luni, 8 iunie 2015

EXPERIMENT



EXPERIMENT

Dragii mei,

Ii pot veni unui om in cap, stand la volan, intr-un trafic infernal in care mai mult decat sa inaintezi cu 2 m / minut, altceva nu prea ai ce face, multe idei nastrusnice.
Iata una ce mi-a venit mie, fiind in aceasta ipostaza. Ascultand la radio niste melodii foarte cunoscute de multi dintre noi, in care se face referire la iubirea dintre un barbat si o femeie, eu am facut un experiment: mi-am imaginat ca partea cealalta este IISUS.
Va invit sa incercati experimentul si sa vedeti ce simtiti. 
Este dincolo de cuvinte … Si nu conteaza ca esti femeie sau barbat ...

Toate cele bune!



4 comentarii:

  1. Superbe melodiile .Am simti prezenta de fiecare data cand am ascultat ! Melodii ce-ti ating sulfetul .

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au dat lacrimile de... emotii!Si cand te gandesti ca am ascultat de zeci de ori melodia aceasta la Radio Romania Actualitati fara sa remarc ca este deosebita fata de celelalte compuse pana acum de aceeasi formatie sau de altele similare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un film BUN.
    http://www.filmsubtitrat.com/pk-2014-online-subtitrat/
    Succes!

    RăspundețiȘtergere