vineri, 6 noiembrie 2015

CREZUL UNUI JEDI




CREZUL UNUI JEDI


Sunt un Jedi, un instrument al pãcii,

Unde este urã, eu vreau sã aduc iubirea,

Unde este indoialã, eu vreau sã aduc credinţa,

Unde este jignire, eu vreau sã aduc demnitatea,

Unde este disperare, eu vreau sã aduc speranţa,

Unde este întuneric, eu vreau sã aduc lumina,

Unde este tristete, eu vreau sã aduc bucuria.

Sunt un Jedi şi nu voi cãuta mai mult,

Sã fiu încurajat decât sã încurajez,

Sã fiu înţeles decât sã înţeleg,

Sã fiu iubit decât sã iubesc.

Pentru cã dãruind primim,

Pentru cã iertând vom fi iertaţi,

Pentru cã luptând pentru pace, dreptate şi adevãr,

Ne sacrificãm pânã la moarte, însã cunoscând şi trãind apoi Viaţa Eternã.



FORŢA ESTE ÎNTOTDEAUNA CU MINE!

SUNT UN JEDI!

4 comentarii:

  1. Multumim draga Ashtara!!! Sunt un Jedi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pentru aceasta zi imparateasca!!!!!
    Sa te ocroteasca Bunul Dumnezeu si Maica Domnului in tot ceea ce faci!!!!
    Cu drag si respect Monica

    RăspundețiȘtergere
  3. De memorat,de reprodus,de repetat constient cu iubire ! Extraordinar ,benefic,purificator,de folos orisicui !

    RăspundețiȘtergere
  4. https://jedifort.wordpress.com/2016/12/28/doctrina-ordinului/

    RăspundețiȘtergere