duminică, 16 aprilie 2023

HRISTOS A ÎNVIAT!

 



HRISTOS A ÎNVIAT!

 

 

Dragii mei,

 

Mi-as fi dorit sa pot astazi sa public un articol mai amplu, dar cum el nu este inca terminat (voi cauta sa il finalizez pana maine si sa il public si pe acela), sunt nevoita sa ma rezum acum la o scurta urare, iar in completare voi adauga o frumoasa poezie pe care am primit-o prin e-mail de la un prieten.

 

Va doresc din toata inima sa aveti sarbatori cu pace, suflete imbracate in bucurie si nu in ultimul rand, imi doresc sa ne ajute Bunul Dumnezeu pe toti, sa populam rapid si in numar cat mai mare, Orasul cu Iubire!

 

PAŞTE FERICIT!

 

În orașul cu iubire

Poezie de Florentina Mitrică

 

În oraşul cu iubire, locuiesc tot mai puţini,

Drumul către fericire, din păcate, nu-l mai ştim...

E aşa frumos aici, ca-ntr-o lume de poveşti!

Tot ce trebuie să faci este doar ca să iubeşti!

 

În oraşul cu iubire, oamenii mereu zâmbesc,

De atâta fericire, ochii lor, toţi strălucesc.

Politeţea e firească, iar atunci când se-ntâlnesc

Nu se spune "bună ziua", ci se spune "te iubesc!"

 

În oraşul cu iubire nu există cerşetori,

Toată lumea dăruieşte doar emoţii şi fiori!

Florile sunt mai frumoase, frunzele în pomi dansează,

Nopţile sunt în lumină, inimile radiază...

 

În oraşul cu iubire, oamenii nu merg, plutesc,

Le-au crescut pe spate aripi, tot spunându-şi "te iubesc!"

Nu există sărăcie, sunt avuţi şi fericiţi,

Cea mai mare bogaţie-i că iubesc şi sunt iubiţi...

 

În oraşul cu iubire, nu există umilinţă

Oamenii nu ştiu să plângă, nu există suferinţă

Trupurile-s sănătoase, ele nu îmbătrânesc,

Vitamina e iubirea şi pastila "te iubesc!"

 

În oraşul cu iubire, oameni-s nemuritori

Nu există cimitire, când iubesti n-ai cum să mori!

Cine vrea eternitate, cine vrea ca să trăiască

Poate să se mute-aici, doar să ştie să iubească!

 


9 comentarii:

  1. Te iubesc dragă Mihaela și îți mulțumesc pentru tot ce faci❤️❤️❤️! Sa fie iubire și pace în cer și pe pământ!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevărat a Înviat!!! Una dintre cele mai frumoase poezii pe care am citit-o si recitit-o! Mulțumesc pentru încântarea ce mi-ati adus-o sufletului! 🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevărat a Înviat! Mulțumim din inima! Superba poezia!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a Înviat! ❤💫

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Mihaela! cred ca de anul trecut am inceput sa am niste vise mai ciudate si pareau oarecum realiste cel putin in ceea ce priveste durerea fizica. in primul vis am fost injectata in spate fara voia. nu am notat perioadele de timp la care s au repetat aceste vise insa ele au fost cate doua cu acelasi tip de atac. deci dupa o perioada de timp am avut un alt vis cu aceeasi tematica. apoi au urmat alte doua vise cu distanta intre ele in care eram atacata tot pe spate cu un tip de energie diferita de a mea si care mi provoca durere. era o durere si fizica dar mai ales energetica. ii simt discomfortul si acum daca ma gandesc la vis. apoi a urmat visul in care cineva vroia sa mi croiasca o rochie si dorea sa taie materialul direct pe spatele meu cu un instrument de taiat alutul pt saratele dar a fost ceva light asa ca am visat in continuare. acea persoana m a cuprins ca intr o imbratisare si cu mainile taia apasat pe spatele meu astfel incat sa simt tot discomfortul si sa ma trezesc din vis. azi noapte mi am visat ambii parinti decedati. prima data mi a aparut tata care isi tot punea mainile pe mine si nu stiu exact ce spunea ca nu mi placea deloc. ceva de genul ca sunt legata de el sau ca nu pot face nimic fara el si cu mana dreapta eu fiind langa el, care era mai mult o gheara, mi o trecea pe spate de sus in jos si patrunzandu mi in carne dar nu foarte rau. apoi a aparut si mama care si a infipt si ea ghiara adanc in mine, a trecut o pe tot spatele intrand inauntrul meu apoi m a impins in fata cu asa o putere incat am cazut jos si m am si trezit. ce crezi ca se intampla, ce e de facut, care e motivul acestor atacuri, de ce sunt duale, au mai fost si altii atacati in acest mod? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, Mihaela! Iarasi am fost muscata de spate de niste serpi, acum ca intr un ritual, sustinut de o pers de sex masculin, tot de doua ori si in vis era noapte. prima serie de serpi au fost doar directionati spre mine, in schimb de a doua serie s a ocupat persoana care i taia pe serpi de la jumate ii lega apoi ca de o faclie pe care o tinea in maini o aducea aproape de spatele meu ca eu sa fiu muscata.

    RăspundețiȘtergere