TIMP ȘI PREŢ
Dragii
mei,
Deoarece
au existat de-a lungul timpului mai multe e-mailuri primite prin care mi-au
fost solicitate lamuriri suplimentare legate de instrumentul pe care il numesc „Sistem
automat de lucru” si pentru care este afisat un material in sectiunea
notata cu P3 din bara de sus a blogului, iar in egala masura, pentru ca
intentionez sa sustin o situatie legata de sanatatea unei persoane anume, cu
bucurie vă invit la o intalnire in format on-line, sambata, 04.10.2025, ora 19,
ce se va desfasura sub numele:
„TIMP
ȘI PREȚ”
Sunt deja cativa ani de cand am
abordat pentru prima data subiectul numit “Sisteme automate de lucru”. La acea vreme s-au pus bazele
pentru ceva ce s-a dovedit ulterior a fi de mare ajutor in actiunile ce s-au
derulat in raport cu fortele intunecate. As zice, fara sa exagerez, ca pe cei
care am ajuns sa fim pusi fata in fata cu cele mai de varf manifestari ale
intunericului, aceste sisteme automate de lucru ne-au ajutat efectiv sa
supravietuim, sa nu parasim acest plan lumesc inainte de vreme.
Sistemul automat de lucru este conceput ca un macroprogram instalat in
biocomputerul fiintei noastre, alcatuit din subprograme mai mici. Este ca si
cum ne percepem pe noi insine ca pe un computer si instalam printre alte
softuri ale sale, deja existente, un super-soft cu rol de aparare, reparatie,
eliberare din diferite forme de captivitate, camuflare, transmutare a
intunericului cu care suntem mai mereu pusi in contact intr-o forma sau alta etc.
Unele dintre aceste subprograme sunt foarte importante, iar altele mai putin.
De asemeni, anumite subprograme inserate intr-un astfel de sistem, acum cativa
ani in urma, cand s-au pus bazele lui, la aceasta ora nu mai sunt de
actualitate. Intre timp, alte subprograme au aparut, aliniate cu cerintele
vremurilor. De aceea, am ajuns in acest moment in care fie se instaleaza un
sistem automat de lucru pornind de la zero, pentru unii participanti, fie se
face ordine in sistemul automat de lucru instalat deja, pentru alti participanti.
Participarea
se face pe baza de donatie.
Dupa
participare se vor trimite prin e-mail inregistrarea si materialele aferente. Daca
exista persoane care ar dori sa participe, dar din diverse motive nu pot
face totusi acest lucru in respectiva zi, sau ajung sa vada acest anunt mult
prea tarziu, atunci ele pot opta doar pentru primirea inregistrarii si a
materialelor aferente, ulterior datei desfasurarii.
Inscrierea se face pe adresa de e-mail:
Voi trimite inapoi un e-mail de confirmare a primirii cererii de
inscriere, in care sunt furnizate mai multe date necesare pentru desfasurare.
Vă aştept cu mult
drag!
Mihaela Tristar
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu