joi, 8 martie 2018

E ZIUA TA … MAMA



E ZIUA TA … MAMA


Dragii mei,

Asteptam cu nerabdare aceasta zi, dorind sa va povestesc ceva frumos si interesant.
In data de 30 decembrie 2017 m-am trezit dimineata intonand cantecul:

“E ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima,
Si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.”

Stiti de ce se intampla asta? Era un raspuns la o intrebare ce ma framanta de o perioada mai lunga de timp.
Daca veti citi sau reciti articolul din decembrie 2017, numit “ Cu milioane de ani in urma”, in care este prezentat un tablou construit dupa cum am cules informatii de-a lungul timpului, avand legatura cu civilizatiile intraterestre Shambala, Agartha si Puzotoxtk, veti vedea ca exista o omisiune care nu este o intamplare, ci pur si simplu erau blocaje mari in primirea acelei informatii pana la momentul redactarii articolului si inca niste zile dupa aceea.
Este vorba despre numele galaxiei din care a venit civilizatia Puzotoxtk. Daca in cazul celorlalte doua civilizatii aflasem si am putut furniza numele galaxiilor de unde ele au venit, nu la fel a fost si in cazul civilizatiei Puzotoxtk.
Era o intrebare care ar fi fost numele, dar era o intrebare si mai mare de ce nu pot afla acel nume.

Paralel cu aceasta primisem alte doua informatii importante si anume:
-  Planeta noastra are un unghi de inclinare defectuos al axei sale verticale, astfel incat nu se poate conecta corect cu toate energiile cosmice cu care s-ar putea conecta. Este o problema ce va primi rezolvare la un moment dat, pentru ca este scris ca aceasta planeta sa regaseasca aceste legaturi pierdute, insa doar Divinitatea stie cand s-ar intampla asa ceva.
-      Planeta noastra nu s-a nascut in galaxia Calea Lactee, ci a fost mutata aici din alta galaxie, impreuna cu planetele Venus si Jupiter, din pricina unor motive serioase ce au tinut de un potential cataclism cosmic ce s-ar fi putut produce acolo daca nu se facea aceasta mutare.

Stiu, este greu pentru noi sa mestecam informatia ca o planeta ar putea fi mutata cu totul dintr-un loc in altul. Haideti sa facem insa o paralela si veti vedea ca nu este chiar asa de iesit din comun.
Se stie ca ce este sus este si jos, ce e mare este si mic si ce este in interior este si in afara. Sunt legile hermetice.
Un corp uman este un intreg univers pentru microorganismele din interiorul lui: celule, bacterii, etc. Sa presupunem ca ne murdarim de praf pe o haina. Praful acela contine in el o multime de organisme microscopice. Venim si ne scuturam cu o mana. Este evident ca acele organisme fie sunt duse in aer, fie raman pe mana ce a scuturat haina, fiind mutate de pe haina pe mana.
Tot asa putem gandi si fata de o planeta.
O planeta fata de un univers mai mare din care ea face parte, este ca o bacterie ce se raporteaza la micul univers constituit dintr-un corp uman.
Cum omul poate muta o bacterie dintr-un loc in altul, tot asa trebuie sa gandim ca exista o macroforta ce poate muta o planeta dintr-un loc in altul.

Cum se numeste galaxia de unde Puzotoxkt facea parte, de unde planeta noastra vine si pe care nu o puteam afla tocmai pentru ca nu sosise timpul de a sti ca radacinile Pamantului sunt de fapt acolo? Se numeste MAMA. Ea include cuvantul AMA care inseamna IUBIRE. De aceea mi-a venit in cap acel cantecel, in acea dimineata.
Cum se numea planeta noastra in acea galaxie? Se numea VALHALLA. Valhalla este taramul Paradisului in credinta celtica. Asa a fost creata Mama Pamant la inceputuri, ca un Rai. Numerologia ei poate fi vazuta ca in modelul de mai jos:

V=4 + A=1 + L=3             - 8
H=8                                  - 8
A=1 + L=3 + L=3 + A=1   - 8

Obtinem suita 888, numarul Energiei Cristice, al Abundentei, iar prin adunarea ce da 24 este reprezentare a Celor 24 de Batrani ce stau in jurul Tronului lui Dumnezeu, care in credinta celtica apare sub forma setului de 25 de Rune: una goala reprezentand pe Dumnezeu si alte 24, cu simboluri, pe care de cand ma stiu le-am asezat la nivel de varf din punct de vedere al sacralitatii lor.

Mutarea se pare ca a fost facuta acum 888.000 de ani in urma, ceea ce inseamna ca cele trei civilizatii care exista acum la nivel intraterestru nu au venit pe Terra in Calea Lactee, ci pe Valhalla in galaxia Mama.

Dragii mei, toate aceste informatii sunt primite prin comunicari de la Cer si asa cum am mai spus, ramane la alegerea fiecaruia sa simta nivelul de adevar. Exista multe interferente ce ii pot influenta pe cei ce primesc mesaje intr-o astfel de forma. Este evident ca ne-ar placea sa vina cineva si sa ne spuna negru pe alb despre Istoria planetei noastre, eu avand credinta ca ea este stiuta exact de mai multi oameni de pe Pamant. Pana atunci insa, daca vom apuca vreodata vremea sa asistam la astfel de dezvaluiri, avem dreptul sa credem in diferite teorii, mai ales in cele aducatoare de speranta si de stare de bucurie si bine in suflet.

Daca lucrurile ar sta aproape de cum eu le-am expus de-a lungul timpului, nu pot face alta urare acum, in aceasta frumoasa zi de 8 Martie, decat sa ne ajute Bunul Dumnezeu sa regasim Raiul pierdut!


La Multi Ani Fericiti tuturor Femeilor din lume!






33 de comentarii:

  1. La multi ani fericiti..!!! Primavara minunata..!!!
    Catalin

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant, chiar azi 8 martie am dat intamplator de acele versuri, le-a cantat Alina Sorescu la o emisiune tv cu picii ei. Valahia ca denumire era cumva de la Valhalla ?
    https://www.youtube.com/watch?v=IDhPeLnQkfo&feature=youtu.be&t=367

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!cu sanatate si iubire.

    RăspundețiȘtergere
  4. "este greu pentru noi sa mestecam informatia ca o planeta ar putea fi mutata cu totul dintr-un loc in altul"

    Conform Andrew Bartzis planeta noastra a fost teleportata de 12 ori. Asa din ggle transl: "Pământul este o planetă care se poate teleporta, în mod natural, ceea ce se numește unitatea de conștiință a unității. Atunci când există o conștiință unitate pe planetă, ei pot fi de acord să se mute planeta si nu va afecta. Poate merge oriunde în univers, pentru că acesta este scopul de a însemina literalmente noi planete."
    >>> https://galactichistory.wordpress.com/

    CĂLĂTORIE CĂTRE MARELE NECUNOSCUT.

    Astăzi voi călători către marele necunoscut.

    Dă-mi înțelepciunea de a fi umil și dă-mi înțelepciunea de a iubi, atunci când iubirea nu vine înapoi.

    Dă-mi cunoaștere pentru a echilibra felul meu de a fi, astfel încât să mă vindec, să vindec familia mea, tribul meu, națiunea mea și MAMA Pământ.

    Binecuvântează-mă când merg pe Acest Pământ sacru.

    Binecuvântează-mă când Îi respir aerul sacru.

    Binecuvântează-mă când mă încălzesc cu foc sacru.

    Binecuvântează-mă cu apele tale sacre ale vieții.

    Binecuvântează-mă pe măsură ce învăț să merg cu putere personală.

    ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ceea ce stiu cu certitudine (=increderea deplina) este ca nu stiu nimic daca nu-mi este relevat.
      Ca pamantul este rotund sau plat,ca este venit din alte locuri sau a fost creat aici...ca luna este un satelit natural al pamantului sau este o camuflare a unui avanpost de observare a vietii pe Terra a unei sau a mai multor civilizatii extraterestre....sunt doar niste ipoteze frumoase care incita inteligenta.
      Raspunsul oficial la intrebarea :Cum arata pamantul , de exemplu,este acela ca este rotund , ca este de culoare albastra datorita 70,8% de apă,restul de 29,2% fiind solid și „uscat” , etc , etc.
      In realitate, imaginea pamantului vazuta din spatiu o cunoasteti din diferite materiale, carti, reviste de sau nu de specialitate, de pe internet, etc.
      Toate acestea ne sunt aduse in atentia noastra de media si noi pur si simplu trebuie sa o luam ca atare?!
      Nimeni nu a stat la un picnic pe luna si a contemplat pamantul vazand ca da ,prietene, este asa cum am fost eu "informat" din sursa cutare sau cutare.
      Pentru a ramane in domeniul "academic" ,media (existenta ei fiind doar de manipulare si dezinformare) nu se sfieste sa introduca sloganul "Conform ipotezei celei mai vehiculate în prezent"...(si atentie "in prezent") pentru a ne forta sa aceptam ceea ce manipulatorii doresc sa ne transmita.Aceste ipoteze sunt intotdeauna conform unui grup de "cercetatori" sau a unei persoane "avizate".Cine a avizat acel grup sau acea persoana?
      Sper ca va dati seama ca daca urmati aceste cai veti ramane in continuare sclavii societatii actuale din toate punctele de vedere.
      Singura modalitate de cunoastere reala este aceea a REVELATIEI.
      Divinitatea este singura sursa de adevar absolut si dezvaluirea adevaruluinu este facut decat prin revelatie.
      Restul surselor sunt doar niste falsuri care imita deplorabil originalul.
      “FITI DESTEPTI SI FARA FRICA!
      EU VA SALUT…
      MITICA!”

      Ștergere
    2. Sunt perfect de acord cu teleportarea. Una importanta s-a produs chiar in toamna anului 2017, cred ca in data de 23 noiembrie, nu mai stiu exact. Am urmarit tot filmul de la cap la coada, dar nu m-a surprins cand s-a petrecut pentru ca terenul a fost pregatit pe o perioada de mai multe zile inainte. Mi s-au aratat foarte multe semne. Personal, consider acea experienta ceva ce nu voi putea niciodata si despre care nu voi putea vorbi niciodata, pentru ca nu poate fi explicata in cuvinte. Deplasarea a fost de ... 888 ani-lumina, mai aproape de centrul galactic si cumva parca planeta Pamant a tras ca pe o trena intregul sistem solar si alte stele si planete.

      Ștergere
    3. Dna. Mihaela,sa intelegem ca planeta Pamant s-a deplasat cu 888 ani-lumina spre centrul Galaxiei in 23 noiembrie 2017?

      Ștergere
    4. Exact asa. Oricum, este stiut ca intregul sistem solar se roteste nu numai in jurul centrului galactic, cu perioada de revolutie de 216 milioane de ani, ci si in jurul stelei Alcyone din Pleiade, pe o durata de revolutie de 26.000 ani, facand in acest fel o apropiere de centrul galactic pe 13.000 de ani si o indepartare de centrul galactic pe alti 13.000 de ani. Noi acum suntem pe partea de orbita in care ne apropiem de centrul galactic, ceea ce inseamna ca ce s-a intamplat in toamna a fost doar un mers ceva mai accelerat pe aceasta orbita, pe o durata de timp de aproximativ 20 de minute. Atat a durat deplasarea, cuantificata in timpul nostru terestru. Deplasarea aceasta echivaleaza cu un salt cuantic in constiinta. Nu imi mai amintesc exact daca era 23 sau 24 noiembrie. Nu mi-am notat data nicaieri. Oricum, nu conteaza prea tare. Important este ca mi-a fost dat sa traiesc multe lucruri iesite din comun in viata asta, dar momentul despre care vorbesc face parte din grupa experientelor ce nu se pot uita pe viata. De aceea nici nu am scris nimic in blog despre asta la acea vreme pentru ca nu puteam face decat cel mult o informare. Sa pun in cuvinte cum a fost este absolut imposibil.

      Ștergere
    5. Da, a fost atunci o traire interesanta, imi aduc si eu aminte !
      Probabil ca asta s-a intamplat !

      Ștergere
    6. Sa inteleg ca planeta Pamant ,cu intregul sistem solar caruia ii apartine ,s-a deplasat cu 888 spre Uversa,capitala Orvontonului?
      Roiul stelar este compus din 7 stele mici (Electra, Celaeno, Taygeta, Maia, Merope, Asterope și Alcyone). Alcyone fiind steaua centrală și cunoscută ca steaua surorilor plângând.
      Alcyone -origine orientala , având în limba arabă și vechea ebraica, Al, prefixată ,la centrul rădăcinii lui Cyon= orașul ceresc al lui Dumnezeu.Alcyone este Soarele Spiritual Central.

      “Fiti destepti si fara frica!
      Eu va salut…
      Mitica!”

      Ștergere
    7. In cartea numita Urantia sunt date informatii despre denumirile pe care tu le amintesti. Dar unde ar fi ele localizate, avand in vedere atat ca nu exista un singur univers, cat si faptul ca nu trebuie sa ne gandim la distante geografice, ci la distante dimensionale, este foarte greu de definit. In concluzie, nu iti pot da un raspuns la aceasta intrebare.

      Ștergere
  5. La Multi Ani tuturor barbatilor! Se spune ca ziua de 9 Martie este ziua lor!

    https://www.youtube.com/watch?v=oE27U3Kgj34
    https://www.youtube.com/watch?v=Tsk5aLgnQJs
    https://www.youtube.com/watch?v=A8a6kHQN9BA

    Numai bine tuturor si sa fiti fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact acelasi cantec i l-am trimis si eu mamei mele, dintre toate tocmai cu acesta am rezonat ieri. Ce frumos lucreaza universul.
    Va doresc o primavara luminata si minunata.

    RăspundețiȘtergere
  7. https://www.youtube.com/watch?v=jXnvcujeTow

    “FITI DESTEPTI SI FARA FRICA!
    EU VA SALUT…
    MITICA!”

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc!
    Multumesc!
    Multumesc!

    Cu respect si iubire,Monica Ancuta

    RăspundețiȘtergere
  9. SUFLETUL unei fiinte entitate este / defineste SUFLARE DE VIATA primita haric de la CREATORUL ATOTPUTERNIC DUMNEZEU .
    Nu e un lucru pe care sa il vezi , atingi , masori , cantaresti !
    Uitati ce spun nebunii care cred ca ei cantaresc sufletul !
    Ala nu e sufletul , ci e UMBRA INTUNERICULUI MORTII cea pe care o cantaresc ei .
    Dar fiind ei insisi cazuti , nu au cum sa vada si sa stie !
    Dece nu poate omul sa vada SUFLETUL ?
    Din cauza NECURATIEI sale !
    Din cauza SPURCACIUNII sale !
    Din cauza INTUNECARII sale !
    Din cauza lipsei de IUBIRE a sa !
    Din cauza lipsei de COMPASIUNE a sa !
    Din cauza lipsei de EVOLUTIE a sa !
    Din cauza lipsei de SFINTENIE a sa !
    Deci DUFLETUL DIVIN este ETERN SIMETRIC , HOLISTIC si UNISON .
    Astea insemnand ca are atatea dimensiuni fatete raze luminoase , cate are insusi CREATORUL sau ATOTPUTERNICUL STAPAN DUMNEZEU !
    Acum putem sa afirmam si faptul ca :
    SUFLETUL defineste INTRUPAREA CUVINTULUI LUI DUMNEZEU in CREATIE .
    …………..
    Trebuie sa fii curat ca un INGER DUMNEZEIESC , pentru a putea vedea SUFLAREA de VIATA a LUI DUMNEZEU , si sa
    mai si continui sa existi dupa aceea !
    ………………..
    Cat de mare este Universul in care exista Omul ?
    Este atat de mare pe cat de putina LUMINA are respectiva fiinta ,,,,,,, si este atat de mic pe cat de multa LUMINA are fiinta respectiva !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu şi omul au nevoie unul de celălalt.
      M-am nascut ca sa invat,sa descopar sa decid sa experimentez.
      Cred ca sunt aici pentru ca numai eu pot face anumite lucruri asa cum oricare din cei care s-au nascut si se vor naste pe
      acest pamant le pot face pentru binele oamenilor.Nimeni nu este ca mine si nimeni nu va mai fi ca mine vreodata.
      Am venit aici cu un spirit nou intr-o lume invechita sa dau un alt sens vietii.Este scurta aceasta calatorie si inca sunt pe cale.
      Viata mi-a pus la indemana toate resursele necesare sa ma dezvolt spiritual, mental , profesional, sentimental.
      Poate nu va mai fi o alta ocazie atat de mare ca acum sa pot activa toate resursele universului pe care Domnul mi le-a pus la dispozitie.
      El m-a incurajat spunand-mi sa caut, sa cer, sa bat ....
      Eu cred ca voi reusi sa-mi implinesc destinul.Daca totusi voi cadea, voi cadea in fata Tatalui meu pentru ca el este DRAGOSTE.
      „Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate; dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie,
      nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău, nu se bucură de nelegiuire,
      ci se bucură de adevăr, acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul. Dragostea nu va pieri niciodată.”

      “Fiti destepti si fara frica!
      Eu va salut…
      MITICA!”

      Ștergere
    2. Fain, draga MITICA !

      Doamne ajuta !

      Ștergere
    3. Multumesc si da, Doamne ajuta!
      Pentru ca sunt la "ordinea zilei" si sunt asa de"simple si ff des utilizate" as dori sa va aduc in atentie atacul energetic asupra fiintei noastre, umane.Subiectul este mai vast dar pt a avea o simpla idee...
      Atacurile energetice asupra fiintei noastre:

      -gandurile rele in care "prietenii si dusmanii" ne implica pe noi ( dusmani,cu adevarat sunt doar dusmanii lor)
      -invidia
      -blesteme de neam sau personale
      -parerile de rau ale "prietenilor"
      -vrajitoria
      -deochiul
      Ar mai fi dar cred ca majoritatea am fost nu o data, vampiri energetici cand am fost invidiosi si am avut pareri de rau.
      Nu trebuie sa le spuna sau sa le faca faptic ci doar un gand directionat spre noi si daca nu avem PROTECTIE,ne afecteaza.
      Protectia noastra vine tot de la DIVINITATE si acest scut se numeste DRAGOSTE, iubirea lui DUMNEZEU.
      Rugaciunea de multumire si de slava catre Divinitate este cheia prin care Dragostea Lui Dumnezeu deschide poarta sufletului nostru si
      intra in fiinta noastra.Dragostea este acolo, trimisa de la facerea lumii dar ea sta in fata usii inchise de noi.Sa folosim chia si sa-i deschidem.
      Vom avea o mare si nedescrisa bucurie.

      “Fiti destepti si fara frica!
      Eu va salut…
      Mitica!”

      Ștergere
    4. Draga Mitica, esti o binecuvantare pentru fiinta mea ! Hmm...sunt uimita, surprinsa intr-un mod placut ! Este o anumita rezonanta, o simt foarte familiara si nu stiu de unde, de ce si cum de este cu putinta ca tot ceea ce zici sa se plieze atat de fain pe trairile mele !?(Nu stiu aproape de loc cum sa zic, de fapt nu stiu multe lucruri..., dar vorba aia: "am zis, am zis!")

      Doamne ajuta !



      Ștergere
    5. Iti multumesc pentru aceasta...marturisire..Nu stiu ce sa spun...Iertati-mi nestiinta. Doamne ajuta!
      “Fiti destepti si fara frica!
      Eu va salut…
      Mitica!”

      Ștergere
    6. Draga Mitica, "nestiinta" noastra face si ea parte din din scopul lui Dumnezeu, asa ca totul este in ordine. Problemele apar doar atunci cand nu se respecta ordinea divina. Din putinul inteles de catre mine, s-a reusit revenirea pe Calea optima aleasa de catre Suflet, deci zicerea ta "fara frica" este chiar autentica.

      Doamne ajuta !

      Ștergere
    7. Draga 19:41,
      „Toată raţiunea noastră cedează în faţa sentimentelor.”“Sufletul nu se poate întinde niciodată după cunoştinţa lui Dumnezeu dacă nu se va atinge Dumnezeu de el, făcând pogorământ,şi nu-l va ridica spre Sine."
      „Ceea ce contează cu adevărat este ceea ce crezi.”„Credinţa ta te-a mântuit; mergi în pace!“
      Calea optima aleasa de catre Suflet este aceea care duce la Dumnezeu.Dar si atunci cand nu suntem pe cale El iese in intampinarea noastra, oriunde am fi, pentru a ne aduce ,din nou, acasa.Toti suntem ai Lui si intotdeauna El va "gasi o justificare" sa ne matuiasca.De cele multe ori ni se da "nestiinta" pentru a nu cadea in mandrie,mandria fiind cauza tuturor greselilor.
      (Citate :Iisus Hristos,Sfântul Maxim,Dan Brown,Blaise Pascal)
      Doamne ajuta!
      “Fiti destepti si fara frica!
      Eu va salut…
      Mitica!”

      Ștergere
    8. Fain, draga Mitica !
      Ca si o incununare a ceea ce-ai zis aci, iata :

      In Ierusalim traia un om foarte intelept. Toata lumea, mai ales cei tineri, ii cautau compania si ii cereau sfaturi. Numele lui era Gamaliel.

      - Rabbi, spuse cel mai indraznet dintre ei, te rugam, spune-ne ce sa facem ca sa fim intotdeauna puternici !

      El s-a uitat la fata lui nevinovata si plina de bucuria vietii si i-a zis :

      "- Sa faci voia LUI, ca si cum ar fi voia ta, pentru ca si EL sa faca voia ta ca si cum ar fi a LUI. Anuleaza-ti dorintele tale in favoarea dorintelor LUI, pentru ca si EL sa anuleze dorintele altora in favoarea dorintelor tale."

      Doamne ajuta !

      Ștergere
    9. Adevarat a grait Gamaliel.
      Doamne ajuta!
      “Fiti destepti si fara frica!
      Eu va salut…
      Mitica!”

      Ștergere
  10. https://www.facebook.com/ChangeFromWithin/posts/1711789672212303:0

    ENERGY ALERT ----> 14 martie Update: Permiteți-mi să vă spun direct. Veți simți ciudat astăzi și pentru următoarele 4 zile sau cam așa ceva. Noi intrăm într-un Gateway de Ascensiune Energiei care a construit și este acum prezintă mai puternic atunci de așteptat. Valul Înălțării este umplut cu frecvențe și vibrații pe care nu le-am mai experimentat până acum. Energia e ciudată pentru noi. Există multe schimbări. Sunt prezente toate tipurile de valuri de energie. Ele pot crea o încurcătură în corpul tău și în viața ta. Un sentiment ca tine teetering pe marginea ceva mare. Îți dai drumul și te ridici? Sau mai târziu ...

    S-ar putea simți nesigur uneori fizic, mental, emoțional ca Ascensiunii Wave baleiază. Trecem printr-un proces de curățare și modernizare MASSIVE, care se va desfășura de acum până în 17 martie.

    Nu numai ca va afecta acest val ne la un nivel personal profund vor exista schimbări în colectiv și pe scena mondială. Știu că o simți. Acest lucru este mult mai mult, atunci alinieri planetare, deși acestea contribuie la valul de energie, acest lucru este Ascension Wave, Universul ne trimite o explozie de energie pentru a matura prin noi și în întreaga planetă pentru o epurare și apoi pentru a ridica vibratia. Nu te teme de aici, mai degrabă entuziasm pentru schimbare se întâmplă și suntem în mijlocul ei.

    RăspundețiȘtergere
  11. https://www.youtube.com/watch?v=XO7Odaw2o-E

    RăspundețiȘtergere
  12. https://www.youtube.com/watch?v=r_KXICidEjU

    Omul intelept a zis sa mergi doar pe acest drum
    Spre lumina zilei
    Vantul va sufla in fata ta
    Asa cum anii trec pe langa tine
    Asculta aceasta voce din adanc
    Este chemarea inimii tale
    Inchide ochii si vei afla
    Iesirea din intuneric

    Sunt aici
    Imi vei trimite un inger
    Sunt aici
    Pe pamantul stelei de dimineata

    Omul intelept a zis sa gasesti doar locul
    In ochiul unei furtuni
    Sa cauti trandafirii de-a lungul drumului
    Doar sa te feresti de spini

    Sunt aici
    Imi vei trimite un inger
    Sunt aici
    Pe pamantul stelei de dimineata

    Omul intelept a zis sa ridici doar mana
    Si sa ajungi la vraja
    Sa gasesti usa catre taramul promis
    Doar ai incredere in tine
    Asculta aceasta voce din adanc
    Este chemarea inimii tale
    Inchide ochii si vei afla
    Iesirea din intuneric
    Sunt aici
    Imi vei trimite un inger
    Sunt aici
    Pe pamantul stelei de dimineata

    Sunt aici
    Imi vei trimite un inger
    Sunt aici
    Pe pamantul stelei de dimineata

    Doamne ajuta!
    “Fiti destepti si fara frica!
    Eu va salut…
    Mitica!”

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru melomani, un cantec sensibil si perfect interpretat de prietenii nostri Cvintetul vocal ANATOLY - MAMA: https://www.youtube.com/watch?v=pBUENuUw9bM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fain!
      https://www.youtube.com/watch?v=dHMvj-JwYTs

      Sarbatori fericite!

      Ștergere