duminică, 28 octombrie 2012

ARENA NATIONALA – OCTOMBRIE 2012





ARENA NATIONALA – OCTOMBRIE 2012


Un mesaj preluat de pe blogul unui bun prieten (aveti datele in subsolul paginii)

“Intamplarea” a facut sa fiu prezent pe Arena Nationala, la meciul de fotbal Romania-Olanda si a doua zi, lansarea candidatilor USL.
S-au intamplat niste chestii deosebite dpv spiritual, in special la intalnirea USL. Mentionez de la inceput ca nu fac parte din nici un partid si ca nu fac politica.
Cu 2 ore inainte de a incepe sa vina lumea la stadion, a aparut pe cer un nor de forma lupului alb cu aripi. Acesta era cu gura deschisa si i se vedeau si coltii. Am intrebat un coleg de-al meu, care se afla langa mine, daca vede norul acela si cu ce i se pare ca seamana. Acesta mi-a zis ca seamana cu un caine, care latra
Mi-am dat seama ca urmau niste confruntari deosebite.
S-au dat lupte puternice pe Arena Nationala.
Punctul culminant a fost la intonarea Imnului de stat. A fost o onoare pentru mine sa particip la intonarea imnului de catre cca 70 de mii de oameni.
La prima strofa, au inceput sa zboare deasupra Arenei un stol de ciori. Erau foarte multe. La final cerul era violet si foarte curat.
Am simtit sa asez in centrul Arenei o merkaba imensa, o sfera aurie si o cruce. Acest lucru a deranjat pe “baietii in negru”, dar pana la urma lucrarea care trebuia sa se faca s-a infaptuit.
Fara a folosi cuvinte mari, vreau sa spun ca ce s-a intamplat pe data de 17 octombrie pe Arena Nationala va ramane in istorie si se va studia la scolile spirituale romanesti.
Multumesc tutror entitatilor de Lumina care au fost alaturi de mine in acea zi!!!

Dan Gaucan

Preluat de pe  http://daniilgaucan.wordpress.com/

2 comentarii:

  1. Un fenomen asemanator sa intimplat la iasi in 2004, la alegerea primarului,intro sala de spectacol,la o sedinta de acel partid, la care am participat pt. prima si ultima data,Apoi am iesit din tara... spun ca erau aprige dispute ,iar mie mia veniht in minte sa spun..sa cistige cel mai in masura sa faca binele,dar simteam o asa incarcatura negativa, ca am vrut sa vad ce se intimpla...si am inceput sa trimit atita iubire,ca cei ce trebuiau sa paraseasca sala,au iesit prin plafon,arzind mai multe becuri deodata,ca unii sau speriat,nestiind ce se petrece.Asta imi amintesc acum,dupa atitea ani de cind sa intimplat...si am zis ,,jocul functioneaza,, lam mai aplicat inainte de 2000 ??si persoanele. ..o pereche...nedorita,in acel moment la banchetul fiului meu,.au parasit sala ,,sifonati ,,de atita iubire,, ce leam trimis, de no mai incaput in ei,cit sa no puteti duce ,, leam gindit, dar na trecut mult,citeva minute si pur si simplu...au disparut, sa fie oare iubirea, arma de fuga a celui rau intentionat..?? Am vazut..ca da !! " Va iubesc oameni,dar nu vreau sa fiu ca voi ,, spunea Dna. Desanka Nicolai. Mesager ..maria, din barcelona.pe voi toti va iubesc pt.ca existati.pt.tristar si dan gaucan...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta arata o mare putere de creator utilizand instrumentul iubirii. Si noi va multumim ca existati dragi cititori ai nostri. Dumnezeu sa va binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere