joi, 25 aprilie 2019

MI-AS DA VIATA PENTRU HRISTOS?




MI-AS DA VIATA PENTRU HRISTOS?


Dragii mei,

A fost o perioada in care, din cauza corelarii cu tipurile de actiuni universale, a aparut foarte mult amintirea suferintei Sfintilor, pentru credinta Lor in Hristos, la care nu au vrut sa renunte, indiferent prin ce le-a fost dat sa treaca din aceasta cauza. Nu mai vorbim de Sfintele Patimi ale Insusi Domnului nostru Iisus Hristos, pe care fiecare dintre noi le cunoastem prea bine. Au existat de asemeni de-a lungul miilor de ani multi alti oameni care au trecut prin suferinte grele pentru adevar, pentru un ideal, pentru libertate, pentru apararea pamantului si valorilor stramosesti.
Ne plangem multi de viata noastra, insa haideti macar in aceste zile sa raspundem cu onestitate la urmatoarea intrebare: “Daca s-ar intampla ceva precum o prigoana a crestinilor si am fi pusi in lanturi pentru credinta noastra si ni s-ar cere sa iL parasim pe Hristos caci daca nu, am sfarsi in chinuri, AM FI IN STARE SA MERGEM PANA LA CAPAT SI SA NE DAM VIATA PENTRU EL?
De cate ori ne este greu, sa ne readucem in minte intrebarea aceasta si sunt absolut convinsa ca totul mult mai usor ni se va parea.
Am revazut in aceste zile un film drag sufletului meu: Iuda Ben Hur. Printr-un context de imprejurari, Iuda Ben Hur este condamnat pe nedrept de romani pentru o fapta pe care nu o comisese. Ii sunt legate mainile cu un soi de jug si este indreptat catre galerele din port, pentru a fi pus la vaslele acestora. Aceasta ii era sentinta. La un moment dat, Iuda Ben Hur se impiedica si cade iar un necunoscut vine si ii da o cana cu apa. Il intreaba pe acesta de ce a facut un astfel de gest. Necunoscutul ii raspunde ca la fel ar face si el daca situatia ar fi invers. Era de fapt Domnul nostru Iisus Hristos. Apa aceea bauta il ajuta pe Iuda Ben Hur sa scape basma curata din multe situatii in care isi putea pierde viata, iar intr-un final ajunge sa se elibereze de sub toate acuzatiile. Peste niste ani, el este prezent atunci cand Mantuitorul, condamanat la randul Sau pe nedrept, cu Sfanta Cruce in spate, indreptandu-se catre varful Golgotei, se prabuseste cu Crucea. Iuda Ben Hur sare sa iI dea o cana cu apa. Istoria se repeta asa cum Mantuitorul o vazuse in urma cu niste ani, dar sunt inversate rolurile. Un soldat roman nu ii permite lui Iuda Ben Hur sa faca asta. Iuda Ben Hur pune mana pe o piatra si se pregateste sa il loveasca pe soldat cu ea. Domnul nostru Iisus Hristos vede si isi pune mana peste mana lui Iuda Ben Hur, spunandu-i sa lase jos piatra, caci nu ca sa vada asa ceva isi dadea El viata, se intelegea mai departe.
Din pacate, dragi prieteni, traim intr-o lume in care multi sunt nevrednici de sacrificiul facut de Mantuitor pentru noi toti. Ei nu inteleg ca Domnul nostru Iisus Hristos a venit pe Pamant ca sa aduca Legea cea noua, a Iubirii. Nu inteleg legea aceasta nici multe fiinte spirituale, ce sa mai spunem despre cei atei.
Printr-o participare la o noua emisiune realizata in Piatra Neamt, la invitatia doamnei Gina Cosnete, am facut si eu o umila incercare sa reamintesc despre Puterea Iubirii. Am comis mai multe dezacorduri si greseli gramaticale in emisiune, sau repetitii obositoare, pentru care imi cer iertare, insa atentia mea era mult mai mult concentrata pe ce doream sa spun, trebuind sa fac selectie la secunda dintr-o navala de idei, decat pe felul in care o spuneam. Este foarte greu intr-o astfel de emisiune sa poti atinge tot ce ti-ai propus, dar cu urmarirea continua a cronometrului. Au existat multe semne si inainte si dupa emisiune, ca Domnul nostru Iisus Hristos chiar a dorit sa fac actiunea aceasta si m-ar bucura mult daca mesajul transmis ar reusi sa fie macar precum samanta aceea din inima, despre care am vorbit la un moment dat acolo

Toate cele bune!





23 de comentarii:

  1. Multumesc pentru aceasta minunata emisiune .
    Sarbatori binecuvantate , Mihaela !
    Maria Magdalena

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos si înălțător !
    Mulțumesc mult de tot !

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost o emisiune emotionanta. Lacrimile le-am avut si eu nu numai dna realizator. Cred ca s-a transmis iubirea care trebuie sa o radiem in jurul nostru! Felicitari pentru emisiune! Te iubim Mihaela! Sarbatori frumoase de Paste! Hristos a înviat! Te iubim Doamne Iisuse Hristoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. O emisiune frumoasa și o aștept cu drag si pe următoarea. Aveți multe de zis iar noi de auzit

    RăspundețiȘtergere
  5. Rastignirea constituie jertfa suprema prin care Fiul lui Dumnezeu Cel intrupat ia asupra Sa pacatele lumii si impaca pe om cu Creatorul.

    Sf. Maxim Marturisitorul zice: “Acesta a fost, asadar, scopul Domnului, ca pe de o parte sa asculte de Tatal pana la moarte, ca un om, pentru noi pazind porunca iubirii, iar pe de alta sa biruiasca pe diavol, patimind de la el prin carturarii si fariseii pusi la lucru de el. Astfel, prin faptul ca S-a lasat de bunavoie invins, a invins pe cel ce nadajduia sa-L invinga si a scapat lumea de stapanirea lui”187 (Cuvant ascetic, cap. XIX, Filoc. II, p. 9).

    Pastele este o promisiune pe care Dumnezeu o reinnoieste fata de noi in fiecare an. Semnificatia acestei promisiuni sa va umple inima cu iubire, pace si bucurie. Paste Fericit!

    ....Mitica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva care,pe unii, poate sa-i ajute să înţeleaga ce a făcut Iisus pentru noi.

      Este vorba de un judecător drept, care nu primea mită.
      Un om cât se poate de cinstit.
      Ei bine,o tânără a fost arestată şi adusă la judecată.
      Putea fi pedepsită cu închisoare pe viaţă sau putea plăti o sumă imensă, pe care nu o avea.
      Când judecătorul a întrebat-o dacă este vinovată,ea a strigat:„Domnule judecător,nu pot plăti atât.Fie-vă
      Judecătorul a repetat:„Vă mai întreb o dată.Sunteţi sau nu vinovată? Vă recunoaşteţi fapta?”
      În cele din urmă,tânăra şi-a recunoscut vinovăţia,iar judecătorul a zis:„Va trebui să vă ispăşiţi pedeapsa.
      Fie faceţi închisoare pe viaţă,fie plătiţi.”
      Şi,cu asta,a închis cazul.
      În pofida ţipetelor şi vaietelor ei,tânăra a fost dusă la închisoare.
      Cât despre judecător,şi-a scos roba şi a ieşit din tribunal,dar s-a dus la trezorerie şi a achitat imediat întreaga sumă pe care trebuia s-o plătească tânăra.
      De ce?
      Fiindcă era fiica lui şi o iubea foarte mult.
      Aşa se face că şi-a scos fiica din închisoare, dând toţi banii pe care îi avea.
      Când şi-a scos roba, a devenit un om obişnuit.

      Exact la fel a făcut şi Iisus.
      A lăsat cerurile,
      S-a dezbrăcat de haina Sa de slavă
      şi a devenit om ca toţi oamenii.
      Apoi a murit pentru noi,ca păcatele noastre să nu ne mai condamne şi să ne ţină despărţiţi de Divinitate pe veşnicie.

      "Ce dragoste de Dumnezeu ,
      Sa moara un Rege in locul meu "

      ....Mitica

      Ștergere
    2. Foarte frumoasa poveste! Multumim! Cat priveste finalul, trist ... dar adevarat.

      Ștergere
  6. Buna Mihaela. A fost foarte bine. Te iubesc om bun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc din suflet tuturor pentru cuvintele frumoase si va iubesc, cu recunostinta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Simt nevoia profunda sa va spun va iubesc,cand ma gandesc la dumneavoastra sau citesc ceeace scrieti sufletul meu se bucura de prezenta dumneavoastra,sufletul meu simte nevoia sa va multumeasca pentru tot tuturor dar mai presus de toate multumesc Domnului nostru Isus Hristos pentru toata iubirea Lui pentru noi si oentru tot ceeace face cu noi prin noi si pentru noi.Nici o dorinta nu poate fi mai suprema decat acea de a fi cu El si acum si pururea in iubirea Lui.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna

    Ce sa mai facut recent energetic acum in aprilie ?
    Acum e singura data cand am tinut 22 zile post negru din 5 aprilie
    E important sa aflu pe scurt in ansamblu
    bine Io stiu dar trebuie sa spui si tu aici in comentariu cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori Luminate si Binecuvantate!
    Te iubesc si te imbratisez!
    Monica Ancuta

    RăspundețiȘtergere
  11. Hristos a Inviat.Frumoasa emisiune ,as sta zile intregi sa va ascult .Va iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumim! Felicitari din inimă pentru emisiune!

    RăspundețiȘtergere
  13. Hristos a inviat!
    Multumesc cu recunostinta pentru ceea ce faci , pentru ceea ce esti si pentru ceea ce daruiesti!Binecuvantari din inima!❤

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte interesanta emisiunea,Am vazut-o de doua ori.Trec si eu prin aceeasi poveste.Am facut mare parte din ce ati spus,cu postul negru am reusit max 2/3 zile,fiindu-mi rau.Voi aplica si iubirea ca noua solutie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari pentru emisiune Mihaela! Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc,m-am regasit in multe ..ex.si eu zic ,,duceti-va la lumina ,nu imi mai consumati mie energia,, am constientizat ca asa este bine.Sunteti minunata,nu ati facut greseli ,ma bucur mult cand vad si citesc tot ce postati ,sa va dea Dumnezeu sanatate si forta in tot ce faceti.
    Hristos a Inviat!Sf. Pantelimon este prietenul meu.

    RăspundețiȘtergere
  17. MULTUMESC CU IUBRE. CRISTOS A INVIAT !!

    RăspundețiȘtergere