vineri, 31 ianuarie 2020

REVELATIE

REVELATIE

Dragii mei,
      
Mai intai de toate specific faptul ca fiind plecata intr-o deplasare, fara computer cu mine, scriu acest articol de pe telefon. Daca apare vreo modificare in publicare (font prea mic, asezare defectuoasa in pagina, etc.) mentionez ca este o situatie temporara.

Pentru ca tot am publicat in ultimul articol Moliftele Sfantului Vasile cel Mare, pe care, personal, il respect si il iubesc foarte mult, Cerul a gasit de cuviinta sa arate cu o zi mai tarziu, adica duminica, in data de 26 ianuarie, ca Sfantul Vasile nu a folosit niciodata formula "te blestem" in Moliftele Sale, ci formula "te miluiesc" sau "fii miluit". Probabil ca multe altele sunt schimbate in continutul acestei rugaciuni, insa eu recomand sa nu ajungem sa o modificam prea tare deocamdata, exceptand formula "te blestem" si eventual, pe unde se poate, sa inlocuim cuvantul frica, cu iubire sau nadejde, cum eu deja am aplicat, in functie de context. Aceasta rugaciune este inregistrata de sute de ani in mentalul colectiv asa cum o stim. Daca un milion de ganduri spun ca este foarte puternica, atunci ea chiar este foarte puternica, pentru ca are amplificata puterea chiar prin ajutorul acestor ganduri. Cu cat o modificam mai tare, cu atat ii scadem puterea, pentru ca mentalul colectiv nu o are inregistrata in forma modificata. De asemeni, cand ar fi modificata, fiecare ar aduce aceasta rugaciune la o forma dupa cum simte el, iar astfel, s-ar crea foarte multe variante si nu ar mai rosti-o toti la fel. Ar fi un soi de imprastiere care si ea ar aduce o ciuntire a puterii rugaciunii. Cand va veni vremea ca biserica sa ia decizia aducerii ei la forma initiala, va fi alta poveste, deoarece atunci va fi o informare generala, a tuturor. Deocamdata trebuie sa avem intelegerea ca informatiile pe care noi le avem legate de acest subiect sunt cunoscute la ora asta de mult prea putini oameni.

Oricum, Creatia contine in componenta Ei un fel de translator cosmic, care printre multe alte functii are si rolul de a transmuta formula "te blestem" in ceva bineplacut lui Dumnezeu, care sa nu produca efecte dezastruoase precum acest "te blestem". Insa un astfel de translator nu putea fi accesat decat de oameni cu inalta constiinta. De aceea, este stiut in popor ca este foarte important cine citeste Moliftele Sfantului Vasile Cel Mare, caci se vede treaba ca la unii cititori de mai joasa constiinta pleaca formula "te blestem" iar la altii, de inalta constiinta, formula "te miluiesc" desi gurile lor pronunta "te blestem". Translatorul functioneaza si acum ca atare, ba chiar cu o imbunatatire incepand de vreo doua saptamani incoace, in sensul ca prinde si zone de mai joasa constiinta. Sper insa sa ajungem sa facem noi lucrurile cum trebuie aici, pe Pamant, astfel incat sa nu ne mai fie necesar translatorul. El functioneaza si in cazul altor prostii emanate prin gand sau cuvant, caci daca le-ar lasa Dumnezeu pe toate, dupa cum le emitem noi, chiar ca ne-ar lua dracu' pe toti, la propriu.

Despre cine si de ce a schimbat aceasta rugaciune, cum este lucru stiut deja ca s-a intamplat cu multe altele, nu mai are rost sa discutam. Ce imi doresc din toata inima este sa traim acele vremuri in care sa vedem indreptare la toate acestea, inclusiv in sanul bisericii.

Nu inchei inainte de a spune ceva ce nu am spus pana acum si anume ce am vazut in astral la ora 0:00 in noaptea Anului Nou. Ceva deloc frumos, din pacate.  Am vazut o multime de chipuri hidoase si in mijlocul lor am vazut Crucea mortii. Cand vad in campurile unei persoane o cruce pe a carei laturi orizontale sta impletit semnul " Infinit", eu stiu ca respectiva persoana se pregateste de plecare. Daca infinitul este pe alb inseamna ca i-a sosit timpul, de la Dumnezeu, dar daca este pe negru, persoana pleaca in mod fortat din cauza intunericului, desi ar mai putea sa traiasca. Eu am vazut in noaptea Anului Nou Crucea cu infinit pe negru. Acesta a fost un semn pentru mine ca multa moarte poate fi pe Pamant in acest an. Exista insa si o veste buna si anume aceea ca prin multa rugaciune, unitate, iubire, gand bun si fapta buna, lucrul acesta s-ar putea schimba. Numai in aceasta luna ianuarie am vazut eliminate nu stiu cate Cruci ale mortii si multe calamitati care ar fi trebuit sa se intample nu s-au mai intamplat. Credeti-ma ca si cutremurul din aceasta noapte, din Romania, ar fi trebuit sa fie mult mai mare. Daca v-as spune ca aseara chiar si reprezentanti initiati in iubire ai civilizatiei Tiran au facut niste transmisii de energii purificatoare care sa ne mai ridice vibratia, astfel incat, sa nu experimentam cutremur mare, ar zice multi ca sunt pe aratura. Pot spune ce vor, e treaba lor. Ce s-a intamplat aseara  mie mi-a adus lacrimi de fericire pe obraz, caci am vazut cum incepe a se implini profetia, respectiv aceea ca toti cei ce controleaza Pamantul la ora asta, vor deveni mari aliati ai sai, mai ales incepand cu anul ce urmeaza. Este valabil lucrul acesta si pentru forta despre care am pomenit in articolul trecut, caci ceva ajutor s-a primit aseara si de la niste reprezentanti de-ai lor, deja initiati in iubire.

Toate cele bune!

24 de comentarii:

  1. Multumesc mult dna Mihaela !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult !!! Doamne Ajuta !Si eu am avut sentimentul cind a inceput cutremurul (eram pe scaun ,la masa) ,ca urmeaza sa continuie mai mare ,ca este doar inceputul.Dar s-a oprit extrem de repede ... acum am inteles de ce . Multumesc cu recunostinta tuturor celor ce ne-au ajutat !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela, oare ceea ce-ai vazut de "Anul Nou" a fost o instiintare a ceea ce s-a intamplat in familia ta si ai si scris ce s-a intamplat...?
    Da, cutremurul a fost 'aplanat", insa numai penttru moment, sa zicem asa...
    Modificarile aduse rugaciunilor au un scop clar si nu toate-s intru binele cel mai inalt al omenirii, deci atentie in acest sens! Ma refer mai mult la cei care au reusit sa-si "plaseze" inlocuirea unor cuvinte din Rugaciunea Domneasca! In opinia mea si nu numai a mea, din cate-am mai citit, acea schimbare nu este inspre binele cel mai inalt al omului, in general.
    Om trai s-om vedea, insa-i musai sa fim foarte atenti si mai ales vigilenti, ca "lucraturile" sunt din ce in ce mai "subtile"...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu, n-are nicio legatura. Stiu bine ce vorbesc. Mama mea era plecata de aproape doua saptamani cand a fost Anul Nou. A fost un avertisment general si tocmai din cauza lui ne-am pus pe rugaciuni inca din data de 1 ianuarie, in mod necontenit, avand ca tinta exact opusul, adica Viata. Chiar si asa, numai in luna ianuarie de ar fi sa privim, au existat o multime de accidente si evenimente neplacute, insa cu mult mai multe, au fost ocolite. Am si scris asta si in articol. S-a trecut ca prin urechile acului in raport cu anumite evenimente care puteau lua o turnura foarte grava. Eu nu am dorit decat sa transmit ca nu este un an de stat pe tanjala ci este unul in care este mult de munca pe zona rugaciunii si a faptelor bune, daca vrem sa scapam basma curata.

      Ștergere
  4. ESTI MINUNATA MIHAELA NEASEMUIT DE FRUMOASA CU SPIRITUL SI SUFLETUL,ITI MULTUMESC PTR.TOT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult insa folosesti cuvinte mult prea marete in raport cu persoana mea. Nu o singura data, prin articolele mele, am scris sa ii multumim lui Dumnezeu pentru toate si sufletului nostru care iL asculta. Ce facem noi, oamenii, ca sa ne ajutam unii pe altii, ar trebui sa devina o stare naturala, un mod de a fi si nu un motiv de lauda. Eu nu consider ca am facut ceva special vreodata. Am facut ce mi se parea normal sa fac, daca mi s-a dat sa pot face.

      Ștergere
  5. CHIAR SI ASA F,MODESTA ESTI MINUNATA

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc,cu recunostinta si multa iubire!Am invatat multe de la tine.Esti un suflet minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult pentru ajutor si pentru sfaturile de sus!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai ieri am gasit pe Facebook o imagine de cruce alba pe infinit - https://drive.google.com/open?id=1Q5FSwlkz9NykYlkrOgtD2yK6Mum2Meh2
    Postarea FB: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2529557313957205&set=a.1886869744892635&type=3&theater - spune frumos: "Îți multumesc Doamne pentru iubirea si lumina Ta, mă rog ca Îngerii Supremi sa ma îndrume si sa îmi dea învățăminte clare si de folos pentru ziua de astăzi. Îți mulțumesc pentru ocrotirea Ta si pentru că SUNT mediul limpede si pur al iubirii si luminii!" - Christina Lunden
    Asa sa ne ajute Dumnezeu!
    Si eu, impreuna cu sotia si soacra, am citit 12-zile la rand moliftele - si am simtit efectul lor benefic! MULTUMIM!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te iubesc Mihaela, din tot sufletul meu!Iti multumesc pentru tot binele facut!Sa fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumnezeu este energie pentru ca "Eu Sunt Cel Ce Sunt"din El curge energia Lui necreata .nu va lasati inselati de energiile create ca reiki,yoga,flacara violet si alte energii create ,pentru moment nu stim mai exact de unde vin si cine le creaza si cu ce scop .cereti de la Domnul Isus sa va umple cu energia Lui necreata care curge din El si va va da.Isus sa fie cu voi cu toti si sa va protejeze de tot ce este rau.Chemati numele Lui in permanenta si va va ocroti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tot ceeace simtim greu si apasator cum ar fi teama stari de anxietate ,orice stare de rau din cate inteleg vin de la stramosii nostri care nu au reusit sa si le curete ,trebuie sa le acceptam si sa le oferim Lui Isus ca sa le curete,in felul acesta prin noi curata si un intreg neam asa ca nu va impotriviti ca daca nu vin cu o forta si mai mare si oferiti-le Lui pentru curatarea noastra a tuturor,pentru salvarea tuturor sufletelor,pentru cresterea noaatra spirituala. Acest lucru il simt si eu si il spune Maica Siluana. Isus sa fie cu voi cu toti sa va apere,sa va curete de tot acest intuneric.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In opinia mea, este doar in parte asa. Mai exista si alte aspecte in afara de stramosii nostri. Socotelile sunt mult mai complexe decat se vede la prima vedere si eu tot am scris despre aceste lucruri si am reunit ce era mai important in sectiunile din bara de sus a blogului, notate cu P1, P2 si P3. Multi oameni insa nici nu le vad. Asta inseamna sa ai lucruri chiar sub ochii tai si sa nu le vezi. Sunt de acord insa ca Iisus este Cheia tuturor lucrurilor.

      Ștergere
    2. ���� Ce tare! Unii Il vor pe Iisus spălătoreasa! Altii, reikieistii adică, răcnesc la Arhanghelul Mihail sa vina sa curete maleficul. Convenabil, nu? Sunt multi care spun ca vindeca cu ingeri. De parca ingerii, daca nu ar fi coplesiti de mizeria umana egoista, nu ar avea grija si singuri de bolnavi. Trebuie sa vina un guru pamantean ca sa le spuna ingerilor, Arhanghelilor si Lui Iisus ce sa faca...Știu o reikieista care facea protectie in jurul blocului in care locuia, ca sa nu-i mai bata la usa sotia amantului! Fiecare aplica ceea ce a invatat dupa ureche si foarte convenabil, mai ales cand este vb despre banii castigati din terapii si false initieri. Ati ramas captivi in mentalul vostru rudimentar ( peștera despre care vorbea Platon) si, ca toate entitatile neevoluate, gasiti interpretari care sa va avantajeze, sa va faca in ochii celorlalti mai putin vinovati. Sau deloc vinovati. Cioara vopsita este la ea in casa in Romania. Bantuie prin creierele multora care cred ca au viziuni.
      E lumea voastra intoarsa invers!Ati făcut cursuri de tot felul ca sa va indepartati de Esență! Ati imbracat Esența in straiele imaginate de voi, ascunzand-o de fapt oamenilor. Ceva imi spune ca sunteti aceiasi care de-a lungul istoriei indelungate ati falsificat religiile...Din tipare nu se iese prea usor si aveti tendinta sa repetati aceleasi greseli. Doar ca acum e sfarsit de ciclu cosmic si idolii se sparg in Lumina ce patrunde cu forță din Soare. Ulciorul nu va mai merge de multe ori la apa...Ma refer la ulciorul cu apa adormitoare...amagitoare...Tic-Tac!

      Ștergere
    3. Mda. As avea asa multe de spus si mai ales as numi si eu cateva sectoare nenumite mai sus, pe unde exista adanc implementata o credinta a detinerii adevarului suprem, dar aleg sa tac... sa tac... sa tac... Mai suna ceasurile si in alte feluri.

      Ștergere
    4. Mihaleela, nu te lasa amagita de Maria-Aurelia (Maria Dakhel), caci ea este semnatara anonima de la postarea 11:19!
      Are impreseia ca vorbind despre ce au facut altii, ascunde ceea ce a facut ea, mai ales ca a ponegrit intruna, a jignit si i-a facut "troaca de porci" (cum zicea cineva) pe toti cei care i-au atras atentia(intr-un fel sau altul) asupra faptului ca vocabularul ei este de neacceptat, ea fiind foarte vulgara.

      Ștergere
    5. Anonim,01:08
      Nu stiu cine a postat la 14 februarie 11:19 dar multe adevaruri dureroase a spus!!!Si nu a folosit absolut deloc un vocabular de neacceptat sau vulgar!!!Dimpotriva.Probabil ca pe Dvs.va supara extrem de tare Adevarul si nu-l puteti suporta deloc.Tipic pentru jidani,iudeo-masoni,khazari si iezuiti...Dar trebuie sa stiti ca ,incet-incet, sfarsitul vostru se apropie cu pasi mari,din ce in ce mai mari,pe masura ce Lumina Sfanta a Domnului nostru IISUS HRISTOS pe care voi L-ati asasinat pe Cruce in urma cu 2000 de ani inunda Terra!!!Si nu mai aveti nici-o scapare,nicaieri in tot Universul acesta...

      Ștergere
    6. Este foarte usor sa critici,decat sa dai solutii,sa corectezi.Este nevoie de caracter sanatos si control de sine pentru a fi intelegator si iertator.Prin urmare este bine si de dorit a te abtine a critica,chiar daca aparent pare de buna intentie.
      Enki

      Ștergere
    7. Stiti care ar fi o greseala de intelegere in legatura cu toate comentariile veninoase care nu sunt transmise nici pe departe doar in acest blog? Aceea ca exista impresia ca sunt scrise toate de catre oameni. Din pacate pentru noi, impresia asta nu coincide si cu adevarul. De aceea, cea mai buna solutie ar fi sa nu ne batem capul. Mai mult decat atat: cand raspunzi la provocari, deseori este necesar sa contracarezi prin justificari, iar cand vii cu justificari, de fapt ... furnizezi informatii. Simplu, nu-i asa?

      Ștergere
  12. Multumesc frumos pentru toate informatiile. Sincer imi mai alina suferinta ca tare greu mai simt toate aceste stari,suferinte sufletesti,ataca in fel si chip pe relatii pe concentrare,pe memorie,pe bucurie pe orice si de multe ori nu stiu ce sa mai fac si chiar daca stiu ca vin si de la aceste fiinte intunecate si de la greselile noastre plus greselile stramosilor nostri am zile in care nu stiu daca mai apuc ziua de maine asa de rau ma simt. Ma rog in permanenta si imi cer iertare,incerc sa indrept cat pot de mult din ce am gresit,daruiesc si ajut atat cat pot de mult absolut tot ce imi sta in putinta dar uneori ma copleseste ,imi este asa de rau si de greu ca m-i se intuneca judecata in sensul ca nu mai stiu ce as mai putea face si cand se termina odata cu toata aceasta mizerie si tot acest intuneric,este ingrozitor ce se intampla. Isus sa ne fie alaturi ca El este singura noastra scapare. Il rog mereu din tot sufletul sa ne scape si sa aiba grija si de noi suflete pierdute si chinuite in tot acest vartej intunecat. Va multumeac tuturor si iti multumesc sincer din tot sufletul tie Mihaela ca citind blogul tau imi mai alin un pic din suferinte.

    RăspundețiȘtergere
  13. Oare revelația din noaptea de revelion spune ceva despre pericolul virusului din China? Eu una sunt alarmată de tot ce se petrece acolo, ne privește pe noi toți...

    RăspundețiȘtergere
  14. Lupta e sa se salveze cat de mult se poate. Cam acestea sunt preocuparile actuale. Se va iesi la capat si cu virusul asta. Se actioneaza masiv pe intunericul asociat plamanilor, in care se incadreaza si povestea acestui virus, dar si alte boli de plamani, cancerul fiind cel mai grav pentru ca aduce rapid metastaze in alte zone din corp. Am aflat in ultima vreme despre o multime de cazuri de acest gen. Sa nu lasam insa frica sa se manifeste. Frica este cea care scade in mod serios capacitatea sistemului imunitar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc frumos pentru răspuns, este adevărat, frica ne face vulnerabili, trebuie să învățăm să o depășim, mulțumesc pentru încurajare!

      Ștergere