luni, 30 septembrie 2013

APEL URGENT CATRE ROMANI!



APEL URGENT CATRE ROMANI!

Dragii mei,

 Acum doua zile am sustinut un curs despre Ingeri la Ploiesti. Acolo a participat si o doamna, ai carei parinti locuiesc in una dintre localitatile din judetul Galati, afectate de ultimele ploi. Imi spunea ca nu ne dam seama cat de ingrozitoare a fost si inca mai este aceasta experienta pentru oamenii de acolo, decat daca am merge la fata locului si am vedea cu ochii nostri.
Imi povestea ca tot ce a fost adunat de viiturile formate pe dealuri, a fost transportat intr-o vale. S-a format in acest fel un lac in care se afla masini, garduri, acoperisuri de case, animale moarte. O imagine apocaliptica. Nu mai discutam de dezastrul lasat de trecerea acestor viituri
Auzind de dimineata la stiri despre faptul ca se anunta iar coduri galbene si portocalii, de ploi si inundatii pana in 2 octombrie, dar cu varf maine, 1 octombrie, pentru tot sudul tarii, coreland cu toate articolele anterioare in care tot punctez asupra puterilor noastre de creatori, vin acum si fac urmatorul apel:

Va rog din tot sufletul, sa participati astazi la actiunea de indepartare a ploilor si inundatiilor de pe teritoriul tarii. Cum putem face lucrul acesta? La inceput, facem o rugaciune in care cerem ajutorul tuturor Fiintelor de Lumina, protectoare ale acestui spatiu romanesc: Domnului nostru Iisus Hristos, Maicii Domnului, Preacuvioasei Parascheva, Sfantului Apostol Andrei, Sfantului Parinte Arsenie Boca, Marelui Zamolxe, Lupul Alb, etc. Dupa aceea, din inimile noastre, trimitem niste fluxuri de lumina de culoare roz, auriu, alb, dupa cum simtim fiecare si imbracam norii de pe cer intr-o sfera de iubire, pe care apoi, cu puterea gandului, o directionam cu mare viteza deasupra Marii Negre. Grabim in acest fel, cat putem de mult, tranzitul lor deasupra tarii noastre. Putem actiona si sa ii dematerializam cu energia iubirii. Actionam de asemeni asupra tuturor apelor (rauri, parauri etc.). Le trimitem iubirea noastra si le rugam sa fie blande, sa isi urmeze traseele linistit, in matcile lor.

La noi la serviciu, am decis impreuna cu colegii mei, sa facem aceasta actiune, azi la ora 15. Este bine sa fie mai multe actiuni in acelasi timp, dar e bine si daca o facem fiecare individual, cand putem si cum putem, numai sa o facem. Puteti sa o faceti atunci cand Maria, administratora blogului „In spatele scenei”, la care aveti link din blogul meu, face rugaciunea de seara pentru Romania, intre orele 21 si 21,30.

Iubire si compasiune!

P.S. La scurt timp dupa ce am publicat aceasta chemare, m-am trezit invaluita intr-o energie foarte inalta, venind de la unul dintre cei patru Ingeri ai Tronului Dumnezeiesc, Ingerul Elementului "Apa". Ne roaga sa extrapolam actiunea si sa trimitem iubire catre norii si apele de pe intrega planeta, sa nu ne limitam doar la tara noastra. Multumim din suflet Inaltului Inger pentru ca ne-a transmis aceasta dorinta si promitem ca o vom implini cum vom putea mai bine. Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu