vineri, 24 ianuarie 2014

24.01.2014 – UN CRACIUN CUM SE CUVINE – IUBIREA DE SINE – CONTINUARE PROGRAM



24.01.2014 – UN CRACIUN CUM SE CUVINE – IUBIREA DE SINE – CONTINUARE PROGRAM

Dragii mei,

 
Propun ca afirmatia pentru azi, 24.01.2014, sa fie urmatoarea:

“Suntem toti UNUL.
Ma iubesc si ma accept asa cum sunt. Am incredere in viata. Sunt in siguranta”

Pentru mai multe detalii despre program va rog sa cititi articolul publicat in 06.01.2014.

Si nu uitati:

Mai presus decat orice este Pacea lui Dumnezeu!


2 comentarii:

  1. Pentru ca nu eram sigura daca programarile de la ora 21.00 imi sunt utile si benefice, am cerut semn divin Maicii Domnului pentru seara de ieri ca sa stiu ce fac mai departe.
    Aproape in fiecare seara dupa ce rostesc afirmatia de cele 21 de ori, inchid ochii si ma pregatesc pentru rotirea in jurul planetei. Insa in loc sa simt momentul acela, am simtit ca trebuie sa astept. Am asteptat si am vazut ca primesc programarile imediat dupa ce termin de rostit afirmatia. Este o programare inclusiv a corpului fizic cu tot felul de miscari cam cum se intampla la Tehnica Ferestrelor.
    Aseara insa s-a intamplat altceva, m-as simtit atrasa spre colt. M-am lasat "atrasa" spre spate pana am ajuns cu capul in colt, lipit de peretii care formau coltul si efectiv simteam o energie puternica. Era ceva ca si un magnet care ma atragea inspre perete si in sus in acelasi timp. Pentru prima data am simtit pregnant "energia coltului". Am stat asa vreo 10 minute in total. Si desi am incercat sa ma retrag de la colt, eram atrasa inapoi, de fapt capul era atras. Si am simtit ca trebuie sa spun ceva. Si am zis asa:
    "Sunt iubire pura. Sunt bucurie. Sunt fericire. Sunt compasiune. Sunt armonie. Sunt echilibru...."
    Mi s-a schimbat starea aproape instantaneu, am intrat pe o vibratie buna. Inainte de culcare am facut o meditatie de iubire si am avut o experienta minunata, am primit niste energii fantastice.
    Si in sfarsit am scapa de "gheara mentala" cu care ramasesem de la articolele lui Cameron Day. Timp de o saptamana nu am reusit sa ies din starea aceea de indoiala, suspiciune, neincredere in mine, iritare, nervozitate, etc." - nici meditatie nu mai puteam sa fac, nici terapia cu ingeri nu ma mai ajuta decat foarte putin.
    Insa ieri seara am fost "eliberata".
    Propun, pentru cine simte, sa adauge "SUNT IUBIRE PURA/DIVINA".
    Este o afirmatie foarte puternica.
    Doamne-ajuta si sper ca a fost de folos relatarea mea!
    Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta Anca! Ma bucur din toata inima pentru ce ai simtit!

      Ștergere