joi, 1 august 2019

HIPOTALAMUSUL SI PORTILE SACRE




HIPOTALAMUSUL SI PORTILE SACRE

Dragii mei,

Am promis in articolul trecut ca voi scrie cateva randuri despre importanta glandei numita hipotalamus, in fiinta noastra. Informatiile medicale sunt preluate din internet din diferite siteuri. Desi am ales o varianta mai simpla de prezentare, totusi, sunt informatii interesante pentru cei ce nu si-au aplecat privirea asupra acestui subiect.
Partea de final, reprezentand informatii de natura energetica, este ceva ce vine din propriile mele descoperiri facute de-a lungul anilor. Am inteles importanta hipotalamusului atunci cand am intrat pe primul caz al unui domn care suferea de epilepsie, intr-o forma de manifestare destul de grava.
Hipotalamusul este o mica zona din centrul creierului care indeplineste mai multe functii. Acesta joaca un rol important in productia de hormoni si ajuta la stimularea multor procese importante din organism. Cuvantul hipotalamus vine de la doua cuvinte grecesti: „talamus” care inseamna „camera interioara” si „hipo” care inseamna „de jos” sau „de sub”. Acesta este exact locul in care hipotalamusul se afla in creier, sub talamus si deasupra glandei hipofize (pituitara). Desi este o mica zona a creierului, ea joaca un rol important in organism influentand atat sistemul endocrin cat si sistemul nervos.
Starea normala si echilibrata a corpului este cunoscuta sub denumirea de homeostaza. Corpul incearca mereu sa realizeze acest echilibru. Principala sarcina a hipotalamusului este de a mentine corpul in aceasta stare cat mai mult posibil. Pentru a face acest lucru, hipotalamusul actioneaza ca un conector intre sistemele endocrin si cel nervos. Acesta joaca un rol in multe functii esentiale ale corpului, cum ar fi: temperatura corpului, setea, controlul apetitului si al greutatii, emotiile, ciclurile de somn, nasterea, tensiunea arteriala si frecventa cardiaca, productie de sucuri digestive, echilibrarea fluidelor corporale. Pe masura ce semnalele sunt trimise creierului din diferite zone ale corpului, hipotalamusul stie daca poate sau nu sa obtina echilibrul. Hipotalamusul raspunde apoi eliberand hormonii potriviti in sange pentru a echilibra corpul. Un exemplu este capacitatea organismului de a mentine temperatura interna la 37 de grade. Daca hipotalamusul primeste semnalul ca temperatura interna a corpului este prea ridicata, acesta va spune corpului sa transpire. Daca primeste semnalul ca temperatura este prea joasa, corpul isi va crea propria caldura prin tremurat.
Pentru a mentine acest echilibru, hipotalamusul este responsabil de crearea sau controlul multor hormoni din organism. Hipotalamusul este, de asemenea, strans legat de glanda pituitara, care produce si hormoni. Impreuna, hipotalamusul si glanda pituitara actioneaza pentru a controla intregul sistem endocrin, glandele care produc numerosi hormoni - glandele suprarenale, tiroida si rinichii.

Hormonii secretati de hipotalamus includ:
·   un hormon antidiuretic, care ajuta la reglarea apei in organism, prin controlul cantitatii de apa resorbita de rinichi in timpul filtrarii deseurilor din sange;
· hormoni eliberatori de corticotropina care ajuta la reglarea metabolismului si a raspunsului imun;
·   hormoni de eliberare a gonadotropinei; oxitocina - este implicata in numeroase procese, inclusiv eliberarea laptelui matern, reglarea temperaturii corpului si ciclurile de somn;
·  hormonii care controleaza prolactina legata de productia de lactatie;
·       hormonul de eliberare a tirotropinei, care activeaza tiroida;
·   hormonii de crestere, esentiali atat la copii, cat si la adulti. In cazul adultilor, hormonul de crestere este necesar pentru procesul de reparatii din corp.

La nivel energetic hipotalamusul este unul dintre locurile din corp, considerat sacru. Orice loc sacru are o poarta sub forma de pentagon. 
In urma cu niste ani, cand, dupa cum am spus, am venit in contact cu situatia unui domn bolnav de epilepsie, o intuitie m-a indemnat sa ma vizualizez ca o mica fiinta si sa intru in hipotalamusul acelui domn. Am plecat in calatorie si dupa ceva vreme am ajuns in locul dorit. Am vazut mai intai poarta sub forma de pentagon, insa la acel domn, respectiva poarta era sparta. O buna bucata din ea lipsea efectiv. Am intrat prin spartura si am ajuns in hipotalamus. Nu voi uita niciodata ce priveliste mi s-a aratat atunci. Vedeam efectiv intreg cosmosul. Galaxii, stele. Era o feerie. Am iesit de acolo si am pus intentia de a intra in propriul meu hipotalamus. Am vazut aceeasi minunata priveliste. Am inteles atunci ca hipotalamusul este o punte care pune omul in conexiune cu intreg cosmosul. Pentru ca el este si o punte intre sistemul endocrin si cel nervos, am putut intelege ca orice om care face crize de epilepsie sau forme de spasme musculare sau friguri, are hipotalamusul sub controlul intunericului. In cazul persoanei cu epilepsie, pentru ca am intrat o data si in timpul cand a facut efectiv o criza, aparusera multime de demoni si entitati intunecate care practic preluasera controlul asupra hipotalamusului iar in acest fel, asupra intregului sistem nervos si endocrin. Astfel de forte ale intunericului nu pot avea acces decat dupa spargerea portii sacre sub forma de pentagon, dupa care se pune in rulare un program malefic ce are o anumita perioada de ciclicitate.
Ce anume intr-un om atrage spargerea unei porti sacre, indiferent ca este a hipotalamusului sau a altui loc sacru? De vina sunt tot felul de programe de blestem si de magie neagra care atrag un astfel de efect, iar pentru a scapa de acestea, din nou recomand parcurgerea informatiei din sectiunea P2 ce este afisata in bara de sus a blogului. Odata facuta eliberarea de acele programe, se pot cere de la Sfanta Treime energii pentru reparatia portii hipotalamusului. La fel s-ar proceda pentru orice alta poarta sacra. Ce trebuie inteles este ca aceste energii nu vin sa faca aceste reparatii daca nu se fac rugaciuni de iertare si dezlegare, indiferent ca sunt cele recomandate in sectiunea P2 sau sunt in alta forma cunoscuta din alte parti.
Daca persoana ce are afectiunea este copil sau este prea grav bolnava, va face altcineva din familie toate aceste actiuni, in numele persoanei bolnave.
Exista in corp 12 spatii sacre, cu porti pentagonale, iar ele trebuie cunoscute in urmatoarea ordine care nu este una aleatoare:
  1.       Timus (intre chakra inimii si gat)
  2.        Marul lui Adam (gat)
  3.        Hipotalamus (in jumatatea din fata a capului)
  4.        Arborele Vietii (ceafa-cerebel)
  5.         Inima
  6.         Pancreas
  7.         Glanda suprarenala stanga
  8.         Glanda suprarenala dreapta
  9.         Vezica urinara
10.          Glanda sexuala stanga
11.          Glanda sexuala dreapta
12.          Osul sacru (la baza coloanei vertebrale)

In ultima perioada au existat multiple actiuni ale Divinitatii avand legatura cu reparatii legate de zona sacra a fiintei noastre si mai urmeaza si altele, independent de ce vrem unul si altul. Ce trebuie retinut este ca traim niste vremuri in care niste intentii sau fapte rele, care pun obstructii planurilor divine, nu-si mai aduc bumerangul asupra persoanei ce le face, in viata viitoare. Timpul s-a comprimat, iar bumerangul acesta se intoarce din ce in ce mai mult la scurta vreme, in aceasta viata. Dar este totusi la alegerea fiecaruia cum gandeste si cum actioneaza. Cine se poate opune?

Toate cele bune!



7 comentarii:

  1. Multumesc pentru aceasta interesanta postare.
    Am avut o catelusa cu epilepsie, i-a aparut la un momentdat. Pot sa cred ca animalele de companie preiau anumite actiuni malefice care vin inspre noi?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum se face ca de cate ori urez cuiva ceva de bine, ii merge extrem de rau? Se intampla sa primeasca reversul medaliei a ceea ce eu ii transmit! Am inceput sa evit sa mai urez si "noapte buna"!

    RăspundețiȘtergere
  3. DRAGA MIHAELA MIGRENELE MELE INCEP MEREU DE LA CEAFA,IAR IN COPILARIE M-AM RASTURNAT CU SANIUTA SI M-AM LOVIT ATAT DE RAU LA BAZA COLOANEI CA MA DURUT FOARTE MULT TIMP,POTI SA MA LUMINEZI MAI MULT,CARE SUNT CONEXIUNILE CU ELE ,MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  4. Muțumim mult dna Miharla !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am 47 de ani,iar de la 24 am niste simptome de crize cu dureri de cap si voma de ma tine la pat si cateva zile. De-abia anul trecut, la un RMN mi s-a spus ca am o tumoare pe glanda suprarenala.... Acum imi explic importanta acestei glande si cat de rau imi este.
    Toti anii astia am incercat TOT ... medical si spiritual...
    O sa caut in site sectiunea P2.

    Multumesc doamna Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc mult pentru informatii;
    Cu admiratie, va imbratisez!
    Binecuvantari Divine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc frumos Doamna Mihaela.Sunt nouă pe blogul dumneavoastră.Sunt fascinată și mă rog lui Dumnezeu sa fac tot ce spuneți dumneavoastră cu dragoste și perseverență.

    RăspundețiȘtergere