nu se finalizeaza perioada celor sase zile, nu vom putea face nimic din acest prezent. Pentru oricine ar participa maine la lucrare, ii va veni energia din viitor. Noi acum suntem hraniti de energia Tesseractului si functionam pe un minim energetic. Sistemele automate nu merg si mare lucru nu putem face decat sa urmarim cum vin energiile din alte momente temporale: din trecut pentru primele trei zile care s-au scurs deja si din viitor pentru urmatoarele trei, una dintre ele fiind aproape de final. Prin urmare, avem de-a face cu o problema care ne aduce puternic in vizor TUNELURILE TIMPULUI. Daca ceva se interpune intre noi din viitor si noi cei de maine dimineata, energia aceea toata poate fi deturnata si poate fi folosita in alt fel. Acest mesaj al meu va ajunge la prea putini cititori, sunt constienta de asta, insa sunt constienta si de faptul ca Divinitatea va aranja totul de asa natura incat sa ajunga exact la cei care trebuie. Ce avem de facut? Vom cere ajutor noua, celor din viitor, si Divinitatii, pentru construirea unor tuneluri divine pentagonale la care fortele intunecate nu pot avea acces. Cred sincer ca sunt deja construite la ora asta, caci comunicarile dintre noi se mai desfasoara si pe cai celeste, nu numai pamantene. Punem intentia ca ele sa fie folosite pentru intreaga lucrare, astfel incat tot ce vine din alt moment temporal, necesar pentru ea, de la toti participantii, care cunosc sau nu cunosc ideile transmise acum, sa fie in maxima siguranta, iar rezultatul, de asemeni, sa fie in maxima siguranta si doar in slujba si spre victoria Luminii. Vom face asta chiar acum. In rest, daca ne trezim maine dimineata (valabil pentru cei din Romania) sau nu ne trezim, credeti-ma ca prea putin conteaza, pentru ca nu noi, cei de maine, suntem cei ce vom actiona maine, ci noi cei dintr-o anumita data viitoare. Cei care doresc sa constientizeze acel moment o pot face. Daca vor pune intentia sa li se arate, vor primi semne de Sus cu siguranta, la fiecare dupa sistemul sau de codificare si intelegere. Daca acum poate nu ma cred, imi vor da dreptate in ziua in care se va intampla asta. Va fi anuntata si pe blog acea data, dupa ceva vreme.


Pe maine!




30 de comentarii:

  1. "Asta este. De aceea sunteti aici. Acesta este momentul marii schimbari pe care le vei experimenta vreodata pe aceasta planeta. " - Adamus Saint-Germain
    Ceea ce se intampla pe planeta este epic, dar ceea ce se intampla in toata creatia nu are precedent. Este convergenta a tot ce a avut loc de la formarea Ordinului Arcului Ingerilor pana acum. Pandemia coronavirusului este doar varful aisbergului si doar un catalizator pentru ceva mult, mult mai mare, care afecteaza toate familiile angelice. Avem o linie de timp de convergenta.
    Cu mult timp in urma, intr-un loc indepartat, indepartat, Ordinul Arcului Ingerilor este format pentru a gasi o solutie la impasul energetic din cosmos. - Suna ca o linie de la Star Wars?- Mult prea familiar. - „Cu mult timp in urma, intr-un loc indepartat,”dar despre asta era vorba. Ordinul Arcului a fost format ...Ordinea Arcului Ingerilor este adunarea tuturor celor 144000 de familii ingeresti prin toata creatia. Energia a ajuns intr-un impas, un blocaj. Totul era doar un fel de oprire in timp. Asa ca familiile ingeresti s-au reunit pentru prima data si au creat acest lucru numit „Ordinul Arcului Ingerilor”.Se intampla chiar acum, nu in viitor. Se intampla chiar acum. Avem toate elementele care se reunesc.
    Gaia pleaca.
    Toti cei care s-au aflat in perifericele Pamantului, care au intervenit ori nu au contribuit la planeta chiar acum, sunt chemati acasa. Iar ordinele ingeresti se inchid. Ceea ce numim „extraterestri”, fiinte non-umane - sunt chemati inapoi la familia lor spirituala. Este timpul sa va intoarceti acasa si, dupa Adamus, acesta nu are precedent in toata Creatia.Cine s-ar fi gandit, cine s-ar fi putut gandi cum sa-i determine pe oameni sa ramana acasa?Dar se intampla chiar acum pe planeta.
    Acesta este momentul celei mai mari schimbari pe care le veti experimenta vreodata pe aceasta planeta. "Asta este. De aceea suntem aici. Am asteptat mult timp.Am intarziat realizarea noastra.Am asteptat pana am ajuns la acest punct si acesta este.Acesta este chiar acum.„Amintiti-va de ce ati venit aici, pentru a aduce, a intruchipa, a trai constiinta intr-un moment cel mai necesar pe planeta.”Este atat de important. Acum este momentul sa va amintiti, timpul sa va adanciti si sa va amintiti de ce sunteti aici.
    Te afli acasa, literalmente - in apartamentul tau, apartament, acasa, oriunde se intampla - esti acasa pentru un motiv acum.Coronavirusul este acela care provoaca asta, dar exista ceva mult mai mare in spatele lui.Esti acasa. Aveti aceste saptamani, poate luni pentru a fi acasa,pentru ca este timpul sa va permiteti Realizarea fara toate distragerile, fara tot zgomotul, fara orice altceva, treaba dvs. si toate presiunile zilnice.Acesta este timpul pe care l-am creat pentru noi insine pentru a permite Realizarea dvs. sau, dupa cum spune Adamus, „Este timpul sa va relaxati la Realizarea voastra”.Sunt atat de putine distrageri in prezent, comparativ cu orele normale.
    Este un moment perfect pentru tine, un timp pe care sa-l permiti, amintindu-ti tot timpul ca este energia ta.
    Poate dura mult timp pentru ca alti oameni sa realizeze asta, dar sunt destui acum care inteleg ca este energia ta.
    Energia este cantecul sufletului. Energia este comunicare.
    Deci, cu asta, sa respiram adanc, simtind toate aceste mesaje, toate aceste informatii care au dus pana acum.
    Simtiti-va in toate acestea si inspirati adanc bine, permitand fluxurilor energetice.
    Amintiti-va, este toata energia dvs. inspirati adanc si respirati „Eu sunt aici, eu exist.”
    Respirati adanc bine, in timp ce inchidem aceasta sesiune de convergenta.
    Respirati adanc bine si speram sa auzim de la dvs. in curand,sa te vedem curand.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru informatii! Dumnezeu este cu noi mereu! Faca-se Voia Sa! Namaste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandesc oare ce sa zic...in primul rand imaginea de la inceput mi-a placut mult,mi-a dat un mic zambet
    Aveti o perioada tare dificila si ziua ,dar si noaptea... :(
    Incerc si eu sa imi pun intentia,dorinta,sa se faca tot ce trebuie pt a ajuta lumina si sa se faca tot ce trebuie facut pt a fi bine.Chiar ma gandeam sa imi pun ceasul sa sune,dar ma bucur ca nu e nevoie :) Cu statul asta acasa nu mai am grija ca trebuie sa dorm la o anumita ora pt a fi ok la munca.
    Recunoc nu sunt eu cea mai informata ,credincioasa,iar uneori pricep mai greu,dar daca e nevoie citesc chiar si de 2,3 ori acolo unde nu am inteles exact si consider ca este importat.Acum este important!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am impresia ca din toata nebunia asta,planeta noastra mai respira si ea...este mai putina poluare.Cel mai tare m-a impresionat cum ati vorbit de pamant.Sunt sigura ca planeta noastra superba va fi bine,iar daca Pamantul va fi bine ar trebui sa fim si noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. GAIA,asa cum se cheama de fapt planeta pe care o numim TERRA este o fiinta vie,cu corp material,spirit si suflet,la fel ca omul!Suntem a 5-a lume pe planeta in lunga ei istorie,toate celelalte 4 lumi fiind distruse.Aceasta Lume,a 5-a se va sfarsi prin foc care va rezulta din uriasele eruptii ale mega-vulcanilor si se va modifica complet geologia scoartei terestre dupa mega-seismele si uriasele valuri tsunami care se vor produce.Toate aceste nemaipomenite fenomene vulcanice,geologice si marine vor fi determinate de apropierea mega-planetei rosii,HERKOLUBUS,(care este de circa 6 ori mai mare decat planeta Jupiter)la circa 14 milioane km departare de GAIA(TERRA).Marele astro-fizician chilian Carlos Munez FERRADA(nascut 1909-decedat 2001)a descoperit-o in anul 1939,i-a calculat traiectoria si principalele viteze cosmice dar si orbita ei cu precizie si,cu mari eforturi si foarte mari piedici si dificultati intampinate din partea tuturor autoritatilor statului chilian le-a adus la cunostinta lumii intregi!Cea mai mare apropiere fata de Terra a fost apreciata de C.M.FERRADA a se produce in jurul lunii februarie 2021 si va fi de aprox.14 milioane km.
      Iudeo-masonul Zacharia Sitchin a furat,in obisnuitul si binecunoscutul stil al jidanilor,cate ceva-ceva din cunostintele marelui astro-fizician si a scris el repede o carte SF,botezand-o planeta Nibiru...

      Ștergere
    2. Nibiru / Planeta X / Planeta Nouă / Elenin / Hercolubus / Red Planet / Dwarf Star sau alte denumiri se refera la o planeta galactica libera de orice sistem solar sau gravitational, cu propriul ecosistem de sustinere a vietii, un ecosistem dimensional, diferit de ecosistemul unitar al planetei noastre. Plus este dotat cu tehnologie cristalina si societatea care traieste pe planeta, denumita Anunaki poate merge unde vor ei. Ei au fost atrasi catre sistemul nostru solar foarte demult si prostiti sa se reincarneze. A rezultat o mostenire genetica foarte bogata pentru oameni si toate capacitatile parapsihice sunt mostenire genetica de la Anunaki. Dar Anunaki nu au inteles scara razboiului in care au fost atrasi, totusi ei au ajutat ca victime la construirea falsei lumini a sistemului de dominare si a matricei sale, precum si falselor corpuri de lumina care aveau in ADN cam cate putin din fiecare fiinta din galaxie. Tot datorita lor au fost capabili sa se creeze arme de distrugere in masa, si s-a efectuat industralizarea intregii plante.
      Sitchin a avut o fiinta multidomesionala care ii dicta cartile si 3 dintre ele sunt adevarate cu o mica exceptie, nu a nimerit timpul cand acele lucruri s-au intamplat, deoarece noi suntem de mai multi ani iesiti din linia liniara de timp, adica cam din 2012-2014 nu mai traim in timpul liniar, iar toate prezicerile lui poate s-au intamplat deja in alt timp.
      O distugere a planetei Pamant nu va exista, oricate teorii si filme de holiud vor propovadui acest lucru. Si chiar daca ele exista sunt toate mutate in alta linie de timp. Planeta Pamant are ceva unic in intreaga galaxie, se numesc chakre planetare si stiinta lor va fi dezvaluita in viitor. Asa cum se face backup la datele de pe hard-ul de calculator, exista 200 de backup-uri ale planetei Terra pentru orice eventuala distrugere. Nu acelasi lucru se poate afirma despre oamenii care traiesc pe planeta. Ei pot fi decimati cu totii de virus, poate avea loc o extinctie in masa de animale si plante, dar planeta nu se va distruge!!!Este capabila sa isi regenereze viata de la zero.

      Ștergere
    3. Wow!!!O adevarata "avalansa" de informatii care privesc planeta Hercolubus!In primul rand va spun ca eu nu am sustinut in postarea mea ca planeta GAIA(TERRA) va fi distrusa ci doar ca aceasta lume,a 5-a,la fel ca si toate celelalte 4 lumi anterioare ei va fi distrusa.Nu stiu ce inseamna planeta "libera de orice sistem solar sau gravitational" si v-as ruga sa binevoiti sa ne explicati mai pe larg si pe intelesul nostru,al profanilor.(Sa nu fie o planeta care nu se conformeaza Legilor Universale ale masei,vitezei,orbitelor,etc.?)In aceasta situatie cum a reusit oare Carlos FERRADA sa-i calculeze atat de precis traiectoria si vitezele sale cosmice?De asemenea nu stiu ce inseamna "tehnologie cristalina".Sa fie vorba despre tehnologia cristalelor dezvoltata de Lumea a 4-a,a ATLANTILOR?Cine i-a atras pe anunaki si i-a prostit sa se reincarneze pe GAIA(TERRA)?Si mai sunt atat de multe informatii din comentariu care se cer a fi explicate,dezvoltate,lamurite pe intelesul tuturor!Daca ,bineinteles cu acordul Dnei. Mihaela veti binevoi sa ne lamuriti si pe noi,profanii,va multumesc anticipat,cu respect.

      Ștergere
    4. Imi cer scuze dar nu am cum, este foarte vast subiectul si cate franturi de informatie poate dauneaza mai grav decat sa nu stiti nimic.
      Imi cer scuze din nou, dar informatiile scrise sunt pe internet nu de la mine. Daca erau a mele publicam o carte sau blog. A-ti dat un comentariu, am dat un comentariu ca sa arat ca exista multa informatie de citit despre subiect. Si ce am scris eu este incomplet, dar asa in cateva randuri:

      Momentan pe planeta sunt incarnate peste 10.000 de tipuri de fiinte si nu se mai poate crea un genocid in masa. Cine sa omoare pe cine. Stiti cum si cine a creat acele genociduri? e o tema extrem de vasta.
      Planeta libera de un sistem solar inseamna ca functioneaza ca o nava spatiala, se conformeaza legilor Universale si daca vrea poate sa isi ia o orbita pana se hotareste si pleaca altundeva. Ecosistemul ei nu depinde de un soare. Acuma nu va imaginati ca sunt plante si animale ca pe pamant dependente total de soarele nostru.
      Carlos FERRADA a studiat planeta pe timpul vietii lui si nu pe toata durata de viata a planetei. Putea sa aiba o orbita stationara sau o traiectorie dreapta spre noi la un momendat. Ar fi trebuit sa existe cate un Ferrada timp de milioane de ani. Plus ca sa obtii informatii de la sursa ai nevoie sa citesti inregistrarile akashice ale acelei planete. Unii abia le pot citi pe ale planetei Pamant, de aceea Sitchin a avut o entitate care a dictat cele 3 carti, dar a gresit linia de timp, pentru ca in ziua de azi nu poti fi corect 100% in predictii.
      "tehnologie cristalina" - da, aproape corect, doar ca mult mult mai avansata decat Atlantii. De fapt Anunaki au venit inainte de Atlantis si dupa Lemuria si au gasit niste oameni primitivi cu tehnologie foarte avansata, pana au realizat ca de fapt primitivii aia erau tot ei dar cu foarte mult timp in urma. Cine i-a atras? Una din cele 15 fiinte dimensionale care fac parte azi din papusarii sistemului de control, mai precis cea din Orientul Mijlociu. O fiinta dimensionala e incarnata in toti sefii de stat, sefii bancilor si sefii structurilor de politie, armata etc din toata zona respectiva. Deci toti acei oameni inseamna o singura fiinta dimensionala. Pe vremea respectiva erau cam primitivi toti, dar aveau nevoie de ADN-ul Anunaki ca sa poata sa isi imbunatateasca corpurile fizice, psihice si legaturile cosmice pentru comert. Cand au venit Anunaki nu stiau ca sunt rude cu noi cei de atunci, dar fiinta dimensionala stia ca sunt rude cu noi, de aceea i-a si chemat ca sa ii prinda in reincarnare si sa beneficieze de codurile lor de suflet prin incarnarea lor pe planeta. Pana s-au prins Anunaki de treaba era deja prea tarziu, dar cu ajutorul lor mereu au creat civilizatii marete. Industrializarea din epoca moderna nu era posibila fara acesata mostenire in ADN de la Anunaki. Dar nici armele de distrugere in masa. E legat de tot ce inseamna geniu in fiecare domeniu de dezvoltare. Fiintele dimensionale mafioate nu sunt genii si nu sunt singurii care joaca aceste jocuri pe planeta, dar sunt printre cei mai buni. Unele razboaie sunt provocate tocmai ca fiintele dimensionale se cearta intre ele sau cu alte grupuri. Dar au fost suficient de papusari pe termen foarte lung incat sa atraga geniile sa lucreze pentru ei.

      Ștergere
    5. Multumesc mult pentru raspuns dar si pentru promptitudinea lui.Multumesc cu respect si Dnei.Mihaela care a permis cu bunavointa dansei dintotdeauna,publicarea raspunsului.Cu tot respectul va rog sa ne indicati,pe scurt adresele(bloguri,carti,articole,etc.)de pe internet unde putem gasi informatii detaliate privind aceste subiecte foarte vaste dar,dupa umila mea parere,extraordinar de interesante.Stima.

      Ștergere
    6. Alford, Sitchin, Shorn, Von Daniken, Hart, Tellinger, Annunaki Genesis: The truth was written in stone by Andy Jardine, https://youtu.be/A1GyLixO86w

      Ștergere
  5. Multumim pentru tot ce faceti.
    Toata saptamana am planificat sa particip la meditatia din aceasta dimineata,dar nu am reusit.Parca ceva nu ma lasa pur si simplu.Nu am fost capabila,fizic ,sa particip.In schimb nimic nu m-a putut opri sa termin in doua zile setul de 21 de rugaciuni.Atunci a fost cu totul alta energie.

    RăspundețiȘtergere
  6. SE PARE CA MEDITATIA LUI COBRA A REUSIT SA ATINGA MASA CRITICA ,E PRIMA DATA CAND NU AM PARTICIPAT,PROBABIL CA EU DIN VIITOR AM FOST TOTUSI ACOLO,AM SIMTIT CA MIHAELA SPUNE UN MARE ADEVAR,FAC SI EU IN CONTINUARE 21 DE ZILE RUGACIUNILE,LE-AM INCEPUT IN 31 MARTIE,MULTUMESC DIN SUFLET MIHAELA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te supara frate, dar ce face Cobra e placebo. Ce dovezi are Cobra ca sunt amplasate bombe pe planeta si in sistemul solar, gata sa fie detonate de vreun intunecat cand se oftica. Pur si simplu crezi asta pentru ca a inventat o stiinta care iti explica si te convinge. Cobra e o naratiune de distragere a atentiei. La fel ca si David Wilcock si Corey Goode. Pierdere de vreme. Pana si sistemul de control il ignora pe Cobra, si ei recunosc ca si-ar pierde vremea cu el.

      Ștergere
    2. Îți dai seama că mă abțin să fac vreun comentariu căci la fel pot spune mulți alții și despre mine, pentru că și multe dintre ale mele nu pot fi dovedite in vreun fel lumesc. Dar unul cu tenta, așa, generala, ca să nu se perceapă precum un atac la persoana, voi face într-un articol, cat de curând. Oamenii trebuie sa fie atenți la niste lucruri aparent mărunte dar care de fapt sunt foarte importante. Se spune că omul din nimicuri se cunoaște.

      Ștergere
    3. Doamna Mi9haela, nu cred ca e vorba de dovezi absolut deloc. E vorba de finalitatea unor povesti pe care le accesezi din experientele viitoare. Sa spunem ca ce spune Cobra se intampla si avem victoria Luminii. In secunda doi blogul lui Cobra se desfiinteaza, nu mai e nevoie de el. Deci e placebo. Sa spunem ca se dezvaluie toate experimentele militare din spatiu de care vorbeste Corey. In secunda doi nu mai este nevoie de el. Deci e placebo in prezent. Dar sunt altii ca David Icke care vorbeste de aceleasi subiecte, dar la el se vede ca face jurnalism si audienta, nu inventeaza povesti, doar le transmite de la altii.
      In Romania, avem sa zicem blogul Remer Ra pe care unii de aici nu il suporta, totusi el a fost un mare invatator in Egipt si multi au trecut pe la scoala lui, si asta va face el si in viitor, va continua sa fie profesor.
      Dumneavoastra sunteti prin efectul acelei finalitati din viitor o politista, ma scuzati de expresie dar in acest moment nu avem alt termen mai adecvat. Si informatia din acest blog este institutionalizata in viitor, ca serviciu secret de aparare si protectie. De aici aparenta rece a intregului blog, precum si faptul ca totusi putini oameni citesc ce scrieti. iar dintre cei care citesc multi vor face parte din acele structuri de aparare din viitor. Totusi sunt multe suflete bune care nu va citesc deoarece nu rezoneaza cu scopul final. Ce pot sa zic decat ca politia nu face poezii, iar poetii nu fac politie.

      Ștergere
    4. Mulțumesc! M-ai făcut să râd cu lacrimi. E buna și o treabă din asta în aceste vremuri.

      Ștergere
    5. In urma cu niste ani fiul meu care avea vreo 6 ani pe atunci m-a întrebat dacă știu că sunt secretara. "Cum adică?", l-am întrebat eu. El mi-a spus:"Eu cred că tu ești secretara pentru că știi să descoperi secretele cosmice ale hotilor." No comment.

      Ștergere
    6. Dna Mihaela marea majoritate a copiilor, născuți începând cu anul 2000....ne lasă cu gura căscată! Eu am 7 nepoți (3 fetițe și 4 baetei) , cel mare peste două luni împlinește 20 de ani ,dar al șaselea nepot cand avea pana in doi ani ii spunea lui maică-sa CĂ EL A ALES-O La fel ca dvs si maică-sa a ramas cu gura căscată. A învățat singur să citească, mergând cu el pe stradă cam pe la 3 anișori îmi citea nr.de înmatriculare, plăcuțele cu numele străzii, se uită la desene în limba engleză și spunea că înțelege. Acum e clasa întâi și nu-i place la școală, spune că SE PLICTISEȘTE !!!

      Ștergere
  7. Mihaela, daca ai 5 minute la dispozitie, cred ca exista o conexiune intre ce vezi tu si ce spune acest medic. In special la minutul 1.50

    RăspundețiȘtergere
  8. https://www.youtube.com/watch?v=Ykp0H8DenqQ

    RăspundețiȘtergere
  9. CAT DE MIC SE SIMTE ACEST ANONIM DACA ISI SCUTURA PENELE AICI PE BLOG,DACA REMER RA ESTE CEL CE PRETINDE ,LUMINA LUI VA RAZBATE INTUNERICUL, FARA APARATORI JALNICI,SORY,SI MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citesc din nou cu atentie si nu vad vreo astfel de declaratie a domnului anonim in legatura cu ce spui tu si nu stiu nici despre Remer Ra sa fi afirmat vreodata despre sine asa ceva. Din nefericire insa, Cobra a facut-o si nu o singura data. In interviurile lui, inclusiv in ultimul, ce este publicat pe blogul burebista2012 al lui Marius, vei vedea acolo ca se declara ca fiind singurul pe planeta asta care face actiuni din astea globale si de asemeni a mai declarat, dar trebuie sa gasesc unde am citit, ca daca nu ar fi aceste meditatii planetare pe care el le coordoneaza, la revedere Ascensiune planeta Pamant! Pai asa? Atat de limitat sa fii? Oamenii nu se aduna in astral numai pamanteste Rodica, am spus-o pe blog de nici nu mai stiu cate ori, cand o tot dau cu natura noastra superioara care face si care drege, desi noi aici pe Pamant facem poate doar o rugaciune in coltisorul nostru, fara trambita, nestiuti de nimeni. Nu are rost sa mai scriu la acest comentariu caci oricum o voi face intr-o forma mult mai vizibila, intr-un articol.

      Ștergere
  10. Va salut pe toti si eu!

    https://www.youtube.com/watch?v=NcUcdNeL7Rw

    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihaela,spre dimineața am visat ca un bărbat in vârstă de 30 de ani care era preot,ne punea pe noi omenirea sa facem curat pământul,fiecare cu ce putea,cu unelte agricole,strângeam toate deșeurile de pe toată planeta. A durat 3 zile aceasta munca continua si băusem toți doar apa,fara sa mâncam nimic. După aceste trei zile a venit si acest preot care a spus ca e gata,el era transpirat si plin de noroi pe picioare,așa cum eram si noi,ca muncisem mult. Ne-a spus ca e gata,ne-am terminat treaba si am facut treabă buna. Atunci ne-a pus sa ne întoarcem toți si sa ne uitam in spate si apăruse planeta pământ ca un glob care radia de frumusețe. Am început a plânge si aplaudam si ne bucuram noi toți.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu la ora 4am fix m am trezit brusc saltandu mi jumatatea superioara a corpului de pe pat, avand in minte cuvantul aer si am respirat profund ca si cum m as fi trezit dintr o moarte temporara. A fost ca o scena dintr un film in care cuiva i se face resuscitare si deodata se trezeste, tuseste si are intentia sa se ridice. Cam asa a fost si la mine. Nu m am panicat. Ma intrebam doar prin ce experiente am trecut pe perioada somnului.

    RăspundețiȘtergere
  13. NU COMENTEZ,TU AI INTELES ADEVARUL CELOR SCRISE SI EU NU.

    RăspundețiȘtergere