joi, 2 iulie 2015

UTILIZAREA VAJRELOR TIBETANE (DORJA SI GHANTA)



UTILIZAREA VAJRELOR TIBETANE (DORJA SI GHANTA)

Dragi prieteni,

Ii multumesc din suflet lui Gabriel, cititorul ce printr-un comentariu postat la articolul trecut despre energia Vril si vajrele tibetane, ne-a indicat printr-un link un videoclip cu inregistrarea unei rugaciuni pentru iubire si pace universala, facuta de Lama Tanpai Rinpoche. Am scris candva un articol despre dansul, atunci cand am participat la o intalnire de acest gen si am ramas cu un mare regret, pentru ca nu am inregistrat in acel moment aceasta rugaciune. Iata ca desi a trecut ceva vreme de atunci, prin Gabriel, Universul a raspuns cererii mele de a intra cumva in posesiia unei inregsitrari. Noi putem sa ne imaginam ca tinem in maini cele doua Vajre, asa cum am indicat si in articolul trecut, dar in paralel putem asculta rugaciunea. Energia ce se pune in circulatie este mult mai puternica.



Toate cele bune!



Un comentariu:

  1. Am ascultat relaxata sunetul din acest videoclip . Desi aveam o durere surda de cap in zona frontala si a calotei craniene.Mi-a disparut ca prin minune durerea si fiind racita acum respir foarte usor.....Este minunata!Are efecte imediate! Va multumesc pt tot ceea ce faceti!

    RăspundețiȘtergere