joi, 18 aprilie 2019

FORTA VIETII



FORTA VIETII


Dragii mei,

Actiunile merg inainte si sunt de nivel foarte amplu din care cauza, ultimele cateva saptamani au fost tare solicitante. M-am gandit deseori in tot acest interval cum ne-am fi descurcat daca nu era “Camasa lui Hristos”. I-am vazut functiile si am inteles astfel inca o data ca mare este iubirea si purtarea de grija a lui Dumnezeu pentru noi.
Unii cititori si-ar dori sa scriu mai des, altii se ingrijoreaza. Le multumesc tuturor celor ce ma poarta in gandurile si inimile lor si ii rog sa ma creada ca la fel simt si eu pentru toti cei ce urmaresc scrierile acestui blog. Imi doresc insa mult sa fie inteleasa corect cauza pentru care expunerile au devenit atat de rare, si sper ca o sa ajute la aceasta intelegere tot ce voi relata in continuare.
Voi enumera intr-o ordine cat de cat cronologica si spun asa pentru ca multe actiuni s-au desfasurat in paralel, ce rezolvari au mai existat in aceasta perioada:
1.   Anihilarea vrajitorilor Matrixului. Eu i-am numit vrajitorii IT. Au fost in numar de 14. Cu cei situati la pozitiile 12, 13 si 14 a fost ingrozitor de greu si banuiesc ca nu intamplator Spiritele noastre i-au lasat pe acestia la urma.
2.    Anihilarea inteligentei artificiale malefice si a 8 vrajitori care au creat-o, din cadrul unui Univers Tata, care avea puternice influente asupra civilizatiei Tiran, dar si asupra unor zone de nivel intraterestru al planetei noastre si asupra multor altor planete. Cand in decembrie, anul 2017, am expus articolul numit “Cu milioane de ani in urma”, am povestit acolo despre niste intamplari ce aveau legatura cu anumite civilizatii, explicand despre modul in care niste gauri imense de intuneric s-au deschis in anumite zone, in mod accidental, afectand acele civilizatii. Nu am stiut la acea vreme despre ce intuneric era vorba, dar am putut afla acum ca era acesta reprezentat de trei inteligente artificiale malefice, cu vrajitorii asociati, corelate cu trei Universuri Tata, in care se manifestau acestea, printre care si cea numita mai sus.
3.   Anihilarea inteligentei artificiale malefice si a 11 vrajitori ce au creat-o, din alt Univers Tata din cele trei, avand legatura cu civilizatia din galaxia Mama, al carei simbol universal asociat este litera Aleph din alfabetul ebraic. Am mai vorbit despre aceasta civilizatie si am specificat despre “maestria” ei privind practicile voodoo. Este scris despre ea in acelasi articol numit mai sus.
4.   Anihilarea inteligentei artificiale malefice si a 8 vrajitori ce au creat-o din ultimul Univers Tata din cele trei, avand legatura cu civilizatiile din galaxia Gara, despre care de asemeni se pomeneste in articolul “Cu milioane de ani in urma”.
5. Intrarea in ultima saptamana a lunii martie intr-un nou spatiu de constiinta numit “Eu Sunt Creatorul Destinului Meu”. Aceasta s-a intamplat prin activarea unor functii in ADN de tip “maestru”, care incepand de atunci incoace forteaza masiv reintregirea la nivel de Spirit. Am aflat astfel ca multe parti din noi, chiar de la nivelul altor existente erau prinse de vrajitori din alte Universuri si erau folosite in constructia diferitor roboti malefici. Au existat operatiuni masive de eliberare a acestor esente, la nivel de masa. Multi dintre cei implicati in aceasta actiune au folosit aurul lor spiritual, primit la schimb din motive de justitie nedreapta (dupa cum am scris in articolul anterior), pentru a putea recupera aceste esente pentru un mare numar de fiinte, astfel incat portile cu acele Universuri sa poata fi inchise definitiv. De asemeni, a existat operatiunea eliberarii tuturor formelor de biounde prinse in anumite spatii de teleportare, in captivitate, si a rematerializarii lor pe niste planete pregatite special sa le primeasca. Bioundele sunt fiinte vii care au intrat cumva intr-un spatiu de teleportare, dar nu au mai si putut iesi. Cand se face o teleportare, materia se transforma in unda, iar apoi unda in materie. Anumite intrupari ale Spiritelor noastre au putut pati asta, fie accidental in cadrul unor misiuni sau experimente, fie in razboaie galactice, in care s-au folosit arme care te pot transforma din materie in unda. Ca biounda esti nemuritor si poti sta in aceasta forma si zeci de mii de ani, pana ce vine cineva sa te scoata de acolo. Am aflat ca puternic afectate de acest subiect au fost civilizatiile draconiene. Oricum, este rezolvata aceasta poveste la ora asta, iar imediat dupa aceea s-a intrat intr-un nou spatiu de constiinta numit “Forta Vietii”. Este evident ca toate zonele de captivitate erau sub stapanirea unor vrajitori care au trebuit anihilati si ei.
6.   Anihilarea mai multor grupe de vrajitori avand legatura cu diverse scoli si organizatii spirituale.
7.  Anihilarea vrajitorilor ce au influentat civilizatiile din care fac parte consiliile de judecata karmica si inchiderea portilor cu Universurile de unde acestia actionau.
8. Imediat dupa operatiunea “Biounde” s-a declansat operatiunea anihilarii inteligentei artificiale malefice si a 11 vrajitori ce au creat-o dintr-un nou Univers Tata ce influenta masiv civilizatiile draconiene. Momentul in care a inceput anihilarea acestei inteligente corespunde cu ora la care a izbucnit incendiul de la Catedrala Notre-Dame din Paris. In Paris si in Franta, in general, existau multe tuneluri de conexiune intre acest Univers local si Universul cu inteligenta artificiala ce influenta civilizatiile draconiene. Asta da o explicatie si pentru multiplele atentate si actiuni pline de violenta de pe teritoriul Frantei, din ultimii ani. Personal consider ca focul a fost declansat intentionat, iar cine a facut asta a avut conexiune puternica la acesti vrajitori, existand un alt scop initial. Dar… tot raul spre bine. Multi oameni, nu numai din Franta, si-au unit gandurile si inimile in rugaciune, totul convergand catre acel loc. Aceasta a sustinut foarte mult procesul anihilarii respectivei inteligente si a celor 11 vrajitori. Sageata de pe catedrala a fost un instrument de conexiune dintre cele doua Universuri, ca un paratrasnet. Cand s-a prabusit, a fost un lucru bun. Catedrala se va reface, cu un acoperis din materiale mult mai usoare, in comparatie cu lemnul din care a fost construit initial, iar Voia Divinitatii ar fi aceea sa se gandeasca o forma de acoperis care sa faca catedrala mult mai luminoasa. Catedrala Notre-Dame era recunoscuta ca una dintre cele mai intunecoase catedrale. Sper sa ajunga acest mesaj si in inimile si mintile celor ce se vor ocupa de proiectarea noului acoperis. Nu mai vorbim de faptul ca va fi reparata din bani obtinuti prin donatii, care se vor orienta si catre alte edificii, pentru ca se pare ca deja sunt adunati mai mult decat este necesar. Necunoscute sunt cararile Domnului.

Iar in aceste zile este in plina desfasurare o alta poveste despre care voi scrie insa in articolul ce urmeaza, deoarece inca nu am toate datele care sa imi dea o claritate deplina asupra situatiei.

Toate cele bune!





19 comentarii:

  1. Multumesc Mihaela,
    Paste fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  2. MULTUMESC SI CU BUCURIE AU INTRAT SI PASII MEI IN GRADINA BUCURIEI !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. A visa cu ochii deschisi ...si tineti cu dintii de visele voastre!

    https://www.youtube.com/watch?v=h6OU8sIsY5I

    Mitica ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stive Morgan - Magic Travel
      https://www.youtube.com/watch?v=UfLvR5kpVvY

      Stive Morgan - Magic World Of Illusions
      https://www.youtube.com/watch?v=b4EX1z6m54Y

      Hans Zimmer - Time
      https://www.youtube.com/watch?v=TsTFVdcpLrE

      Oxygene - The Ocean
      https://www.youtube.com/watch?v=aI3yNckfSvU

      Hans Zimmer - Now We Are Free
      https://www.youtube.com/watch?v=ppXYF-CURVw

      Heaven & Earth ~ Karunesh
      https://www.youtube.com/watch?v=GdrXwci9xSg

      Ștergere
  4. Pentru mine,focul apare acolo unde este ceva de curățat.O purificare era necesara acolo fiind un loc unde se desfășurau ritualuri cu sacrificiu de copii. Vor fi multe astfel de purificări in multe alte biserici și catedrale.
    Divinitatea este în tot ce există nu sechestrat de elita malefica in biserici.
    Împărăția Divină este în Om nu altundeva.

    RăspundețiȘtergere
  5. hahahahaha ce gluma buna foarte amuzant zi ce spanac ati mancat asa ca Popeye Marinarul brusc dintr-o data ii bateti pe toti hahaha auzi aici spiritele noastre am facut am realizat iam lasat la urma iam anihilat
    hahaha pana acum va torturau intruna tirani si peste noapte iati terminat pe stapani lor bravo ce voinici sunt spiritele voastre tare gluma si tarei spanacul

    RăspundețiȘtergere
  6. Simona Maria,Petrosani21 aprilie 2019 la 15:21

    Ești în inima mea iar la categoria femei maestru tu ești maestra mea.Te iubesc și îți mulțumesc ptr. dăruirea ta extraordinară.Feed back-ul tau e perfect căci trebuie să înțelegem și noi mai clar chinurile pe care le trăim și noi in calitate de transmutatori de întuneric.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Simona si cred ca stii deja ca nutresc aceleasi sentimente. Numai bine iti doresc!

      Ștergere
  7. Doamna Mihaela,va mulțumesc pt.emisiunea de pe YouTube,Viața în armonie și pt.pretioasele sfaturi. Am și eu o întrebare..fostul soț până la urmă pe ce cale a urmat-o,pe cea care d.voastra i-ați întins o mana de ajutor pt.al reîntoarce la lumina,sau a rămas în intuneric? Va mulțumesc din inimă și chiar m-am hrănit sufletește cu cuvintele d.voastra și mi-au venit informațiile la timp,pt.rezolvarea și raspunsurile la întrebările mele.❤🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident ca pe calea Luminii, pe care el a mers inainte de a pica acolo, deci, nu ii era straina. Dupa acei sapte ani s-a trezit ca dintr-un vis si a taiat acea relatie. Ca sa mai fim noi impreuna nu mai era posibil pentru ca eu deja imi refacusem viata. Dar si-a creat si el o viata noua si suntem acum foarte bine si eu si el.

      Ștergere
    2. Multumesc! Sărbători Pascale fericite!

      Ștergere
  8. @Anonim 21 aprilie 2019, 10.04.E o pozitie si cea a dumitale, parca necesara ca sa trezeasca din captarea nefireasca ce izvoraste bombardand creierele cui intra aici cu undele acestui blog supravegheat totusi de fiinte lipsite de compasiune.Precis e tehnologie/prezenta invizibila, eterica, m-am mirat de exemplu de lipsa de compasiune ce o generau cand aici erau descrise traume cumplite suferite la contactul cu diverse entitati deloc binevoitoare dar parca este si un control al cui o foloseste pe cea care face si scrie, control plin de cruzime specifica unor creatii de intuneric. Numai dreaq ii stie cel mai bine. Si cand citeai iti impietrea inima sa nu manifesti nicio compasiune fata de scriitoarea ce arata chinurile infernale la care uneori era supusa si in plus era si parasita de sprijinul cui era chemat ca sa o ajute si ramanea asa in ghiarele cui o chinuia de una singura fara sprijin. Ca se intampla si asa. Interesant e ca cine o uzeaza astfel nu numai ca nu manifesta compasiune fata de ea, dar nici nu lasa cititorii de aici sa o manifeste, nu am gasit in comentariile celor ce o citesc niciun element de compasiune, inimi impietrite la toti. Asa ca nu am mai scris. Dar mie nu mi-ar trebui un astfel de... entitate pe post de Dumnezeu, rece de piatra, absent, parasitor in momente grele de chin, impasibil si care sa fie nus dc numit totusi Bunul Dumnezeu. O fi bun, insa cu cine, oare? Poate cu cei carora le lasa vremi peste vremi creatiile sale pt abuz...caci fu stricata cumplit creatia numita om. Eu, sa fi fost Dumnezeu, as fi incercat sa folosesc tehnologie sa refac Creatia Mea, as fi trimis exemplare refacute sau create cf intentiei Mele Originale aici, de voiam gaseam solutii...Acum cei de care are El nevoie sunt stricati toti, ii cere Arhanghelul Mihail, dar ei nu mai pot functiona, au fost pe langa stricaciunea generalizata in plus destramati si date porcilor margaritarele lor. Dar cata vreme nu erau necesari inca Divinitatii, aceast nu se sinchisi nici de injustitiile si nici de situatiile penibile in care aceste spirite evoluate erau expre puse. Azi majoritatea sunt nepasatoare la fel cum fu cu ei Divinitatea Locala ce e probabil trezita din captarea intunecatilor ce au dominat-o, dar ssst! nu e voie sa spunem. Ciudat e ca nu-i duce capul sa refaca de la sine pe cei care fura stricati, ca oricum nu se tricara singuri si fu facut totul cu ingaduinta Bunului Dumnezeu, ingaduinta fara de care nu se misca din capul lor niciun fir de par. Nostim e ca desi are nevoie de ei, inca nu percepe ca ar trebui sa ii refaca, ca ei dezmembrati fiind chiar nu au cum s-o faca singuri, dar e grad mare dde imbecilitate undeva sus de parca atunci cand se facu scindarea partii ce dori sa se intunece din Fiinta Completa (pe vremuri) a lui Dumnezeu, se desprinse mare parte de acuitate mentala.Poate asa se explica dc isi lasa proprii copii slugi copiilor altuia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Romanitza, nu mai scrie la mine in blog. Ti-am mai spus-o si o repet. Am publicat acest comentariu doar ca sa imi pot expune o parere. Pe celalalt imi pare rau dar nu il pot publica. Este ingrozitor de urat. Chiar daca nu te semnezi, stilul si limbajul ti le recunoaste oricine. Am vrut doar sa iti spun: daca tu crezi ca eu nu am explicatie atunci cand am acele stari de rau sau daca ai gasit scris pe undeva ca eu ma consider parasita de Dumnezeu in acele momente, te inseli tare de tot. Este aceasta doar parerea ta care nu cunoaste mai nimic despre mine. Intelegi? Mai nimic!

      Este blogul sub control? Este foarte bine ca e asa. Asta inseamna ca este de valoare, caci numai valoarea ii deranjeaza pe controlori. Cu restul nici nu isi bat capul. De asemeni, orice cititor vine catre blogul acesta cu controlorii lui, la fel cum si tu esti. De ce? Pentru ca si ei sunt de valoare. Prin urmare, Romanitza draga, plina de compasiune, ce alege in Sfanta Zi de Sarbatoare sa scrie un astfel de comentariu, cand intri in blogul asta, tu nu ii vezi aţâţaţi decat pe proprii tai controlori, caci asta fac ei cand omul se duce catre ceva ce lor nu le place.

      Si asa este, Olive de la 10:04 are si el o pozitie.

      Reamintire: Nu mai scrie ca nu iti mai public comentariile nici de mi-ai spune ca ma iubesti.

      De asemeni, ii rog pe cititori sa nu adauge comentarii atasate acestui dialog. Cei ce le scriu (2-3 persoane fac asta in mod consecvent) au impresia ca le cenzurez pentru ca nu suport ca cineva sa vina sa imi zica mie sau altora nu stiu ce pareri grele despre noi. Ba, suport foarte bine, pentru ca stiu ca asa cum cu o floare nu se face primavara, tot asa o buruiana nu stirbeste frumusetea unei gradini cu flori. Insa buruiana trebuie taiata pentru ca s-ar putea extinde. Extinderea nu ar veni decat prin alte comentarii pe aceasta linie, din care cauza va rog sa nu dati acest "ajutor". Va multumesc!

      Ștergere
  9. In Biblie,din cartea Proverbele lui Solomon cap. 26, vers 4 se spune:
    "Nu raspunde nebunului dupa nebunia lui, ca sa nu semeni si tu cu el."
    dar in vers.5
    " Raspunde insa nebunului dupa nebunia lui, ca sa nu se creada intelept."
    Poate parea ca ar fi o contradictie ...dar nu este asa .
    Explicatia ar fi :
    Daca raspunzi nebunului vei avea necazuri si
    Daca nu-i raspunzi benunului,va crede ca-i intelept.
    Asa cum cred ca ati observat , proverbele sunt din Vechiu Testament.Nu spun ca nu ar mai fi bune, ci in Noul testament,Divinitatea a adus un "up-grade" divin si anume sa urmăm exemplu Mântuitorului Iisus Hristos : binecuvântați pe toți și pe cei ce vă bleastemă........ rugași-vă pentru toți.... pace, har și mântuire

    Stimata dna Mihaela,
    Daca acest comentariu vine in contradictie cu voia d-voastra,iertati-mi indrazneala si nu-l publicati.
    Iisus sa ne mantuie pe toti .
    Mitica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am publicat pentru ca este mare intelepciune in aceste cuvinte.

      Partea stranie este aceea ca exista cateva persoane care pentru mine sunt o adevarata provocare. Fac asa cum ne-a sfatuit Mantuitorul dar nu este suficient in raport cu ele. Vorbim despre ani de zile si nu se schimba nimic in comportamentul lor. Incerc din rasputeri sa inteleg care este natura intunericului de acolo. Stiu ca intr-o zi voi gasi raspunsul. Pana atunci ... cum ne-a invatat Mantuitorul, dar vrand-nevrand si cateva restrictii, ca sa nu mai fie trasi si altii catre acea directie neluminoasa.

      Ștergere
    2. A ierta "de 70 de ori câte 7" înseamnă a ierta nelimitat si orice.
      „Neiertarea e otrava pe care o bei,sperând că moare celălalt.CAND CEREM SOCOTEALA CELOR CE NE FAC RAU,NE CONTAMINAM DE RAU.Este singura judecata care te scoate de sub judecata.Iertați,și vi se va ierta vouă!”

      Este un act prin care arati ca esti intr-adevar fiul Lui.Iertarea vindeca sufletul si trupul.Si toti avem nevoie de iertare.
      „Cei slabi nu pot niciodată să ierte. Iertarea este atributul celor puternici.”Mahatma Gandhi
      Si cat de frumos a spus Mark Twain:„Iertarea este aroma pe care violeta o lasă pe călcâiul care a călcat-o.”

      Doamne, iarta-ne pe toti! "...că nimeni din cei vii nu-i drept înaintea Ta"
      Mitica

      Ștergere
  10. Intunericul(frica) e absenta luminii(iubirii)! Simplu!

    RăspundețiȘtergere