luni, 25 decembrie 2023

CE AR FI FOST… DE N-AR FI FOST…

 



CE AR FI FOST… DE N-AR FI FOST…

 

A fost un an cu multă greutate,
Dar răni în Ceruri ni s-au oblojit,
În lupta noastră pentru libertate
Şi pentru-al Stelei Sfinte răsărit.
 
Privind la brazi frumoşi, împodobiţi,
La luminiţe-n dans de curcubeu,
Chiar dacă suntem poate obosiţi,
Tot vrem să-L întrebăm pe Dumnezeu:
 
"Ce oare ar fi fost cu​-a noastră viaţă,
De pe Pământ n-ar fi venit Hristos,
Iar în necazuri puse ca pe aţă,
Nici Mama Sa nu ne zâmbea duios?"

Am fi avut în inimi groasă gheaţă,
Fără iubire, lucruri de folos,
Şi-am fi avut în suflet densă ceaţă,
Fără speranţă, fără gând frumos.
 
Şi n-ar fi fost nici brazi împodobiţi
Şi nici lumini în dans de curcubeu.
Şi chiar de suntem mult prea obosiţi,
Tot vrem să-I mulţumim lui Dumnezeu!


 CRĂCIUN CU BUCURIE ŞI LUMINĂ!

 


12 comentarii:

  1. Craciun fericit! asa eeste Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori linistite! Dumnezeu sa ne ocroteasca mereu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Crăciun fericit dna Mihaela împreună cu toată familia dvs. !❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. “ Tot vrem sa- I multumim lui Dumnezeu” .
    Asa este!
    Multumim pentru tot!
    Sarbatori binecuvantate alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarbatoriti-l pe BAAL,caci asta este adevarata menire a craciunului...

    RăspundețiȘtergere
  6. si totusi,dl Isus se naste pe 6 ianuarie !! De ce urmam calendarul Gregorian ,si nu cel iulian ? Ma lupt sa l punem in aplicare pe cel Iulian ...cel adevarat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NIMIC nu este adevarat!TOTUL,absolut totul este o imensa minciuna!Problema este ca deocamdata omenirea nu este pregatita sa afle Adevarul...

      Ștergere
    2. Ooo, să ne calmăm! Niciunul din cele 2 calendare nu prezintă ADEVĂRATĂ naștere a lui Iisus.
      Ele sunt doar sărbători care provin din ce celebrau oamenii precreștini. Si ca biserica sa ii indeparteze de acele tradiții au suprapus sărbători creștine astfel încât sensul a fost schimbat si logic că acum nu ne mai amintim ce se sărbătorea de fapt. Sau la unele mai stim, dar zicem ca sunt legende.
      Iarasi, de fapt calendarul gregorian este cel adaptat corect dpdv astronomic si matematic. Mai puneți mâna pe o carte și veti afla lucruri. Surprinzătoare de altfel.

      Ștergere
  7. Bună! Despre copiii care "au plecat" in urma incendiului de la Ferma Dacilor aveti vreo informatie? Care o fi mesajul tragediei? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. E sărbătoare, e zi de sărbătoare pe pământ și în cer, iar Eu, Domnul, sunt Păstor din partea Tatălui și-Mi păstoresc poporul care Mă are de Dumnezeu al său și-Mi cinstește numele și Ființa și lucrarea Mea cu el între oameni, dar și a sfinților mărturisitori pentru Dumnezeu în toată vremea cea de sub cer, și iată zi de pomenire sfântă între creștini și între cei din cer pentru păstorul oilor Mele, ierarhul Spiridon.

    În ziua aceasta mulți sărbătoresc pe pământ Crăciunul, căci acum o sută de ani slujitorii lui antichrist au făcut un joc dușmănos asupra bisericii Mele de pe pământ și au împins zilele schimbându-le locul și amintirea lor din an în an, și aceasta ca să poată ei schimba de la locul lor serbările sfinților, locul lor din istoria zilelor din an, o, și i-a mers vrăjmașului lui Dumnezeu, și de atunci toți creștinii sunt amețiți, nu pricep ce este cu ei, și mai ales neamul român, peste care lucrarea antichriștilor a izbit din plin, și le-a mers să facă această stricăciune, scrisă în Scripturi că va veni și va strica legea și vremea sărbătorilor sfinte, o, și Mă tot căznesc să biruiesc împotrivirea și să dau de gol această minciună și să repar ceea ce s-a stricat prin lovitura lui satana împotriva lui Dumnezeu, dar n-am cu cine să Mă înțeleg, chiar dacă glasul Meu grăiește acum peste pământ, și este adunat în cartea sa cuvântul Meu cel din vremea aceasta fără de lumină, căci lumina Eu sunt, și M-am aciuat cu ea în mijlocul unui popor mititel și luminez din mijlocul lui cu ea, dar lumea cea fără povața lui Dumnezeu peste ea mereu, o, cade, cade mereu în întuneric și în mlaștini, și nu Mă primește și nu crede când strigă Domnul la ea din cer.

    http://noul-ierusalim.ro/index1.php?pg=look&cheie=1678

    RăspundețiȘtergere
  9. Ar fi fost sistem de caste, asa cum era inainte. Sistem in care unii se consideră nobili prin naștere, mai presus decat ceilalti. Asta e si marea capcană in care au căzut românii. Naționalismul este bun, dar până la o limita: cea a bunului simț, când ți se năzare( sau esti lingusit spre adormirea constiintei) ca esti popor gata ales. Stai cu burta la soare si aștepți să vină altcineva ca sa-ti ducă crucea. Depinde de cale spirituala. Unii asteapta sa vină Iisus, sa mai ia o dată păcatele ( posmagii muieți), altii asteapta ET sau statul, sau ONG-urile . Cei mai mulți miorlăie cu ochii pe drobul de sare si lacrimeaza ca
    " oculta ,masonii, evreii...". Are si oculta rolul ei în toata ecuatia: de lingusitor si adormitor de conștiințe. Recititi
    " Sarea in bucate" si " Prostia omeneasca" spre aducere aminte a bogăției tezaurului ancestral si spre trezire din somnul morții.
    Toti crestinii stiu ca A doua venire va fi diferită de prima. Va fi in inima, nu in minte. Dacă Iisus nu a fost primit in inima, degeaba tot, ca nu ca fi Iubire, va fi trufie de caste

    RăspundețiȘtergere