duminică, 27 martie 2022

INITIERE

 


INITIERE

 

 

Dragii mei,

 

 

Azi, 27.03.2022 (9.3.6 – Cheia magica a Universului, acelasi sens ca si 369 sau 693) va propun un exercitiu. Va rog sa urmariti cu atentie si rabdare desenul animat de mai jos. Cu ceea ce se primeste prin asta, fiecare va sti ce are de facut mai departe. Daca sunt cititori care vor intra mai tarziu si vor vedea aceasta expunere in zilele urmatoare, nu este o problema. Efectul va fi acelasi. Apasati in fereastra pe "Vizioneaza pe You Tube". 

 



Ca in munca noastra energetica ulterioara se folosesc mainile goale, sau se vizualizeaza cele 10 inele pe degete, sau se vizualizeaza doua sceptre, unul in stanga si altul in dreapta, sau doua baghete, sau doua sabii, sau doua cristale, nu are importanta. Important este sa constientizam o putere ce exista in noi, a transmutarii urateniei lumii, si care printr-o simpla atingere o putem face sa fie un loc al frumusetii, pacii si bucuriei, in care sa traim toti in deplina armonie.

Pentru cine nu cunoaste limba engleza, versurile cantecului sunt urmatoarele:

 

Hei, zane bune,

Hei, zane bune,

Binecuvantati munca mainilor mele,

Hei, zane bune,

Hei, zane bune,

Binecuvantati munca mainilor mele,

Dati-mi puterea sa schimb lumea mea,

Dati-mi puterea sa schimb viata mea,

Dati-mi puterea sa schimb lumea mea,

Dati-mi puterea sa schimb viata mea,

Tot ce vreau sa spun:

Fa din aceasta lume un loc mai bun!

(apoi versurile se repeta inca o data)

 


Sfanta Evaghelie dupa Matei, capitolul 18, paragrafele 1-6.


1. În ceasul acela, s-au apropiat ucenicii de Iisus şi I-au zis: Cine, oare, este mai mare în împărăţia cerurilor?

2. Şi chemând la Sine un prunc, l-a pus în mijlocul lor,

3. Şi a zis: Adevărat zic vouă: De nu vă veţi întoarce şi nu veţi fi precum pruncii, nu veţi intra în împărăţia cerurilor.

4. Deci cine se va smeri pe sine ca pruncul acesta, acela este cel mai mare în împărăţia cerurilor.

5. Şi cine va primi un prunc ca acesta în numele Meu, pe Mine Mă primeşte.

6. Iar cine va sminti pe unul dintr-aceştia mici care cred în Mine, mai bine i-ar fi lui să i se atârne de gât o piatră de moară şi să fie afundat în adâncul mării.

 



11 comentarii:

  1. Desenul nu poate fi vizualizat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie foarte clar in interiorul lui ca poate fi vazut doar in youtube. Daca se merge in interiorul ferestrei si se apasa pe "vizioneaza pe youtube" se va deschide acolo, intr-o fereastra noua. Sunt multi care prin drepturi de autor fac o astfel de setare. Nu depinde de mine. Cand intalnim insa asa ceva, avem de facut ce am indicat mai sus.

      Ștergere
    2. Am fost toată piele de găină! De la primul sunet am simțit o bucurie imensa și am avut o hii în lacrimi... Iar în gândul meu era într una:te iubesc enorm Mihaela și ți mulțumesc cu infinita recunoștință! Azi este 03.04.2022,azi a fost momentul meu🕊️💖

      Ștergere
  2. la superlativ totul, M-am bucurat cu zana ca un copil! Multumesc mult! Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, ne bucuram precum copiii, insa treaba este cat se poate de serioasa, chiar daca pare doar o joaca de copii. Va rog sa probati pe viitor aceasta putere pentru oameni care au nevoie de ajutor, pe situatii incalcite, etc. Vedeti ce iese. Eu nu cunosc desenul acesta animat de azi, de ieri, ci de mai multe luni de zile in urma. De aceea exista deja o oarecare experienta. Acum a venit insa timpul pentru mai mult. Este nevoie de asta.

      Ștergere
  3. Slăvit să fie Dumnezeu, ești genială, ești un spirit foarte evoluat, un spirit înalt, încă de aseara am manifestat ceea ce spui tu aici, schimbarea, iar azi la liturghie eu știam ca trebuie să mi fac crucea de trei ori, ulterior venea încă de trei ori și încă de trei ori,îți mulțumesc pt răspuns. Pur și simplu așa am făcut și am simțit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, informatiile au venit la timp! Era nevoie de o mica resetare! Ar fi minunat sa ajunga la cat mai multe persoane!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela, in noaptea de duminica spre luni am vazut intr-o sclipire de moment o cruce alba de lumina pe un cer negru ca si smoala asta intre ora 2-3 noaptea,apoi am visat un caine lup extrem de mare si negru ca a intrat in bucatarie si in vis imi era enorm de frica ,de cate ori ma atacau in vis urmau evenimente in viata mea extrem de negative,am strigat sotului opreste-l ,nu, a spus el vine la tine ,a intrat eu am ramas paralizata,s-a inghesuit si a intrat printre picioarele mele ,abia a intrat,s-a intors si s-a asezat in fata mea ,era mare si negru cu niste ochi mari enormi si negri,m-am aplecat si i-am pus mainile pe cap si cu teama l-am manghiat,sa inteleg ca lungul razboi cu acest neam s-a incheiat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat si desenul animat si acel video cu manifestare! Aici pe blog mereu găsesc informații, înțelepciune si lucruri constructive. Mulțumesc din suflet!❤

    RăspundețiȘtergere
  7. Surioara Mihaela,sunt Ilie_Sorinel,nu am mai scris de ceva timp,dar te iubesc tot mai mult,esti mai barbata ca surioara Maria Ghiorghiu,ea ai mai tematoare.Te iubesc tare de tot!������

    RăspundețiȘtergere