miercuri, 15 aprilie 2020

E CU SCOP


E CU SCOP





30 de comentarii:

  1. Multumesc, Mihaela! Splendid! A

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumiiim! Prima parte din video (primele mi-a activat puternic chakra INIMII + TIMUS!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. termina boss cu prostiile, nici macar nu a fost facut pt.asa ceva..cu ce iti dai?

      Ștergere
    2. Ti-as recomanda sa citesti comentariul meu de la ora 22:15, 17 aprilie, mai ales ultima parte. Conchidem: orice lucru facut capata sensul pentru care consideram noi ca este facut. Este fara spray aceasta idee.

      Ștergere
  3. Va invit la Iubire si Armonie! Pace in Suflete si pe Pamant!

    https://www.youtube.com/watch?v=cr5kcR78lGQ

    RăspundețiȘtergere
  4. Va invit la limpezime!

    https://www.youtube.com/watch?v=1l3uA-lQFS4

    S-auzim numa' de bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. ~Better Days~

    https://www.youtube.com/watch?v=VGP6JP_hAPM

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaa,la minutul 1:45 pe peretii laterali,sa-i numesc asa,sunt niste simboluri pe care ni le-ai dat tu o data.Sau mi se pare??
    In rest,inaltator!Imi venea sa plec pe strazi asa,aiurea,sa ma intalnesc cu semenii mei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevarat ca include simboluri, insa nu este niciunul dintre ele nemaivazut, nemaiintalnit. Sunt destul de uzitate. Prin urmare, nu am rol de furnizor pentru acestea, chiar daca poate or fi existat de-a lungul vremii momente cand a fost necesar sa amintesc de vreunul dintre ele sau de ceva pe aproape.

      Ștergere
  7. Suberb!Plus ca este un joc de lumini creat din reflectoare!Este arta ce au facut.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara. Multumesc din tot sufletul pentru ca pot sa inteleg cate ceva datorita Dvs. Eu am vazut aici lupta. Lumina, falsa lumina intr-o inclestare. Am sperat ca va fi la sfarsit numai Lumina, asa cum o vedeam eu. Nu stiu insa daca este asa. Lupta continua. Astept cu nerabdare urmatoarea postare. Nu am cuvinte sa va multumesc. Lucia

    RăspundețiȘtergere
  9. O activare a centrilor energetici, urmata de o unificare la Marele Soare Central, invaluita de Lumina Tatalui Ceresc?

    Sarbatori in pace si lumina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumesc pentru video, care este scopul acestei vizionari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Va aparea si intr-un articol dar pana una-alta, comentariul meu de la articolul anterior, 17 aprilie, ora 22:15 ar putea aduce edificarile necesare.

      Ștergere
  11. Tare mult apreciez tot ceea ce faceți pentru noi : curajul de a nu fi înțeles, de a nu fi crezut, de a scrie târziu în noapte la ore la care oamenii dorm, de a vă implica cu trup și suflet în a da informația mai departe în folosul semenilor. Toate acestea, sunt caracteristici ale unui OM care manifestă Iubirea nu doar vorbește despre ea. Sărbători cu bucurie vă doresc! (Atât de multe răspunsuri îmi dați prin ceea ce scrieți. Sunt bucuroasă că v-ați întrupat în această țară și că vă avem lângă noi).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc si eu pentru aceste cuvinte frumoase si multumesc tuturor cititorilor pentru urari, transmitand la randul meu, din toata inima, sarbatori cu bine, bucurie si unire in gand si simtire, ignorand izolarea aceasta fizica!

      Ștergere
  12. Bunul si Iubitul nostru Domn Iisus Hristos sa invie in inimile noastre ale tuturor,Pacea Lui sa fie cu noi,Binecuvantarea lui sa fie peste toata lumea si peste tot pamantul.Lumina ,Iubirea,Pacea,Armonia,Bucuria sa invinga mereu.

    RăspundețiȘtergere
  13. „Iată, ca semn al legământului, pe care-l închei cu voi și eu tot sufletul viu ce este cu voi din neam în neam și de-a pururi,
    Pun curcubeul Meu în nori, ca să fie semn al legământului dintre Mine și pământ.
    Când voi aduce nori deasupra pământului, se va arăta curcubeul Meu în nori,
    Și-Mi voi aduce aminte de legământul Meu, pe care l-am încheiat cu voi și cu tot sufletul viu și cu tot trupul, și nu va mai fi apa potop, spre pierzarea a toată făptura.
    Va fi deci curcubeul Meu în nori și-l voi vedea, și-Mi voi aduce aminte de legământul veșnic dintre Mine și pământ și tot sufletul viu din tot trupul ce este pe pământ!”

    Aparitia fiintei Curcubeu in istoria Umanitatii coincide cu iertarea de la extictia rasei umane, cu evolutia catre un singur Dumnezeu si distrugerea tuturor zeilor falsi la care se inchinau oamenii.


    RăspundețiȘtergere
  14. În mitologia armeană, curcubeul a fost inițial un zeu Soare, și apoi - zeul cunoașterii.
    Într-o poveste chineză, Hsienpo și Yingtai sunt fiinte solare iubiti, care trebuie să aștepte curcubeul ca să fie împreună.
    Fangul Gabonului (Africa) este inițiat în religie printr-o „experiență transcendentă când ajung în centrul curcubeului, căci acolo pot vedea atât întregul cerc al curcubeului, cât și al pământului, semnalând succesul viziunii lor”.
    Pentru budiști, curcubeul este „cea mai înaltă stare realizabilă înainte de a atinge Nirvana, unde dorința și conștiința individuală sunt stinse”.
    Izanami și Izanagi, creatorii bărbați și femei ai lumii în mitul japonez, „au coborât pe Podul Plutitor al Raiului pentru a crea pământ din oceanul haosului”. În multe texte acest pod este cunoscut sub numele de curcubeu.
    Șamanii dintre Buryats din Siberia vorbesc despre ascensiunea în lumea spiritelor cerului prin curcubeu.
    În mitologia slavilor antici, un om atins de curcubeu este atras în ceruri și devine un „Planetnik” - creatură demon-demonică - care se află sub puterea zeului tunet și fulger Perun.
    În legendele bulgărești, se spune că dacă te plimbi sub un curcubeu, vei schimba sexul: dacă bărbat, vei începe să gândești ca o femeie, iar dacă femeie, vei începe să gândești ca un bărbat.
    În Irlanda, o legendă comună afirmă că un „ghiveci de aur” trebuie să se găsească la capătul unui curcubeu, pentru persoana care are norocul să o găsească.
    În culturile mezoamericane, Ix Chel este o zeiță maternă jaguar asociată cu ploaia. Chel înseamnă curcubeu în limba Poqomchi din Yucatán. Ix Chel poartă o căpățână de șarpe și prezidează în principal nașterea și vindecarea.
    În culturile amazoniene, curcubeele au fost asociate de mult timp cu spiritele maligne care provoacă daune, cum ar fi avorturi și (mai ales) probleme ale pielii. În limba Amuesha din Peru central, anumite boli sunt numite ayona'sachartan, ceea ce înseamnă "curcubeul îmi raneste pielea
    În mitologia arabă pre-islamică, curcubeul este arcul unui zeu al vremii, Quzaḥ, al cărui nume supraviețuiește în cuvântul arab pentru curcubeu, قوس قزح qaws Quzaḥ, „arcul lui Quzaḥ”.
    Cherokee cred că curcubeul formează tivul hainei soarelui.
    În mitul lui Jaintias din Meghalaya, India, Curcubeul este imaginea lui Dumnezeu care a apărut înaintea lui U Lakriah.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mihaela, ce se intampla cand rezonanta shuman ajunge la 100? Acum de ex a ajuns la 90. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. La ce ora vom canta impreuna "Hristos a inviat"?

    RăspundețiȘtergere
  17. Hristos a înviat! Paște fericit cu liniște, lumină și iubire în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hristos a inviat! Sa fie lumina !

    RăspundețiȘtergere
  19. HRISTOS A INVIAT!PASTE BINECUVANTAT SI PLIN DE PACE!Tie , Mihaela , si celor dragi!Te imbratisez cu drag,Maria K

    RăspundețiȘtergere
  20. HRISTOS A INVIAT,HRISTOS A INVIAT,HRISTOS A INVIAT.

    RăspundețiȘtergere
  21. HRISTOS A INVIAT! Va multumesc ,pt tot ceea ce ne transmiteti pe acest blog.Tot ceea ce spuneti este adevarat100%(eu,vz la fel ca dvs)Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere