marți, 18 februarie 2020

SA NU UITAM NICICAND




SĂ NU UITĂM NICICÂND


România mea
de George Lesnea

Românie din străbuni,
Ţara mea de duh şi stâncă,
Precum dangătul răsuni,
Eşti ca doina de adâncă.

Aripi mari te duc în zbor
Către zări de mult visate.
România mea de dor,
Ţara mea de libertate.

Nu mai pui nădejdii frâu,
Tot ce-i rău e-acum în scapăt.
România mea de grâu
Şi de codri fără capăt.

Poartă oamenii sub frunţi
Noi şi limpezi înţelesuri,
România mea de munţi,
Ţara mea de văi şi şesuri.

Calci prin anii furtunoşi
Peste sorţile viclene,
Ţara mea de Feţi-Frumoşi
Şi Ilene Cosânzene.

Românie cu ochi treji,
Dintre flori tu cea mai rară,
Ţara mea de vechi viteji
Şi apărători de ţară.

Roşul hainei lui Ştefan
L-ai trecut pe dragi pânzături;
Brâul galbenului lan
Tu l-ai prins de el alături;

Străjuind orice meleag
De pe zidu-i de sihastru
Voroneţul pe-al tău steag
A pus cel mai sfânt albastru.


Toate cele bune!



19 comentarii:

  1. Da. Foarte potrivita, in conditiile in care suntem colonie de sclavi iar barbatii Romaniei " o ard" cu vitejia pe internet. E " profitabil" sa te costumezi in hainele stramosilor pe internet...Unul vinde bine tricouri cu simboluri dacice, altul, tot patriot de internet, atrage astfel la cursuri fraierii ce stau cu gura cascata, sa le pice Iisus din Cer si sa le faca ordine in tara. In Tara Proștilor, problemele se rezolva pe net. In Tara Prostilor orbii sunt călăuze si surzii au " revelatii"...In Tara Prostilor, Iisus este sluga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multa sanatate si numai de bine si tie Maria-Aurelia (Maria Dakhel)!

      Ștergere
    2. 66,6% au votat johannis...

      Ștergere
    3. ..asa au zis/vrut ei..

      Ștergere
  2. SA NU UITAM NICICAND ,SA NU UITAM TRANDAFIRII,EI SUNT PE ACEST PAMANT,UN SIMBOL AL IUBIRII......CU IUBIRE INFINITA PTR.TOT NEAMUL OMENESC

    RăspundețiȘtergere
  3. Am primit un comentariu de doua randuri pe care din pacate nu il pot publica. Desi sunt in totalitate de acord cu cele scrise acolo, in egala masura stiu ca daca il voi publica, voi permite de fapt nasterea unui lung sir de polemici si contre intre cititori. Imi cer iertare cititorului care mi-a transmis acel comentariu, insa sper sa ma inteleaga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca publicarea comentariului, in ciuda polemicilor si a contrelor pe care le va declansa intre cititori va deschide ochii ca sa spun asa, asupra realitatii crunte,mizerabile,hidoase,pestilentiale si mincinoase in care se zbate Romania si,atat cat a mai ramas din poporul EI!!!

      Ștergere
  4. Ma scuzati ca va intreb ceva ce nu e la tema dar vreau sa va intreb:in ce an va fi rapirea bisericii si daca stiti si luna in care va avea loc acest eveniment

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu in viata aceasta, garantez 100%. Toata lumea gandeste ca ne apropiem de sfarsitul apocaliptic. Noi suntem doar in curs de a obtine o prima eliberare de intuneric si urmeaza sa intram intr-o perioada de cateva mii de ani de lumina.Biserica se va schimba in timpurile viitoare, insa intr-un sens bun. Va fi axata mai mult pe iubire adevarata si mai putin pe dogma si reguli. Abia dupa acele mii de ani de lumina va veni in trup acel antihrist pe aceasta planeta, pentru batalia finala. Pe la 7655. Am scris si intr-un articol in blog dar nu mai stiu in care. Acestea sunt informatiile mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vom lua de bun si adevarat ceea ce se afirma,clar si raspicat in cartea medicului Toni Victor Moldovan - PROGRAMUL TERRA - atunci sa stiti ca sfarsitul acestei Lumi,a 5-a, este foarte aproape,la cel mult cateva decenii distanta,probabil, si nicidecum peste mii si mii de ani!!!

      Ștergere
    2. Mi-am exprimat si mai demult parerea: sunt multe lucruri adevarate acolo dar la fel de multe lucruri in neadevar. Domnul Moldovan a facut un studiu si o munca foarte mare ca sa culeaga informatii din tot felul de scrieri stravechi, si este de apreciat pentru asta. Problema este cu adevarul acelor scrieri care au stat la baza construirii cartii.

      Ștergere
  6. Acum ceva timp am avut o viziune din viitor pe pamant ,oamenii erau toti tineri cu varsta pana in 30 de ani,trupurile erau mult mai tinere si un pic diferit in sensul ca erau mai fine ,am vazut o lume apostolica adica erau fiinte umane imbracati in robe gen preotesti dar diferit in sensul ca erau o singura culoare fara nimic imprimat ,robele respective erau de culoare albastru cobalt si rosu foarte intens culori pe care nu cred ca le-am vazut vreodata pe pamant, mana mea dreapta era imbracata cu 2 energii dense una era alba ca laptele iar cealalta era de culoare albastra ca si roba ,marimea respectivei energii care ma imbraca era de cativa centimetri buni ,inauntrul meu de sub stern era o minge de energie cam de marimea mingii de volei cu 4 culori albastru ,rosu,verde si mov care se roteau in permanenta acele benzi colorate care incadrau acea minge era in continua miscare si eram atat de curioasa pt ca nu vazuzem niciodata asa ceva,acele fiinte imbracate in respectivele robe albastru si rosu au venit la mine ,era o femeie foarte inalta si foarte frumoasa cu par lung si negru cu fata alba foarte blanda si plina de iubire ,iar el un barbat saten cu parul usor ondulat si cu barba imbracat in acea roba rosie a venit si el sa ma vada ,vorbeau doar cu gandul nu prin cuvant ca noi,am simtit iubire din parte lor si compasiune si multa grija.am acele imagini imprimate efectiv in memorie imi aduc aminte absolut tot.a fost foarte frumos. Ce a fost curios ca restul oamenilor nu ma puteau vedea doar eu ii puteam vedea inceram sa comunic cu ei dar nu ma simteau ,doar aceate 2 fiinte probabil divine ma puteau vedea si cerceta.a fost impresionant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spuneti-ne si noua ce-ati fumat?

      Ștergere
    2. Ma grabesc eu sa raspund. Ceva ce ar trebui sa fumeze multi: aer curat, minte luminata si inima iubitoare.

      Ștergere
    3. Nu va mai amagiti inutil cu aerul curat,mintile luminate si inimile iubitoare.Romania de astazi este ,la propriu,groapa de gunoi a Europei,cu minimum 66,6% retardati mintal,cretini si idioti iar inimile iubitoare sunt extrem de rare,pe cale de disparitie totala,la fel ca si padurile ei!Caci fabricile,uzinele,combinatele,sistemele de irigatii,fermele si IAS-urile au disparut de mult...

      Ștergere
  7. Am fumat spovedanie amanuntita si deasa,impartasanie deasa curatari ample de intuneric,multa rugaciune,faceri de bine atat cat oot,cereri de iertate cat de mult si incerc sa multumesc Domnului Isus si celor care mi-au fost alaturi in viata,liturgii si maslu,rugaciune de grup,indreptarea greselilor atat cat se mai poate chemarea numelui Domnului Isus di a Maicii Domnului a Sfantului Duh si a Tatalui Ceresc,indreptand comportamentul atat cat pot si restul cer ajutor Domnului unde nu oot si daca mai doresti uti mai pot soune. Domnul Isus sa fie cu tine si sa te apere. Amin

    RăspundețiȘtergere
  8. Poetul si traducatorul din limba rusa George Lesnea a inchinat de-a lungul vietii sale adevarate ode,in ordine,regelui Carol,maresalului Antonescu,Partidului Comunist Roman si lui Nicolae Ceausescu.El este autorul celebrei poezii "Partidul e-n toate"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este insa pe mine nu ce a facut el ma intereseaza ci strict mesajul acestei poezii.

      Ștergere
  9. Rugati-va cat mai mult ca sa se diminueze intunericul ce vine asupra noastra.Domnul Isus sa fie cu voi cu toti.

    RăspundețiȘtergere