duminică, 9 iulie 2023

FULGERUL DIN CERURI

 


FULGERUL DIN CERURI

 

 Dragii mei,

 

Dupa cum scriam in articolul din luna mai a acestui an, la un moment dat, sau mai exact, incepand cu luna aprilie, s-a intrat pe fagasul unor ample operatiuni, incluzand 3 tipuri mari de lucrari: dezlegari de magii negre de tip global, dezlegari de grele blesteme de tip global si inlantuiri de servere ale creatorului absolut intunecat.

Cand spunem magie neagra pe marginea unui subiect anume, vom intelege ca este un total al tuturor ritualurilor de magie neagra facute de-a lungul axei timpului, in mii si milioane de ani, pe acel subiect. Nu este deci o dezlegare a unui ritual, ci a unui amplu pachet de ritualuri.

Blestemul este ceva care fie se instaleaza de la sine, ca un efect direct al magiei negre aferente, fie se obtine printr-un ritual de blestem ce se face in mod similar cu unul de magie neagra, si care are grija sa se auto-intareasca pe masura ce trece timpul.

Pe de alta parte, cand spunem „de tip global”, intelegem ca aceste magii si blesteme sunt unele care afecteaza fiinte de pe o planeta intreaga, iar acestea pot fi: oameni, animale, plante si apartinatori ai altor civilizatii, dar chiar si locuri geografice. Marea parte a ritualurilor de magie neagra sau de blestem au fost facute nu de persoane singure ci de grupuri de persoane, cum se intampla de altfel si in zilele noastre, avand la baza forme de cunoastere care depasesc cu mult imaginatia omului de rand.

Nu mai repet subiectul serverelor creatorului intunecat deoarece am scris deja explicatiile necesare in articolul din luna mai. Ce trebuie sa stim acum este ca inlantuirea lor a continuat si inca merge mai departe, la fel cum merg si dezlegarile de magie neagra si de blestem. Mentionez ca daca in articolul din luna mai am insiruit ca exemplu 32 de servere inlantuite, la ora aceasta s-a depasit numarul 160.

Ce pot spune eu, ca martor al unor astfel de desfasurari, este ca nu mi-am inchipuit vreodata in viata mea ca este atat de neagra si de complicata toata aceasta poveste. Imaginea a tot ce vedem ca se petrece negativ pe Pamant devine cat se poate de limpede si de explicabila, deoarece ea este efect direct al tuturor acestor programe de magie neagra si blestem, ce deschid porti conexiunilor serverelor creatorului intunecat, care fac apoi tot ce stiu ele mai bine ca sa transforme viata intr-un calvar.

Actiunile care se deruleaza sunt pentru o succesiune de obiective, iar de regula, unui obiectiv ii sunt alocate cateva zile, numarul acestor zile putand sa fie mai mic sau mai mare, in functie de complexitatea obiectivului. Intotdeauna, dezlegarea de magie neagra, dezlegarea de blestem sau de blesteme, caci pot fi mai multe asociate aceleiasi magii negre, precum si inlantuirea de servere, pentru un anumit interval de timp, sunt toate in legatura cu obiectivul ce exista in vizor in acea perioada.

Obiectivele acestea sunt revelate rand pe rand de Divinitate. Un obiectiv dintr-un moment prezent, in principiu, poate fi aflat, dar ce urmeaza dupa acela nu se poate sti dinainte. Se poate afla doar atunci cand se intra pe noul subiect.

Punctez mai departe unele dintre cele mai importante dezlegari care in ceva vreme de acum incolo isi vor manifesta efectele:

-  dezlegarea blestemului cancerului. Blestemul cancerului a fost un efect al unor forme de magie neagra facute impotriva Sfantului Duh, impotriva semnului Crucii in diferite variante ale sale, impotriva protectiilor energetice, impotriva ascensiunii si evolutiei spirituale, pentru deschiderea de porti catre spatii de intuneric, etc. dar a fost intarit si de anumite actiuni tehnice cum ar fi de pilda ingineria genetica orientata in directie malefica, sau modificarile facute asupra sangelui. Este evident ca inainte de dezlegarea blestemului cancerului s-au dezlegat toate aceste forme de magie neagra si s-au inlantuit serverele aferente. Dezlegarea blestemului cancerului este cea care da dreptul ca intr-o anumita perioada de timp, sa fie anihilate rand pe rand toate cauzele care pot conduce la instalarea unei astfel de boli. O parte dintre cauze este rezolvata la aceasta ora, iar alta parte urmeaza;

-      dezlegarea blestemului energiei feminine, a magiei negre aferente si inlantuirea serverelor corespondente;

-    dezlegarea blestemului preluarii karmei si a magiei negre aferente, precum si inlantuirea serverelor asociate;

- dezlegarea blestemului Akashei, a magiei negre si inlantuirea serverelor asociate. Desi stiam de ani de zile treaba aceasta, acum am putut afla in mod clar ca exista o falsa Akasha construita si sustinuta de aceste servere. Prin urmare, cu toate capacitatile de clarvedere, de clarauz, si de alte forme din lume, se pune serioasa intrebare la care Akasha se conecteaza o persoana care poate accesa astfel de zone: la cea adevarata sau la cea falsa?

- dezlegarea blestemul mortii, a magiei aferente si inlantuirea Serverului serverelor. Serverul serverelor este piesa centrala a acestei structuri de servere. Este echivalentul sarpelui cel vechi din Sfanta Scriptura. Blestemul mortii are legatura cu imbatranirea, degenerarea celulara, moartea corpului fizic, dar si cu moartea spirituala, cand ajungi o entitate lipsita de suflet si de Dumnezeu;

-    dezlegarea blestemului actiunilor facute impotriva Sfintilor, corelat cu dezlegarea de magie neagra si cu inlantuirea de servere;

-   dezlegarea unor pachete de magie neagra, blesteme si inlantuire de servere ce au legatura cu timpul;

Lista aceasta poate continua. Trebuie sa stim ca daca pana la inceputul lunii iunie, actiunile au fost mai mult legate de elementul numit Iubire, acum sunt legate mai mult de elementul numit Lumina. Pana va aparea in astral acel Cub al lui Metatron, asa cum am avut viziunile de inceput de an, si estimez ca s-ar intampla acest lucru in luna septembrie, noi traversam o perioada in care parca lipseste Lumina.

Daca ne-am raporta la cum sunt viziunile Sfantului Ioan ce au stat la baza scrierii Apocalipsei, apare ca fiara este inlantuita dintr-o data, printr-o lovitura fulger din partea Divinitatii. In fapt, asa este. Acolo, Sus, la nivelul Divinitatii, totul se rezolva intr-o milisecunda. Problema este ca milisecunda din Ceruri, proiectata pe Pamant, se transforma in zile, saptamani, luni sau ani, din cauza relativitatii timpului, iar noi percepem aici cum trecem de la o forma de intuneric la alta, fara a mai fi pauza intre ele, existand doar pe ici pe colo mici fante prin care cand si cand mai patrunde Lumina. De aceea este atata amar, apasare si stare depresiva. Tot din acest motiv noi am avut perceptia inlanturii Serverului serverelor, in data de 19 iunie 2023, pe la mijlocul perioadei in care se desfasoara operatiuni de acest gen, incepand in aprilie si finalizandu-se cel mai probabil la nivelul lunii septembrie a acestui an. Singurul lucru care ne poate incalzi este constienta faptului ca fulgerul acesta din Ceruri are un moment final si tot asa va fi si cu perioada asta foarte apasatoare de pe Pamant. Nu poti inlantui servere ale Creatorului intunecat, azi unul, poimaine altul, iar el sa stea cu mana in san si sa priveasca la cat de frumos se desfasoara Cerul. Doar perceptia noastra este ca azi e unul si poimaine altul, din cauza modului in care se dilata timpul pe masura ce se coboara in dimensiuni inferioare.

In articolul din luna mai am vorbit si despre 28 de cupole si 8 plase de ingradire si de control, ale Pamantului. Pot spune ca la ora asta sunt dizolvate 23 din 28 de cupole, mai ramanand sa se dizolve 5 cupole. De asemeni, sunt dezintegrate toate cele 8 plase.

Inchei cu indemnul sa ne rugam lui Dumnezeu pentru putere de rezistenta pana la capat, sa nu deznadajduim, sa avem in continuare incredere in El si in Planurile Sale, caci vom vedea cat de curand cum Lumina isi va face maiestuos intrarea. Dupa cum am precizat mai sus, acest moment este in directa corelare cu sfarsitul fulgerului din Ceruri.

 

Toate cele bune!


21 de comentarii:

  1. Sa știți că vă iubesc mult mult mult de tot !!! ❤🥰💫
    De când am descoperit blogul dvs am învățat să mă rog și să înțeleg anumite lucruri . Vă IUBESC!! 😘 Maria 💫

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Asteptam cu mare nerabdare vesti despre vremurile astea ! Nu stiu daca sunt ale mele sau preluate,simt apasare si anxietate ...si parca nu se mai termina calvarul asta ...Gabriela N

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Extrem de multa agresivitate! Daca ati observat, masculinul de joasă vibratie devine din ce in ce mai agresiv cu copiii si femeile. Semn ca au fost activati demonii lor...Armaghedonul nu este o plimbare până la cofetărie, cu ochii pe vitrine si copăcei. Armaghedonul e bătălie si Intunericul a avut de partea lui nu doar pe cei răi, ci si ametitii care au crezut ca ne jucăm.
      Multi căldicei ce au facut din naivitate jocul celorlalti...Putini treziți...😥

      Ștergere
  3. Va multumesc, apreciez mult acest blog, va imbratisez cu iubire

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si pentru aprecieri. Si eu imi exprim iubirea si respectul pentru toti cititorii mei, chiar si daca unii ma critica cand si cand. Imi pare sincer rau ca nu pot scrie mai des. La orice articol scriu pe parcursul catorva zile bune, deoarece sunt ferestre libere mici si putine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "dezlegarea blestemului Akashei, a magiei negre si inlantuirea serverelor asociate. Desi stiam de ani de zile treaba aceasta, acum am putut afla in mod clar ca exista o falsa Akasha construita si sustinuta de aceste servere. Prin urmare, cu toate capacitatile de clarvedere, de clarauz, si de alte forme din lume, se pune serioasa intrebare la care Akasha se conecteaza o persoana care poate accesa astfel de zone: la cea adevarata sau la cea falsa".
      Asta este si intrebarea pe care mi-o pun de ceva ani...
      Când mi-am primit misiunea, in 2010,,eram extrem de optimista pentru ca parea floare la ureche intoarcerea in Matricea Divină a României. Grupurile prin care eram înscrisă abundă de romani cu preocupări spirituale si parea ca balanța se va echilibra usor. Un număr uriaș de romani traiesc doar pentru stomac si fac rău mult in jurul lor. Insule de iad avem cu carul si se multiplica la fiecare noua crimă sau abuz. Aveam nevoie de insule de paradis pentru a contracara intunericul ce ne cuprindea din toate directiile.
      Asa că...spaima mea s-a intensificat atunci când mi-am dat seama ca foarte multi dintre cei ce trebuiau sa fie de partea Luminii ( informational erau pregătiți) se reconectasera la o zona falsă a astralului si emitea pe tot internetul mesaje false si mult prea optimiste. Iar realitatea din planul fizic contrazice optimismul celor ce si-au ales channelingul ca forma de exprimare spirituala.
      Romania a fost ținută pe linie de plutire gratie voluntarilor implicati in tot ceea ce ține de sufletul Romaniei. Fara ei, ne-am fi prăbușit în contextul creat de cei ce atrag spre ei energiile benefice determinând karmei false pentru cei ramasi in afara cercurilor paranormalilor intunecati.
      Mare păcat! Ceea ce putea fi rezolvat foarte usor aplicând crestinismul in jurul nostru s-a complicat datorita grabei cu care unii români din grupurile spirituale au ales sa faca...Asta a însemnat suferinta energetica pentru unii dintre noi, pentru ca percepem minciuna emisă si comisă din exces de zel ca pe otrava. Otrava ce a inceput sa fie returnată de către bariera adevăratei Akasha celor ce au lucrat prost. Falsă Akasha a fost capcana intunecatilor. Topoarele lovesc in noi prin cozi de topor. Cu cât un om este mai slab spiritual, cu atat pericolul sa se manifeste distructiv este mai mare daca este manipulat sa se creada mare inițiat.
      Vedeti epidemia de falși Iisus din anumite grupuri...Sau false Fecioara Maria...
      Dar era firesc sa fie asa, nu? Se alege grâul de neghina si se împlinesc profetiile .

      Ștergere
  5. 1)

    Buna,
    eu cred ca mă încadrez la dezlegarea blestemul morții si cu moartea spirituala, când ajungi o entitate lipsita de suflet si de Dumnezeu;

    Am avut parte de Coșmarul Coșmarurilor, o experiență teribila si de nedorit, inexplicabila si desi a durat cam o zi, intr-o forma de meditație care o începusem sâmbătă dimineața, am avut impresia ca a durat o săptămână. Am intrat intr-un spațiu lipsit de spațiu, așa numitul Abis, Neant, Nimicnicie.
    Am avut 2 gânduri diferite in acest Spațiu Lipsit De Spațiu, unul când am intrat, si unul gând am ieșit. Si in rest nu am avut gânduri, nu am avut sentimente, nu aveam puteri deloc, decât sa observ si sa fiu eu însumi si Nimicul. Era sa zic așa o meditație după clasificarea din Yoga Sutra de tip samadhi prajna cu forme la început, apoi a devenit fără forme.
    Senzația in acel Nimic era super horror si extra hyper groaznica, o senzație pe care aveam impresia ca o știu toate ființele din univers, eu ii spuneam senzație de moarte, dar moartea cum ne-o reprezentam noi pe pământ e vie fata de ce am simțit. O teribila nemișcare, nemanifestare de nimic, un nimic imens, nu exista timp, spațiu, gând, simțuri, nimic. Sa ai un gând acolo era ceva inexistent, trebuia sa ai putere ca sa gândești. Nu exista deloc viată eu eram singurul viu in întreaga imensitate si enormitate. Totul părea ca spațiu vid dar nu exista spațiul, un paradox, ceva atât de ciudat si totuși cunoscut, ceea ce părea si mai ciudat, cum spune psalm 142: întuneric ca morții cei din veacuri, zilele cele de demult, pogoară în groapă. Dar era mai mult decât atât. Am găsit o explicație in Yoga Sutra unde se vorbește despre Natura Nemanifestata Primordiala, opusa Naturii manifestate, adică Prakṛti.

    Ideea de baza este ca acolo nu exista viată deloc, la ieșire din acest Abis-Nimicnicie-Neant am simțit ca totul de acolo este egal, nimic viu si am plecat. Apoi am crezut ca chiar am ieșit, dar INAINTE DE A INTRA IN Nimicnicie, am ajuns in Infinitatea Moarta sa zic așa, erau peisaje imense si infinite făcute din floarea vieții moarta, nu era vie, nu le vedeam bine ca meditam, nu călătoream astral, si deci imaginile recepționate erau ca imaginația, trebuia sa închid ochii ca sa le vad cat de cat mai bine. Dar nimic nu era viu, erau niște forme lipsite de viată, si erau infinit de multe!! dar nimic viu, nimic nu se mișca, totul e static, mort. Ca un depozit de orice, un depozit de forme, dar nu era depozit, era Infinitatea Moarta care încă nu a prins Viață.
    Si de aici am ajuns in Enormitatea Cosmica a Inexistentei si m-am întâlnit cu propria mea enormitate care a fost un soc teribil pentru personalitatea mea care este foarte mica. Am făcut conexiune cu mine in Inexistenta, eram acolo si stăteam singur in mijlocul imensității cosmice. Asta a fost coșmarul corurilor inexistente. Mă simțeam un spirit singur si mă întrebam unde a dispărut toata Viața, voiam sa plâng atât de mult dar nu puteai sa plângi ca plânsul era viață, si eu nu mai avem deloc. Si priveam imensitatea cosmica a Inexistentei căutând puncte de lumina si am zărit câteva firișoare de lumina foarte mici si extrem de îndepărtate care abia se vedeau si am simțit ca acel firicel de lumina reprezintă toate galaxiile universurilor existente, si m-am speriat teribil ca viața tuturor lumilor e atât de firava. Pot sa sugerez o imagine cu ce am simțit si vizualizat in meditația mea: https://www.planetary.org/space-images/the-pale-blue-dot-of-earth

    RăspundețiȘtergere
  6. 2)


    Si cumva plângeam fără sa plâng, si eram speriat teribil ca acea Inexistenta Cosmica este casa mea, locul meu de baștină, si ca nu exista Viată deloc. Parca eram un dumnezeu mort care nu poate da Viață. Eram stăpân peste Nimic si Inexistent. Si nu am vrut sa rămân acolo, si am zis VREAU INAPOI IN EXISTENTA SI VIATA, si cumva după 1 secunda am ieșit din meditație si m-am regăsit acasă parca coborând de sus. Am simțit cum pătrund in acest spațiu unde locuiesc fizic ca intr-o dimensiune foarte firava si o frecventa de abia o găsești. Si am venit parca cu gândul de a învăța s creez Viață, sa fiu pregătit data viitoare când voi mai ajunge in inexistenta sa creez Viață din mine însumi pentru ca eu de fapt ca noi toți suntem niște morți care am venit sa învățam sa fim vii, sa devenim ca si Făptuitorul Vieții veșnice.. M-am gândit ca daca eram pregătit pentru experiența abisala a inexistentei, când ajungeam acolo puteam zice Sa Fie Lumina si îmi ceream propriul meu univers. Dar m-am înspăimântat teribil, atât de teribil încât aici Viu si in Viată si daca mă chinuie ceva sau orice mi-ar face, ar fi viață, nu e moarte eterna si as fi recunoscător pentru orice trăiesc. Toate suferințele, toate durerile, toate lucrurile nasoale din viață sunt VIATA. Atât de mult mi-am dorit sa fiu înapoi in Viață încât si daca as avea numai vieți mizerabile sunt extrem de fericit, chiar nici nu contează. Si cel mai mare respect îl au mamele care dau viață, nu exista alte regine in Existenta acesta. Mamele care dau viață sunt manifestarea Tatălui Creator al Vieții. Apoi după experiența asta meditativa, ca nu am fost fizic sau in vise, ci cum am zis meditativ, intuitiv, puterea creierului, totuși am fost foarte tulburat am fost la medic, la terapeuți, la ezoteriști, nimeni nimic, toți au zis ca sunt sănătos. Dar eu încă speriat. Și intr-o zi la radio cultural aud o emisiune despre Eminescu si Abisul. Ha-ha, nu mi-o venit sa cred, in Eminescu am găsit tot ce am trăit, toata vindecarea era acolo in poeziile si proza sa. Uaau! in mintea mea Eminescu e deja asociat cu Iisus Salvatorul care m-a scos din Moarte "cu moartea călcând" si mi-a dat Viață. Sunt extrem de fericit sa mă aflu printre cei vii, mulțumesc Vieții!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. 3)


    Cei rai nu au nici o putere, puterea lor este data tot de către Viață! Moartea chiar nu are puteri deloc. Viața care o vedem in noi nu e a noastră, nu ne aparține, noi suntem niște mortăciuni, si nu realizezi asta pana când nu ti se ia Viața si Existenta cu totul din tine si ramai doar tu, o mortăciune inexistenta care doar observa nimicul. Viața este a Făptuitorului si este un dar către noi prin care sa învățăm sa cream Viață. Cu ce drept atunci unii distrug Viața? care nu le aparține si o fac tot cu ajutorul Vieții care nu le aparține?

    Citez, link sub citat:
    "Infinita unime cu Dumnezeu n-are cum să dispară din sufletul omului, dar uitarea de Dumnezeu preschimbă unimea aceasta într-un abis ontologic, un gol teribil ce răzbate în actele trăitoare sub formula unei maladii sufletești, a acelui mal de l’infini, cu sintagma supraîncărcată de sensuri profetice a lui Blaise Pascal. Marii sensibili ai Europei sunt memoria vie a noii maladii sufletești, maladia golului, fiindcă pentru omul acesta care, în viața lui cea de toate zilele (nu și în adâncul insondabil al sufletului său), și-a pierdut infinita unime toate sunt golite de miezul lor cel mai adânc, existența însăși preia în adâncurile ei un „gol asemenea uitării celei oarbe”. Dar unimea însăși n-ar cum să se stingă, precum aflăm din poezia vizionar-profetică a lui Eminescu: „căci unde-ajunge nu-i hotar/ nici ochi spre a cunoaște/ și vremea-ncearcă în zadar/ din goluri a se naște/ „nu e nimic și totuși e/ o sete care-l soarbe/ e un adânc asemene/ uitării celei oarbe”. Eminescu a preluat în sufletul său golul acesta oceanic și opera lui este locul unei eclesiatrii pancosmice fiindcă totul în lirica lui participă la un fel de liturghie cosmică vindecătoare de golul „uitării celei oarbe”.

    https://www.mihai-eminescu.ro/o-noua-floare-albastra-dedicata-romanului-absolut-mihai-eminescu-frumoasa-revista-a-centrului-cultural-spiritual-varatic-exclusiv-nelinistea-si-realul-pascal-si-eminescu-de-ilie-badescu/

    Fără Eminescu încă căutam speriat vindecare de golul teribil ce l-am meditat. In psihologie corespondența am găsit-o in Teoria Golului Interior psihologic. In sensul ca in occident avem un Gol Interior care trebuie umplut:
    https://www.paginadepsihologie.ro/teoria-golului-interior-si-zbuciumul-nostru-invizibil/
    https://youtu.be/GqsLcdyPGNo


    Doamne Creator al Vieții, Tu ești singurul Făptuitor si la picioarele Tale ne închinăm !


    RăspundețiȘtergere
  8. Multa iubire draga Mihaela și multă apreciere,
    ,Dumnezeu sa te binecuvânteze!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc pentru informatii, schimbarile se simt profund! Fiti binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care schimbari???In Israel Netanyahu si-a impus legile dorite in Parlament,in America iudeo-masoneria este in grafic iar in restul lumii "Perciunatii" isi vad de treaba!!!Care schimbari bre???

      Ștergere
  10. Mulțumesc. Doamne-ajută!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multa Lumina si mulțumiri pentru lămuririle aduse!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca va rog ce poate însemnă un număr de telefon ce l-am visat ca îl formez in vis? 050505404040111. Normal am citit explicațiile secvențelor numerologice 555, 444, 111 dar simt ca-mi scapă ceva. Mulțumesc pentru oricine are un răspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Εκκλησία των 7 Λέξεων στον Σταυρό21 iulie 2023 la 18:57

      "Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς, οὐ γὰρ οἴδασιν τί ποιοῦσιν." (Luca 23:34)

      "Ἀμήν σοι λέγω, σήμερον μετ’ ἐμοῦ ἔσῃ ἐν τῷ παραδείσῳ." (Luca 23:43)

      "Γύναι, ἴδε ὁ υἱός σου... ἴδε ἡ μήτηρ σου." (Ioan 19:26-27)

      "Ἠλῖ, Ἠλῖ, λιμὰ σαβαχθάνι;" (Matei 27:46 și Marcu 15:34)

      "διψῶ." (Ioan 19:28)

      "Τετέλεσται." (Ioan 19:30)

      "Πάτερ, εἰς χεῖράς σου παραθήσομαι τὸ πνεῦμά μου." (Luca 23:46)

      Ștergere
  13. 7 Ultime Rostiri21 iulie 2023 la 19:23

    1. "Părinte, iartă-le, căci nu știu ce fac." (Luca 23:34)

    2. "Adevărat îți spun, astăzi vei fi cu Mine în paradis." (Luca 23:43)

    3. "Femeie, iată fiul tău!" apoi a zis către ucenic: "Iată mama ta!" (Ioan 19:26-27)

    4. "Dumnezeul meu, Dumnezeul meu, pentru ce m-ai părăsit?" (Matei 27:46 și Marcu 15:34)

    5. "Mi-e sete." (Ioan 19:28)

    6. "S-a sfârșit." (Ioan 19:30)

    7. "Părinte, în mâinile Tale Îmi încredințez duhul." (Luca 23:46)

    * * *

    1) Primul cuvânt: Iertare

    Iisus exprimă nevoia de iertare și înțelegere pentru cei care nu cunosc profunditatea acțiunilor lor, invitând la milă și compasiune pentru oameni. In unele traduceri ar reieși și versiunea „Părinte, iartă-i, căci nu vor vedea ce fac”. De câte ori ni se întâmplă ca propria familie sa nu vadă ce am făcut pentru ei, ca prietenii și apropiații sa nu vadă ce facem pentru ei, și în loc sa cerem iertare pentru ei sau sa le acordam iertare, noi ii luam cu morala și le ținem morala ca nu vad, nu simt etc...

    2 ) Al doilea cuvânt: Salvare

    În ciuda suferinței sale, Iisus oferă consolare și promite salvarea în viața de apoi.
    Prieteni, eram ca hoțul pe moarte. Eram sub justa condamnare a legii. Noi am păcătuit împotriva lui Dumnezeu și a Legii Lui. Poate chiar ne-am batjocorit pe Dumnezeu și pe Hristos. Am fost răzvrătiți împotriva lui Dumnezeu și a sfințeniei Lui. Nu eram interesați de Dumnezeu sau de lucrurile lui Dumnezeu.

    Dar apoi, printr-o minune a harului lui Dumnezeu, inimile noastre s-au schimbat și ne-am dat seama că Cel care a fost răstignit nu era nimeni altul decât Domnul Slavei. Și am strigat cu cuvinte asemănătoare cu cele ale hoțului pe moarte: „Iisuse, adu-ți aminte de mine când vei veni în împărăția ta”.
    Aceasta este o cerere minunată! Este o cerere oferită în simplitate și smerenie. El a recunoscut că este un păcătos, dar acum a recunoscut și că Isus era într-adevăr adevăratul Mântuitor. L-a rugat pe Hristos să-și amintească de el când a venit în împărăția sa.
    A-ți înțeles Salvarea?
    Matei 7:7-8 "Cereți, și vi se va da. Căci oricine cere capătă; cine caută găsește; și celui ce bate, i se deschide."
    La început s-a alăturat celorlalți – evreii, romanii și celălalt tâlhar – în batjocură de Isus (Matei 27:44). La urma urmei, se părea că întreaga lume s-a întors împotriva lui Isus. Cel care a proclamat a fi Mântuitorul lumii cu greu părea să fie Mântuitorul a ceva în împrejurările prezente.

    3) Al treilea cuvânt: Compasiune

    Aici, compasiunea lui Iisus este arătată prin grija sa pentru mama sa, chiar și în momentele de agonia sa pe cruce.

    4) Al patrulea cuvânt: Durere

    În acest punct, Iisus exprimă durerea sa profundă și sentimentul de abandon. Acest cuvânt arată umanitatea lui Iisus și suferința sa.


    5) Al cincilea cuvânt: Suferință

    Aici, Iisus exprimă o nevoie fizică de bază - setea. Aceasta arată cât de mult a suferit pe cruce, într-o formă foarte umană și tangibilă.

    6) Al șaselea cuvânt: Victoria

    Acest cuvânt marchează încheierea misiunii lui Iisus pe pământ și triumful asupra suferinței și morții. Acesta marchează punctul de cotitură între moarte și înviere.

    7 ) Al șaptelea cuvânt: Mulțumire

    Ultimul cuvânt al lui Iisus exprimă o stare de liniște și mulțumire, predându-și spiritul în mâinile Tatălui său. Aceasta arată acceptarea și pacea în fața morții.

    RăspundețiȘtergere
  14. 7 Ultime Rostiri21 iulie 2023 la 19:23

    4) Compasiunea

    Marea problemă a salvatorilor umani, care, de-a lungul secolelor, și-au visat marile lor vise și și-au aruncat imperiile în jurul lumii, este că în acest proces pierd din vedere individul. Universul nostru personal de speranță și durere, luptă și realizări, pălește în nesemnificație pe lângă marele lor plan atotcuprinzător; individul devine consumabil.

    Dar Isus este diferit. Acest rege care domnește pe cruce de pe Golgota este cu adevărat unic. Iată un rege a cărui îmbrățișare este la fel de largă ca lumea. Iată un rege căruia i s-a dat „toată puterea în cer și pe pământ” (Matei 28:18). Și totuși, iată un rege care ne poate îmbrățișa simultan pe fiecare dintre noi într-un angajament personal, iubitor, care ne atinge inimile.

    Este perfect ilustrat aici în acest al treilea cuvânt de pe cruce. În timp ce Isus atârna acolo pe cruce, suferind dureri personale chinuitoare, zdruncinat de povara mântuirii lumii pe umerii săi, el a găsit timp să-și exprime grija personală și iubitoare pentru mama sa. Nu ar trebui să ne mai întrebăm niciodată dacă lui Isus îi pasă de vreunul dintre noi în mod individual. El face. El a demonstrat acea preocupare personală pe cruce.

    RăspundețiȘtergere
  15. 7 Ultime Rostiri21 iulie 2023 la 19:30

    5 ) Suferința

    „N-aș putea niciodată să cred în Dumnezeu dacă nu ar fi crucea. În lumea reală a durerii, cum ar putea cineva să se închine unui Dumnezeu care este imun la durere?
    Mă întorc către acea figură singuratică, răsucită, chinuită de pe cruce, unghiile scoase de la mâini și picioare, spatele zgâriat, membrele sfâșiate, sprânceana sângerând de la gură uscată și înțepătoare de la oțetul băut, o suferință întunecată în întuneric.

    „Acesta este Dumnezeul pentru mine. Și-a lăsat deoparte imunitatea la durere. A intrat în lumea noastră de carne și oase, lacrimi și moarte.”

    În această Vineri Mare, să-i mulțumim lui Dumnezeu pentru că L-a trimis pe Isus pe acest pământ. Să-i mulțumim că a suferit durerea noastră ca să ne putem împăca cu Tatăl. Amin.

    RăspundețiȘtergere
  16. 7 Ultime Rostiri21 iulie 2023 la 19:31

    7 Cuvinte pe Cruce - cele din urmă rostiri ale Fiului Răstignit
    TRINITAS TV
    https://youtu.be/CWkGh0zRywk

    RăspundețiȘtergere