luni, 26 decembrie 2022

VOIA CERULUI

 


 

VOIA CERULUI

 

 Sper că nu am plictisit

Cu urări, an după an,

S-avem Crăciun Fericit,

Dar necazuri vin noian.

 

Ţara toată ne-a fost luată,

Suntem ca străini şi goi,

Nu mai sună c-altădată

Nici colindul de la noi.

 

S-ar vrea vremuri şi mai grele

Peste Romania toată,

Dar se pot aşterne ele,

Doar fără al nostru Tată!

 

Căci de mai ai doar o haină,

În astă parte lumească,

Eşti de fapt, în mare taină,

În ţara dumnezeiască.

 

Să nu fim cu disperare

De ce este pe Pământ,

Căci avem sigur scăpare,

Prin Darul Pruncului Cel Sfânt!

 

De aceea, din tot sufletul ...

CRĂCIUN FERICIT!


P.S. Va rog, daca puteti si simtiti, sa distribuiti cele doua video de mai jos. Face totul parte dintr-o lucrare despre care voi vorbi in blog in cateva zile. Va multumesc!




5 comentarii:

  1. Am citit. Am ascultat impreuna cu Mihai. Vibrez. Mi.e dor tare de voi, de noi. Imi vine sa plâng! Vreau liniste, pace, bucurie, creativitate, libertate, suveranitate, puritate, Calea Aurie pentru toti! Binecuvântări Divine Tuturooor!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani,tuturor!Un an frumos pentru toata omenirea!

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI CU HAR SI BINECUVANTARILE SFINTEI TREIMI

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani, dna Mihaela!❤💫
    Bunul Dzeu să vă binecuvânteze în Noul An 2023 cu sănătate trupească și sufletească cu bucurii si ajutor în toată lucrarea cea folositoare. Maria💫

    RăspundețiȘtergere