sâmbătă, 28 martie 2020

RUGACIUNEA LUMII



RUGACIUNEA LUMII


Dragii mei,


Am specificat in ultimul articol ca voi reveni cat de curand cu informatii legate de “Rugaciunea Lumii”.
In cunoasterea TAROTULUI exista un numar de 78 de reprezentari, fiecare cu a sa interpretare. 56 dintre ele sunt numite Arcane mici, iar 22, Arcane mari. Intr-o traducere simpla, arcana inseamna secret, cunoastere mistica, ascunsa.
Arcanele mari sunt fundamentul Tarotului si se spune ca la inceputuri au existat numai ele. Mai tarziu au fost adaugate Arcanele mici, corelate fiind cumva cu cartile de joc binecunoscute. Diferenta este ca asul si cartea 11 nu sunt comune ca la clasicele carti de joc, ci sunt diferite. De aceea sunt in total 56 de Arcane mici si nu 52, asa cum este la cartile de joc. Arcanele mari cuprind in ele Tot Ceea Ce Este. La un moment dat, Cerul mi-a aratat cum se coreleaza Arcanele Mari cu geometria ADN-ului nostru. Mi-a fost demonstrat astfel faptul ca desi multi percep Tarotul ca pe un instrument al divinatiei, totusi, el este mult mai mult decat atat.
Cele 22 de Arcane Mari nu sunt notate de la 1 la 22, ci de la 0 la 21. Cartea 0, numita “Nebunul”, semnificand hazardul sau acel ceva despre care nu stii mai nimic si nu stii unde te duce, poate fi considerata si 22. Ea semnifica sfarsit (22), dar si un nou inceput (0). Este un fel de Alfa si Omega.
Exista doua Arcane mari ale caror numere corespondente sunt 20 si 21. Cartea 20 se numeste “Judecata de Apoi”, iar cartea 21 se numeste “Lumea”.
In acest an 2020, Pamantul experimenteaza la propriu cartea 20, pentru ca tot ceea ce noi traim acum este realmente o Judecata Divina.



Anul 2021 va fi corelat cu siguranta cartii 21, “Lumea”, care semnifica exact lumea cu tot ce include ea, care a ajuns la un final, la o implinire. Aceasta carte inseamna indeplinirea unor teluri pentru care s-a muncit mult timp.



Pe de alta parte numarul 21 este si 3x7. Trei de 7 este un semn al echilibrului si armoniei, dar si al puterii Magului lui Dumnezeu.
Date fiind toate acestea, dar si datorita faptului ca a existat la nivelul anului trecut o experienta in care Divinitatea mi-a aratat cum prin anumite rugaciuni spuse intr-o succesiune, se construieste ceva ca un pocal (puternic instrument de protectie, in care intunericul nu are acces), a luat fiinta ceea ce am botezat cu numele “Rugaciunea Lumii”.
Se face cu sau fara o lumanare aprinsa. Cand nu avem o lumanare aprinsa ne imaginam flacara luminii din interiorul nostru.
Se fac 21 de seturi, fiecare set fiind compus din: 21 de rugaciuni “Tatal nostru”, urmate de 21 de rugaciuni “Maica Pamanteasca”, apoi de 21 de rugaciuni “Doamne Iisuse Hristoase …”, apoi de 21 de rugaciuni “Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu …”, facandu-se inchiderea cu 21 de rugaciuni ale Sfantului Duh “Imparate Ceresc, Mangaietorule …”. In mod normal, s-ar face pe parcursul a 21 de zile, cate un set de acest fel in fiecare zi.
Acum, insa, nu prea avem mult timp la dispozitie. Ar fi grozav sa putem face 21 de astfel de seturi pana la sfarsitul zilei de 31 martie. Cum le poate face fiecare depinde de la caz la caz si este in functie de timpul disponibil.
Azi-noapte, eu am făcut 2 seturi. Am vazut cum se deschide in fata mea un drum care conducea catre viitor si cum rugaciunea mea se indreapta catre acea directie. Dupa scurta vreme am intrat intr-un intuneric de nedescris. Am inteles ca ajunsesem in intervalul 1-6 aprilie. Am realizat ca in acea perioada s-ar putea ca nici rugaciuni sa nu mai fim in stare sa facem si atunci ne vine ajutor prin ceea ce am intreprins in trecut. M-am gandit ca poate toata povestea cu coronavirus a fost un instrument permis de Sus, ca sa ne puna pe toti la lucru si la rugaciune, iar noi nu impotriva coronavirusului sa facem toate aceste actiuni planetare de fapt, ci pentru trecerea din 1-6 aprilie. As dori sa mai stiti ca am simtit in timpul rugaciunii dureri mari de tot pe toata zona pieptului. Exista o foarte mare probabilitate ca oamenii sa aiba astfel de simtiri in acea perioada. O spun pentru a pune in garda, astfel incat daca se intampla asa ceva atunci, sa avem o explicatie in legatura cu cauza, sa nu o luam personal. Mai ales cei cu probleme de sanatate ar putea face cu usurinta atacuri de panica. In 7 aprilie se simte totul mult mai degajat. Se simte lumina.

Iata rugaciunile:

1. „Tatăl nostru Care ești în Ceruri, sfințească-se Numele Tău. Vie Împărăția Ta, facă-se Voia Ta, precum în cer aşa și pe pământ. Pâinea noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă astăzi. Și ne iartă nouă datoriile noastre, precum și noi iertăm  datornicilor noștri.  Și  nu ne  lăsa  pe noi în ispită, ci ne izbăvește de cel rău. Căci ale Tale sunt, în toți vecii, Împărăția și Puterea și Mărirea. Amin.”

2. „Maica noastră Pământească, sfințească-se Numele Tău. Vie Împărăția Ta și fie ca Voia Ta să se facă în noi ca în Tine. Îngerii pe care îi ai în serviciul Tău,  trimite-ni-i nouă. Și ne iartă nouă păcatele noastre, precum și noi ispășim păcatele noastre către Tine. Nu permite ca să cădem pradă bolilor, ci ne eliberează de orice rău. Căci ale Tale sunt Pământul, Corpul și Sănătatea. Amin.”

- mai multe detalii despre Maica Pamanteasca pot fi gasite in articolul la care se poate ajunge prin linkul de mai jos:

https://tristar77.blogspot.com/2016/09/imbratisarea-maicii-pamantesti.html

3. "Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi."

4. "Preasfântă Născătoare de Dumnezeu miluieşte-ne pe noi."

5. "Împărate Ceresc, Mângâietorule, Duhul Adevarului, care pretutindenea eşti şi pe toate le împlineşti, Vistierul Bunătăţilor şi Dătătorule de Viaţă, vino şi te sălăşluieşte întru noi şi ne curăţeşte pe noi de toată necurăţia şi ne mântuieşte Bunule sufletele noastre."

         Aceasta nu este o rugaciune data de Sus, cap-coada, asa cum au fost date rugaciunea „Puterea lui 16” si rugaciunea „13+7”, despre care se vorbeste in sectiunea P2 din bara de Sus a blogului. Este in aceasta rugaciune si o amprenta personala. De aceea, nu am vorbit despre ea vreodata pana acum pe blog.
         In aceste timpuri insa, simt sa fac cunoscuta aceasta informatie, poate vor mai fi si alti oameni care sa rezoneze cu ea.      
Pana in prezent eu am folosit Rugaciunea Lumii de fiecare data cand se vestea un pericol fie de nivel planetar, fie personal. Este un instrument care te urca pe filamente temporale superioare, care te face efectiv sa fugi din fata intunericului caruia numai un pic ii mai trebuie ca sa puna mana pe tine.
De aceasta data, sa inchinam actiunea noastra sufletelor celor ce au plecat din aceasta lume, celor ce sunt bolnavi sau urmeaza sa fie si pana la urma, sufletelor noastre, ale tuturor, caci nu stim ce vremuri ne asteapta.
Multumim din suflet Sfintei Treimi pentru tot ajutorul, ghidarea si pentru toata purtarea de grija si faca-Se Voia Sa!

Toate cele bune!

P.S. Multumesc din suflet doamnei Liliana Stanciu pentru initiativa de a pune aceasta rugaciune si intr-un video pe youtube. Unii oameni sunt poate intr-o conjunctura de asa natura ca le este mult mai la indemana sa o asculte decat sa o rosteasca.



34 de comentarii:

  1. Multumim Cerului, multumim Mihaela pentru rugaciuni.
    De azi dimineata am simtit dureri de piept foarte mari si ameteala de cap, brusca, si cam toata ziua. Am crezut ca am luat virusu, apoi am crezut ca e de la alergiile de primavara. Acum stiu ca e de la intuneric.
    Va rog dezactivati facebook o perioada, de la setari, nu e nevoie sa stergeti, ci dezactivare, si puteti folosi inca messenger pe telefon. Am simtit o imensa energie de la FB cu actiune dureroasa direct in piept. Chiar daca nu constientizati acel spatiu virtual va controleaza starile, va prinde mentalul in discutii interminabile si in stiri de panica. Am scanat si alte aplicatii si restul sunt "normale",cu cateva exceptii minore. Totusi stirile sunt pe locul 2 de toxicitate dupa FB si va spun ca daca va uitati doar 1 ora la stiri, nu pierdeti nimic din ce se intampla. Preferabil sa priviti filme de comedie, daca vreti sa priviti ceva, va ridica emotional.
    Multumiri si recunostiinta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai se plasează pe orbita Terrei 25.000 de sateliți de către compania SpaceX a masonului Elon Musk.Cu ajutorul lor,in viitorul apropiat se va implementa Tehnologia 5D prin care se va reuși controlul total al sentimentelor,gândurilor,senzațiilor,dorințelor omenirii în ansamblul ei cât și controlul demografic.Iata motivul pentru care,mai ales noaptea nu aveți voie să ieșiți din case,pentru a nu vedea sateliții!!! Este aproape finalul instaurării Noii Ordini Mondiale,adică sclavia absolută!

      Ștergere
    2. Nu vă vaccinați! S-a confirmat că 15 vaccinuri sunt în curs de dezvoltare și toate au nanotehnologie în interior. Nanotehnologia aia va fi activată la sfârșitul anului, datorită 5G. Aveți grijă înainte de a vă injecta ceva în interiorul vostru.

      Ștergere
    3. Pentru cine doreste sa aprofundeze si sa reflecteze un filmulet de pe youtube despre evolutia epidemiilor odata cu evolutia noastra in domeniul stiintei.

      https://www.youtube.com/watch?v=KUw1Rzbde5U

      Ștergere
  2. Multumim,draga si iubita Miha!!! O sa reusim! Te imbratisez cu mare drag!Mada-Constanta

    RăspundețiȘtergere
  3. autorul Serghey Lazarev explică motivele pentru declanșarea pandemiei de coronavirus cu subtitrare in romana:
    https://youtu.be/yf58aPHCsIM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit,din mai multe surse,foarte bine informate si extrem de serioase ca acest Lazarev nu ar fi decat un abil manipulator bine "mascat" al iudeo-masoneriei care amesteca intentionat,in vederea amagirii oamenilor,putine adevaruri cu foarte multa minciuna!ATENTIE deci!Luati numai ceea ce vi se pare bun,curat si apropiat de Domnul nostru IISUS din spusele lui...

      Ștergere
    2. Daca nu pui si sursa si citezi din Cartea-Dupa-Auzite esti un troll, un provocator fără cauză, cineva care lansează o discuție cu scopul de a recrea un conflict de idei.

      Ștergere
  4. Prea multe vorbe, prea putine fapte ca sa putem respinge eficient maleficul. Asa ca...va trebui sa trecem prin asta.
    Internetul este mediul propice raspandirii virusilor informationali. Foarte multa minciuna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiti vorba cu " a face iarna car si vara sanie". Noi suntem un popor lent. Vorba lui Basescu: " iarna nu-i ca vara". Ne-au prins atacurile fara scut de protectie la nivel de tara. A fost distrus intentionat de grupurile new age. Sau din prostie? Stiti bine ca nici Biserica nu s-a inghesuit prea harnic la facut fapte bune. Acum, vad ca Biserica isi pune enoriasii la treabă. Asta trebuia facut de mult. Mantuirea nu ne-o da preotul. Doar Dumnezeu dupa fapte.
    Stiti cum este egregorul unei tari? Umbrela de protectie alimentata de noi toti cu faptele noastre bune.
    Stiti ce au facut cei din grupurile care practica metode egoiste, gen " luati cat mai mult, bucurati-va de viata, distrati-va"? Au ciuruit egregorul de protectie. Ca si cum am trai intr-un stup si șobolanii au gasit o metoda de a se instala in el consumand toata mierea. Cei din grupurile NLP si alte tipuri de falsi Iisus sunt un fel de molii ce devoreaza sufletul colectiv.
    Imi amintesc de un film: Profetiile omului-molie!
    Sunt timpuri urate! Brrr!
    Fuga spre vârful muntelui este simbolica. Urcati cat de mult puteti, dupa cate niveluri de constiinta aveti pe care puteti lucra. Jos, la baza "muntelui", e pericol.
    Am visat asta prin anii 2000. Urcam un munte. Întâlneam oameni care radeau si vorbeau tare. Ei coborau. Le spuneam sa nu mearga in directia aceea ca e pericol. Nu ma ascultau...Erau ocupati cu distractia.
    Cand am ajuns in varful muntelui eram singura. Priveam trista in jos unde incepuse razboiul.
    In stanga si dreapta mea aveam doi caini de paza puternici. Nu imi mai era frica.
    Cresteti-va ingerii cu fapte bune. Altfel nu va pot proteja.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevarat!

      Ștergere
    2. Multumim Dna.Maria-Aurelia.(Va recunosc stilul,inimitabil,direct,clar si la obiect!)Ca intotdeauna postarile Dvs. merg direct la sufletul nostru si nu ocolesc si nici nu mascheaza niciodata,ADEVARUL.Bine ar fi ca, tot mai multi cititori ai acestui foarte interesant blog sa si traga invatamintele ce rezulta direct din postarile Dvs..Multumesc deasemeni,cu mare respect si consideratie Dnei.Mihaela pentru rabdarea si consecventa cu care,de atata amar de ani se straduieste si nu oboseste sa ne deschida ochii si mintea! Respect.

      Ștergere
  6. Am experimentat si eu astfel de dureri in piept, acum vreo doua nopti. Simteam ca ma dor totate coastele si ca inima si plamanii nu mai incap in cosul pieptului si tind sa iasa pe gat. Pulsatii greu de suportat, cu iradieri in maxilare si urechi. Ceva infiorator. Tensiunea se juca, când mare, când mica, pulsul varia intre 70 si 100. Nu puteam sa-mi gaseasc o pozitie sa pot dormi. Mi-am facut o curatare a chakrei inimii, a gatului si apoi o curatare a tuturor chakrelor, cu rugaciunea Sfintei Fecioare, afirmatii pozitive si parca s-a mai calmat, dar pe chakra gatului inca mai am de lucru. Traim vremuri grele si, din păcate, inca nu stim ce ne mai asteapta. Daca pentru anul viitor se intrevede o speranta tot e bine, om trece-o si pe asta. Multumim pentru orice infromatie, oricat de mica e foarte pretioasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Miltumesc cu recunostinta si infinita iubire, pentru toate invataturile si informatiile pretioase pe care n i l e transmiti. BUNUL DUMNEZEU sa te binecuvanteze, cu tot ce este mai frumos si mai bun!TE IUBESC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu va multumesc din suflet tuturor pentru echipa pe care o formam impreuna!

      Ștergere
  8. 21 de seturi se refera la 21 de citiri ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1 set inseamna cate 21 de citiri, rand pe rand, ale celor 5 rugaciuni. Rugaciunea ar fi completa daca s-ar face 21 de seturi. Asta inseamna ca ar trebui sa avem rostite la final 21x21 = 441 rugaciuni "Tatal nostru" si la fel celelalte 4 rugaciuni.

      Ștergere
    2. http://s000.tinyupload.com/?file_id=30976694802164178161
      cele 5 rugaciuni si 21x21 care pot fi bifate! Bucurie multa!

      Ștergere
    3. Multumesc mult pt.upload! Eu vroiam sa le scriu de mina ,dar asa le-am printat .

      Ștergere
  9. Rugăciunea colectivă..ajutorul acordat semenilor noștri ne ridică vibrația.. si vom învinge...Doamne ajuta tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Maica Pamanteasca este Mama Pamant ? Asa imi pare mie, multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu este. Mai multe detalii:

      https://tristar77.blogspot.com/2016/09/imbratisarea-maicii-pamantesti.html

      Voi adauga linkul si in articol.

      Ștergere
  11. Gata! Doamne multumim pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  12. D-na Mihaela Dumnezeu să vă răsplătească efortul și să vă dăruiască înmiit toată bucuria asta de a da semenilor " instrumentele" prin care se pot ajuta pe ei și cei din jur. E extraordinară combinația acestor rugăciuni( și fiul meu și sora mea spun la fel). Da! Din data de 25 eu și fiul meu nu mai putem dormi e o stare apăsătoare în permanență. Slavă Domnului că avem rugăciunea! Vă doresc din tot sufletul numai bine și sunt bucuroasă că v-am " cunoscut"!(Intru în fiecare zi pe blog pentru a citi Molitfele și tare mă mai bucur când postați ceva. Sunteți bucuria mea!).

    RăspundețiȘtergere
  13. MULTUMESC MIHAELA CA ESTI GHIDUL MEU SPIRITUAL.CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU SI A MAICII DOMNULUI AM TERMINAT RUGACIUNEA LUMII 441+441+441+441+441.LA UN MOMENT DAT AM GANDIT, DOAMNE PARCA DUC PE UMERI PAMANTUL,RASPUNS:DA,DAR PE O PARTE TINE IISUS SI PE O PARTE MAICA DOMNULUI,AM AVUT MULTE REVELATII,MULTUMESC INFINIT.

    RăspundețiȘtergere
  14. Abia aștept sa ducem la bun sfârșit inca o misiune incheiata cu succes! 🙏😇

    RăspundețiȘtergere
  15. Gata.Am reusit sa fac setul de 21 de rugaciuni.Nu credeam.Sa ne fie tuturor de folos.Recunostinta tuturor celor care au facut.Multumesc Mihaela.

    RăspundețiȘtergere
  16. Stela si ceilalti.Rugaciunea trebuie sa fie permanenta.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am reusit si eu pana pe 3 aprilie. Am inceput pe 30 si din pacate nu m-am incadrat pana pe 31 MArtie.

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumim dna Mihaela. Sunteti un inger pentru noi.Adanca recunostinta!

    RăspundețiȘtergere
  19. Va rog frumos vreau și eu aceste rugăciuni. Dacă poate cineva sa ma ajute ca nu ma descurc la blog prea bn. Va mtumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Doamna Mihaela va rog cum pot lua legătura cu dv. Am nevoie de ajutor sa vb cu dv! Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere