joi, 1 noiembrie 2012

RUGACIUNE CATRE SINELE DIVIN SUPERIOR





RUGACIUNE CATRE SINELE DIVIN SUPERIOR

Pentru cititorii acestui blog, un dar de la buna mea prietena Nori:
_____________________________________________________________

Am meditat şi am primit aceasta rugă. 
Cu drag v-o dăruiesc!
Nori (autoare a cartii „Terapia sufletului prin iubire”)


„ Cu iubire, acum şi aici te invoc Sine Divin să vii şi să mă ajuţi în tot ceea ce fac.
Toate rănile, traumele şi suferinţele mele le spăl cu Lumina Iubirii.
Spală, Doamne, inima mea, ca să devină frumoasă, imaculată, precum tu ai creat-o.
Doamne, curăţeşte sufletul meu, de murdăria gândurilor, faptelor şi cuvintelor rele.
Tata Divin, sufletul meu simte nevoia ca în fiecare zi să se predea în totalitate Ţie.
Doamne, te rog să mă ghidezi prin Sinele Divin, care sălăsluieşte în mine,
Ca să pot gândi, să pot vorbi şi să pot să fac numai ceea ce este din Lumină,
Pentru a se împlini cel mai înalt bine, atât al meu, cât şi al tuturor semenilor mei.
Mulţumesc, Dumnezeule pentru toate ce-mi dăruieşti, pentru bincuvântările tale!
Sufletul meu simte nevoia după Duhul Sfânt, la fel de puternic precum nevoia de respiraţie,
Acum, pot afirma că l-am întâlnit cu adevărat pe Dumnezeu.
Pace şi iubire!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu