marți, 18 septembrie 2018

CHEILE LUI ENOH – 4. CHEILE MAMEI DIVINE




CHEILE LUI ENOH – 4. CHEILE MAMEI DIVINE

Dragii mei,
        
In acest articol vin cu doua vesti, una de mare bucurie si alta mai putin buna, dar care este obligatoriu sa existe pentru a-i face loc celei de mare bucurie. Important este ca vestea buna atarna mult mai greu in balanta decat surata ei, facand-o aproape nesemnificativa si veti vedea de ce.
Persoanele care imi citesc blogul de mai multa vreme, cunosc deja faptul ca am promovat deseori cartea domnului Doctor J.J Hurtak, numita „Cartea Cunoasterii. Cheile lui Enoh.” Am considerat dintotdeauna ca este aceasta o lucrare de mare valoare, ea oglindind un macro-program pe care multiple sfere ale Creatiei il parcurg. Pentru mine aceasta scriere a fost tot timpul datatoare de speranta pentru ca oricat de greu mi-a fost vreodata, am vazut cum se implinesc rand pe rand etape ale acestui program. Am dorit de asemeni sa impartasesc speranta aceasta semenilor mei, motiv pentru care cand si cand am amintit despre aceasta lucrare.
Vestea mai putin buna este ca dupa publicarea acestui material de astazi, voi modifica toate articolele legate de Cheile lui Enoh, in sensul retragerii oricarei scrieri ce este legata de aceste chei, ramanand strict partea de promovare a lucrarii in sine. Recomand a se face acelasi lucru de catre orice persoana care a preluat astfel de informatii si le-a republicat. Asta este vestea incomoda care dupa cum v-am spus paleste pe langa cea buna.

Vestea buna este ca domnii Doctori J.J Hurtak si Desiree Hurtak vor fi prezenti la inceputul lunii ce urmeaza (7 octombrie), in Romania, pentru prima data, in cadrul unui eveniment ce se va desfasura in localitatea Cluj Napoca. Pentru mai multe detalii legate de acest eveniment, va rog sa accesati linkul de mai jos:


Personal imi doresc sa fiu prezenta acolo si astept momentul cu mare nerabdare.
La fel de curand va vedea in sfarsit lumina tiparului „Cartea Cunoasterii. Cheile lui Enoh”, in forma tradusa in limba romana, lucru pe care ni-l dorim multi de foarte multa vreme. Am tinut in maini cartea in limba engleza si nu va pot explica in cuvinte ce energie aparte se emana si cum se simte cand se vad acele litere de foc aferente cheilor. Se activeaza multe lucruri numai prin simpla vizualizare a pictogramelor.

Tocmai din aceasta cauza doresc sa aduc aceste modificari in anumite articole ale mele deoarece, fiind de acum verde la semafor pentru Romania, legat de acest subiect, misiunea mea de a face cunoscute informatii din aceasta lucrare inceteaza, necuprinzand in mod evident aici partea de promovare a cartii in sine. Din pacate, au existat blocaje majore in aparitia acestei carti in piata romaneasca, si tocmai de aceea romanii s-au descurcat cum au putut ca sa acceseze cateva informatii sau sa le faca la randul lor cunoscute altora, deoarece multi au venit in aceasta intrupare cu misiuni clare de contributie la implinirea acestui program oglindit in „Cheile lui Enoh”.
Personal, am primit la randul meu cunoastere din Ceruri, de-a lungul anilor, din care am impartasit in blog tot ce am putut. Nu am pus nimanui restrictii vreodata in preluarea vreunei informatii, ba dimpotriva, am spus mereu ca ar fi extraordinar daca ar putea ajunge la cat mai multi oameni, pentru ca a fi destupat la minte si a gasi un inteles lucrurilor nevazute este un pas esential in calea libertatii noastre ca fiinte. Chiar daca cineva isi propune sa faca niste cursuri cu informatii preluate din blogul meu, este liber sa o faca. Totul este sa isi pastreze limita bunului simt atunci cand vine vorba despre bani, pentru ca daca preia informatia gratis si apoi isi propune sa o dea pe bani grei, sa fie convins ca Universul va bloca orice actiune in care nu primeaza dorinta de a se aduce contributia la binele umanitatii, ci primeaza interesul financiar. Nu m-a interesat niciodata povestea cu drepturile de autor. Nu am cerut nimanui ca daca preia informatie de la mine din blog, sa fie musai trecuta si sursa. Spun asta pentru ca intreaga mea munca se conduce dupa un principiu: NU AI CE AI, CI AI CE DAI. Cu cat am daruit mai mult, cu atat Cerul a revarsat si mai mult, caci oricum este un ocean infinit de resurse. Cand este insa vorba despre informatii preluate din alte surse, lucru ce este totusi destul de rar in blogul meu, conditiile acestea se schimba pentru ca nu mai depinde numai de mine. De aceea va rog sa acceptati si sa respectati decizia mea legata de aceste chei ale lui Enoh si va multumesc pentru asta. Cine doreste sa ia contact cu ele, isi va putea procura cat de curand propria carte, lucru pe care abia astept sa il fac si eu.
Lasand la o parte toate acestea, pot totusi publica Cheile Mamei Divine, asa cum mi-a fost transmis de Metatron in urma cu mai mult de doi ani. De fapt, le cunoaste toata lumea si sunt cele aduse de Domnul nostru Iisus Hristos prin Legea cea Noua, iar noi le cunoastem sub numele: FERICIRILE. 

CELE 9 FERICIRI + BUCURIA VIEȚII – LEGEA CEA NOUĂ – CHEILE MAMEI DIVINE TRANSMISE DE DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS

1."FERICIȚI CEI SĂRACI CU DUHUL, CĂ A LOR ESTE ÎMPĂRĂȚIA CERURILOR."
2."FERICIȚI CEI CE PLÂNG, CĂ ACEIA SE VOR MÂNGÂIA."
3."FERICIȚI CEI BLÂNZI, CĂ ACEIA VOR MOȘTENI PĂMÂNTUL."
4.FERICIȚI CEI CE FLĂMÂNZESC ȘI ÎNSETEAZĂ DE DREPTATE, CĂ ACEIA SE VOR SĂTURA."
5. "FERICIȚI CEI MILOSTIVI, CĂ ACEIA SE VOR MILUI.".
6."FERICIȚI CEI CURAȚI CU INIMA, CĂ ACEIA VOR VEDEA PE DUMNEZEU."
7."FERICIȚI FĂCĂTORII DE PACE, CĂ ACEIA FIII LUI DUMNEZEU SE VOR CHEMA."
8. "FERICIȚI CEI PRIGONIȚI PENTRU DREPTATE, CĂ A LOR ESTE ÎMPĂRĂȚIA CERURILOR." 
9. "FERICIȚI VEȚI FI VOI CÂND VĂ VOR OCĂȘI VĂ VOR PRIGONI ȘI VOR ZICE TOT CUVÂNTUL RĂU ÎMPOTRIVA VOASTRĂ, MINȚIND PENTRU MINE."


BUCURIA VIEȚII

"BUCURAȚI-VĂ ȘI VĂ VESELIȚI, CĂ PLATA VOASTRĂ MULTĂ ESTE ÎN CERURI!"

Să ne bucurăm de fericire, dar să ne bucurăm și în lacrimi, căci doar așa ajungem acolo unde domnește Hristos și unde nu este durere, nici întristare, nici suferință, ci viață și bucurie veșnică.

Vom spune si afirmatia:


„Prin Puterea si Darurile primite de Spiritul meu de la Bunul Dumnezeu, rog sa mi se alinieze constiinta la Programul Mamei Ceresti, conform cu nivelul meu de evolutie spirituala din acest moment. Din suflet multumesc!”

Dupa aceea putem asculta "Fericirile" intr-o forma audio, prin dumnezeiasca voce a Pr. Marian Moise. Din suflet ii multumim pentru ca prin binecunoscutele cantari ale sale, ne umple tuturor sufletele de bucurie si har divin.

Toate cele bune!






5 comentarii:

  1. Fain! Da, Mihaela Tristar, este benefica aceasta alegere a ta.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! Am incercat sa trimit email, conform link-ului, dar adresa nu este corecta. Cum propuneti sa procedez? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie ca in loc de acel (at) sa se scrie @.

      Adresa corecta este: romania@affseurope.org

      Ștergere
  3. MULTUMESC, MULTUMESC, DRAGA MIHAELA. Cu recunostinta

    Si eu astept cartea.

    RăspundețiȘtergere