joi, 8 noiembrie 2012

COMUNICARE DE LA INALTUL INGER MIHAIL






COMUNICARE DE LA INALTUL INGER MIHAIL

Dragii mei,

Cu ocazia acestei minunate si insorite zi de 8 Noiembrie, in care cu totii sarbatorim pe Sfintii Arhangheli – Serafimi Mihail si Gavril, va urez din tot sufletul, tuturor celor ce purtati numele de Mihai, Mihaela, Gabriel, Gabriela si toate derivatele acestora, multa sanatate, bucurie, armonie, iubire, pace sufleteasca, implinirea tuturor dorintelor bune si frumoase si nu in ultimul rand, un calduros:

„La Multi Ani !”

Premergator acestei zile, adica ieri, 7 Noiembrie, avand in vedere o frumoasa lucrare la care trebuia sa iau parte si care urma a se infaptui spre seara la ora 22, am primit vizita Maritului Inger Mihail, care si-a manifestat dorinta de a participa la acea lucrare. Coborarea Sa din Inalt s-a produs pe la ora 17 si mi-am dat seama mai tarziu ca nu intamplator asa devreme, pentru ca pana s-a facut ora stabilita, „am mai stat de vorba” ca sa spun asa. Trebuia de fapt sa primesc niste informatii, pe care acum, cu mare drag vi le daruiesc si voua, la cererea Sa.

        Iata ce ne comunica Mihail, referitor la ce urmeaza sa se intample dincolo de 20 decembrie.
1.     Chiar din 20 decembrie spre amurg, vom intra in zona de intuneric total. Aceasta zona va fi traversata in 3 zile. Mi s-a spus ca am putea iesi si pe afara in acest timp, nu neaparat va trebui sa stam in case.
2.     Vor fi dezastre in multe zone ale Terrei, dar in Romania totul va fi mult mai bland. Este un teritoriu protejat de Divinitate.
3.     Trebuie sa ne facem provizii pentru aproximativ 2 luni, la nevoile corpului fizic de acum, astfel incat sa ne ajunga cam 6 luni, la nevoile corpului pe care il vom avea in dimeniunea 4D. Atunci vom avea nevoie sa mancam mult mai putin.
4.     Este foarte important sa ne aprovizionam cu chibrituri si lumanari, sa putem sa facem foc in aceasta perioada.
5.     Sistemele energetice electrice vor cadea, telefoanele mobile nu vor mai functiona niciodata ca acum, la fel calculatoarele. Totul se va reconstrui in cele 6 luni ce vor urma acestor evenimente majore, cu sprijinul prietenilor extraterestri si a tehnologiilor pe care cu iubire ni le vor oferi.
6.     Cei care vor ramane in viata si nu sunt putini aceia, in special la noi in tara, in noua dimensiune, vor avea capacitati telepatice (de aceea nu vor mai avea nevoie de telefoane) si de asemeni ochiul al treilea deschis.
7.     Exista un val ce va ascensiona in 5D, dar acesta va fi compus in mare parte din copiii nascuti dupa anul 2000. Cei ce vor ascensiona in dimensiunea 4D, datorita faptului ca au ochiul al treilea deschis, vor putea sa ii vada pe cei din dimensiunea 5D si nu numai, deci practic isi vor vedea copiii, numai ca acestia  nu vor mai avea nevoie nici de haine, nici de mancare, nici de dus la scoala sau la gradintia. Dupa ascensiune, revine la cei din 5D toata memoria ancestrala, astfel incat practic, se va intoarce roata, in sensul ca vor invata parintii de la copiii lor. Aceasta va da o motivatie suplimentara celor ramasi in dimensiunea 4D, sa faca tot ce pot astfel incat macar cu urmatoarele valuri din 2017 sau 2030, sa ascensioneze in 5D.

Acestea sunt in mare informatiile primite. Mi-am dat seama ca mai erau multe de intrebat, insa nu mi-a venit chiar tot ce as fi vrut sa stiu, in minte. Poate ca nu intamplator.
Le multumesc pe aceasta cale Maritilor Ingeri Mihail si Gavril, pentru toate darurile Lor, pentru toata grija pe care ne-o poarta!

Pace si Iubire!

5 comentarii:

  1. Mii de multumiri,tocmai ce am cerut cu mult inainte,sa stiiu exact cind,ce si cum. sa procedam,pt. a trece cu bine..multum mult,va iubim maria..barcelona, ametist.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu sa ajute si sa binecuvanteze toti oamenii, sa le dea ganduri bune. Multi spun ca nu se intampla nimic. E si aici ca si cu credinta in Dumnezeu. Daca ai credinta in Dumnezeu si El totusi nu ar exista, nu ai nici o problema, dar daca nu crezi si El exista, atunci apare una foarte mare. In consecinta, daca ne-am face niste provizii minime si nu se intampla nimic, nici o problema, le utilizam dupa aceea, dar daca nu ne pregatim in nici un fel si se intampla totusi ceva, atunci cum o vom scoate la capat?

      Ștergere
  2. Da, da, da, asa e, draga tristar, precum spui. Dar imi mai suna in minte si povestea cu ..barca lui noe. Tot spunea oamenilor de potop si nu.l lua nimeni in seama, fiecare urmindusi..ale sale treburi. fara ascultare.. pina cind evenimentul ...s..a produs, si ce a urmat..se stie..dar, mai spun ce Dna Desanka a spus...,,iubitilor.,mai mult de trrei zile de intuneric, nu poate fi, ca s..ar raci pamintul de tot, ,,cu pace si iubire, maria,..ametist, barcelona .

    RăspundețiȘtergere
  3. nu inteleg de ce este nevoie de 3 zile de intuneric pentru ca pamantul sa intre in dimensiunea a 4-a,de ce nu poate sa intre pur si simplu si atata
    Iubire si pace

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca este un fenomen astrologic pur si simplu, atunci cand ne vom alinia pe 21 cu Soarele galactic central, asa cum noi stim acum despre zi si despre noapte, dar nu ne temem, pentru ca avem explicatia stiintifica. O vom afla si in acest caz, NASA o tine secreta, desi eu am convingerea ferma ca ei stiu ce se intampla in astfel de situatii. chiar daca vor fi 3 zile de intuneric eu zic ca nu avem de ce sa ne temem. Cei de la Poli sunt mai mult de obisnuiti cu asta si nu 3 zile ci sase luni. Pace si Iubire!

      Ștergere