luni, 2 august 2021

100.63 - REVENDICARE

 

100.63 - REVENDICARE

Video


sau daca nu este vizibil, puteti accesa videoclipul AICI


Note: 

Aceasta este melodia cu care m-am trezit in cap azi-dimineata. Cu siguranta versurile, in contextul actiunii noastre, nu au o semnificatie legata de o anumita relatie destramata. Este vorba despre cu totul altceva. De aici si titlul.

Versuri:

Da-mi noptile inapoi si zilele cu soare
Da-mi visele inapoi, chiar daca stiu ca doare
Da-mi serile de vara cand ne plimbam pe-afara
Si zorii ne prindeau de-atatea ori singuri pe drum.
Da-mi noptile inapoi si zilele senine
Da-mi verile inapoi de amintire pline
Da-mi roua diminetii, da-mi bucuria vietii
Mai da-mi si toate visele pe care le-am pierdut.
Seara de seara, iar, incerc sa-mi amintesc (sa-mi amintesc)
Clipa in care tu mi-ai spus ca ma iubesti (ca ma iubesti)
Nu mai stiu, a mai trecut un an
Ploaia iar imi bate usor la geam
Te astept ca de-obicei la semafor
Ai uitat inca ceva acasa in dormitor.
Refren: ...
Nu mai stiu, a mai trecut un an
Ploaia iar imi bate usor la geam
Te astept ca de-obicei la semafor
Ai uitat inca ceva acasa in dormïtor.
Refren: ...

Videoclipul devine vizibil pe telefonul mobil doar daca se va merge in partea de jos si se va selecta "afisati versiunea pentru web". Altfel, puteti accesa apasand pe "AICI".

Aceasta postare face parte din Programul de 100 de zile despre care am scris in data de 2 iunie.

3 comentarii:

  1. Buna Mihaela,

    Am vizionat un filmulet in care Parintele Prodromitru a spusca ne asteapta ceva, ne asteapta un cataclism. Bine, ideea principala a Sfintiei Sale a fost intoarcerea la Dumnezeu, la credinta si la o viata in slujba Domnului Isus Hristos. Tu ce informatii mai ai privind finalul acestui an? Multumesc, Carmen- Mihaela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am declarat deja ca in viziunile mele, calamitatile majore se situeaza la nivelul anului 2022, nu la nivelul acestui an. Ce vedem noi acum, cu furtuni, viituri, incendii, ar trebui considerat doar inceputul, din pacate.

      Ștergere
  2. Imi mentin parerea. Cred cu tarie ca cele doua aspecte nu vor fi in legatura: vaccin si efecte zombie. Consider ca totul va fi dupa cum ne raportam fiecare la Dumnezeu. Asta este tot ceea ce conteaza cu adevarat. S-au facut experimente in 1994 si multe altele dupa aceea, stiute si nestiute. Foarte bine, insa in 27 de ani de atunci incoace, aceste organisme ale noastre au suferit transformari majore. Am mai spus-o: daca in vremurile actuale am avea corpurile de acum 10 ani, am muri pe capete. Exista multe agresiuni asupra corpurilor noastre fizice, dar a venit si Divinitatea cu partea ei. Totul se adapteaza. Corpul nostru este materie fizica. Divinitatea poate modela materia fizica dupa cum doreste, la secunda. Ce inseamna pentru Divinitate niste cristale lichide? O nimica toata. Totul este sa doreasca sa faca aceasta modelare, iar aici depinde de comportamentul fiecaruia dintre noi, in raport cu Dumnezeu. In cele ce priveste povestea zombie, se vede ceva de genul ca unii ar cadea secerati din picioare. Nu e cu urmariri si agresiuni.

    RăspundețiȘtergere