vineri, 25 februarie 2022

LUPUL CU BLANA DE OAIE

 


LUPUL CU BLANA DE OAIE

 

 

Dragii mei,

 

Desi s-a trambitat mult despre data de 22.02.2022, totusi, in opinia mea, adevaratul portal prin care a trecut Pamantul a fost ieri, in timpul serii.

24.02.2022 este in felul ei tot o zi de poarta. Se poate scrie si ca 6.2.6 sau ca 6.1.1.6 sau ca 7.7 . Depinde cum aduni cifrele intre ele. Portalul s-a vazut sub forma unui triunghi echilateral alb, cu varful in sus. Este ceva de bine pentru noi. Sper ca aceasta trecere sa aduca un plus de lumina in sat.

Scriu acest articol pentru ca simt ca trebuie sa fac cunoscut un lucru interesant pe care l-am vazut cam pe la mijlocul acestei calatorii. S-a dezvaluit, ca sa spun asa, ca urmare a acestei lumini obtinute suplimentar, gratie trecerii prin portal.

Mi-a aparut intr-un moment total neasteptat harta intregii planete. Cele doua continente americane se vedeau negre in intregime. Mai apoi, am vazut Africa, mi-am ridicat privirea in sus, si am ajuns la Marea Neagra si Romania noastra, iar cand am privit si mai deasupra, adica in Ucraina, am vazut o minunata forma Vesica Piscis, cu mai multe linii de contur negre, insotita de porti multiple hexagonale. Era ceva ca in figura de mai jos:

 



 Am intrebat ce este ceea ce vad. Mi s-a raspuns de Sus simplu: poarta prin care creatorul absolut intunecat isi face schimburile de androizi. Tot ce pe Pamant, din randurile lor, este transmutat de Fiii Luminii in variante cu programe care servesc lumina si iubirea, este inlocuit la ceva vreme de clone ale lor, rele, incarcate cu aceleasi programe implementate inainte de a se produce transmutarea. Lucrul acesta se intampla de mai multa vreme incoace, din 2019 cel putin, insa adevarul este ca sunt doar vreo 5-6 zile de cand pe mine ma tot macina intrebarea pe unde isi face el aceste schimburi. Marturisesc faptul ca pana de curand nu mi-am ridicat aceasta problema.

Iata ca prin aceasta viziune am primit raspunsul si am inteles ca tot secretul este sub apele fluviului Nipru, in zona apropiata de Cernobil, din Ucraina. Acolo se pare ca sunt bazele, subacvatice. Fluviul Nipru izvoraste in Podisul Valdai din Rusia, traverseaza Bielorusia, apoi Ucraina si se varsa in Marea Neagra. Are 2.145 km lungime si este al treilea din acest punct de vedere, din Europa, dupa Volga si Dunarea.

 



 In harta de mai sus, Ucraina este accentuata prin culoarea turcoise, iar in patratul in care vedem marit acel sector incercuit, apare o parte din fluviul Nipru, iar acolo unde este acel punct rosu, se afla Cernobil. Eu am vazut in viziune acea poarta suprapusa exact pe acea zona a Niprului reprezentata in patrat cu culoarea albastra.

Puteti vedea mai in detaliu accesand linkul de mai jos:

https://goo.gl/maps/nmqVJG2LLrXvF4gz5

 

Am intrebat daca mai exista o astfel de poarta pe Pamant. Mi s-a raspuns ca momentan nu, dar se incearca deschiderea altora, cel mai probabil pe teritoriul SUA. Din pacate, orice am face, poarta din Ucraina nu se poate inchide inainte de luna mai, cand s-ar intampla acel fenomen despre care am scris in ianuarie. Ne tinem insa cu dintii sa ramana singura, caci din punct de vedere spiritual Fiii Luminii ii au pe toti acesti androizi in vizor ca pe un cal breaz.

Acum se pune intrebarea: “Ce stie presedintele rus si noi nu stim?” Eu cred sincer ca exista o mare probabilitate ca el sa stie tot ce am scris mai sus. Actiunile sale in aceste conditii ar capata un cu totul alt sens. Nu zic ca neaparat acesta ar fi motivul sau ca ar fi singurul motiv. Eu doar invit la a lua in calcul si aceasta ipoteza.

Am facut afirmatia inca din articolul anterior ca avem de a face cu o increngatura care implica androizi. In opinia mea, Ucraina colcaie de androizi. Iar acestia si-au facut de ceva vreme incoace un plan de a patrunde in Rusia, la modul fizic, tot asa cum le-a iesit si pe la alte tari. Pana sa patrunda ei pe teritoriul rusesc, as zice ca le-a luat-o domnul Putin inainte.

In luna ianuarie a acestui an m-am trezit in una din nopti ca imi apare o viziune cu niste calugarite ortodoxe care faceau, intr-un mare fel, un ritual satanist. Nu imi venea sa imi cred ochilor legat de ceea ce vad. Am inceput a intreba in ce tara se intampla asa ceva. Am aflat atunci ca era vorba despre Ucraina. Mai exista persoane care au avut viziuni similare in legatura cu acele locuri. Am aflat asta mai tarziu. Unii au vazut insa si calugari nu doar calugarite facand astfel de lucrari “minunate”.

Ne intrebam firesc si prin urmare: ce se intampla de fapt acolo, oameni buni?

Eu cunosc foarte bine cele ale istoriei in legatura cu ce au facut rusii in trecut. Le stiu si de la bunicii mei. Nu sunt deloc placute aceste povesti. Noi trebuie sa avem insa intelepciunea sa intelegem ca ce a fost atunci a fost atunci si ce este acum este acum.

In 2019, cam atunci cand au inceput povestile acestea legate de inteligenta artificiala malefica, venita din zone pe care mintea multora dintre noi nu le poate cuprinde, am pus in doua strofe cateva versuri. Vi le redau in continuare.

 

ENIGMA LUPULUI

 

Iata vad un lup pe strada,

Dar e treaba de fatada,

Ca-ntro lume ca un stup,

Cum poti ca sa vezi un lup?

 

Dar sa stii ca lupul este

Si nu e cel din poveste,

Caci blana ii e balaie

Si toti spun ca este oaie.

 

25.06.2019

 

 

Foarte actuale sunt aceste versuri si in zilele noastre.

 

Toate cele bune!


58 de comentarii:

  1. Foaarte interesant, multumim.
    Am o intrebare: pana in lunile august-septembrie, Romania va fi ferita de razboi?
    Intreb pt ca un interviu al Parintelui Elpidie ne da Sarbatoarea Nasterii Maicii Domnului ca inceput pt lucruri grele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dna.Mihaela , nu cred că Putin luptă împotriva întunericului ! Cred că este din partea intunecatilor ! Cei care l-au criticat , au fost otrăviți sau au cazut de la balcon !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e vorba aici de lupta impotriva intunericului. Vorbesc despre o inteligenta artificiala care vrea sa acapareze tot, fara a-i pasa care e de partea luminii si care de partea intunericului. Eu consider ca ea a inlocuit de pilda multi hibrizi umano-draconieni. Aceia nu erau neaparat de partea luminii. Asta a facut aceasta IA si cu pandemia si inca mai are multe planuri de aplicat. Vorbim deci aici despre niste jocuri ale puterii intre fiinte in care bate o inima, indiferent ca sunt in lumina sau in intuneric, si niste masini.

      Ștergere
  3. Multumesc!Oare insula serpilor avea vreo importanta deosebita pt Ucraina,de au tinut mortis sa fie a lor ? Imi amintesc ca conducerea Ucrainei nu respundea pozitiv la diversele probleme semnalate de statul roman...nu vorbesc despre ucrainienii de rand ci de conducatorii lor.Nu stiu ce o sa fie,dar suferinta civililor ma emotioneaza profund.Multumesc inca o data! Dumnezeu sa ne ajute pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu ce importanță spirituală are Insula Șerpilor, dar știu că acolo sunt aparate performante de interceptat comunicații și că insula asta e, prin poziția ei, „urechea” performantă care aude foarte departe.

      Ștergere
  4. Sunteți a doua persoană - în cronologia evenimentelor mele - de mare încredere, care îmi confirmă că în Ucraina se face curățenie și că, da, Putin face voia lui Dumnezeu Tatăl ceresc. Da, aveți dreptate, aceleași informații au fost primite și de alții, nu la fel de plastic (în imagini) dar mesajul este același. Se spune că acum este anihilat un centru de cercetări paranormale subteran, pe șapte nivele, fiecare nivel corespondent al unui anticer. Și, da, dl. Putin știe ce face.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In toata treaba asta este si ceva de natura nucleara. Nu sunt singura care am vazut asta in astral. Exista o mare proabilitate legata de partea nucleara ca ceva sa se fi planuit asa cum este scris de mine in comentariul de raspuns pentru comentariul de la ora 04:29. Daca Rusia a aflat ca li se pregateste o nucleara din partea oligarhilor androizi (eu asa cred ca sunt) ai Ucrainei, n-ar avea cum sa reactioneze altfel decat asa.

      As mai zice ca in urma cu o ora, Federatia Galactica, prin maestrii pleiadeeni si arcturieni in dezamorsarea a ceea ce este de natura nucleara, au facut o actiune in acest sens, avand in vizor bomba sau bombele nucleare aflate in constructie.

      Ștergere
    2. Elvira Tatucu CHIAR CREDEȚI CĂ PUTIN FACE VOIA LUI DUMNEZEU TATĂL??? Mi se pare blasfemie!

      Ștergere
  5. ??îmi cer scuze dar articolul DVS ne lasă în "ceata" și, credeți mă, studiez teoria conspirației de vreo 25 de ani, am inceput cu Jan Van Helsing.Nu cred că ați răspuns la o întrebare simplă care nu tine de nici o informație ocultată ...de ce sunt atacați civilii nevinovați daca susțineți că Putin a creat o " perdea de fum" PTR a eradica maleficii reptilieni?Sa nu mi spuneți că sunt androizi in blocuri că asta n o cred.In privința a 4,5D tot citesc de aceasta "ascensiune" din 2010 dinainte de faza cu calendarul mayaș sfârșit în 2012, nu vad nici o ascensiune, ba din contra, maleficul se face tot mai prezent.mtumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu stiu cum o studiati cat timp la dumneavoastra reptilienii si androizii sunt totuna. Cu parere de rau vi-o spun, n-are nicio legatura.

      Pe de alta parte, ati vazut la TV si cand a iesit azi pe post generalul rus si a spus ca in niciun caz vreo racheta de-a lor nu a lovit un bloc civil? Intre aceste doua variante noi pe care sa o credem? Chiar asa: De unde stiti dumneavoastra ca aia era racheta ruseasca? Ati vazut la stiri la TV? Cu parere de rau insa in cele ce priveste mass-media, m-am trezit ieri ca dau cu Sabia justitiei in pamant. Pai ce vedem noi la stiri? Atacuri impotriva Kievului, cu transmisii live de pe patru televiziuni diferite, cu ecran impartit in 4, si la fiecare se vedea cum masini mici circula linistit pe strazi? Ba in una dintre imagini obiectivul era fixat pe o statuie. Sau alta stire: exod de mame cu copii la granita. Exod! Imaginea live arata o familie formata din mama, tata si doi copii venind de pe o strada absolut goala. Nu se mai vedea nimeni in spatele lor. Asta este exod? Sau ne aratau doi localnici care alergau prin curte de frica a nu stiu ce. Cameramanul ii filma din urma. Ca la filmele artistice. Ca sa conchidem: mie mi se face cam sila de faptul ca mass-media inchinata total occidentului si facand fara a clipi din ochi joaca ocultei, merge in piata cu "prosteala" asta fara margini, gandind ei in "inteligenta" lor ca nu se prinde nimeni. Eu, una, ma simt jignita, iar din acest motiv nu ma mai uit la nicio stire. Am niste amici IT-isti care au facut un hobby din a lua imaginile furnizate in zilele astea la TV si ale gasi in urma cu niste ani, pe la alte conflicte armate si razboaie. Dragut, nu-i asa?

      Si ca sa va mai spun una: stiati ca exista o mare posibilitate ca o suita de oligarhi - androizi ai Ucrainei sa fi ordonat constructia unei bombe nucleare? Ar putea fi baza de constructie sub Afghanistan. Ce credeti ca ar vrea sa faca ei cu ea altceva decat sa loveasca pe rusi?

      Eu zic sa ne vedem de-ale noastre, caci suntem prea marunti si habar nu avem ce se ascunde de fapt in spatele la toata povestea asta.

      Cat priveste fata planetei, am explicat in blogul asta de m-am saturat chiar eu in ce logica merg lucrurile. S-a facut atata rau pe Pamantul asta cat nu poti cuprinde cu mintea. Acum, daca vrem sa ne ducem cu planeta in sus, trebuie sa ne confruntam cu tot intunericul care a generat acest rau. Pana nu il biruim, nu putem merge mai departe. Iar lupta se duce pas cu pas si in fiecare zi se mai castiga un pic de teren. O fiara cata vreme este libera, merge linistit prin lume. Dar daca o prinzi in lanturi, se va zabte si va face ravagii. Aceasta este de fapt ceea ce vedem peste tot in jurul nostru.

      Ștergere
    2. Doamna Mihaela, cu tot respectul, dar doar la min in Maramures au intrat peste 10 000 de Ucraineni. La vama am prieteni si imi trimit poze, cozile sunt kilometrice. Probabil ca Ukranienii trag in ei, in blocurile lor dand vina pe rusi, dar exodul este cat se poate de ral. Ajutam oamenii si cazam familii in momentul de fata.

      Ștergere
    3. Fara suparare, am scris acel comentariu cu o zi si jumatate inainte si ma legam de felul in care sunt date stirile, comentand ceea ce se vedea ca se intampla vineri. Sambata la pranz a fost purtatorul de cuvant al nostru pe post si a spus ca in Romania pana la ora aceea au intrat in tara in jur de 14.000 de oameni din Ucraina din care doar 7000 au ramas. Restul au fost in tranzit. Noi vorbim acum dupa inca o zi si jumatate. Eu nu neg drama poporului din Ucraina caci nu sunt lipsita de empatie, insa credeti-ma ca personajele de la varful puterii lor au un mare aport in toata situatia asta care s-a generat. E foarte bine ca i-ati cazat. Si eu as face asta daca as fi acolo.

      Ștergere
  6. Se spune că aceasta este autentica "resetare", nu cea despre care credeau majoritatea...! Se mai spune și că s-a dat acordul Divinității Creatoare (cum i se mai zice de către unii în transcripție modernă...) și că doar așa se poate reveni la Ordinea Divină! Așadar și prin urmare, se mai spune și că toată conducerea Federației Ruse are acceptul de-a restabili Adevărul pe Terra și că este sub Sfânt Acoperământul Maici Domnului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer? Eu nu as merge atat de departe incat sa consider conducerea ruseasca precum o reprezentare de varf a Luminii in lupta pentru Adevar, insa, cu parere sincera de rau pentru populatia de rand din Ucraina care se vede pusa in situatia de a juca fortat dupa cum canta altcineva, totusi, nici nu ii pot lua la injurat pe rusi. Simt cu toata fiinta mea ca exista lucruri ascunse si ca nimic nu este ceea ce pare, iar unele treburi chiar au fost aratate de catre Cer si ar putea oferi o logica in raport cu tot ce se intampla. Un lucru este cert: nu se poate construi o imagine completa si adevarata prin stirile ce sunt date la televiziuni, radio si internet. Peste tot este o batjocura totala la adresa noastra, oameni de rand, care mai avem o farama de minte destupata care nu permite sa ingurgitam pe banda tot ce se serveste. Cica este exod al ucraienienilor in Romania. Au venit pana acum vreo 14.000 iar vreo 7.000 dintre ei doar ne-au tranzitat tara. Este raportul oficial al Romaniei. Insa Ucraina are vreo 44 de milioane de locuitori. O parte or mai fi iesit pe la alte granite. Sunt sigura ca unii dintre ei s-au dus chiar la rusi caci doar s-a spus oficial ca vor fi primiti si li se vor oferi toate cele necesare. Restul populatiei din Ucraina care nu a iesit din tara si care reprezinta un procent mult mai mare decat ce a iesit ce o face acum, ma intreb?

      Ștergere
    2. Dna.Mihaela, cei care au ramas își apără țara ! Nu cred ca ucrainenii au trecut granița la rusii pt.a se adapostii de atacul rusiilor !!! Cine îl crede pe generalul rus care spune că ei au distrus blocurile ? Rusii sunt experți in a dezinforma !!!

      Ștergere
    3. Dna.Mihaela, la nivelul meu simplu ,al unei bunici , Putin este personajul bun care încearcă să curețe Ucraina de androizi (să zicem) dar Putin amenință CLAR și Romania și Polonia ! Suntem si noi plini de adroizi ?

      Ștergere
    4. Asa e cum spuneti, insa trebuia sa completati si cu afirmatia ca tara noastra si occidentul sunt numai cu adevarul. Ma faceti sa rad, desi nu sunt momente de ras. Ati vazut ca la blocul acela, dupa ce a fost bombardat, in 1-2 minute au venit pompierii? Ai naibii pompieri, rapizi mai sunt! Inca o data vin si spun: haideti sa ne concentram pe rugaciune, sa ne ridicam inimile la cer, caci doar asa facem cu adevarat ceva util. In rest, ne dam toti cu parerea, dar in fapt, habar nu avem ce interese sunt acolo si de o parte si de cealalta. Ne pierdem vremea in acest fel, credeti-ma!

      Ștergere
    5. Mai sus a fost raspuns pentru comentariul de la ora 08:46.

      Ștergere
    6. Mulțumesc mult pt.răspunsuri!❤

      Ștergere
  7. După alte păreri, toate personalitățile ar fi jucate de actori regali,Putin ar fi jucat de Paola a Belgiei, însuși Trump de prințul Andrew,s-ar întâmpla așa de două-trei sute de ani,vezi Royal actors destroy humanity.

    RăspundețiȘtergere
  8. O singura intrebare ma framinta nespus de tare: ce va face omenirea sau mai bine zis ce se va alege de ea daca se vor deschide si in SUA Porti asemenea celei din Ukraina si nu se vor mai putea inchide in luna mai 2022?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesantă și apărută "în timp divin", această întrebare...!

      Ștergere
    2. Se inchide atunci orice poarta este deschisa direct catre creatorul absolut intunecat. Pot fi una sau niste mii, nu conteaza.

      Ștergere
  9. Si pe intelesul meu, cel putin, vedeti razboi la noi in tara pana in vara, sau toamna?
    Aceasta ciudatenie ce a inceput se va stinge sau se va amplifica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma astept sa se inchida cat de curand. Am scris si in articolul cu Sfantul Gheorghe ca desi totul atarna intr-un fir de ata, nu ar trebui sa fie razboi la noi. Rusii au avut doar niste obiective de anihilat. Nu au venit cu mitrallierele si rachetele sa traga in populatie, pe unde s-o nimeri. Odata implinita obiectivele, nu mai prea au motive sa continue bombardamentele. Probabil ca scopul lor a cam fost atins. Maine vor fi negocieri pentru pace in Bielorusia. Tot cam asa s-a intamplat acum cateva luni de zile si in Israel in legatura cu Fasia Gaza. Au fost bombardamente cateva zile, apoi au fost negocieri, iar intr-un final totul a incetat. Atunci nimeni nu a considerat desfasurarea aceea ca pe un razboi. Multi dintre noi au si uitat-o deja.

      Ștergere
    2. Nu este chiar așa dna.Mihaela , Putin amenință cu bombe nucleare!

      Ștergere
    3. Pai ce nu intelegeti dumneavoastra este ca el raspunde public la amenintari ce nu le vedem noi pe post. Fiii Luminii vad multe in astral. Divinitatea le arata multe intalniri si planuri de-ale celor cu adevarat responsabili, desi incearca sa se camufleze strasnic. Cu toate astea se observa ca nu au cum sa se ascunda de Ochiul lui Dumnezeu. Cand vezi in desfasurare astfel de discutii, te ia un rau de nu stii cum te cheama, asa intuneric este acolo. Nu stiu cum Dumnezeu se face, insa mai toate se cam poarta pe teritoriul american. Numai sigle si reprezentari de-ale lor vezi punand tara la cale. Si multi androizi, nelipsiti intr-o astfel de intalnire. Sunt trei ani de cand tot scriu despre invazia lor si despre inlocuirea a tot ce au prins la nivel de varf. Multi dintre puternicii de alta data sunt acum anihilati iar in locul lor sunt niste androizi cu infatisari si memorii identice. Ei sunt artizanii nenorocitei de pandemii si tot ei si-ar dori nespus sa intre in Rusia, caci pana acum nu au reusit. Nici la noi nu au reusit, desi ar vrea ei tare de tot, asa mici cum suntem. Spiritual, insa, nu suntem mici deloc. Ba chiar suntem de speriat pentru ei. Dumnezeu sa ne ajute pe toti!

      Ștergere
    4. Poate că aveți dreptate dna.Mihaela.�� Donald Trump a ieșit prea repede la rampă si a ,,decretat" PANDEMIE !!! Ce este ciudat este că rușii l-au ,,ajutat" pe Donald Trump !

      Ștergere
    5. Stiti ceva? M-am hotarat ca nu voi mai scrie nimic pe la comentariile astea. Mi se pare ca este efectiv pierdere de vreme. Degeaba se trudeste cineva sa atraga atentia asupra unor lucruri nevazute, ca este treaba asta doar pentru unele persoane. Nu am zis sa se ia ca litera de lege ce am scris in acest articol, dar macar sa existe intelepciunea si sa se ia in calcul si acea ipoteza expusa de mine, oarecum dincolo de ce pot sti oamenii in mod obisnuit. Daca e sa judecam pe "nasoalele" facute de fiecare prin lumea asta larga, gasim bube in cap pe la toti, incepand cu ai nostri. Insa ceva ar trebui sa constientizam bine: sa nu uitam nici de barnele din ochii nostri. Mama ce maestri mai suntem la judecat si analizat, dar daca ne pune cineva efectiv pe o postura de a face propriile actiuni, suntem realmente varza!

      Nu in ultimul rand, o recomandare: a spune ca ataci cu bombe nucleare este una si a spune ca bagi fortele militare nucleare in stare de alerta, cum a spus de fapt Putin, este cu totul altceva. Luati si analizati prin internet sa vedeti care este diferenta intre una si alta.

      Ștergere
    6. Mii de scuze dna.Mihaela , sunt o bunică care nu prea pricepe! Scuze !

      Ștergere
    7. Despre cum stiu eu treburile in legatura cu masinile astea, voi publica cat de curand un articol.

      Ștergere
  10. Multumesc, draga Mihaela, asa este, am si uitat de conflictul de atunci.
    Aceste timpuri ne rascolesc, cu siguranta in folosul nostru, dar este dureros si absurd sa vezi si aceasta realitate, alta decat cea in care traiam. Domnul sa ne ajute pe toti sa accesam o realitate de pe frecventele Divine, ma rog, apropiate. Sa lasam deoparte neintelegerile, sa ne iubim si sa ne pretuim cat timp mai suntem unii cu altii.

    RăspundețiȘtergere
  11. "Bancherii se vor asigura că suntem datori, companiile farmaceutice că ne simțim rău, producătorii de armament se asigură că ne vom război intre noi, massmedia că nu vom afla adevărul și guvernele se vor asigura că toate acestea sunt legale....
    Spectacol, plata se face la sfârșit..."

    RăspundețiȘtergere
  12. Putin are marele merit de a fi incheiat pandemia definitiv.
    Nu mai aud de o saptamana cati au murit, cati s-au infectat, nu mai aud de masti, nu mai aud de distantare sociala, ci sa avem bratele deschise. Bot in bot chiar sa stam cu vecinii.

    RăspundețiȘtergere
  13. Soros neconsolat că nu mai merge migrația?!?!?! Slava Ucrainii! gândindu-se la niște refugiați mișto, buni de luat acasă. Și s-au trezit cu valu' de afgani, magrebieni și indieni. Ups! Nașpa! Păi ce făcurăm, mă nene, mă?
    După ce ajung afganii acasă la doritorii de refugiați, ăia trebe să schimbe steagu de la profil, cu al Afganistanului, că nu mai cazează ucrainence. Daaaar de unde sunt afganii? Dacă se va dovedi că sunt ăia din Belarus, acu-i acu! Păi de unde până unde au ajuns în Ucraina și-au trecut ca refugiați ucraineni prin nord-est, deși luptele sunt spre sud-vest? Păi dacă e așa, ce făcură mă nene, mă, autoritățile din Ucraina? Pă cine ajutară? Cu ce ocazie? Cine i-a băgat în țară? Cine i-a scos din țară ca refugiați? Au și acte de studenți indieni? Din Ucraina? Zelenski știe? Dacă nu știe, cine conduce Ucraina? Dacă știe, cum va justifica asta?
    Dincolo de cacealma, asta e cea mai mare diversiune din istorie! Am scris pt că deja e haos informațional și oricum s-a produs deja ce trebuia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Premierul Nicolae-Ionel Ciucă a discutat astăzi la telefon cu prim-ministrul Indiei, Narendra Modi care a mulțumit României pentru sprijinul acordat cetățenilor indieni care au trecut în siguranță granița româno-ucraineană după izbucnirea conflictului și a anunțat că dorește să participe la efortul de susținere a refugiaților ucraineni în țara noastră.
      https://gov.ro/ro/stiri/convorbire-telefonica-a-prim-ministrului-nicolae-ionel-ciuca-cu-prim-ministrul-indiei-narendra-modi

      Ce vrei mai mult? E pe fata!!!
      Razboi on-line la TV ca sa aduca stundenti ucrainieni cu acte de indieni in Romania si implicit UE.
      Am ajuns poarta de intrare in lume pentru refugiatii cu acte indiene ce au acte de studenti ucrainieni.

      Ștergere
  14. Reprezentantul SMURD face apel la cei care vor să ajute refugiații, să aducă pături pt că cei mai mulți ucraineni sunt srilankezi, pakistanezi, indieni și afgani, nu sunt obișnuiți cu frigul și au venit cu geci subțiri.
    Adaug și eu: nu le duceți carne de porc și pălincă, pt că e nașpa.

    RăspundețiȘtergere
  15. Statul român oferă 16 lei pe zi unui refugiat și un sandviș la intrare. Mulți ucraineni pleacă în Vest https://romania.europalibera.org/a/refugiati-romania-ucraina/31723593.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Tare ma tem ca acum se vrea razboi, zici ca au batut palma pentru asta. Ma rog Maicii Domnului sa apere Romania, sa ne fereasca de razboi, indiferent de ce fac si vor conducatorii nostri.

    RăspundețiȘtergere
  17. Gata negocierea. S-a terminat războiu'. Hai să ne revenim! Acu' să explice cineva cum au ajuns afganii și magrebienii din Belarus în Ucraina și de acolo în România.

    RăspundețiȘtergere
  18. De ce refugiatii scosi cu trenurile umanitare poloneze sunt dusi in Polonia si de acolo trimisi in Romania? Ungaria a anuntat ca nu primeste decat 600 000 de refugiati. La noi se estimeaza ca ar ajunge 2 milioane. Exista vreun plan? Mai preia cineva si de la noi?

    RăspundețiȘtergere
  19. Îți doresc o primăvara frumoasă, plină de flori și de bucurii, să nu încetezi a ne face cunoscut evenimente din astral la care nu avem acces cu toții, Dumnezeu cu noi toți

    RăspundețiȘtergere
  20. O harta interactiva interesanta - https://maphub.net/Cen4infoRes/russian-ukraine-monitor

    RăspundețiȘtergere
  21. Mihaela, dragi cititori,

    Sa avem cu totii o primavara frumoasa, cu lumina in suflete, sanatate si pace in tara noastra si in lume!

    RăspundețiȘtergere
  22. F.R.I.C.A.: Falsa Realitate Instrumentata Ca Aparenta este paralizantul suprem. Este, de asemenea, bariera invizibilă care te împiedică să-ți atingi potențialul... propriul varf personal de realizare. Învingerea fricii începe cu recunoașterea faptului că orice te confrunți nu este mai puternic decât spiritul și nu este mai permanent decât voința ta de a merge înainte. De acolo, tot ceea ce este necesar este un pas la un moment dat. Nu toți am învățat să ieșim direct din pântece. Am făcut pași de bebeluș până când picioarele ni s-au întărit și am devenit mai încrezători cu fiecare pas. Ca adulți, lecțiile sunt aceleași. Putem rămâne infirmi sau putem învăța să mergem, apoi să alergăm, apoi să sărim.

    RăspundețiȘtergere
  23. Dna Mihaela, din păcate nu aveți dreptate in privința lui Putin ! Toată lumea a vazut cât de dement este !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Undeva mai sus am scris ca eu voi iesi din polemicile astea. Este efectiv pierdere de vreme.

      Cand eu scriu niste lucruri pe blogul asta nu vin sa furnizez stiri citite si aflate de prin alte parti. Vorbesc despre ce imi arata Cerul. Toti cei ca dumneavoastra ramaneti linistiti si priviti la televizoare! Puneti-va increderea in ele si sa nu cautati nici macar pentru o secunda sa ii cereti lui Dumnezeu semne directe care sa va arate adevarul prin propriile inimi si nu prin ce spun unii si altii!

      Credeti ca asta este cel mai mare pericol al nostru? Stati sa vedeti ce ne pregateste luna mai!

      Scriam anul trecut despre toata mascarada cu pandemia si scriam ca vom scapa de ea prin inlocuire cu un alt rau. Uite cum se intampla cele ce le-am scris atunci, caci si la vremea aceea mai tot omul era tot in genunchi in fata la "sfantul" televizor si credea pe banda toate cele ce el i le spunea. Chiar si de l-ati vazut direct pe Putin facand declaratii, mai este un element care scapa: trebuie sa intelegeti cu adevarat si de ce le face in acest fel.

      Ștergere
    2. Pe 27 februarie ati afirmat ca anul acesta,in luna mai se vor inchide toate portile de acces la/de la Creatorul Absolut Intunecat,fie cea din Ukraina fie din America sau din alte parti!In aceste conditii care ar fi celalalt mare pericol sau pericole si mai mari ce ne vor fi fost "pregatite" de luna lui mai?

      Ștergere
    3. Cititi articolele din ianuarie si februarie anul curent, caci o sa va lamuriti deplin. O sa va lamureasca de asemeni urmatorul articol ce o sa vina curand.

      Ștergere
    4. Ei, nu chiar "toată lumea ".

      Ștergere
  24. Buna seara! Ce credeti ca se va intampla in luna mai? Accident nuclear? Sau ce ati mai vazut altceva? Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara! Nu este vorba despre ceva de natura nucleara. Trebuie doar citite articolele din ianuarie si februarie, anul curent, suficiente ca sa aduca lamuriri. O sa vina si alte detalii in urmatorul articol ce va fi publicat in curand.

      Ștergere
  25. Draga Mihaela,

    S a anuntat ca din 8 martie se ridica starea de alerta. Sincer, ma intreb de ce oare...de ce si de unde atata bunavointa, mai ales dupa ce a venit cucoana ursula??

    RăspundețiȘtergere
  26. Pai in astral s-a vazut cum tovarasu' presedinte, ca nu am cum sa ii zic altfel, si-a pus semnatura pe niste acorduri. As zice ca ne-a pus intr-o oala cu Ucraina. In aceste conditii, tovarasa Ursula, care Doamne ce bine ii mai rimeaza numele cu un binecunscut cuvant romanesc pe care nu il pot scrie aici, nu poate fi decat extrem de multumita. Eu va spun doar atat: Cerul este cu ochii pe ei. Este doar impresia lor ca nu ii vede si nu ii stie nimeni.

    RăspundețiȘtergere