vineri, 20 august 2021

100.81 - VIS IMPLINIT

 

100.81 - VIS IMPLINIT

Video


sau daca nu este vizibil, puteti accesa videoclipul AICI


Note: 

Azi a fost o zi mare: un moment asteptat de ani si chiar de mai multe vieti, as putea spune. Voi veni cu un articol in blog, cat de curand, in care voi povesti din evenimentele petrecute in ultima vreme.

Videoclipul devine vizibil pe telefonul mobil doar daca se va merge in partea de jos si se va selecta "afisati versiunea pentru web". Altfel, puteti accesa apasand pe "AICI".

Aceasta postare face parte din Programul de 100 de zile despre care am scris in data de 2 iunie.

7 comentarii:

  1. Asteptam cu nerabdare vestile bune ! Si, ar mai fi ceva....ce se poate ,,face" in eventualitatea ca suntem obligati sa ne vaccinam ? Vedem ce se intampla in Franta, etc. Daca nu te vaccinezi te asteapta MOARTEA CIVILA, nemaiavand acces la alimente, medicamente, nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cineva m-a intrebat ce se va intampla in perioada ce urmeaza, pana in luna octombrie. Nu am raspuns acelui comentariu pentru ca nu stiu ce sa raspund. Din cauza evenimentului petrecut in 20 august despre care am precizat ca voi scrie in curand, s-ar putea sa vedem multe rasturnari de situatie si sa nu mai fie nevoie sa ne mai punem intrebari precum aceasta lansata de tine acum.

      Ștergere
    2. Nu va suparati,puteti sa ne spuneti ce EVENIMENT atit de important s-a petrecut pe 20 august???

      Ștergere
    3. Da, eu am ceea ce se numeste intuitie f.f. buna, si care sincer, nu stiu exact cum, de unde apare, dar primesc informatii nedetaliate....Iar atunci cand eul meu a pus acasta problema, intuitia mi-a soptit : Tu fa ce trebuie, fara teama, ca nu se va ajunge la tine cu vaccinarea.

      Ștergere
    4. Raspuns pentru Anonim 22 august 2021, 18:13.

      Am scris ca vin cu un articol in care o sa povestesc mai pe larg. Se va intampla asta in 1-2 zile. De aceea, nu vin sa pun aici o propozitie care cere mai multe explicatii asociate, pentru ca ar exista riscul sa nu fie inteles mesajul corect. In tot cazul, este in legatura cu procesul de initiere in iubire a civilizatiei Tiran.

      Ștergere
    5. Astept postarea.Multumiri.

      Ștergere
  2. Așteptăm cu multă nerăbdare! Multumim mult !❤

    RăspundețiȘtergere