sâmbătă, 1 decembrie 2018

LA MULTI ANI ROMANIA!





Iată-n Cer o horă mare,
Hora Spiritelor noastre,
Azi în zi de Sărbătoare,
Peste munţi şi ape-albastre.

Doar cu inima deschisă
Poţi vedea Sfânta Unire,
Şi-astfel poate fi adusă,
Pe Pământ, Sfânta Iubire!

Iar românii toţi să meargă,
Demni, ca frate lângă frate,
Lumea toată să-nţeleagă,
Că nimic nu-i mai desparte.



La Mulţi Ani în Bucuria Vieţii!





21 de comentarii:

  1. La multi ani romani!
    La multi ani Romania!
    Biecuvanteaza Doamne Rmania mea iubita!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULŢI ANI ROMÂNIA! LA MULŢI ANI ROMÂNI! Cu mult drag Mirela

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Romania. La multi ani cu iubire si unire poporului roman!

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani Romania! Multa sanatate si curaj, romani frumosi si buni!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!
    In iubire si armonie
    Sanda

    RăspundețiȘtergere
  6. Ecaterina-Mihaela2 decembrie 2018 la 01:07

    La mulți ani și credință !

    RăspundețiȘtergere
  7. ODĂ PENTRU ADEVĂR

    LA MULŢI ANI POPOR DE DACI
    Şi voi orăşeni săraci
    Ţărani ce v-aţi vîndut pămîntul
    Pribegind prin zări ca vîntul

    La mulţi ani măicuţă sfîntă
    Cum Eminescu te visa
    Chiar copii tăi împlîntă
    Cuţitul în inima ta

    Patrioţi cam iuţi din fire
    Se pupă cu fruntea ţării
    Noi vorbim despre UNIRE
    Cînd stăm la mîna UITĂRII ?

    Priviţi la munţii pleşuvi
    La marea de acum vîndută
    La copii-abia născuţi
    Cum cu VIRUSUL se luptă

    Ce măşti putem purta pe faţă
    Ce creier atins amnezie ?
    Ca de la naştere la moarte
    Să fim mereu O DATORIE ? ???

    Ne lăsăm prostiţi pe faţă
    De cei mai LACOMI PARVENIŢI
    Jicniţi şi fără importanţă
    Ne furaţi şi ne minţiţi
    ........................
    Cîntăm imn voios de slavă
    Îmbrăcaţi la secund-hand
    Lumea LOR nu are treabă
    Sîntem patrioţi cu BRAND !

    Dacă de noi nu ne mai pasă
    Ce facem cu aceşti copii ?
    Sclavi cu ştaif,bone în casă
    Slabe,supte,străvezii ?

    Ne-am pierdut şi demnitatea
    Şi credinţa-n viitor
    Îi hulim pe toţi aceia
    Care, altă viaţă vor .

    Mă bucură această sfîntă zi ,mă bucură frumuseţea ROMÂNIEI MELE.....ce păcat că nu are popor pe măsura darului pe care PREACURATA MĂICUŢĂ FECIOARĂ ŞI STRĂMOŞII NI L-AU LĂSAT SPRE ÎMPLINIRE. La ceas CENTEBAR ,ACUM MAI GRABNIC CA ORICÎND AR TREBUI SĂ " STÎRPIM RĂUL DIN ŢARĂ" ,"IARBA REA DIN HOLDE PIARĂ" ... ce visători sîntem....Dacă în conştiinţa fiecărui român care pretinde că IUBEŞTE ROMÂNIA, nu se trezeşte o umbră de regret că noi cu mîinile noastre şi mintea bine manipulată, NE-AM FĂCUT-O,PERMIŢÎND SĂRĂCIA NAŢIONALĂ... nu vom avea îndelungat viitor. Îmi cer iertare MARIEI pentru că am îndrăznit să văd şi gunoiul de sub preş...nu mai e doar gunoi,este deja cloacă pestilenţială....DACĂ NU VA FI O IEŞIRE "ÎN STRADĂ" A CONŞTIINŢEI şi CONŞTIENŢEI DE ROMÂNI ,care aprig ne batem cu cărămida în piept,ne vom scufunda în propria vomă.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule George,numai sa mergeti prin tara,peste tot ,sa vorbiti cu oamenii simpli,talpa tarii cum se spune si veti afla,vedea si intelege ADEVARUL crunt si teribil: Romania este distrusa!!!Nu mai avem NIMIC din ce ne-au lasat strabunii nostri si Bunul Dumnezeu,NIMIC.Daca in 1989 Romania avea creante de incasat de peste 10 miliarde dolari si,ATENTIE,ZERO DATORIE externa,avea industrie,agricultura,irigatii ,fabrici,combinate si uzine,santiere navale,a 4-a flota navala din lume!!!,mancare curata,naturala si sanatoase,astazi,ia priviti ca Romania nu mai are NIMIC!!!Si,la cum decurg lucrurile astazi ,in maxim 20 de ani de-acum incolo acest popor,sau mai bine spus ce-a mai ramas din el, va inceta sa mai existe!!!

      Ștergere
    2. Si, cel mai grav, conducatorii nostri, inclusiv liderii spirituali, ascund realitatea sub preș. Poporul roman, vampirizat sub toate formele si spălat pe creier, degenereaza. A fost primul 1 dec in care nu am vrut sa privesc parada militara. Mi-am dat seama ca nu am de ce sa ma bucur cand vad arme. Si mi-am dat seama ca poporul roman isi calca drapelul in picioare, nu-l cinstesc. Ca totul e circ si ca este inca o zi in care acest popor este lucrat pe corpul emotional, pentru ca "turma" sa mai alimenteze egregorul tiranilor ce ne conduc. Ca si in cazul circului numit Catedrala Neamului. Turma s-a inghesuit si a hranit inca o data liderii pseudospirituali din varful ierarhiei BOR.Sunt curioasa: cand vor distruge speranta ultimului om de pe pamant, din ale cui emotii se vor mai hrani acesti nenorociti care ne vampirizeaza si traiesc din munca sclavilor? Probabil, flamanzi si lenesi cum ii stim si lipsiti de inteligenta, se vor devora intre ei. Vor incepe prin a-si devora slujitorii cei mai fideli, aceste cozi de topor ce ne conduc, apoi, cei din varful piramidei ii vor devora pe cei de pe nivelurile inferioare. Tristar, tu te hranesti din emotiile fraierilor inscrisi pe blogul tau. Sper sa faci indigestie! Sper ca toti mincinosii sa faca indigestie de la suferinta celor din care se hranesc!

      Ștergere
    3. 05:25, asa este, insa Romania va renaste ca "Pasarea Phoenix", din propria ei "cenusa",

      Ștergere
    4. Maria-Aurelia, sa-ti fie rusine! Incepand de acum, toata viata ta te vei caii si-ti vei cere iertare oamenilor, natiei, poporului si Bunului Dumnezeu! Offunii chiar ..., unii chiar ti-au "cantat in struna" si te-au si apreciat (atat de puternica este entitatea malefica care te stapaneste si care vorbeste prin tine, primul semn este acela ca lovesti in credinta poporului din care faci parte), intrand in plasa pe care le-ai intins-o cu atata perversitate, pe oriunde pe unde ai postat si ai vorbit!

      Ștergere
    5. Draga tovarasa Maria - Aurelia, iti marturisesc cu toata sinceritatea ca imi este mila de tine si de sufletul tau. Caci sufletul tau nu ar permite sa spui mereu toate mizeriile, nu doar la mine in blog, ci si in altele, insa este saracul inconjurat de un intuneric de nu poti ajunge la el nici cu foreza. Daca ai sti tu despre tine ce stiu eu despre tine, te-ai da zece pasi inapoi. Din pacate, nu te pot ajuta pentru ca implicarea negativa a fostelor tale intrupari este la nivel cosmic, nu personal. Iar din aceasta pricina, sunt obligata sa astept dupa cum le asterne Dumnezeu pe toate la rezolvare. Doar atunci se va sparge intunericul asta ce te inconjoara si ti se va elibera sufletul.

      Iar ca sa vezi cat esti de nauca, imi spui ca eu devorez pe toti fraierii ce intra in blogul meu. Tu, fiind constienta de acest Adevar suprem, eu vin si te intreb: Ce naiba tot cauti pe aici? Vrei mortis un loc de fraier? De ce nu vrei tu sa ramai pe dinafara, in intregimea intelgentei tale si sa ne lasi pe noi in prostia noastra?

      NU MAI SCRIE LA MINE IN BLOG! Ti-o cer a mia oara. Folosestie-ti timpul altfel, caci imi este mila si de el. Atata vreme pierduta ca sa scrii mizerii peste mizerii, iar apoi eu nici macar sa iti public comentariile. Dar nu am cum sa le public pentru ca nu pot permite acestui venin sa se scurga aici dupa cum doreste tot intunericul din spatele tau.

      Ti-am publicat acest comentariu doar ca sa imi pot da dreptul la un raspuns si ca sa iti spun ca orice vei scrie de acum incolo, sterg intr-o milisecunda, fara sa citesc. De altfel, toata cenzurarea care a venit si de care te-ai plans intr-un comentariu, apare tot ca urmare a unei astfel de promisiuni.

      Ștergere
    6. 4 decembrie 13:00 Nu va mai renaste deloc,intrucat n-a mai ramas nici macar cenusa...

      Ștergere
    7. 17:01, nu-i asa cum spui si o sa te smeresti intelegand acest aspect!

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria Aurelia ti-am citit postarea si m-a apucat o durere in stomaco citind ce ai scrisse. Eu simt cu stomacul oameni...

      Ștergere
  9. Dupa cum merg treburile in aceasta tara in ultimii 29 de ani si luand in calcul ritmul in care se pleaca precum si sporul natural al populatiei(avem cea mai mare mortalitate infantila din Europa si spor demografic negativ!!!), nu cred sa mai fie atat de "multi ani"...

    RăspundețiȘtergere