miercuri, 5 februarie 2014

COLTUL VIRUSAT


COLTUL VIRUSAT

Dragii mei,

Stiu sigur ca mai toti ne intrebam de ce avem unele blocaje pe anumite sectoare ale vietii noastre. Raspunsul ar fi acesta: pentru ca ni le facem singuri prin gandire sau prin judecati, sau pentru ca ni le fac altii care sunt un pic incurcati de actiunile noastre si tocmai de aceea, intreprind contraactiuni, menite sa ne stopeze bunul mers al vietii.
Vine intrebarea urmatoare: daca le pot face, inseamna ca Bunul Dumnezeu le permite asta. Dar de ce permite?
Raspunsul pe care eu l-am primit deseori este: pentru a creste CUNOASTEREA.
De cele mai multe ori, cautarile se fac in ideea de a descoperi niste metode miraculoase ce te pot ajuta sa scapi de necazurile generate de astfel de blocaje. Este absolut evident ca in aceste cautari descoperi cu mult mai mult decat ti-ai propus si vezi ca in final, tot ce ti s-a intamplat este de fapt un castig.
Am explicat metoda programarii corpului psihic individual la colt. Am fost curioasa inca de cand am postat metoda sa vad cate zile vor trece pana ce apar primele semne ale contraactiunilor, caci doar nu am fost naiva sa cred ca nu vor aparea.
Am constatat la sfarsitul saptamanii trecute ca o problema minora pentru care am facut programare la colt nu s-a rezolvat. Am inteles atunci ca ceva s-a intamplat. Am remarcat apoi ieri ca muchia verticala a unui colt inferior al camerei mele, acela unde faceam de obicei programari, s-a umplut de mucegai. Am facut azi o meditatie ce implica trei elemente si am vazut ca daca ma puneam in centru si faceam o unire cu cele trei elemente, incercand sa obtin simbolul Mercedes, o latura se innegrea. Am inteles in acest fel ca au fost facute contraprograme care sa blocheze o muchie de colt. Poate ca nu e intamplator ca am descoperit asta exact azi, 05.02.2014 (5+2=7 si 2+0+1+4=7), adica intr-o zi sub semnul a doi de 7. Ne lipseste al treilea 7 dupa cum vedeti (iata ca ii datorez domnului Manu Stejar „boala” pe care o am acum, mai mult decat alta data, de a citi semne ale Universului prin numere si simboluri sau forme).
Ce sa facem in acest caz? Divinitatea a trimis un raspuns simplu. Pe fiecare muchie a coltului desenam un simbol infinit, asa ca in schita de mai jos si tragem si un cerc prin centrele celor trei simboluri infinit. Asta inseamna purificare si protectie.



Nu uitati ca cele ce v-am scris mai sus reprezinta un semn cat se poate de limpede, ca exista indivizi care se tem de coltul nostru. Este o dovada clara a faptului ca ei stiu ca functioneaza! In consecinta, spor la programari mai departe! 

Toate cele bune!


10 comentarii:

  1. Ohh! Acum inteleg mai bine,am facut o data programarea la colt si a doua zi mi-a mers foarte,foarte prost!
    Si ca sa mai adaug ceva..inainte nu prea ma rugam,iar intr-un timp am inceput sa ma rog cam in fiecare seara,un timp a fost ok,dar apoi nu prea.
    Stiam ca se presupune ca atunci cand te rogi iti este mai bine,dar de unde ca incepusem sa visez cam urat si la fel sa am zile neplacute.
    Acum nu prea am mai facut nimic,ma simt asa nederanjata.Insa,recunosc ca imi este si mie putina teama...Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are legatura cu coltul Simona. au trecut prin aceasta perioada si multi care nu au facut practica cu coltul. Am trecut noi cu planeta cu tot, in ascensiunea sa, printr-o banda energetica populata de un anumit tip de spirite. Dar simt ca am iesit din ea de vreo 2-3 zile.

      Ștergere
  2. Ia te uita! Pai nici nu ma asteptam sa fie altfel decat cu pro si contra.
    Oare cand depasim stadiul acesta al dualitatii?!?! Ma intreb doar...
    Asa se explica de ce de la un moment dat programam ceva si cand colo, imi iesea exact pe dos. Dar am schimbat tactica si am fentat virusarea.
    Oricum multumim pentru update!
    Oare cat de des trebuie aplicate simbolurile de protectie?! Zilnic inainte de programare?
    Mi-ar placea tare mult ca acesti oameni exceptionali cum e si dl Manu Stejar sa vina si in zona noastra. :)
    Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca ar trebui zilnic desi nu este greu sa o facem pentru mai multa siguranta.

      Ștergere
  3. Parerea mea ca blocajele sunt autoprogramarile noastre, constient, dar mai ales inconstient. Nimeni nu ne poate impune vre-un blocaj, decat daca noi , undeva in existenta noastra subtila, i-am permis acest lucru.
    Eu cred ca aceste blocaje exista, pentru a ne indemna spre mai multa rugaciune mai multa introspectie, mai mult studiu asupra noastra. Cunoasterea propriei naturi asigura cunoasterea intregului Univers.
    Daca incepem sa invatam tot ce este in Universul exterior la nivelul unei constiinte separate....cate mii de vieti pe Pamant mai consumam pentru asta? Dar daca cunostem interiorul - Sinele Divin (care este sursa exteriorului) eu zic ca suntem eliberati. Dar fiecare isi propune singur scopul si nivelul de constienta a actiunii, toate palierele de constienta ale creatiei sunt din aceeasi sursa si patrunse de acelasi Dumnezeu, oricand putem sa prindem duhul sfant si tinandu-ne de el sa ne eliberam, adica sa nu mai fim captivi in tiparul unei dimensiuni anume. Rugaciune, meditatie, daruire pentru a putea atinge infinitul din noi insine. Son'O'Love

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa cum am scris si in articol, punctul meu de vedere, care nu este musai sa fie impartasit de toata lumea, este ca ceea ce ne spui este valabil, dar nu in proportie de 100%. Mai exista un ceva, care cu toata comunicarea cu Sinele Divin si unirea cu El si cu interiorul, este lasat de Divinitate sa treaca pur si simplu. Scopul este exact acela de a te conduce pe cai noi de cunoastere. Sa nu uitam binecunoscuta vorba: "Necunoscute sunt caile Domnului".

    Sa stii ca partea teoretica ne-o putem insusi multi. Mai greu este cu practica. Crede-ma ca daca ai avea un copil de doi ani si ai fi nevoita sa stai zi si noapte cu el in spitalul oncologic, si mai ai alti doi copii mititeti acasa, dupa care copilul bolnav sa iti moara, este atat de mare durerea sufleteasca incat nici nu te mai poti gandi la pace interioara, daramite sa o si simti. Acest este doar un exemplu stiut de mine si mai exista multe altele.Fireste ca tot ce ni se intampla, bine sau rau, tine de un echilibru universal, dar cateodata vin lovituri atat de crancene incat simti ca te despica in doua. Cine poate acum, in aceste vremuri, sa simta si sa gandeasca precum faci tu, cu siguranta ca sunt oameni pentru care aceasta este una dintre vietile binecuvantate, fara prea mari datorii karmice de stins. Se spune ca dupa o viata tumultoasa. vine o intrupare ulterioara ceva mai linistita in care nu iti iei angajamentul sa iti platesti decat o parte mica dintre datoriile karmice facute in vieti anterioare. Dar asta nu este valabil pentru toata lumea.

    Tu faci meditatie. Este bine ca poti. Hai insa sa ne gandim cam cat de des cred ca ar putea face meditatie un medic care lucreaza la spitalul de urgenta, la camera de garda. Iti spun eu ca aproape deloc. El este prea ocupat cu salvarea de vieti si abia ii ramane timp sa manance ceva si sa doarma. Cate sectoare nu sunt ca acestea? Noi avem electricitate in casa dar cand sunt avarii cineva trebuie sa fie mereu pe pozitie. La fel este si cu apa si cu gazele si cu alte servicii. Cineva trebuie sa le faca si pe astea. Asa si-au ales in aceasta intrupare. Eu de multe ori ma gandesc la toate astea atunci cand discutam despre trezire. Ma gandesc la acesti oameni si oare ce posibilitati au ei la indemna ca sa poata face asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate. Exista situatii de viata in care omul este atat de prins in suferinta sau in profesie sau alte activitati sociale, incat, crede ca nu este loc de altceva (Divinitate). Dar tocmai facand loc la ACEL CEVA in viata lor, cat de putin, acele situatii incep sa fie mai putin represive, persoana respectiva este mai impacata, mai puternica. Incet incet Adevarul ii invaluie si protejeaza inima si mintea. Alta speranta nu exista decat Dumnezeu-Viata Eterna, dar acest lucru se face constient si cu devotiune, daca nu viata eterna, poate sa fie disperarea eterna, vieti dupa vieti de suferinta, iar intre ele, remuscari si deruta. Asadar efortul cat de mic in prezent catre divin, asigura vieti de zambete, si ascensiune in Creatie. Nu pot sa imi imaginez durerea unei mame care are copilul bolnav sau chiar mai rau, este groaznic este suferinta maxima...dar in bratele cui te poti duce..daca nu a lui Dumnezeu. Este doar un indemn care simt sa il fac ca, fiecare, sa "Caute intai pe Dumnezeu si toate celelalte i se vor adauga" si unde poate fi Dumnezeu daca nu in Inima fiecaruia, acolo unde il indica toti sfintii si maestrii eliberati si Iisus. Multumesc si iertare pentru indrazneala. Son'O'Love

      Ștergere
    2. Construiti toate casele in forma de sfere de-acum incolo......Eu ma gandesc la acei "oameni" care au ordonat lansarea bombelor atomice de la Hiroshima si Nagasaki,sau la cei care au infectat cu SIDA milioane de amarati,sau la cei care ne otravesc apele,aerul,mancarea ,cerealele,pamanturile, ca sa ne asasineze lent....Si la multe altele si altii ma mai gandesc si mi se face scarba de-mi vine sa vomit......

      Ștergere
    3. Ai dreptate Son"O"Love in tot ce spui. Offf... De ar intelege tot omul lucrurile in acest fel, suferinta s-ar imputina foarte tare.

      Ștergere
  5. Ashtara, tu faci parte din alt film, decat noi ceilalti. Mereu mă uimesti prin tot ce faci si gandesti!
    Multă admiratie...........

    RăspundețiȘtergere