vineri, 8 octombrie 2021

CRED

 




CRED

 

Dragii mei,

 

Articolul de azi nu intentionez sa fie unul foarte lung, pentru ca doresc ca intr-o forma punctuala sa transmit doar cateva informatii importante:

1.   “Virusul care este la moda ca tulpina delta este de fapt o bacterie imbracata in camasa de virus.” Acest mesaj este primit prin vis de la Divinitate, de catre o buna prietena, in urma cu cateva saptamani. I-au fost aratate si imagini despre cum functioneaza tot mecanismul, imediat ce acest microorganism ajunge in corp. In ultima vreme, tuturor celor care mi-au iesit in cale, avand simptome specifice covid, le-am recomandat sa apeleze la antibiotic. Nu exista nici macar o singura persoana cunoscuta care sa fi luat antibiotic si sa nu fi rezolvat problema in 2-4 zile. In medicina se stie ca in cazuri virale, de obicei, nu se prescrie antibiotic, ci antivirale. Antibioticul este doar pentru bacterii, nu si pentru virusi. De aceea “baietii” au construit acest virus intr-o forma de nebanuit, tocmai stiind ca multi medici nu vor prescrie antibiotic.

2.    Imi mentin opinia ca toata povestea asta se deruleaza in paralel cu o alta cauza. La fiecare val pandemic aceasta alta cauza se schimba de cateva ori intr-un val, sau altfel spus, tot timpul este vorba despre altceva negativ, din punct de vedere energetic. In aceste timpuri problema noastra majora nu o mai reprezinta civilizatiile controloare, ci inteligenta artificiala, in corelare cu amplul proces de inlantuire a intunericului ce este in desfasurare de la mijlocul verii incoace. Cand spun inteligenta artificiala ma refer cu precadere la acea forma despre care am vorbit si in articolul trecut. Discutam despre androizi veniti din diverse spatii si timpuri, chiar din roata anticreatiei, ce inca din anul 2019 au gasit modalitati de a ajunge printre noi si despre androizi de aceeasi natura care se manifesta doar in plan energetic, dar cu o forta suficienta incat sa ii puna pe multi semeni de-ai nostri pe butuci. Cei patrunsi aici in fizic si-au largit aria de influenta cu fiecare zi care a trecut. Au ocupat locuri cheie, in zone de varf ale societatii, ajungand efectiv la butoanele de comanda. Daca omul de rand ar afla cumva cu ce ne confruntam de fapt, daca ar vedea cu ochii lui ceea ce se deruleaza de fapt in planurile nevazute, ar ingheta la propriu. Daca maine renuntam cu totii la masti, distantare sociala si mai stiu eu la ce alte masuri, situatia ar fi absolut aceeasi, fara diferenta, pentru simplul motiv ca cine vrea sa ne omoare pe noi de fapt nu se numeste VIRUS!!!

3.  Androizii astia sunt coordonati de niste statii de comanda, un fel de centre “master”. Cand te conectezi la un master din acesta, ce nu poate fi descoperit cu usurinta, te apuca o tuse teribila si simti ca te sufoci. Suna cumva cunoscut? Va rog sa credeti ca nu exista in acest moment vreun bolnav grav aflat la ATI care sa nu fie prins de un astfel de master, prin actiunile androizilor ce il servesc. Daca pe oamenii acestia ii scoatem din astfel de prinsori, viata lor este salvata. Problema este ca sunt prea putini cei care au informatia aceasta, sunt si mai putini cei ce au puterea sa intre si sa actioneze pe aceste taramuri, punandu-se de-a doua cu forte intunecate de asemenea nivel si sunt prea multi bolnavi. Pur si simplu nu se poate face fata tuturor. Ma intreb cum ar fi daca in saloanele de spital, chiar si la ATI, ar rula in surdina la niste difuzoare Sfantul Acoperamant al Maicii Domnului sau Acatistul Domnului nostru Iisus Hristos sau alte rugaciuni atat de frumos cantate de voci absolut dumnezeiesti, macar pentru ora pe zi? Nu trebuie sa scriu care ar fi efectul caci cred ca stim deja cu totii mult prea bine.

4. Divinitatea este totusi cu colimatoarele pe aceste centre de comanda, iar o parte dintre acestea au fost inlantuite si mai urmeaza si altele la rand, la fel cum sunt inlantuite rand pe rand diferite forme de intuneric. Cand un master este inlantuit se elibereaza toti cei ce sunt prinsi de el. Oamenii aceia isi revin, poate chiar “miraculos”. Ultimul intuneric inlantuit este cel ce face bariere rugaciunilor noastre. Asta e preocuparea lui, sa nu lase rugaciunile sa ajunga unde trebuie. Sunt ani de zile de cand vad blocarea aceasta si nu o singura data am scris pe blog, invitand la rugaciunea facuta cu inima si nu cu mintea, caci aceasta din urma putea fi captata cu usurinta, conducand la un rezultat ce era exact opusul a ceea ce ne doream. Acum vorbim despre asta la trecut din fericire. Rugaciunile noastre vor putea rasuna de acum in toata Creatia. Totul este sa le si facem.

5. Date fiind toate acestea, mi-as dori din tot sufletul sa nu mai primesc de la niciun cititor e-mailuri la care sunt atasate materiale in care se vorbeste despre reptilieni, sau despre nu stiu ce alte civilizatii, carora noi oamenii, cu “autonomia” noastra, le cerem sa plece, sa paraseasca Pamantul. Credeti-ma ca este absolut penibil. Inainte de orice, ni s-a aratat de Sus ca civilizatiile controloare sunt cumva frati cu noi, atunci cand privim catre origini. Ei au la nivel ancestral informatia ca Pamantul e casa lor si au dreptate cand sustin asta. De ceva vreme insa, ei au aflat ca este si casa noastra si ca nu suntem in niciun caz niste venetici de prin nu stiu ce zone de spatiu care am ocupat in mod abuziv Pamantul, la un moment dat. Pe urma, sa vii sa le spui androizilor “plecati de aici”, pentru ca asa spunem noi, oamenii, este ca o gluma buna.

6.  Intr-un final realizam ca avem nevoie sa facem o actiune de mare forta, caci fara un important sprijin divin, noi nu putem birui in situatia in care ne gasim. Am vazut in astral in ultimul timp o multime de intruniri la care participa reprezentanti ai civilizatiilor controloare. Se cauta solutii dar se pare ca tehnologiile pe care ei le au in dotare nu sunt suficiente. Nu mai tarziu de astazi am prins din zbor niste comunicari in cadrul unei civilizatii de lumina. Vorbeau despre gravitatea a ceea ce se intampla pe Pamant, insa nu erau dispusi sa interfereze cu problemele noastre. Prin urmare, baza este tot in actiunile noastre pamantene, sa nu uitam asta, care sa coboare asupra noastra Indurarea Divina. Noi zicem ca ce ni se intampla nu este pe merit. Personal, eu cred ca Dumnezeu este mult prea iubitor. Daca am sti noi tot ceea ce El stie, ganduri de toata rusinea ce ne trec deseori prin cap, barfele, mizeriile, anumite fapte pacatoase, sunt sigura ca nu am putea sa fim la fel de iubitori, toleranti si iertatori precum El. Nici pe departe. Oricum, un ajutor important noi am primit deja, pentru ca in perioada 26.09 – 05.10 am trecut printr-un portal de 9 zile care ne-a urcat cu multe, multe filamente temporale mai sus. Eu l-am numit portalul - racheta. Arata ca Turnul Eiffel si a fost ca si cum am mers de la baza lui catre varf, in acele 9 zile. Iesirea din el a fost cu mari batai de cap, din cauza intunericului ce s-a interpus. Nu stiu ce ne aduce el exact in perioada urmatoare, insa stiu ca daca nu treceam prin el era jale mare cu soarta celor de pe Pamant.

7.    La propunerea unei bune prietene, dar si datorita faptului ca de mai multe zile eu vad in astral un simbol, atat in forma neagra cat si alba, stralucitoare, pe care de ani de zile il asociez cu Lumea, poate ca ar fi o idee buna sa ne amintim si sa facem in aceste zile “Rugaciunea Lumii”.  Va atasez mai jos linkul catre articolul din blog ce are legatura cu ea:

 

               https://tristar77.blogspot.com/2020/03/rugaciunea-lumii.html

 

Sa nu ne pierdem speranta si sa-I spunem Tatalui Ceresc astfel:

 

“Tata, chiar de stiu ca nu ma ridic total la nivelul a ceea ce este bineplacut Tie, chiar daca deseori poate ma simt amutit si nu mai pot nici macar sa ma rog, as dori sa stii de la mine, desi cunosc ca deja stii de la Tine, ca eu CRED IN TINE si CRED ca exista un Plan de Salvare pentru noi”.

 

Apoi, in mai multe momente ale zilei, chiar si cand vorbim despre altceva, sau ne gandim la altceva, sa ne ducem cand si cand cu atentia catre inima noastra pentru o fractiune de secunda si sa vedem cum in Ea suna blajin atat: CRED.

 

Toate cele bune!

24 de comentarii:

  1. Îți mulțumesc Mihaela pt informații le prețioase și cred că nu ne lasă Dumnezeu ,atâta timp cât nici noi nu uităm de El și de esența noastră!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sub ce forma corpul uman ia contact cu aceste forme de "virus"? Apă,aer ,dar pe partea energetica cum ne pot influenta androizii ,ce îi leagă de energeticul nostru?
    Bănuiesc că unii dintre noi nici nu au legătură cu această " plată" a omenirii ci doar au venit să ajute omenirea.
    Și dacă tot ne am înălțat în perioada sept-oct cum androizii mai pot avea acces la noi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mintea noastra este cea care da acces la toate si care in general creeaza tot felul de fisuri prin fiinta noastra. Dar de ce ea face asta, sunt tot niste efecte, care au niste cauze in vieti de vieti.

      Pe de alta parte, eu am scris despre un salt cu multe nivele. Cine a afirmat ca am iesit din sferele lor complet? Eu, una, nu am facut o astfel de afirmatie. Dau un exemplu: este posibil ca programul androizi sa fie scris pe 300 de filamente temporale. Sa zicem ca noi am sarit de la nivelul 30 la nivelul 200. Ca sa scapam de belea mai avem de urcat inca 100, nu asa iese din calculul matematic? Este doar un exemplu, nu starea de fapt, dar cam asa trebuie sa judecam in legatura cu povestea asta, deloc simpla, crede-ma!

      Ștergere
  3. După ce terminam cu ăștia ce se va întâmpla cu omenirea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma pot gandi cu asa bataie lunga. Momentan eu mi-as dori sa pot afla daca si cand terminam.

      Ștergere
  4. MULTUMESC MIHAELA ,MULTUMESC MIHAELA STIU CA NU -TI ESTE USOR SA FII OMNIPREZENTA LA TOT CE ESTE SUS SI JOS

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha, multumesc pt. informatia cu bacteria, o dau si eu mai departe, prin tine poate salvam niste vieti, nu degeaba ma aflu aici, am o anumita misiune probabil. Astept si alte vesti, sfaturi, ma simt mai in siguranta in real life datorita tie, chiar daca sunt doar virtual langa tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag! Asta vrem cu totii intr-un final, sa putem ajuta cat mai multe vieti. Dumnezeu sa ne ajute pe toti!

      Ștergere
  6. Azi mi-a aparut informatia ca fiecare are propiul Univers care apoi se leaga la Universul Tatalui Ceresc si ca exista Universul Mama. Este prima data cand imi vine o asemenea informatie. Sti cumva ceva despre???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este corect ce spui. Despre toate astea am scris in multe articole. Imi este greu acum sa spun in care si sincera sa fiu, sunt extrem de preocupata de anumite probleme importante pentru noi toti, astfel incat realmente imi lipseste timpul sa fac aceste cautari acum. Imi pare rau.

      Ștergere
  7. Pai cautati_o pe doctorita Flavia Grosan pe youtube.Pa,pa.Te iubesc Mihaela.

    RăspundețiȘtergere
  8. Apare ca o noua restaurare spirituala pe Pamant ,ca pe timpul lui Noe unde raman cateva semintii din care se vor naste noi oameni mult mai curati spiritual. Este posibil????

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara Mihaela,

    De cateva zile ma trezesc cu o tristete nejustificata, care dispare imediat ce ma dau jos din pat. Din experienta acestor trairi, subconstientul sau sufletul, al 6 lea simt vrea sa imi transmita ceva ce va urma, ceva trist.
    Cum perioada aceasta este pe gravitate planetara, deci mult deasupra experientelor pur personale, indraznesc sa te intreb ce stii ca va urma?
    Iti multumesc, M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Toate simtirile tale sunt corecte, dar nu ne lasa Dumnezeu ... Nu spun asta la modul general, ca o afirmatie pozitiva, pentru ca asa e bine sa credem. O spun pentru ca asa va fi, sunt semne multe ...

      Ștergere
  10. Nu neg absolut nimic din ceea ce se afirma in aceste articole dar va dau un exemplu concret,de saptamina trecuta din mizerabila viata a mea:m-am rugat vreme de o saptamina la icoana Maicii si a Domnului IISUS ca sa se vindece sotia,internata la ATI.NU s-a vindecat ci dimpotriva,a murit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare rau. Bunul Dumnezeu sa o odihneasca in pace! Trebuie sa intelegem ca fiecare are planul nostru de plecare de pe aceasta planeta, mai devreme sau mai tarziu. Nu prea stim niciunul dintre noi cand este scris sa vina momentul final si cum este scris sa vina. Am ajuns la concluzia ca atunci cand un suflet se hotaraste sa plece, cei din jur, cu toata truda lor, nu prea pot face mare lucru sa schimbe asta. Sa va intareasca Dumnezeu sa puteti merge mai departe dupa cum este planul sufletului dumneavoastra, desi stiu ca va este foarte greu. Sunt alaturi cu inima de dumneavoastra.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru intelegere si compasiune,Dna. Mihaela.Poate stiti sa-mi raspundeti la o intrebare care ma framinta citind raspunsul dvs si anume: sotia mea cu certitudine nu dorea defel sa paraseasca in aceste zile lumea aceasta caci dupa peste 36 de ani de stat impreuna dati-mi voie sa va spun ca o cunoasc perfect!Cum se face atunci cu,va citez:"Planul nostru de plecare de pe aceasta planeta" caci este cit se poate de clar faptul ca sotia mea nu stia nimic despre acest plan??? Respect.Si stima.

      Ștergere
    3. Din pacate, acest plan de plecare, ca si multe alte planuri subtile, nu au foarte mare atingere cu latura noastra constienta. In planul constient noi poate ne dorim ceva anume dar lucrurile pot sta diferit in sfera subconstienta, pentru ca acolo totul e in corelare cu multe alte informatii si socoteli necunoscute noua.

      Ștergere
  11. Draga Mihaela eu te felicit pentru munca ta, pentru inima ta mare și bună și să dea Dumnezeu bunul să ieșim la lumină prin rugăciune, fapte bune și solidaritate. Este tot ce contează și mai avem acum, cred.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna seara,

    O singura intrebare: ne asteapta o dictatura militara in tara noastra?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincera sa fiu, nu stiu. Desi cunosc ca actiunile din planurile nevazute, cu fiecare zi care trece, diminueaza puterea intunericului, totusi, nu stiu sa spun cand ar fi finalul. Pana atunci, si un filament al intunericului daca ar fi neinlantuit, se va zbate acela cu mare putere, iar noi, la nivel lumesc, putem vedea tot felul de efecte nenorocite. Mintea: cea mai mare unealta a diavolului iar mai apoi, cate fiinte, atatea minti. Este extrem de greu de transmutat o asemenea complexitate.

      Ștergere