vineri, 3 aprilie 2020

ZIUA A III-A



ZIUA A III-A



·      O noapte grea, cu batalii multe, o dimineata linistita, insa dupa ora 14, din nou dificil. Am realizat ca ne pregateam pentru ceva dar nu stiam pentru ce, pentru ca era multa forfota in astral.
·    La ora 18 am inteles. In sfarsit s-a declansat ceva ce eu de mai mult timp asteptam. Stiam ca mai sunt de eliberat niste factiuni izvorate din radacina ”Fiul Omului”, din spatiul de teleportare. Chiar ma intrebam cum facem noi trecerea prin acest interval de 6 zile fara ca aceasta problema sa se fi rezolvat. Dar acum cand scriu este in plina desfasurare actiunea aceasta si sunt foarte bucuroasa pentru acest lucru. Nu o rezolvam noi, cei de acum, ci noi, cei din trecut, la fel ca de fiecare data in ultimele 3 zile. Noi cei de acum doar simtim energiile, bune sau rele, iar in functie de ce constatam ca este de facut, ne chemam in ajutor pe noi insine din trecut. Cam asa functioneaza treaba in aceste zile.
· Pana acum s-au rezolvat doua zone de prindere in spatiul de teleportare. S-au facut eliberarile una dupa alta. Cei prinsi acolo sunt fiinte care in aceasta existenta au un dezechilibru serios in raport cu banii si cu avutia. Unii, cu prindere in prima zona, au in aceasta existenta din ce in ce mai multi bani si avere, dar sunt si din ce in ce mai lacomi. Ar vrea si mai mult, fara limita. Altii, din a doua zona, nu au bani si bunuri mai deloc si isi petrec aproape o viata intreaga tanjind dupa ele. Sunt influentele intunericului de acolo. Linia corecta este aceea ca daca iti este dat sa fii bogat, sa nu uiti niciodata sa imparti si celui ce nu are si sa ii multumesti lui Dumnezeu pentru toata bogatia ta, avand constientizarea ca fara El, nu ai de fapt nimic. Iar daca esti sarac, nu e deloc sanatos sa tanjesti dupa ce au altii si tu nu ai, ci mai degraba sa analizezi unde este plusul tau. Undeva trebuie sa existe un plus.
·     La ora la care va scriu este in desfasurare eliberarea din alta zona. Este groaznic de frig acolo. Este intunericul anti-iubirii. Cei ce sunt prinsi aici au probleme cu deschiderea inimii si cu iubirea in aceasta existenta.
·   Pamantul e in fata unui triunghi cu muchii albe, stralucitoare. Este poarta prin care urmeaza sa trecem. Vorbesc foarte multi, de ani de zile, despre tot felul de portaluri. A devenit o obisnuinta sa vorbim despre portal la fiecare data de 01.01, 02.02, 03.03 si asa mai departe. Insa desi asa se spune, eu nu iau in consideratie aceasta credinta. In cele ce ma priveste, trebuie sa se vada in astral un triunghi echilateral cu varful in sus, sau piramida daca percepem la nivel tridimensional. Daca nu se vede asa, pentru mine, nu se pune. Exista si portile cu doua romburi in imagine bidimensionala, dar acestea sunt un fel de salturi cuantice, ca si nivel de constiinta. Portalurile de tip triunghi aduc schimbari profunde in multe domenii ale vietii.
·     M-am intrebat de mai multe ori de ce perioada aceasta are 6 zile. M-am gandit ca este posibil ca in trei zile sa aiba loc simbolica moarte a Mamei Pamant despre care am vorbit in articolul “Nu te supara frate!”, iar in alte trei zile renasterea sa. Prin urmare, este foarte mare posibilitatea ca trecerea prin portal sa se faca la un moment in care undeva, pe Pamant, intr-un loc ales, sa fie data de 04.04.2020 (adica 444 – un simbol profund al ideii de poarta, luand in considerare ca si o simpla usa are patru laturi), iar ora 4:44, la nivelul fusului orar al acelei zone, sa fie inclusa in intervalul de trecere prin portal, care de obicei dureaza cateva ore.
·   Mentionez ca cineva care nu a citit articolul “Nu te supara frate!”, publicat luna trecuta, poate intelege foarte greu comunicarea de astazi.


Pe maine!




6 comentarii:

  1. Eu am simtit nevoia sa citesc acatistul Rugul Aprins in seara asta asa mi-a spus inima sa fac. Domnul Isus sa fie cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata tututot,
    Sunt un caleidoscop de stari zilele acestea si mai ales noptile, unele cu insoomnii inexplicabile iar senzatia de frig de aseara abia acum mi-o explic. Am insa o pace sufleteasca si o liniste ca ghidati de tine vom trece cu bine peste TOT. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, starea aceea cu "frig" ciudat nu mi-o puteam explica, simtind totodata ca de fapt se petrece ceva la care o sa primesc raspunsuri. Iata cum au venit raspunsurile!

    Multumesc, draga Mihaela si dragi prieteni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu am avut un tremur încontinuu aseară și la miezul nopții am citit Acoperământul Maicii Domnului și m-am rugat și mi-a trecut. Am avut vise urate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am visat ca eram pe o targa de spital efectiv in agonie,nu mai puteam respira,partea stanga a capului ma durea ca si cum as fi fost ranita grav,imi curgea sange din urechea stanga ,aproape muribunda,o femeie in alb statea langa mine si ii era mila de mine apoi m-am trezit si nu mai puteam sa adorm,niste stari destul de grele azi noapte si azi la fel.Vom trece si peste asta cu bine,Iisus este cu noi intotdeauna si ne protejaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ajuta sa trcem cu bine prin portal,sa scapam de tot raul !!!

    RăspundețiȘtergere