sâmbătă, 17 iulie 2021

100.47 - ADEVARATA GENEZA

 

100.47 - ADEVARATA GENEZA

Video


sau daca nu este vizibil, puteti accesa videoclipul AICI


Note: 

Intr-un articol mai vechi imi exprimam o parere legata de cartea "Geneza uitata". As vrea sa pot spune ca a fost scrisa de acelasi domn Radu Cinamar sau oricine se afla in spatele acestui pseudonim, care a scris si volumele anterioare acesteia, incepand cu "Viitor cu cap de mort". Personal cred insa ca incepand cu "Geneza uitata", nu mai este acelasi autor. Eu am citit aceasta carte pana la un punct dupa care mi-a fost cu neputinta sa o mai citesc. Simteam o mare stare de furie, o energie a minciunii si a tradarii, implicand asta chiar tara noastra. Simtirea aceasta nu este schimbata nici in ziua de astazi in cele ce ma priveste. Mi-as fi dorit sa pot afla exact cum stau lucrurile, dar nu a fost permis de Sus la acea vreme, din pacate. M-am obisnuit deja sa accept ca toate se petrec la timpul lor, chiar daca noi nu intelegem de fiecare data de ce este astfel. Azi-noapte am visat pe tatal meu (decedat), care a venit si mi-a aratat un set de CD-uri ce era aruncat pe jos si acoperit cu praf si nisip. Unele erau CD-uri normale, argintii, fara nicio inscriptionare, iar altele erau CD-uri de format mic. Pe primul CD mic aparea imaginea din acest video expus astazi, pe care cand m-am trezit, mi-am amintit-o si am stiut ca este cea care se asociaza acestei melodii numita deloc intamplator "Primordial Recognition". Tatal meu mi-a spus ca a venit vremea sa cercetam acele CD-uri mai atent. De aceea am facut aceasta referire la "Geneza uitata".

Videoclipul devine vizibil pe telefonul mobil doar daca se va merge in partea de jos si se va selecta "afisati versiunea pentru web". Altfel, puteti accesa apasand pe "AICI".

Aceasta postare face parte din Programul de 100 de zile despre care am scris in data de 2 iunie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu