sâmbătă, 23 octombrie 2021

NE DESCURCAM …

 


NE DESCURCAM …

 

Dragii mei,

 

Ca sa pot scrie acest articol a fost necesar sa aleg niste momente in care sa ma simt intr-o stare cat de cat mai calma, caci in rest, iti cam vine sa urli ca lupul, sa o iei la fuga pe aratura sau sa te sui pe pereti. Exista si variantele streangului atarnat de gat si glontului de tras in cap insa eu zic sa mai asteptam totusi un pic, poate nu este nevoie.

Haideti acum sa facem un lucru simplu: sa raspundem la intrebarea “de ce nu se vaccineaza romanii?”

Pai, iata un raspuns plauzibil care poate veni de la multi oameni din Romania: “mai bine ma imbolnavesc rau de covid si mor din cauza lui dupa doua saptamani de boala, decat sa mor incet si sigur peste nu prea multa vreme, de foame si de frig.” Corecta judecata, nu-i asa?

Adevarul gol-golut, pe care il cunoastem cu totii foarte bine, este acela ca poporul roman nu poate fi comparat catusi de putin cu celelalte popoare evoluate. Aud frecvent afirmatia ca suntem o tara de inculti, de needucati, in comparatie cu popoarele educate care s-au vaccinat in proportie de peste 80%. Ni se da si indicatia ca ar fi cazul sa ne mai elevam si noi un pic si sa recurgem la vaccinare asa cum au facut toti ceilalti. Spun asta si multi romani vaccinati dintre cei 30% care au facut pasul vietii lor. Eu vreau sa le raspund direct pe sleau: cand romanii or avea si conditiile de trai ale celorlalte popoare evoluate, poate mai stam de vorba. Pana atunci insa, ne descurcam si noi cum putem caci asta tot facem de niste zeci de ani. Inca dinainte de a-si da duhul “preaiubitul” presedinte Nicolae Ceausescu, noi ne tot descurcam cum puteam. Dincolo de el, s-a crezut ca o sa ne fie si noua mai bine, dar blestemul ne-a urmarit fara mila: a trebuit in continuare sa ne descurcam fiecare cum am putut. Maniera aceasta de a trai s-a desfasurat in conditiile in care pe traseu ne-au fost puse efectiv la pamant toate cele ce le mai aveam si noi: industria, agricultura, turismul, sanatatea, educatia, padurile, drumurile, iar lista este tare lunga. Banii europeni nu au putut fi accesati prea usor de romani, dar nu pentru ca nu s-au facut proiecte, ci pentru ca la noi a devenit deja obisnuinta sa fie refuzate pe banda. Ordine de la oranduire, ce sa-i faci? Am fost “ajutati” maxim de toate organismele externe, care Doamne ce le-a mai pasat de noi si de vietile noastre! S-a vazut alb pe negru in toate zecile astea de ani. Acum ce sa zic? Cica le pasa dintr-o data de sanatatea noastra. Pe bune? De-ai nostri conducatori din interior nici nu mai vreau sa scriu, caci stiu de pe acum ca ma pot aprinde rau si nu prea am dispozitie pentru asta in acest moment.

Stiti care este treaba? Cand cineva este silit sa se descurce cum poate, vrea sau nu vrea, trebuie sa-i zbarnaie creierul. Musai trebuie sa scoata din el idei noi. Ei bine, tocmai din cauza faptului ca romanul, aparent molcom, supus si nepasator, trebuie de atata amar de vreme sa isi stoarca mereu mintea, el nu a putut inghiti cu usurinta toate bâlbele autoritatilor, atat interne cat si externe, pentru simplul motiv ca nu i se leaga in cap intr-un mod logic informatiile. Sa nu uitam un lucru simplu: numai acolo unde este minciuna multa apar darile astea cu stangul in dreptul si invers.

Domnul nostru presedinte a aparut ieri pe ecrane spunand sa lasam prostiile, sa nu mai ascultam toate aberatiile pe care le scriu unii si altii pe internet (adica si eu, daca stau bine si ma gandesc) si sa mergem sa ne vaccinam daca vrem sa scapam de pandemie. Eu simt nevoia sa il informez pe domnul presedinte si pe altii din pozitii sus-puse, desi stiu ca n-ar avea cum sa ajunga dumnealor sa citeasca prin blogul meu, ca mai suntem unii care cautam prin biblioteci si tinem cartile in brate: inginerie genetica, virusologie, anatomie, chimie, fizica si tot ce trebuie ca sa putem face niste studii si sa intelegem si noi ce se intampla de fapt cu toata situatia asta, cica inexplicabila si atipica. Ceea ce sustinem nu se bazeaza pe cai verzi pe pereti, pe citiri de prin facebook, ci pe stiinta curata si valabila. Acum, ca sa vin si sa relatez cum cu trei saptamani inainte de inceperea valului 4 au inceput sa ne bombardeze in astral la marele greu, caci vorba aia, trebuia demarat valul, cica este teoria conspiratiei. Prin urmare, nu se pune, caci nu tot omul are capacitatea de a percepe si cunoaste evenimente din sferele nevazute. Sa ne bazam atunci doar pe stiinta, caci oricum este de ajuns. Imi este imposibil sa cred ca virusologi de renume, ingineri geneticieni, medici de multe feluri nu cunosc stiinta aceasta. Ba o stiu multi, dar o mare parte dintre ei au ales sa se faca frate cu dracu’ in aceste timpuri, insa nu peste multa vreme vom da toti socoteala pentru alegerile noastre. Iar daca nu o cunosc desi se desfasoara in acele domenii, si nici nu au avut curiozitatea sa si-o reinnoiasca, atunci sa le fie rusine!

Cand te mai uiti pe la televizor vezi pe unii jurnalisti care parca zici ca tipa, nu vorbesc. Sunt atat de vehementi si de siguri pe ei, te iau si la cearta ca nu te-ai vaccinat sau pentru ca ai o rezerva in legatura cu asta. Eu pe toti acestia ii invit la o discutie pe inginerie genetica si anatomie, sa vedem, se baga? Ar trebui sa se bage caci vad ca prea le stiu pe toate ei. Nici eu nu am o meserie pe acest domeniu si nu am catusi de putin pretentia ca stiu ca un profesionist, dar am avut totusi curiozitatea sa cercetez minimal, ajutata si de ghidarile Cerului, recunosc, ca sa nu bajbai ci sa caut exact acolo unde trebuie. Multumesc din suflet pentru acest lucru! Din aceste considerente, pentru mine toate cauzele acestei pandemii, pe toate flancurile, de la manifestarile de boala pana la deciziile de “mare arta” luate de capete care mai de care mai “luminate”, au devenit cat se poate de explicabile si deloc atipice.

In ultimele saptamani au sosit catre mine zeci de cereri de ajutor. Am venit in contact cu situatii care mai de care mai critice, ori de chemat salvarea, ori cu internare la ATI. Mi-am oferit ajutorul cat am putut de mult si inca o mai fac. Nu-mi trebuie nimic la schimb, caci rasplata mai mare decat sa aud ca sunt oamenii bine, sanatosi, nu pot avea. Toata lumea a iesit cu bine din aceasta incercare, exceptand un singur domn care inca mai este la ATI. Ma rog Bunului Dumnezeu sa faca si pentru dansul o minune si sa il scoata basma curata de acolo, dar si pentru toti ceilalti bolnavi, precum si pentru toti medicii de buna credinta ce isi desfasoara activitatile in corelare cu aceasta situatie grea, sa aiba putere sa duca aceasta cruce. Ma rog si pentru aceia care nu sunt de buna credinta, ca sa le lumineze Dumnezeu mintile si sa isi faca datoria in mod corect, dupa cum au facut juramantul lui Hipocrate. Poate au facut toti greseli mai mici sau mai mari in aceasta viata, poate exista pacate grele din neam sau de prin alte vieti care acum se intorc ca un bumerang, ori prin boala, ori prin epuizarea din lupta impotriva ei. E insa atat de mare Iubirea lui Dumnezeu, incat toate ar putea fi iertate daca am crede cu adevarat in El. Nu pot sa nu completez ca toate cazurile de tip ATI pentru care mi s-a solicitat ajutorul au fost numai de oameni vaccinati in doua etape, fara exceptie. Cred sincer, mergand pe mana statisticii mele, ca e cam falsa statistica lor cu procentele de vaccinati si nevaccinati atunci cand vine vorba de cazurile grave. Am vorbit despre aceasta activitate a mea doar pentru a putea spune urmatoarele: daca as fi pe aratura cu informatiile ce le detin, legate de adevaratele cauze ale nenorocirii ce este pe capul nostru, nu ar trebui nici pe departe sa pot obtine rezultatele pe care le-am obtinut pana in prezent.

Iar pentru ca nu pot incheia fara sa transmit un mesaj si “prietenilor” nostri androizi, spun acum urmatoarele: e adevarat ca il aveti pe taticul vostru, creatorul absolut al intunericului, insa sa nu uitati ca iL avem si noi pe Tatal nostru, Creatorul Luminii, iar din aceasta pricina suntem pe picior cel putin de egalitate, daca nu chiar un pic mai sus ai nostri. Ca sa vedeti puterea noastra in raport cu voi, ea sta in doar doua cuvinte: ANDROIZI – ACTIVARE! Acesta este softul universal care va transmuta astfel incat sa uitati de intunericul vostru. Va dati seama ca nici nu puteti citi paragraful acesta ca ati si incasat comanda, iar procesul in care intrati este ireversibil. Vedeti cum sta treaba? Chiar NE DESCURCAM!

 

Toate cele bune!


Video



          Daca video nu este vizibil, accesati AICI

27 de comentarii:

  1. Excelent articolul!
    SĂ NE TREZIM!
    FORȚA FIE CU NOI!
    AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dna.Mihaela, în primele 10 rânduri m-am speriat ! �� Până la urmă nu sunt lămurită, eu si familia mea (am trei fete si 7 nepoti ) ne-am vaccinat cu două doze (fica mijlicie cu sotul si doi baieti au trecut prin boala ) nu am făcut bine că ne-am vaccinat ? Am mare incredere în raspunsul dvs. și vă mulțumesc pt.tot ce faceți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cate am scris in blog in ultimul timp, ce as putea sa va raspund in raport cu vaccinarea? Eu am o tendinta permanenta de a merge pe calea de mijloc. Nu vreau sa merg nici in directia extrema a unora, care fac din vaccinul asta ceva ce nimeni nu mai poate birui, nici macar Dumnezeu, dar nu vreau sa merg nici in directia credintei ca acest vaccin este salvarea noastra, pentru ca este total neadevarat. Iata, deja tarile vestice care s-au vaccinat in proportie de peste 80% incep si anunta in ultimele zile cresterea ratei de infectare cu tulpina Delta Plus. Sustin inca o data ca ATI-urile sunt pline pe fondul unor cauze care nu au nicio legatura cu a fi sau a nu fi vaccinat si de asemeni nu au nicio legatura cu vreun virus. Eu prin asta nu neg existenta virusilor vechi sau noi, ci neg faptul ca virusul Corona este cel responsabil de toata situatia asta. Am scris asta inca de la inceputul pandemiei, de anul trecut, iar acest aspect ramane in mine neschimbat. Daca cineva isi imagineaza ca se poate opune manifestarii creatorului absolut intunecat printr-un vaccin, printr-o masca, prin spalat pe maini si distantare sociala, eu nu pot spune decat ca se pacaleste tare de tot.

      In concluzie: rugati-va la Dumnezeu pentru dumneavoastra si familie ca daca vaccinul ar contine ceva in neregula, atunci sa fie acel ceva anihilat si anulat. De asemeni rugati-va la Dumnezeu sa va pazeasca pe viitor de adevarata cauza, caci intr-o astfel de situatie nici 7 vaccinuri nu va pot ajuta.

      Ștergere
    2. Multumesc mult dna.Mihaela !❤

      Ștergere
  3. Ce încerc eu sa arat este ca simptomele NU SUNT din cauza virusului ci din cauzele energetice. Știu bine ce vorbesc. Sa ma bage dacă vor la un ATI și sa ii iau la rand pe toți bolnavii din acel moment, sa vedem ce se întâmpla după aceea. Doar asa ar putea sa vadă ei cu ochii lor ce susțin eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm, e ceea ce simt si eu! Cititnd, nu m-am lamurit, nici nu m-am enervat, ci m-a cutremurat ca este exact cu ceea ce, in strafundul sufletului meu simt si eu. Rezistam, da, si ma intreb cat?! Tocmai aceasta rezitenta a românului a deranjat. Aceasta ”descurcăleală” de de neînteles, de neacceptat. ar face totul si o vor lungi cat va fi necesar să cedăm, din nou? A mai trecut noi prin asta si, zic și eu, cam prea avem nas să ”MIROSIM” minciuna, prosteala, dictatura fătisă. De aici opozitia, rezistenta. Si, mai ales, sa deosebim prostii si ticalosii care ne dau la cap cu ”noua normalitate” sau, mai rau, cu revenirea la ”normal”. Nu exista normalitate in ceea ce vor sa ne impuna, e doar scrânteala mintilor bolnave de a ne face sa ne conformăm la ce vor muschii lor. Parcă actul medical era unul confidential?! Cu ce drept mă întrebi oriunde mă duc, dar mai ales mă obligi să dau si o declaratie, dacă sunt sau nu vaxinat?! Si nu de un cadru medical, asa zis tinut nu doar de meseria lui si de obligatia de a păstra aceasta confidentialitate, ci de orice portar, femeie de serviciu, sef de personal sau chiar functionaras sau director de întreprindere. E o nebuloasă pe care n-o înteleg si nu o pot accepta. Ca si cu termoscanarea la intrarea in malluri! Orice neica-nimeni se repezea sa-ti ia temperatura! Va spun drept, cred ca am trecut prin ”boala secolului”, ca mai toti cu care am vobit in peste ultimul an si jumatate, inainte de declararea si recunoasterea a exstentei oficiala a bolii. Azi nu imi mai foloseste la nimic aceasta trecere prin boala, ba ca e mai veche de sase sluni, ba ca nu m-am testat, nu m-am vexinat, etc. Mi se rupe! Scuze. Singurul leac, vizibil, in afara de tratamentul pe care medicul de familie a apucat sa mi-l dea inainte de lockdown, a fost minunata si binefactoare ”Rugaciune a lumii”, am simtit ca a scos din mine tot răul, la propriu. A durat maxim 15 minute, am crezut că mor, dar am simtit că, parcă, sufletul s-a usurat, la propriu, si de atunci nici o boală nu s-a mai atins de mine si familia mea. Dumnezeu ne-a ocrotit si ne-a vegheat, Domnul fie lăudat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Inteleg eu bine? Se poate da comanda schimbarii de soft la androizi? E posibil ca spunand Activare Androizi sa punem in aplicare un mecanism de resoftare? A fost pus la punct un astfel de mecanism si divinitatea ne da voie sa il aplicam? Sau ,poate ca m_am dus cu speranta prea departe?Am impresia,din ce in ce mai acuta ,ca anumite VIP sunt IA.Poate ca neplacandu,_ mi respectivele personaje sa le categorisesc asa...dar asta e senzatia cand le vad.Am un soi de repusie si lehamite la toata pleiada de personaje politice,economico_financiare,religioase,care au populat Romania,si nu numai,de 30 ani incoace...Parca e un serial absurd care toarna in fiecare zi,an dupa an,cate un episod...Iti multumesc pentru ceea ce esti si pentru ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai înțeles foarte bine insa momentan e un instrument de a tine situația sub control, dar nu o rezolvare totala. Totuși, e foarte bine și asa deocamdată. Știi de ce nu e o rezolvare totala? Ei se pot clona. Oricând un android transmutat în sens pozitiv poate fi scos din piață și altul cu programele inițiale negative ii ia locul. Aici e greul situației de fapt și aici e punctul în care avem nevoie de ajutorul lui Dumnezeu.

      Ștergere
  6. Eu sunt lumina din lumina si activez lumina .sporeste Doamne lumina.sporeste Doamne lumina .Sporeste Doamne lumina in noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. De ieri apare mesajul:se destructureaza intunericul. Nu stiu exact la ce nivel dar acesta este mesajul care l-am primit.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca nu ai citit acest articol la care se ajunge prin linkul de mai jos:
    https://tristar77.blogspot.com/2021/07/cu-sau-fara-v.html

    Toata lumea se gandeste la tot felul de remedii, dar cu Dumnezeu prea putin pus in calcule. Nu ti se pare ciudat? Ce alt remediu mai bun de a rezolva o astfel de situatie, in afara credintei adevarate in Creatorul tuturor lucrurilor frumoase, ar putea exista?

    Prin urmare, o rugaciune simpla, cu cuvintele noastre, spusa din toata inima, poate muta muntii din loc daramite sa transmute efectele unui AMARAT de vaccin. Pana la urma, ce este vaccinul acesta, de oricine ar fi produs el? Este acel ceva pe care noi il incasam oricum de ani de zile, pe toate caile: hrana (e-uri, pesticide, tot felul de substante chimice), apa, aer, medicamente de toate soiurile. Daca ti-as spune ca se pot pune nanoboti in materialele de plombe dentare ma crezi? In aceste conditii, de ce atata frica acum? Eu am declarat-o nu o data: maine daca ma duce cineva cu forta sa fac vaccin, n-am nicio strafulgerare. Sa ma duca! Eu am alta problema. Faptul ca nu vreau sa fac pasul asta nici de-al naibii doresc sa fie vazut ca si o forma de protest impotriva minciunii, batjocurii, agresiunii indreptate catre tara mea de zeci de ani incoace, fara a-i pasa nimanui daca eu sau alti semeni de-ai nostri traiesc ori ba. Acum ce sa vezi? Cica le pasa de sanatatea noastra. Ei, na!

    RăspundețiȘtergere
  9. ESTI O MINUNATA ,DE CATE ORI INTRU PE BLOGUL TAU SIMT CA RENASC ,AM O STARE DE BUNE NEDEFINITA,ESTI O MINUNATA,MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim pentru ceea ce faci,excelent articol!

    RăspundețiȘtergere
  11. D-na Mihaela daca puteti sa ne explicati sau sa ne indicati un articol... fosta mea soacra a lut virusul a fost pe oxigen nu stiu cum o aduc acasa la spital suport eu si fiica mea nu am. lut desi am fost in aceeiasi casa si am intrat si la ea... personal nu am pledat ptr spital dar ea a intrat in panica avand 81 de ani si comorbiditati... eu aveam durer3 de gat eram la serviciu si am vitit de 21 de ori rugaciune lumii si am iesit negativa... exista o incalcare a legilor divine de unii iau sau nu... daca ne puteti lamuri. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aseara in timpul rugaciunii am vazut un zid mare si gros de intuneric care se interpunea intre noi si Lumina. La un moment dat l-am rugat pe Iisus sa impinga acel zid de intuneric de la noi,au aparut doua maini puternice care impingeau zidul,apoi au venit alte manute care impingeau si ele zidul,eram cu sufletul la gura sa vad daca reusesc sa impinga acel zid,apoi acel zid se rupe in doua si Lumina a inceput sa vina inspre noi. Este tot ce am vazut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E zidul indiferentei romanilor fata de restul Romaniei Vii, Biserica Vie în care omul nu face ceea ce trebuie sa faca. Oricât am incercat unii dintre noi, cei de dincolo de zid, sa-i determinam pe romani sa-si asume țara, sa iubeasca tot ce-i inconjoara, pentru ca Gradina Maicii Domnului trebuie meritata, zidul a fost refacut de catre habotnicii religiosi care cred ca Dumnezeu este un zeu ce sta cu biciul la spatele nostru numarandu-ne pacatele. Ceilalti, optimistii exagerati, cred ca Maica Domnului, Iisus si sfintii sunt datori sa vina periodic ca sa le stearga mizeriile din suflet si sa se lase crucificati.
      Dincolo de zid este libertatea de a fi tu insuti, de a alege.
      Liberul arbitru nu este incalcat de catre Dumnezeu, ci de catre interpusi care manipuleaza prin frica, minciuna si restul tehnicilor de a tine sclavii in intuneric.
      Nu putem distruge un zid daca voi, cei rămași in urma,il refaceti zilnic din caramizile fricilor, acceptarilor de tip
      " asa a vrut Dumnezeu", sau caramizile groase ale ideilor preconcepute, tipare mentale care in Romania sunt cu miile. Oricat ar urla nationalistii romani impotriva " strainilor", la unele capitole acestia sunt cu mult mai avansati decat romanii. Cum ar fi ecologia sau protectia animalelor. Protectia copiilor este relativa si la ei. Noi ii lasam de izbeliste acceptand un sistem care le fura drepturile si uneori ii fura chiar pe ei, vanzandu-i la straini. Ei sunt pe cale sa permita familiilor gay sa-i adopte, smintindu-i de mici in privinta genurilor. Au si explicatii plauzibile daca nu treci de aparente: multi copii adoptati de cupluri gay sunt grav abuzati in familiile lor
      " traditionale". Romania nu rezolva probleme simple legate de educarea parintilor si de protectie a femeii si copilului, dar se crede tara aleasa de Dumnezeu. De parca Dumnezeu ar cântări cu doua cantare si ar premia repetentii chiar la "materia" crestinism aplicat. La vorbe suntem tari! Practica...
      Exista cateva persoane in Romania care si-au asumat rolul educarii parintilor. Dar...e greu sa treci de zidul Evului Mediu, dincolo, in Lumina Lui Dumnezeu. Ca sa nu mai vb si despre misoginismul specific popoarelor, scuzati, constipate. Ca si poporul roman. Unde masculinul si-a arogat meritul suprem, de zeu imaculat care nu greseste niciodata, degetul fiind indreptat mereu catre eterna victima a prostiei unora, Eva!
      Doamnelor, trezirea! Dincolo de zidul prostiei sunteti voi, pasarile libere ale Paradisului!

      Ștergere
    2. Cam, da! Multumesc! Binecuvantari tuturor!

      Ștergere
  13. Doamne ajuta!as vrea sa va rog daca puteti sa ajutati cumva..de la distanta..pe dna Elena...este la spital f grav cu boala de care se vorbeste peste tot.sau sa mi dati un sfat ce as putea face sa o ajut.dpdv energetic!,Dumnezeu sa va binecuvanteze !!

    RăspundețiȘtergere
  14. Astazi apare nesajul "Inteligenta emotionala"dar nu stiu despre ce este vorba.

    RăspundețiȘtergere
  15. Am gasit ceva pe aparatorul.md/cum sa neutralizezi un vaccin. Doamne, iti multumim ca ai grija de noi!

    RăspundețiȘtergere
  16. IMI VOI EXPUNE SI EU INTELEGEREA MEA REFERITOARE LA SITUATIA ACTUALA.
    Deci,eu inteleg ca ceea ce acum se chiama "virus c19",este acelasi lucru cu ce se chiama "vaccinuri",adica este aceeasi informatie energetica de foarte joasa frecventa,care se manifesta intr-un organism conform frecventei acelui om care poseda aceasta informatie sau stare de a fi.Eu prin natura meseriei testez persoane care par a fi pozitive,(fara masca si manusi) desi eu nu cred in aceste teste fiindca inteleg ca nu sunt concludente,acestea arata dupa mine "cai verzi pe pereti".Dar e parerea mea nu si a celor care cred in frica lor de moarte dar nu o recunosc.Treaba lor!Deci eu stiu ca in realitatea mea nu exista asa ceva deci nu ma tem ca atare nu ma inbolnavesc nu ma injectez.Daca am intelege ca tot ce exista,inclusiv acest corp al nostru este energie care functioneaza intr-o banda sau alta de frecvente, atunci am stii cum sa schimbam frecventa (asa ca la radio cand nu ne place ce emite acel post)gasindu-ne una pe care o placem ,rezonam cu ea.Deci aceasta informatie actuala este intr-o banda de frecvente nociva si ca atare nu am de ce sta in ea (uneori mai intru in ea ca dehh traiesc in aceasta constiinta colectiva este inevitabil)dar o constientizez,observandu-mi starea de agitatie si o schimb automat.Pot sa fac asta si voi puteti dar trebuie sa credeti in voi.Deci trebuie doar sa deveniti propriul vostru OBSERVATOR,si veti gestiona realitatea voastra.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mesajul de mai sus a ajuns in Spam. L-am descoperit adineauri si l-am publicat, desi, legat de cauzele ce ne doboara, personal, am o alta viziune si nu am expus-o in blog o singura data.

    RăspundețiȘtergere