MISTERELE
BIBLIEI – LUCIFER IN BIBLIE
Dragii mei,
As dori sa va supun atentiei un articol
peste care am dat intr-un mod cu totul intamplator, cautand cu totul alte
informatii, in site-ul:
Acest articol poarta chiar numele folosit
in titlul de fata.
Pentru mine aceasta scriere este ca un fel
de set de informatii atent selectate, date ca pe tava tuturor celor ce inca
persista in credinta asimilarii lui Lucifer cu printul intunericului, in
credinta caderii Lui din Rai si in multe alte credinte asociate. Dupa citirea
sa, garantez 100% ca incep sa se ridice multe semne de intrebare fata de aceste
credinte adanc inradacinate in mintile multora dintre noi. Oricum, cititorii
mai vechi ai acestui blog stiu deja ca eu nu sunt pe aceasta lungime de unda,
pentru simplul motiv ca am avut mult prea multa treaba de facut pe acest sector,
astfel incat nu ma mai pot indoi vreo clipa in acest moment de cele ce cred,
stiu si simt. Iar cele ce sustin, scriind despre asta si in articolul din luna
martie referitor la inaltarea lui Lucifer, este ca nu a existat vreodata o
cadere a Sa ca urmare a unei greseli ci o cadere ca urmare a unui sacrificiu.
Iar Lucifer nu este singurul ce s-a lasat, hai sa spunem “inlantuit”, ca sa fie
pe intelesul nostru, al tuturor. A fost inlantuit Zamolxe, eliberat in 8
februarie 2014. A fost inlantuita Amrita, aspect al Mamei Divine, eliberata in
11 mai 2014. A fost inlantuit Lucifer, eliberat in 3 martie 2015. A fost
inlantuit Sfantul Apostol Ioan Evanghelistul, eliberat in 5 mai 2015 si la fel
si Sfantul Apostol Toma, eliberat in 9 mai 2015. Acestea sunt cazurile pe care
le cunosc eu. Cu siguranta ca mai exista multe altele si de asemeni ca vom afla
si vom mai asista la astfel de eliberari, probabil din ce in ce mai dese.
Se pune intrebarea: de ce s-a permis sa fie
legate asa Spirite inalte? Pentru simplul motiv ca Pamantul si nu numai, trebuia sa treaca
prin epoca intunericului, iar tinand incompleta prin diferite legaturi Puterea Luminii,
s-a lasat loc de manifestare maxima Puterii intunecate. Acum noi traim in
perioada in care Spiritele Luminii se elibereaza si se inlantuie partea
intunecata, deoarece urmeaza epoca de lumina. In “Apocalipsa” ni se arata insa
faptul ca aceasta inlantuire a balaurului nu este definitiva ci pe o anumita
durata de timp, dupa care iar perioada intunecata ar avea un cuvant de spus.
Aceasta ce arata? Ca Universul este intr-o miscare permanenta precum valurile
unui ocean: sus-jos sau de la intuneric la lumina si invers. Acelasi ciclu il
urmeaza toate elementele sale componente. Asa este conceputa intreaga Creatie.
In acest fel exista motiv permanent de actiune, pe toate planetele si in toate
sistemele.
Inchei prin a spune ca intrebarea din
finalul articolului preluat, ce este prezentat mai jos, respectiv aceea daca
exista Lucifer cu adevarat, are un raspuns afirmativ. Exista Lucifer cu adevarat
si este acum la inalt rang de Inger Serafim, dupa eliberare si inaltare. Am
intrebat Cerul azi-dimineata daca nu cumva acest Inger are alt nume nestiut de
noi, iar acest Lucifer este doar o asociere pamanteana astfel incat sa
intelegem toti despre cine vorbim. Nu m-am gandit la asta pana in prezent. Mi
s-a raspuns ca nu este nici o asociere, ca exact acesta ii este numele, iar denumirea
folosita de noi de luceafar al serii sau al diminetii deriva de fapt din numele
Sau.
Toate cele bune!
Legenda
lui Lucifer e arhicunoscută în rândurile creştinilor şi nu numai. Îngerul care
a dorit să-i ia locul lui Dumnezeu a devenit echivalent cu răul absolut. Din
cel mai frumos înger, preferatul Domnului, Lucifer s-a transformat într-un
monstru hidos, al cărui nume mulţi se feresc să-l rostească, de teamă să nu-l
atragă în vieţile lor. Ceea ce probabil doar puţini ştiu e faptul că Lucifer,
cel care s-a răzvrătit împotriva tatălui său, s-a luptat cu fratele său mai
mic, Mihail, apoi a fost exilat pe Pământ împreună cu acoliţii săi, este
inexistent în Biblie. Legenda şi numele său au apărut în urma interpretării
eronate a unor versete din două capitole biblice, al 14-lea din Cartea
lui Isaia şi al
28-lea din Cartea lui Iezechiel.
Cuvântul lucifer,
care înseamnă „aducătorul luminii” era folosit în latină pentru a desemna o fază a planetei Venus (luceafărul de
dimineaţă), după cum se poate observa din operele lui Marcus Terentius Varro,
Cicero, Plinius cel Bătrân, Virgiliu, Ovidiu şi ale altor autori latini
timpurii. Pentru luceafărul de seară, romanii foloseau un alt nume, vesper.
Pe scurt, romanii numeau luceafărul de dimineaţă Lucifer, iar pe cel de seară
Vesper, deşi era vorba despre aceeaşi planetă.
În Biblie,
diavolul este numit în multe feluri (Satan, diavol, adversar, inamic, acuzator,
marele balaur, şarpele cel bătrân, Beelzebub, Belial), dar nici măcar o singură
dată Lucifer. În Cartea lui Isaia 14:4-17, profetul ce a dat numele
capitolului îl descrie pe regele Babilonului ca pe un luceafăr de dimineaţă (helelîn ebraică), căzut în
ochii Domnului. Aşa cum era firesc pentru un roman, Eusebiu Sofronie Ieronim
din Stridonul Dalmaţiei a tradus luceafărul de dimineaţă prin cuvântul latinesc lucifer.
Cu toate acestea, unii interpreţi ai Bibliei au ignorat sensul real al
cuvântului lucifer şi faptul că Isaia se referea în
respectivul capitol la regele Babilonului, înţelegând că este vorba despre
Satan şi despre decăderea lui. În A doua epistolă Sobornicească a Sfântului
Apostol Petru 1:19,
acelaşi cuvânt (phosphoros în greacă, echivalentul ebraicului helel)
a fost tradus în latină tot prin lucifer, deşi nu există nicio
referire la Diavol. Iar în Apocalipsa 22:16, Iisus spune: „Eu sunt rădăcina şi odrasla lui David,
luceafărul de dimineaţă (helel în ebraică, phosphoros în greacă şi lucifer în latină)”. „Înţelepţii” Bisericii au
păstrat pentru aceste două pasaje sensul real al cuvântului lucifer,
adică luceafăr de dimineaţă, însă nu au vrut nici în
ruptul capului să aplice aceeaşi logică şi la Isaia. Astfel, dintr-o
eroare de interpretare, îngerul rebel s-a ales cu un nou nume, Lucifer, care a
început să fie folosit pentru Diavol şi răspândit cu ajutorul unor lucrări
precum Infernul lui Dante Alighieri, Paradisul
Pierdut al lui John
Milton, dar şi Biblia regelui James, folosită şi astăzi de cei mai mulţi
vorbitori de limbă engleză.
Capitolele
13 şi 14 ale Cărţii lui Isaia se referă la „proorocia despre Babilon pe care a
văzut-o Isaia, fiul lui Amos”. În versetul 4, Yahweh îi spune
limpede lui Isaia: „Tu vei
cânta cântecul acesta de ocară împotriva împăratului Babilonului şi vei zice: (…) Cum
ai căzut tu din ceruri, stea strălucitoare, fecior al dimineţii! Cum ai fost
aruncat la pământ, tu, biruitor de neamuri! Tu care ziceai în cugetul tău:
«Ridica-mă-voi în ceruri şi mai presus de stelele Dumnezeului celui puternic
voi aşeza jilţul meu! În muntele cel sfânt voi pune sălaşul meu, în fundurile
laturei celei de miazănoapte. Sui-mă-voi deasupra norilor şi asemenea cu Cel
Preaînalt voi fi». Şi acum, tu te pogori în iad, în cele mai de jos ale
adâncului! Cei ce te văd îşi întorc privirea înspre tine şi se uită cu luare
aminte zicând: «Oare acesta este omul de care tremura pământul şi împărăţiile
se cutremurau? Oare acesta este cel ce prefăcea lumea în pustiu şi cetăţile le
dobora şi nu da drumul robilor săi?» Toţi împăraţii popoarelor se odihnesc cu
cinste, fiecare în locaşul său. Şi numai tu eşti azvârlit departe de mormântul
tău, ca o ramură fără de preţ, ca rămăşiţele celor care au fost ucişi cu
lovituri de sabie, zvârliţi pe pietre de mormânt, ca un hoit călcat în
picioare. Tu nu te vei pogorî în mormânt, căci tu ai pustiit pământul tău şi pe
poporul tău l-ai ucis! Niciodată nu se va mai vorbi despre neamul celor răi!”.
Aşadar, este foarte clar că aceste cuvinte se referă la regele Babilonului,
nicidecum la îngerul răzvrătit. Acest rege a stârnit mânia dumnezeului evreilor
în primul rând pentru că i-a cucerit pe evrei, iar în al doilea rând deoarece
s-a crezut atotputernic, un zeu pe Pământ. „Oare
acesta este OMUL de care tremura pământul” demonstrează că este
vorba despre o fiinţă umană, nicidecum despre o entitate superioară. „Pe poporul tău l-ai ucis” se
referă la poporul babilonian, subliniind încă o dată că pasajul de mai sus se
referă la regele Babilonului, nu la vreun înger răzvrătit.
La fel
stau lucrurile şi cu Cartea lui Iezechiel. Aici,
Yahweh îl trimite pe profet cu ameninţări la mai multe popoare. În capitolul 24
îl trimite la israeliţi, în capitolul 25 la amoniţi, moabiţi, edomiţi şi
filisteni, în capitolele 26-28 la fenicienii din Tir, în capitolul 28 la
sidonieni, în capitolul 29 la egipteni, în capitolul 30 la egipteni, etiopieni,
libieni şi lidieni, în capitolele 31-32 din nou la egipteni, în capitolele
33-34 la israeliţi, în capitolul 35 la muntele Seir, în capitolul 36 la munţii
Israelului iar în capitolele 38-39 la regele din Roş, Meşec şi Tubal.
Ameninţările lui Yahweh prin gura lui Iezechiel erau îndreptate către oameni,
israeliţii care şi-au pierdut credinţa dar şi duşmanii Israelului. În
capitolele 26 şi 27 se observă foarte clar că Yahweh se referă la oraşul Tir
din Liban („Iată sunt împotriva
ta, Tirule, şi voi ridica împotriva ta popoare multe, cum îşi ridică marea
valurile sale”, „Şi
tu, fiul omului, ridică plângere împotriva Tirului, şi zi către el…”).
Capitolul 28 continuă ameninţările la adresa oraşului Tir, de această dată
îndreptându-se către conducătorul său: „Fost-a
cuvântul Domnului către mine şi mi-a zis: Fiul omului, spune celui ce domneşte
în Tir: Aşa zice Domnul Dumnezeu: Inima ta s-a înălţat şi a zis: «Sunt un
dumnezeu şi stau pe scaunul lui Dumnezeu în inima mărilor», dar tu, deşi nu
eşti Dumnezeu, ci om, îţi închipui în inima ta că eşti la fel cu Dumnezeu”
(1-2). Rămâne un mister modul în care cei mai mulţi consideră că este vorba
despre Lucifer, când scrie negru pe alb: Yahweh îl trimite pe Iezechiel la cel
ce domneşte în Tir, adică la regele cetăţii. Acest rege era un om, nicidecum un
înger. Altfel, probabil s-ar fi găsit câteva mărturii scrise, mai ales în
Biblie, care să ateste faptul că, în timpul lui Iezechiel, un înger a condus o
cetate. Din citatul de mai sus se înţelege că acest rege a devenit foarte
arogant, considerându-se un (dumne)zeu. Pasajul „nu eşti Dumnezeu, ci om” subliniază foarte clar
că acest conducător al Tirului era om, nu înger sau Dumnezeu. Dacă s-ar fi
referit la Lucifer, fără îndoială că pasajul de mai sus ar fi specificat „nu eşti Dumnezeu, ci înger”.
În continuare aflăm şi motivele aroganţei regelui din Tir: „Iată, tu îţi închipui că eşti mai înţelept
decât Daniel şi nu sunt taine ascunse pentru tine; prin înţelepciunea ta şi cu
mintea ta ţi-ai agonisit bogăţie şi ai adunat în vistieriile tale argint şi
aur; prin înţelepciunea ta cea mare, prin ajutorul negoţului tău, ţi-ai sporit
bogăţia şi mintea ta s-a îngâmfat cu bogăţia ta” (3-5). Datorită
faptului că mintea sa a născocit o metodă de a se îmbogăţi, regele s-a
considerat foarte înţelept. Într-adevăr, descoperirile arheologice relevă
faptul că oraşul Tir a fost unul foarte bogat în antichitate, lucru pe care îl
explică mai pe larg capitolul 27 din Cartea lui Iezechiel. Prin
urmare, regele din Tir s-a îmbogăţit foarte mult de pe urma negoţului, lucru ce
i-a crescut şi aroganţa. Deoarece era foarte bogat şi foarte inteligent (din
punctul său de vedere), regele s-a considerat un zeu printre oameni. Nu orice
zeu, ci chiar cel mai mare dintre toţi, Dumnezeu. Motivul supărării lui Yahweh
este evident: „De aceea, aşa
zice Domnul Yahweh: Pentru că tu te-ai asemănat cu Yahweh, iată, Eu voi aduce
împotriva ta pe străinii cei mai răi din toate popoarele, şi aceia îşi vor
scoate sabia împotriva frumoasei tale înţelepciuni şi vor întina strălucirea
ta; în mormânt te voi coborî şi vei muri în inima mărilor de moartea celor
ucişi” (6-8). Yahweh susţine că regele din Tir va coborî în
mormânt, murind înecat. Dacă ar fi fost vorba despre un înger, acesta nu ar fi
putut să moară. Nicăieri nu afirmă Biblia că îngerii pot muri. Biserica spune
că Lucifer a fost închis în lumea subterană, va fi eliberat la Apocalipsă, va fi
închis din nou pentru câteva mii de ani, din nou eliberat, apoi legat pentru
totdeauna. Dar nu omorât. Însă pasajul de mai sus susţine că regele din Tir va
fi ucis. În plus, dacă Yahweh s-ar fi referit la Lucifer, spunând că îl va
ucide, această idee ar fi contrazis Apocalipsa lui Ioan care susţine că Lucifer nu e
mort, ci legat în Adânc. „Spune-vei
oare înaintea ucigaşului tău: «Eu sunt un dumnezeu», când tu eşti un om în mâna
celui care te ucide, iar nu Dumnezeu? Vei muri de mâna străinilor, de moartea
celor netăiaţi împrejur, căci Eu am spus aceasta, zice Domnul Yahweh”
(9-10). Din nou apare ideea că regele din Tir este doar un om şi că va fi ucis
de către oameni. Repet, dacă ar fi fost vorba despre Lucifer, acesta nu ar fi
putut fi omorât, conform părerii Bisericii. Iar dacă Mihail nu a reuşit să-l
ucidă, mai mult ca sigur nu ar reuşi asta nici nişte simpli oameni. În
versetele 11-12 se subliniază din nou ideea că este vorba despre regele din
Tir, un om, nu un înger: „Şi a
fost cuvântul Domnului către mine şi mi-a zis: Fiul omului, plânge pe regele
Tirului şi-i spune...”.
Pasajul
care a dat povestea căderii lui Lucifer este următorul: „Aşa zice Domnul Yahweh: Tu erai pecetea
desăvârşiri, deplinătatea înţelepciunii şi cununa frumuseţii. Tu te aflai în Eden,
în grădina lui Yahweh; hainele tale erau împodobite cu tot felul de pietre
scumpe: cu rubine, topaze şi diamante, cu crisolit, onix şi iaspis, cu safir,
smarald, carbuncul şi aur; toate erau pregătite şi aşezate cu iscusinţă în
cuibuleţe şi puse pe tine în ziua în care ai fost făcut. Tu erai heruvimul pus
ca să ocroteşti; te aşezasem pe muntele cel sfânt al lui Yahweh, şi umblai prin
mijlocul pietrelor celor de foc. Fost-ai fără prihană în căile tale din ziua
facerii tale şi până s-a încuibat în tine nelegiuirea. Din pricina întinderii
negoţului tău, lăuntrul tău s-a umplut de nedreptate şi ai păcătuit, şi Eu
te-am izgonit pe tine, heruvim ocrotitor, din pietrele cele scânteietoare şi
te-am aruncat din muntele lui Yahweh, ca pe un necurat. Din pricina frumuseţii
tale s-a îngâmfat inima ta, şi pentru trufia ta ţi-ai pierdut înţelepciunea. De
aceea te-am aruncat la pământ şi te voi da înaintea regilor spre batjocură.
Prin mulţimea nelegiuirilor tale, săvârşite în negoţul tău nedrept, ţi-ai
pângărit altarele tale; şi Eu voi scoate din mijlocul tău foc, care te va şi
mistui; şi te voi preface în cenuşă pe pământ înaintea ochilor tuturor celor ce
te văd. Toţi cei ce te cunosc între popoare se vor mira de tine, vei ajunge o
groază şi în veci nu vei mai fi” (12-19). Toate fragmentele
dinainte de acesta indică foarte clar faptul că este vorba despre un om, nu
despre un înger. Interpretarea cea mai exactă a pasajului de mai sus este
următoarea: regele din Tir era un om foarte credincios, pe placul lui Yahweh,
până în momentul în care s-a îmbogăţit („Fost-ai
fără prihană în căile tale din ziua facerii tale şi până s-a încuibat în tine
nelegiuirea”). Drept urmare, zeul evreilor s-a supărat pe fostul
său protejat, preferând să-l ameninţe prin gura unui profet, decât să-l
pedepsească aşa cum ar face un dumnezeu atotputernic. Unii consideră că fraza
de mai sus se referă la un înger, deoarece doar o astfel de fiinţă ar putea fi
neprihănită, în timp ce toţi oamenii se nasc păcătoşi. Ideea absurdă că toţi
oamenii se nasc cu păcatul primordial, de care pot scăpa doar prin botez, a
fost introdusă de Biserica . Vechiul Testament nu susţine această ipoteză, ci
chiar consideră unii oameni ca fiind neprihăniţi. Iată câteva exemple: „Noe era om drept şi neprihănit între
oamenii timpului său” (Geneza 6:9), „Să mă cântărească în cumpăna dreptăţii şi Dumnezeu să
cunoască neprihănirea mea.” (Iov 31:6), „Neprihănirea poartă pe cei drepţi, iar
strâmbătatea prăpădeşte pe cei vicleni.” (Pildele lui Solomon
11:3), „Cel fără de lege este
răsturnat de răutatea lui, iar cel drept găseşte scăpare în neprihănirea lui.”
(Pildele lui Solomon 14:32), „Mai
de preţ este săracul care umblă intru neprihănirea lui, decât un bogat cu buze
viclene şi nebun.” (Pildele lui Solomon 19:1), „Mai de preţ e săracul care umblă întru
neprihănirea lui, decât cel prefăcut în căile lui, chiar dacă e bogat.”
(Pildele lui Solomon 28:6), „amăgind
gândul bun şi neprihănit al stăpânilor prin vorbărie vicleană şi mincinoasă.”
(Estera 8:12). Aşadar, ideea că oamenii nu pot fi neprihăniţi este în
contradicţie cu învăţăturile Vechiului Testament.
Despre
oamenii credincioşi se spune chiar şi astăzi că sunt mai aproape de Dumnezeu,
iar despre cei care îşi pierd credinţa că s-au îndepărtat de Dumnezeu. Aceeaşi
idee este prezentată şi mai sus: regele din Tir era foarte credincios, adică
aproape de Yahweh, în Eden, pe muntele sfânt. Scriitorul biblic a folosit o
metaforă pentru a sublinia cât de credincios era regele, ceea ce înseamnă că
pasajul de mai sus nu trebuie interpretat literal. Prin puritatea sa
sufletească, datorată credinţei sale, regele era desăvârşit în ochii lui
Yahweh, care îi pregătise deja un loc în rai şi chiar un rol de înger
(heruvim). Când afacerile regelui au început să producă averi, acesta a uitat
de credinţă şi de zeul său, considerându-se el însuşi un zeu pe Pământ („Din pricina întinderii negoţului tău,
lăuntrul tău s-a umplut de nedreptate şi ai păcătuit”).
Pierzându-şi credinţa s-a îndepărtat de Yahweh, adică, metaforic vorbind, a
căzut din locul pe care îl ocupase în preajma dumnezeului său. Observăm că
afacerile pe care regele le întreprindea erau cam necurate, din moment ce
Yahweh se referă la „mulţimea
nelegiuirilor tale, săvârşite în negoţul tău nedrept”. Aceste
afaceri plus aroganţa regelui din Tir l-au mâniat pe Yahweh, ducând la
pierderea locului din rai pe care şi-l câştigase anterior prin credinţă.
Acestea
sunt pasajele care au dat naştere legendei căderii lui Lucifer. În Biblie nu
este vorba despre niciun înger răzvrătit, ci doar despre doi regi care s-au
crezut zei, aşa cum procedau de altfel majoritatea. Iată şi părerea Bisericii
Ortodoxe referitoare la Lucifer: „în
Isaia 14:12, titlul de «steaua dimineţii»(Lucifer) este
dat tiranului rege babilonian, despre care profetul spune că va cădea. Acest
pasaj a fost aplicat ulterior prinţului demonilor, astfel că numele de
«Lucifer» a început să fie folosit pentru Satana şi a fost răspândit cu
ajutorul unor lucrări precum ,«Infernul» lui Dante Alighieri şi «Paradisul
Pierdut» al lui John Milton, dar pentru vorbitorii de engleză cea mai mare
influenţă a fost determinată de utilizarea în traducerea engleză a Bibliei King
James. Un pasaj similar din Iezechiel 28:11-19, privind «regele din Tir», a
fost aplicat, de asemenea, şi lui Satana, contribuind la imaginea tradiţională
a Satanei şi a căderii sale.” (http://ro.orthodoxwiki.org/Lucifer).
Ce spune Biserica? Că în Isaia 14:12 şi Iezechiel 28:11-19 nu este vorba despre
îngerul decăzut, ci despre regele Babilonului şi cel al Tirului. Iar acele
pasaje au fost aplicate ulterior Satanei.
Dacă
numele şi legenda lui Lucifer sunt pure invenţii ale oamenilor, putem fi siguri
că el este real?
Este acolo...luminătorul. Cel ce nu crede că există să se uite pe cer...pe cerul inimii sale.
RăspundețiȘtergereCa este legenda sau nu,ca este adevarat sau nu,pentru noi "goyimii" n-are nici-o importanta!De mii de ani suntem sclavii khazarilor,iezuitilor,iudeo-masonilor si jidanilor,cu sau fara Lucifer.....
RăspundețiȘtergereDa? Atunci de ce masonii, teosofii si satanistii se refera la zeul lor cu numele Lucifer? Poate ca nu reiese clar din Biblie dar numele lui este si Lucifer, adeptii lui confirma asta. Iar Lucifer insusi nu se ascunde in a-l folosi. A se vedea filmul de propaganda satanista cu numele Lucy (aluzie clara la Lucifer) dar si noul serial denumit simplu Lucifer https://www.youtube.com/watch?v=X4bF_quwNtw
RăspundețiȘtergereApoi sa vedem niste citate
Madame Blavatsky, unul din stalpii new age, in „The Secret Doctrine„, vol. 1, pag 319 – 320, scria:„In antichitate si realitate, lucifer sau luciferus, este numele unei entitati angelice ce stapaneste absolut peste lumina adevarului si peste lumina zilei.„
„lucifer este lumina divina si terestra, „spirit sfant„ si „satan„ in acelasi timp„
Manly Palmer Hall (1901–1990), gradul 33, mason, ritul scotian. In 1934, Hall fondeaza Philosophical Research Society. In cartea „The Lost Keys of Freemasonry „, pag. 48, a scris: „Masonul descopera ca energiile vazute ale lui lucifer sunt in mainile sale„
Albert Pike (1809 – 1891), mason, gradul 33 ritul scotian a formulat dogma divinităţii lui lucifer în „Morals and Dogma„:
„Lucifer, Zeul Luminii, lupta împotriva lui Adonai, Zeul Bibliei; da, Lucifer e Dumnezeu”
„Lucifer este purtătorul luminii. Nume straniu şi misterios al celui ce este Spiritul întunericului! Lucifer, fiul dimineţii! Este cel care aduce lumina şi în toată splendoarea sa intolerabilă orbeşte pe cei slabi sau sufletele egoiste.„ Despre francmasonerie Albert Pike sustinea in lucrarea sa „DOGMĂ ŞI RITUAL” ca: „Francmasoneria are două doctrine, dintre care una este ascunsă, cunoaşterea sa fiind rezervată doar Maeştrilor…, iar cealaltă este publică…”
Faptul ca incercati sa-l scoateti curat pe Lucifer spune foarte mult despre ce duh va mana pe voi.
Draga Paul,
ȘtergereIncheirea ta nu imi prea place cum suna dar incerc sa nu o iau in seama.
Trebuie sa iti spun ca am mai specificat si in articolul despre inaltarea lui Lucifer ca printul intunericului s-a folosit tot timpul de numele lui Lucifer pentru a deturna atentia de la adevaratul sau nume, unul care incepe cu litera A si pe care nu am vrut sa il aflu niciodata mai mult decat ca initiala. Lucifer a fost tinut in captivitate in tot acest timp. Cand numele Lucifer era invocat in ritualuri, nu a venit niciodata Ingerul Lucifer (pentru ca nici nu avea cum) ci acest A, care a "imprumutat" identitatea lui Lucifer. Tot ceea ce tu spui mai sus este perfect adevarat, nu contrazic nimic. Incerc doar sa te fac sa intelegi ca este o chestiune de furt de identitate. Am mai spus cand am scris articolul despre inaltarea lui Lucifer ca vor fi multi care ma vor judeca si imi asum tot ce sustin si de asemeni suport consecintele fara a ma da insa vreun pas inapoi, Sunt insa convinsa ca va sosi o vreme cand acest adevar va fi inteles de tot omul si isi va da seama in ce inselaciune mare cat casa a trait atatea mii de ani. Pe de alta parte sunt convinsa ca adevaratul Lucifer apare acum pe la ritualurile lor in care il au ca invitat de onoare pe domnul A si ca le cam incurca borcanele, pentru ca exista si un avantaj al captivitatii Sale: a aflat multe secrete ale intunericului.
Puteti sa ne lamuriti si pe noi care-i rau si care-i bun,Lucifer,mister A,si cine este YHWH(Yahve) al jidanilor?
ȘtergereCred ca ar trebuii sa citesti biblia si mai ales apocalipsa mai adinc. Lucifer nu a fost inca inlantuit. Dar ii vine rindul ai va fi pe vecie.inlantuiti au fost ingerii care s-au asiciat cu el.aceatia nici nu vor mai fi eliberati....
ȘtergereDragul meu, cred ca am citit Apocalipsa de vreo 20 de ori numai in anul asta. Este o scriere extrem de codificata si e nevoie sa ai acces la zona de cunoastere ascunsa, ca sa poti sa o patrunzi cu adevarat. Insa asa, la un nivel de citire fara aprofundare, pe cuvant daca poti gasi pe undeva cuvantul Lucifer in Apocalipsa.
ȘtergereImi doresc din tot sufletul sa traiesc acele vremuri in care oamenii sa primeasca acces spre informatii corespunztoare Adevarului Divin si nu asa-ziselor scrieri stravechi. Asa cum eu nu pot dovedi multe spuse ale mele si informatii primite de la Cer, la fel cum Mantuitorul, batut si torturat, tacea atunci cand era rugat sa demonstreze ca este Fiul lui Dumnezeu, ei bine, tot asa, nu vei putea niciodata sa imi demonstrezi ca Biblia pe care noi o citim si o studiem in zilele noastre corespunde cu adevarat celei sxcrise acum 2000 de ani. Nu vei avea cum sa imi demonstrezi daca au fost scoase anumite pasaje, nu vei avea cum sa imi demonstrezi daca au fost introduse sau nu, anumite inflorituri si nu vei avea cum sa imi demonstrezi daca multe dintre cele scrise nu au fost cumva modificate.
Eu expun in blogul acesta niste credinte personale. Daca or fi conforme Adevarului Divin sau nu, crede-ma ca nu putem sti 100%, nici eu nici tu. In cele ce ma priveste, am luat de cand ma stiu in calcul ca poate nu sunt detinatoarea Adevarului Divin in anumite situatii. Din aceasta cauza, nu o sa ma gasesti niciodata comentand prin vreun blog sau site in care sunt expuse lucruri bazate pe credinte complet diferite de ale mele. De aceea, exista si pilda ca omul intelept aude si vede si in stanga si in dreapta, culege din toate doar lucrurile cu care rezoneaza, iar fata de ce nu rezoneaza, adopta atitudinea de a TACEA, tocmai pentru ca prin intelepciunea lui, ia in calcul ca e posibil ca multe lucruri sa existe cu adevarat doar ca el nu a ajuns sa afle despre ele.
Cat cunoastem noi Eugen despre toate lucrurile existente doar in lumea noastra? Stii la fel de bine ca si mine ca daca am asimila intreaga cunoastere cu un corp omenesc, atunci, fiecare dintre noi nu avem informatii nici cat inseamna un atom din toata aceasta structura.
Vin si te intreb Eugen. Cate haine personale ai in dulap? Este ca nu stii? Vezi cum nu suntem stapani nici macar pe ce exista in casa noastra? Ce sa mai spunem despre restul?