marți, 6 iulie 2021

100.36 - SLAVA TIE, DUMNEZEUL NOSTRU!

 

100.36 - SLAVA TIE, DUMNEZEUL NOSTRU!

Video


sau daca nu este vizibil, puteti accesa videoclipul AICI

Pentru detalii suplimentare se poate accesa urmatorul link:

Note: 

Videoclipul devine vizibil pe telefonul mobil doar daca se va merge in partea de jos si se va selecta "afisati versiunea pentru web". Altfel, puteti accesa apasand pe "AICI".

Aceasta postare face parte din Programul de 100 de zile despre care am scris in data de 2 iunie.

Un comentariu:

  1. Buna ziua Mihaela , sunt eu Irinel din Vaslui si am venit cu mica intrebare la tine referitor ma aceasta boala cumplita care se numeste CANCER deoarece, in jurul nostru datorita ei sunt secerate multe vieti , din pacate cu varste foarte fragede. In unul din articolele tale de acum cativa ani vorbeai daca imi aduc aminte bine de cauzele aceste boli care nu vine de pe acesta planeta sau nu vine de la civilizatia pamanteana ci de altundeva si ai spus atunci ca despre aceasta problema von discuta undeva in viitor. Daca a venit timpul spune-mi si mie daca ai un raspuns la aceasta intrebare in ciuda faptului ca oricul KARMA persoanelor care mor de aceasta boala functioneaza in continuare. Iti multumesc pentru tot ceea ce faci .
    NAMASTE

    RăspundețiȘtergere