duminică, 21 octombrie 2012

INITIEREA A VI-A



INITIEREA A VI-A

Transmisa de Batrani, fiinte celeste batrane si Membrii Inaltului Consiliu al Ordinului Melchizedek
Pe 06.06.2012 se intra in cel de-al saselea portal de initiere al luminii sub ocrotirea Razei a treia, a Iubirii Divine, amplificata prin tranzitul lui Venus, ajungand astfel in mijlocul iubirii divine, la Prezenta mea divina EU SUNT.
Imbratisati in inima cosmica a Tatalui/Mama Divin, experimentam initierea a sasea a Iubirii Divine, prin formatul celui mai inalt potential ca initiati ai luminii, intelegand ca suntem deja colectiv in ascensiune formand EU SUNT RASA AVATAR. Cocreem Raiul pe Pamant prin linile cristice de lumina, in armonie, pace, bucurie, iubire, abandonandu-ne constient in dansul propriei cocreatii, in rezonanta cu Mama Pamant si intreaga ei viata.
Tranzitul planetei Venus amplifica darurile noastre creatoare, conducandu-ne adanc in iubirea de sine, deschizand drum in inima noastra, oferindu-ne intelegerea profunda a serviciului prin iubire, in aceste momente de iubire cristica si simbolul ANKH.
In continuarea eclipsei partiale de Luna si a Lunii Pline, experimentam integrarea deplina a Arhetipului Divin Feminin care ne ofera posibilitatea fuziunii Arhetipurilor Divinului Feminin si Divinului Masculin in noi insine, si prin raza a treia a Iubirii sa ne aliniem in arhetipul uman perfect, prin intelepciune, experienta si cunoastere.
Vom descoperi constiinta unitatii, recunoscand egalitatea intregii vieti, dobandind o constiinta superioara, focusata pe momentul prezent al trecerii prin portalul Iubirii Divine, integrand prezenta preaiubita EU SUNT, in timpul celei de-a sasea initieri, Ascensiunea.
In timpul acestei initeri mergem in Orasul Cristalin al Luminii, sub lacul Titicaca, un portal de lumina stelara (Meru si Amaru sunt autoritati divine ale Anzilor in America de Sud si pazitorii flacarii violet feminine). 
In portalul Lacului Titicaca, experimentat initial in 11.11.11, traim iubirea divina cu ajutorul Arhanghelilor Samuel si Charity, Elohimilor Heros si Amora, Serapis Bey care ancoreaza Raza Iubirii printr-o minunata culoare roz-verzui pe chakra inimii, amplifica darurile Razei reunite cu cele 12 Sine Superioare si toate celelalte 143 extensii ale sufletului nostru 144, care formeaza prezenta mea preaiubita, imortala, EU SUNT.
In luna sacra a lui iunie, primul val esential al ascensiunii, ramane deschis ca oportunitate. Recomandam asimilarea, integrarea luminii din cheile cod ale prezentei preaiubite EU SUNT, prin care manifestam potentialul de maestri inaltati ai luminii ca EU SUNT RASA AVATAR.
Integrand aspectele prezentei preaiubite, ascensionam in corp fizic si acesta devine lumina, tot asa cum in somn, ne lasam corpul fizic, devenim lumina lichida si chakrele noastre devin o coloana de lumina, o flacara de foc divin. 
Acum, ne ridicam nivelul vibratoriu al corpurilor noastre fizice, pentru a experimenta starea radianta a corpului eteric de lumina, corpul ADAM KADMON (perfect) al luminii.
Creand si manifestand Raza a treia intr-o multitudine de forme care guverneaza structuri financiare si economice se creeaza noi structuri si forme inteligente, operand in aceste sectoare sub conducerea lui Serapis Bey.
Partea negativa a razei care inseamna dominare si control economic si financiar oriunde in lume, se transcede in constiinta pozitiva si mai bine decat atat, ca manifestare minunata a vietii. In minunata flacara a Iubirii Divine suntem asistati asupra structurilor la toate nivelurile, mai ales in institutii economico- financiare.
Aditional ancoram al saselea disc solar principal si doua discuri minore pe coloana vertebrala, de activat pe 21 iunie, focusati pe integrare si activarea sistemului de 13 chakre, activate de Mama Pamant prin cele 13 vortexuri si chakre ale ei.
Cheia integrarii acestei raze este sa recunoastem egalitatea oricarei forme de viata, dincolo de rasa, religie, ideologie, statut material, onorand intrega viata ca experienta a Constiintei Unitatii, expresie a Mintii Superioare, focusata in actiune transformatoare prin Iubirea Divina, in serviciul Mamei Pamant si al intregii ei vieti.

Invocatia tranzitului lui Venus in Portalul Initierii a sasea
Cu binecuvantarea Mamei/Tatalui Divin, Pleiadienilor, Siriusienilor, Andromedanilor, Arcturienilor, Arhanghelilor si Ingerilor,  Lorzi ai Sfintei Treimi de Lumina,  Arhanghelul Mihail, Arhanghelul Metatron si Lord Melchizedek, chohanii razelor, El Morya, Kuthumi, Serapis Bey, Paul Venetianul, Hilarion, Sananda, Saint Germaine, Lady Nada, Maica Maria, Allah Gobi, Quan Yin si Pallas Athena, Stralucitii Elohimi, Fratia Melchizedek a Luminii, Lord Budha, Sanat Kumara, Helios si Vesta si Lord Melchior, Mahatma, Avatarul Cosmic de Sinteza si toate celelelate fiinte de lumina pe care le cunosc, prezenta mea divina EU SUNT, in inima cosmica a Mamei/Tatalui Ceresc.
Rog pe chohanul Serapis Bey sa ma conduca intr-un vehicul exterior de lumina in orasul cristalin de lumina sub lacul TITICACA, pentru a primi cea de a sasea initiere, Ascensiunea si a experimenta maiestria in planul terestru.
Coborand sub lacul Titicaca sunt inconjurata de o minunata flacara de lumina roz-verzui, Serapis Bey ajutat de Arhanghelii Samuel si Charity, Elohimii Heros si Amora, ancoreaza calitatile iubirii, iluminarii mentale, concentrarii pe studii filozofice, mintii clare, adevarului cautarilor si rabdarii, intr-o minunata culoare verde, prin chakra inimii mele, relationata cu calitatile Razei Divine a treia.
 Ma aliniez Mamei/Tatalui Divin preluand tiparul meu divin original, experimentez toate darurile in realitati paralele si unesc liniile cristice de timp.
Acum, zeita Venus vine spre mine cu un ANKH (cruce egipteana), simbol al imortalitatii si iubirii divine si plaseaza ANKH-ul in chakra inimii mele, transmutand realitatea mea prin flacara divina a iubirii, ca initiat al luminii (Zeita Venus coordoneaza intregul an 2012. Zeita Venus, impreuna cu mama AKASHA din Soarele central, lumina cristica si flacara violet, vor asigura transformarile armonioase catre noua Era de Aur).
Muntele Shasta a devenit un munte al flacarii violet a iubirii si loc al primei initieri. A fost ales de Venus, pentru a fi portal pentru fii planetei, a flacarii sacre a lui Venus cu toate darurile ei.
Marea zeita Venus a binecuvantat cu flacara ei intregul munte Shasta. Muntele Shasta este inima vie a lui Venus, care a coborat in interiorul muntelui si si-a unit bataile inimii ei cu ale acestuia, regularizandu-le si impregnanad Muntele Shasta cu iubirea ei, iubirea cosmica suprema. Marea imparateasa a Planetei Venus este partea feminina a Marelui Director, reprezinta insasi iubirea in sistemul nostru solar.
Exprim sufletul meu divin, darurile mele creatoare divine, prin bucurie, pasiune, iubire, armonie, prosperitate, constiinta unitatii si ancorez cel de-al saselea disc cosmic holografic si doua discuri minore pe coloana vertebrala, ma misc usor stanga-dreapta, inainte si inapoi, facilitand procesul prin fluidul cerebrospinal si recalibrand sistemul nervos, meridianele si chakrele.
Rog prezenta mea divina EU SUNT sa asiste procesul in corpul meu fizic si sa ma calauzeasca pe taramurile luminii spre Sinele meu 12 dimensional de lumina.
Ma reunesc cu toate cele 12 sine dimensionale ale luminii, si toate impreuna accesam codurile divine de lumina.
Ma reintregesc cu sinele meu venusian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu andromedan si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu arcturian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu orionian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu chironian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu alcyonian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu antarian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu alfa-centurian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu meldekian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu lyrian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu pleiadian si toate cele 12 Raze ale sufletului, ma reintregesc cu sinele meu siriusian si toate celelalte 11 raze ale sufletului dintre care a 12 sunt eu, cu ele sunt UNA, in cunoasterea fiintei mele imortale.
Sunt conectat/a cu marea Loja Alba eterica din Sirius, in geometrie sacra primesc informatii despre serviciul meu, iar glandele mele pituitara, pineala si hipotalamus sunt activate de lumina.
Sunt una cu prezenta mea divina EU SUNT, corpul ADAM KADMON de lumina, experimentand starea de maestru in serviciu pentru Mama Pamant si intreaga ei viata.
Imbratisata de regatul luminii, asist acum Mama Pamant si intrega ei viata cu flacara sacra, sa darame toate structurile economice si financiare pentru a face loc pentru tiparele Noului Pamant al Iubirii Divine, expresia cristalina in gridul cristalin 144 al iubirii divine.
Ma regasesc in spatiul meu sacru inconjurat de inima Mamei Pamant si inima cosmica a Mamei/Tatalui Ceresc, inconjurata de acesta minunata flacara roz-verzui a luminii divine si flacara aurie a imputernicirii in Constiinta Unitatii, asistata de anul sacru 2012.
EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT !
Sunt Intelepciune, sunt Adevar, sunt Iubire, Expresia Divina a lui Dumnezeu in materializare!

Invocation by Anrita Melchizedek
           Preluat din http://energiavindecatoareaculorilor.blogspot.ro si prelucrat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu