vineri, 11 iunie 2021

100.11 - COLAC DE SALVARE

 

100.11 - COLAC DE SALVARE

Video



Note: 

Mai jos este o traducere aproximativa a versurilor. Desi in principiu se refera la iubirea dintre un barbat si o femeie, am putea fiecare dintre noi sa facem un exercitiu de imaginatie  si sa consideram ca este  vorba de iubirea dintre noi, ca fiinta pamanteana, si partea noastra din sferele inalte, partea spiritu- ala.

„Salvează iubirea ta”

 

Mă trezesc în noapte

Să te găsesc în mintea mea

Adânc într-un vis vei fi mereu

Până la sfârșitul timpului.

 

Privesc în ochii tăi, ei îmi ating sufletul

Iubirea mea este greu de ascuns

Nu sunt niciodată singur când suntem separaţi

Te simt lângă mine.

 

Și aici în inima mea

Acolo unde nimeni altcineva nu va fi vreodată

Ştiu cine eşti

Deci încuie ușa și aruncă cheia.

 

Salvează toată iubirea ta

Salvează iubirea ta pentru mine

Când sunt singur noaptea

Ești tot ce văd.

 

Mă trezesc dintr-un vis

Și te văd lângă mine

Cum aș putea să aparțin altcuiva

Ţinându-te (cu mine), te simți atât de bine?

 

Și aici în inima mea

Acolo unde nimeni altcineva nu va fi vreodată

Am reușit până acum

Deci încuie ușa și aruncă cheia

  

Salvează toată iubirea ta

Salvează iubirea ta pentru mine

Când sunt singur noaptea

Ești tot ce văd

 

Salvează toată iubirea ta

Salvează iubirea ta pentru mine

Nu-mi întoarce spatele

Eşti tot ce am nevoie.

 

Ştiu cine eşti

Am ajuns atât de departe

Așa că rămâi cu mine draga mea.

 

Salvează toată iubirea ta

Salvează iubirea ta pentru mine

Nu-mi întoarce spatele

Eşti tot ce am nevoie.

 

Salvează iubirea ta

Salvează iubirea ta

Salvează toată iubirea ta

Salvează toată iubirea ta

Salvează iubirea ta

Draga mea salvează toată iubirea ta

Salvează toată iubirea ta...


Pentru a putea vizualiza videoclipurile pe telefonul mobil, se va merge in partea de jos si se va selecta "afisati versiunea pentru web". Altfel, videoclipurile nu pot fi vizibile. Este o problema existenta de ceva vreme la blogger, pe care doar ei ar putea sa o rezolve la un moment dat. Aceasta postare face parte din Programul de 100 de zile despre care am scris in data de 2 iunie.


Un comentariu: