luni, 20 ianuarie 2014

20.01.2014 – UN CRACIUN CUM SE CUVINE – MUNCA MEA - CONTINUARE PROGRAM


20.01.2014 – UN CRACIUN CUM SE CUVINE – MUNCA MEA - CONTINUARE PROGRAM

Dragii mei,

 
 Stiu ca multi dintre noi se confrunta cu o problema serioasa: simtim ca nu ne mai place munca pe care o facem. Din punctul meu de vedere este o problema grava sa muncesti ca un robot si sa nu iti placa ceea ce faci. Te poate conduce aceasta situatie catre depresie sau alte probleme psihice.
Din pacate suntem cam intr-un cerc vicios. Daca avem ceva idei, degeaba le avem daca nu sunt si resursele cu care sa le putem pune in practica, daca avem resursele trebuie sa asteptam o vreme pana am culege roadele noii munci si se pune intrebarea daca avem rezervele care sa ne poata sustine existenta in acel timp (daca avem familie, copii, este si mai mare responsabilitatea), daca suntem angajati si dorim sa ne schimbam locul de munca s-ar putea sa nu ne gasim prea usor un alt job date fiind conditiile economice care stim cu totii in ce fel sunt si daca gasim un alt job, nu putem fi siguri daca nu cumva picam din lac in put. Este delicata situatia.
Pe de alta parte, in cazul in care nu ne place munca noastra, avem o tendinta de a ne amana toate activitatile ce au legatura cu ea, care odata si odata tot trebuie facute. Problema este ca ele se aduna si se aduna, ne coplesesc la un moment dat si uite asa apare stresul, care face sa creasca si mai mult sila fata de munca noastra.
Date fiind toate acestea, m-am gandit sa facem o programare care sa aduca o oarecare indreptare acestui sector. Cine are o munca placuta pentru sine, poate modifica afirmatia, in sensul de a-si aduce idei noi, creativitate etc, care sa faca sa fie totul si mai frumos.

Propun ca afirmatia pentru azi, 20.01.2014, sa fie urmatoarea:

“Suntem toti UNUL.
Imi place munca mea si Universul imi deschide toate usile pentru a-mi putea aduce in cale multe activitati bineplacute lui Dumnezeu si sufletului meu.
Nu las pe maine ce pot face azi.
Daca exista, gestionez stresul cu mare usurinta.”

Pentru mai multe detalii asupra programului general, va rog sa cititi articolul publicat in 06.01.2014.

Si nu uitati:

Mai presus decat orice este Pacea lui Dumnezeu!


Un comentariu:

  1. hmmm nu te mai intreb de unde le sti si mai ales le asezi asa cum trebuie si cand trebuie, ca stiu prea bine. ma bucur mereu ca te-am cunoscut pe voi, pe toti oamenii de bine.

    RăspundețiȘtergere