luni, 19 noiembrie 2012

APEL, SA NE PUTEM INTALNI FRATII GALACTICI




APEL, SA NE PUTEM INTALNI FRATII GALACTICI


Dragii mei prieteni,

        Vin catre voi cu rugamintea, ca timp de cateva zile, in fiecare seara, la ora 22, sa ne conectam cu totii la Israel si zona araba si timp de cateva minute, sa facem o mica rugaciune sau sa ne lasam condusi de intuitie, sa trimitem acolo iubire si lumina.
       Duminica, 18.11.2012, am fost anuntata de catre Arhanghelul Mihail cu multa, multa bucurie ca Sfanta Treime a decis: „Soarta Terrei este schimbata incepand cu aceasta zi. Iubirea a triumfat! Datorita actiunilor facute in numele Iubirii si a Luminii, de catre pamanteni, de catre Federatia Galactica, prin componentii sai si nu in ultimul rand de catre reptilieni, noii prieteni ai planetei noastre, la care s-a adaugat ajutorul major al Intregii Ierarhii Divine, Terra si-a ridicat foarte mult vibratia generala, astfel incat, ea va trece prin transformarile inerente, intr-un mod mult mai bland, mai pasnic decat s-a anticipat pana in prezent.”
        Multumim cu adanca recunostinta si iubire tuturor ajutoarelor noastre de nadejde!
        Mai este de rezolvat o singura problema, aceea de linistire a conflictelor din zonele arabe. Cu rugaciune si iubire, se poate aduce si acolo linistea si pacea. Personal nu prea vad alta solutie. Noi ceilalti, care ba avem probleme cu banii, ba cu sanatatea, ba cu relatiile, ba cu locul de munca, ne vom gasi cu siguranta pacea interioara mult visata, cand vom vedea navele Federatiei pe cer.
       Dupa aceea, intalnirea cu fratii nostri stelari, programata si reprogramata si iarasi reprogramata, de nu mai stiu de cate ori, se va produce cu adevarat. Multi dintre noi suntem nerabdatori sa traim acele clipe ce vor fi absolut minunate si inaltatoare. Sunt total convinsa de acest lucru, privind chiar si numai prin prisma clipelor pe care personal le-am trait, in ultimele luni de zile, prin contactele pe care le-am avut cu ei si prin ceea ce mi-a fost dat sa traiesc alaturi de ei. Au fost momente de o fericire fara margini. Lacrimile mi-au curs deseori pe obraji in acest an, din cauza multiplelor probleme pe care „ne-am intrecut” sa le intampinam cu totii, fiecare cu ale lui, dar in ultimele doua luni am plans doar de bucurie. Cat de minunat este sa poti sa plangi doar de bucurie!

Haideti sa descoperim cu totii aceste trairi cat mai repede cu putinta!
Haideti sa daruim planetei si locuitorilor ei iubirea noastra, caci ni se va intoarce totul insutit! Asa functioneaza legea reflexiei in Univers!

         Pace si Iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu