duminică, 12 ianuarie 2014

12.01.2014 – UN CRACIUN CUM SE CUVINE – ACCEPTAREA - CONTINUARE PROGRAM


12.01.2014 – UN CRACIUN CUM SE CUVINE – ACCEPTAREA - CONTINUARE PROGRAM

Dragii mei,

Mi-as dori sa utilizam azi o afirmatie ce are legatura cu ACCEPTAREA. Deseori am auzit oameni spunand ca pur si simplu simt ca nu mai pot trai in aceasta lume, ca au de multe ori  o senzatie ca si cum s-ar sufoca, ca nu isi mai gasesc locul si rostul. Pentru ca nu m-au ocolit nici pe mine aceste ganduri, in urma cu aproximativ o luna de zile, mi-am facut o programare a corpului psihic individual de acceptare a lumii in care traiesc si a vietii mele asa cum sunt ele, cu bune si cu rele.
Mi-am spus atunci ca ar trebui sa fiu constienta ca am stiut inainte de aceasta intrupare, in ce lume vin, ce misiuni trebuie sa implinesc, ca nu o sa fie deloc floare la ureche si totusi am acceptat toate acestea, spiritul meu considerandu-se probabil suficient de puternic spre a putea face fata la toate aceste incercari.
M-am hotarat ca trebuie sa fac ceva astfel incat, in mod natural, sa nu ma mai plang atat de greutati si de toate cele ce imi apar in viata, sa le primesc cu bucurie si cu incredere ca le pot depasi si rezolva. Drept urmare, am facut aceasta programare si vad acum, dupa ce au trecut deja mai bine de patru saptamani, ca pur si simplu m-au parasit aceste stari si ganduri si tot ce vine, primesc cu bucurie si rezolv cu bucurie, indiferent cat mi-ar fi de greu. Constat ca totul se rezolva intr-un mod minunat, parca se aseaza de la sine. Este inlocuit haosul, acesta fiind cel ce ne da de fapt batai de cap si ne genereaza stresul, cu o oarecare ordine. Nu mai vin toate tavalug, ci se aseaza parca in sir indian, una dupa alta, dandu-ne in acest fel posibilitatea de a gestiona totul mult mai bine. Acestea sunt constatarile mele personale fata de acest subiect, dar sunt absolut sigura ca oricine ar face aceasta programare ar simti aceleasi efecte.

Propun ca afirmatia pentru azi, 12.01.2014, sa fie urmatoarea:

“Suntem toti UNUL.
 Accept cu bucurie si incredere tot ce ma inconjoara si intreaga mea viata, cu toate evenimentele din ea.
 Stiu permanent ca Universul are pentru mine, la orice problema, un ocean infinit de posibilitati de rezolvare, iar eu le accesez cu usurinta.
 In acest fel, viata mea se deruleaza lin, in pace, armonie si echilibru.”

 Pentru mai multe detalii va rog sa cititi articolul publicat in 06.01.2014.

 Si nu uitati:


 Mai presus decat orice este Pacea lui Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu