sâmbătă, 7 februarie 2015

MELCHISEDEC PENTRU ROMANIA




MELCHISEDEC PENTRU ROMANIA

Dragii mei,

Incep cu o formula simpla prin care ne-am putea exprima recunostinta:

„Multumim din suflet Marite Domn Melchisedec!”

De ce spun aceasta? Deoarece in aceasta saptamana, in care pe la inceputul ei am anuntat despre anumite actiuni energetice ce se vor face avand ca tinta principala tara noastra, am fost supravegheati si ghidati in special de Inaltul Domn Melchisedec sau Melchizedek, asa cum apare in diferite scrieri.
Eu iL numesc Domn, in limba noastra romaneasca. Nu imi place sa uzitez prea mult cuvantul „lord”.
Nu stiu daca ati observat, dar de fiecare data cand se intampla cate o lucrare importanta, isi spun preponderent cuvantul energiile unei Inalte Fiinte de Lumina. Cateodata simtim foarte aproape si prezent pe Domnul nostru Iisus Hristos, alta data pe Maica Domnului, sau pe toti Ingerii, sau pe anumiti Sfinti crestini, sau pe Sfintii Parinti, sau pe Maestrii si Sfintii altor religii.
In aceasta saptamana, din punctul meu de vedere dar nu numai, deoarece au avut si alti prieteni de-ai mei mesaje de acest fel, au fost foarte prezenti mai intai Sfantul Vasile cel Mare si mai apoi Domnul Melchisedec.
De fiecare data cand am sustinut cursurile cu Ingeri, atunci cand am vorbit despre Ierarhiile Divine, am precizat ca Domnul Melchisedec apartine celei de-a 13-a dimensiuni. Erau informatii expuse asa cum eu le-am primit de Sus.
La capitolul cu dimensiunile exista foarte multe pareri si teorii. Informatiile mele sunt ca exista 12 dimensiuni de Lumina + dimensiunea a 13-a a Sursei si 12 dimensiuni de intuneric. Altii spun ca exista 9 Ceruri si cu cel de-al 10-lea numit si Opal. Are logica si aceasta varianta pentru ca din punctul meu de vedere, putem asocia cu Cerurile, dimensiunile de la a 4-a in sus. Nu putem asocia cu Cerul dimensiunile 1, 2 si 3. Acelea le asociem cu Pamantul si cu materia grea si foarte densa. In acest fel, primul Cer ar fi a patra dimensiune, al doilea Cer ar fi a 5-a dimensiune si tot asa, al 9-lea Cer ar fi a 12-a dimensiune. Referindu-ne la Opal, ne gandim de fapt la dimensiunea a 13-a.
Dar cum o fi oare aceasta a 13-a dimensiune?
Foarte multe teorii pornesc de la o baza ca intreaga Creatie ar trebui perceputa intr-o forma sferica. Eu rezonez profund cu aceasta interpretare. In centrul sferei este Sursa sau Universul „Dumnezeu – Tatal”. Din acest Univers „Dumnezeu – Tatal”, a coborat la intrupare Domnul Melchisedec. Voi reda si un articol foarte frumos structurat, preluat de pe site-ul http://www.doxologia.ro, prin a carui citire poate intelege orice om ca exista un mare con de mister in cele ce iL priveste pe Domnul Melchisedec. Universul Tata este inconjurat de Universul  „Dumnezeu – Fiu”. De acolo a venit la intrupare Domnul nostru Iisus Hristos. De aceea spunea Mantuitorul nostru ca: „nu puteti ajunge la Tatal decat prin Mine”. Gandindu-ne la aceasta reprezentare sferica, se dovedeste a fi perfect adevarat. Nu poti ajunge la Sursa decat traversand prin Universul Fiu.
Pentru cei doritori sa patrunda o astfel de cunoastere si sa afle multe alte lucruri, intre care si multe legate de Domnul Melchisedec, ii invit sa descarce de pe internet, recomandand varianta pdf deoarece este extrem de usor de uzitat, cartea „Urantia”. O gasiti la linkul de mai jos:


De ce spun ca este usor de folosit aceasta varianta pdf, este pentru ca la inceput are o parte de cuprins, cu linkuri catre toate titlurile si capitolele. Apasand pe un link anume, esti condus exact acolo. Este extrem de importanta aceasta posibilitate de navigare in cazul unei carti ca “Urantia” care are nici mai mult nici mai putin de 1853 pagini.
Trinitatea se incheie cu Universul “Spirit” sau cu Sfantul Duh sau cu “Dumnezeu – Mama”. Toate acestea Una sunt.
Veti gasi in cartea Urantia ca Universul – Fiu local se asociaza lui Mihail. Poate macar in urma citirii acestei carti, vor putea intelege multi, ca noi nu stim cu adevarat cine sunt Mihail si alti Ingeri cunoscuti. Informatiile mele au fost inca de cand am inceput sa sustin cursurile cu Ingeri ca Ei nu sunt Arhangheli asa cum se tot uziteaza denumirea de la un anumit moment dat incoace, ci sunt Ingeri cu mult mai inalti decat Arhanghelii. In timpurile stravechi era folosita denumirea de Inger si nu de Arhanghel. Am scris candva un articol despre asta si pentru cei interesati, precizez mai jos linkul lui:


Revenind la Domnul Melchisedec, iata ce sta scris in site-ul recomandat mai sus.
Deși Hristos a venit în lume din neamul evreilor și era de așteptat ca Sfântul Pavel să spună despre preoția Lui că ar fi continuatoare a preoției lui Aaron, pe care Dumnezeu o instituise, nu se întâmplă acest lucru, ci preoția lui Hristos este legată de preoția unui rege provenit dintre păgâni.
Vechiul Testament consemnează foarte pe scurt figura și faptele regelui Melchisedec: „Melchisedec, regele Salemului, i-a adus pâine şi vin. Melchisedec acesta era preotul Dumnezeului celui Preaînalt. Şi a binecuvântat Melchisedec pe Avram şi a zis: «Binecuvântat să fie Avram de Dumnezeu cel Preaînalt, Ziditorul cerului şi al pământului. Şi binecuvântat să fie Dumnezeul cel Preaînalt, Care a dat pe vrăjmaşii tăi în mâinile tale!» Şi Avram i-a dat lui Melchisedec zeciuială din toate” (Facerea 14, 18-20). Pe lângă acestea, autorul Psalmilor mărturisește că preoția lui Mesia avea să fie „după rânduiala lui Melchisedec” (Psalmul 109, 4).
Sfântul Apostol Pavel este cel care ne oferă date mai amănunțite despre acest personaj misterios, comparându-l cu Hristos, spunând că este „rege al dreptăţii, apoi şi rege al Salemului, adică rege al păcii, fără tată, fără mamă, fără spiţă de neam, neavând nici început al zilelor, nici sfârşit al vieţii, ci, asemănat fiind Fiului lui Dumnezeu, el rămâne preot pururea” (Evrei 7, 2-3). 
Personajul istoric Melchisedec
Palestina în epoca Mijlocie a Bronzului (înainte de 1500 î. Hr.) era divizată în numeroase orașe-stat. Melchisedec era de neam canaanit, popor urmaș al lui Canaan, pe care Noe îl blestemase, neam idolatru cu care evreii aveau să porte multe războaie la revenirea lor din robia egipteană, dar este numit „preot al Dumnezeului celui Preaînalt” (Facerea 14, 18), cu toate că preoția Vechiului Testament avea să fie instituită prin Aaron, fratele lui Moise, după ieșirea din robie. Pe lângă slujirea sa ca preot, Melchisedec este numit rege al Salemului, probabil un nume prescurtat pentru Ierusalim, care era ocupat de canaaniți în acea vreme. Acest personaj, despre care nu există alte informații anterioare, iese în fața lui Avraam și îi aduce un omagiu, atunci când acesta obține o victorie uimitoare, cu doar 318 slujitori, împotriva a patru regi mesopotamieni. Făcând aceasta, regele recunoaște că victoria lui Avraam putea fi atribuită doar Dumnezeului celui Preaînalt.
Astfel, evenimentele au luat o turnură cu totul neobișnuită, deoarece din păgâna lume canaanită se ridică un rege, care nu numai că are aceeași credință ca Avraam și că venerează același Dumnezeu, ci îl și binecuvintează pe acesta, pe care Dumnezeu îl binecuvântase deja. De asemenea, Avraam recunoaște demnitatea preoțească a regelui, oferindu-i zeciuială, practică ce va fi reglementată prin legea lui Moise mult mai târziu.
Melchisedec, prototipul lui Hristos
În aceste condiții, se pune întrebarea: de ce acest rege este numit prototip al lui Hristos?
Deși Hristos a venit în lume din neamul evreilor și era de așteptat ca Sfântul Pavel să spună despre preoția Lui că ar fi continuatoare a preoției lui Aaron, pe care Dumnezeu o instituise, nu se întâmplă acest lucru, ci preoția lui Hristos este legată de preoția unui rege provenit dintre păgâni. Justificare acestui demers ne-o dă chiar Sfântul Pavel. Acest mare preot „al Dumnezeului Celui Preaînalt” posedă două mari calităţi, precum însuşi numele său ni-l arată. Pentru aceasta, nu întâmplător autorul Epistolei către evrei se opreşte asupra sensului pe care îl oferă acest nume. Numele „Melchisedec”are o semnificație aparte în limba ebraică. „Melek” înseamnă „rege”, iar „țedec” înseamnă „drept”. Așadar, Melchisedec s-ar traduce ca „regele meu este drept”, sau, așa cum îl numește Apostolul Pavel, „rege al dreptății. (Evrei 7, 2), iar după numele cetății sale, Salemul, care se tâlcuiește „cetatea păcii”, el este și rege al păcii. Iar dacă adăugăm şi celălalt titlu, „preotul Dumnezeului Celui Preaînalt”, se obţine unirea clară a preoţiei cu autoritatea regală, ceea ce corespunde exact poziţiei lui Hristos preamărit, adică împărat şi Preot. Sfântul Ioan Gură de Aur, interpretând acest text, vede o mare asemănare între numele lui Melchisedec şi cel al Mântuitorului Iisus Hristos: „Ce om poate fi împărat al dreptăţii şi al păcii? Nimeni altul decât numai singur Domnul nostru Iisus Hristos”.
Preot după rânduiala lui Melchisedec
Preotul rânduit „după rânduiala lui Melchisedec” trebuie să fie „preot în veac” (Evrei 6, 20), întrucât Melchisedec din Facere este prezentat ca fiind „preot pururea” (Evrei 7, l-3). Pentru Sfântul Pavel, Melchisedec e numai o prefigurare a preotului veşnic, o schiţă care îl reprezenta pe acesta într-un mod sugestiv, dar imperfect.
Apariția neașteptată și misterioasă a regelui din Salem este ceea ce îi oferă caracterul atemporalității și a unicității. Deoarece Biblia nu menționează nimic despre genealogia, nașterea și moartea acestuia, Sfântul Pavel spune că el este diferit de orice alt personaj biblic, fapt ce-l face potrivit pentru a fi un prototip al lui Hristos, ca un simbol al veșniciei. Preoția sa unică oferă o imagine a preoției veșnice și universale a lui Hristos.
Pentru a putea fi preot în cadrul preoției iudaice, doritorul trebuia să facă dovada apartenenței sale la o familie preoțească. Dar, Melchisedec nu-şi putea justifica dreptul la o preoţie prin descendența dintr-o familie preoţească, căci încă nu fusese instituită preoția levitică. Melchisedec e prezentat în Facere 14, fără ca să se facă nici cea mai mică menţiune a originii sale familiale: el apare fără tată, fără mamă, fără genealogieşi totuşi, textul inspirat atestă faptul că el era preot (Facerea 14, 18).
Această situaţie paradoxală duce la ideea unei preoţii diferite de cea prevăzută de Legea lui Moise. Aşadar, despre Melchisedec nu ni se spune nimic, nici despre naşterea sa, nici despre moartea sa: „neavând nici început al zilelor, nici sfârşit al vieţii” (Evrei 7, 3), însă nu pentru că Melchisedec nu s-ar fi născut şi n-ar fi murit ca orice om, ci pentru că naşterea şi moartea lui sunt necunoscute, datorită tăcerii Sfintei Scripturi.
Aşadar, persoana lui Melchisedec apare ca o prefigurare a marelui Arhiereu, Iisus Hristos, prin numele său, reşedinţa şi funcţia sa dublă de preot-rege. Cele două slujiri, de preot şi rege, pe care le-a avut Melchisedec, vor rămâne unice în istoria lui Israel pentru că nimeni, până la Iisus Hristos, nu va mai avea dubla calitate de preot şi împărat. Astfel, preoţia lui Melchisedec apare ca superioară celei a lui Aaron și, de aceea, nu se spune despre Mântuitorul Iisus Hristos că este preot în veac după rânduiala lui Aaron, ci după rânduiala lui Melchisedec. Ca preot, el a prefigurat acea preoţie ideală, a unei rânduieli spirituale şi nu trupeşti, ca cea levitică şi anume, preoţia care nu avea să înceteze niciodată.”
Mentionez ca in urma unei comunicari purtate chiar azi cu Domnul Melchisedec, in aceasta saptamana, partea de intuneric a inregistrat o pierdere foarte mare. Desi mi s-a aratat in vis in noaptea dinspre marti spre miercuri ce anume s-a intamplat, iar Domnul Melchisedec mi-a confirmat lucrul acesta, totusi nu mi se permite sa relatez. Probabil ca inca mai sunt aspecte de pus la punct. Este exact cum a prevestit si visul cu corbul relatat acum o saptamana.
Aveam mare nevoie de ajutorul Domnului Melchisedec, care practic a completat o nisa existenta in apararea oferita de Ansamblul Metatron, pe care am perceput-o inca dinainte de Anul Nou, dar am inteles-o abia in noaptea visului referitor la pierderea marcata de partea intunecata. Aceasta pereche Melchisedec - Metatron este extrem de bine oglindita chiar in imaginea de la inceputul articolului.
In incheiere, doresc sa mai completez cu un singur aspect. La un moment dat se precizeaza in textul preluat si expus mai sus, ca un preot dupa randuiala lui Melchisedec este "preot in veac". Aceasta inseamna ca aceasta preotie este vesnica. Inaltul Domn Melchisedec mi-a confirmat ca cine primeste aceasta hirotonisire, o are pentru eternitate. De aceea sunt multi preoti dupa randuiala lui Melchisedec, hirotonisiti in vieti trecute, care pot face tot ceea ce poate face un preot hirotonisit in "Ordinul lui Melchisedec" in aceasta viata. De asemeni sunt spirite care inca de la nasterea ca spirite, acum milioane, sau zeci de milioane de ani, sau si mai mult decat atat, in functie de discurile din care s-au desprins si in functie de misiunile cele mai importante pentru care au fost create, au primit in dar preotia Melchisedec. Aceasta este de asemeni o informatie primita de la Domnul Melchisedec.
Pentru toata aceasta cunoastere, pentru apararea ce ne-a fost oferita, inchei asa cum am inceput:

„Multumim din suflet Marite Domn Melchisedec!”

Toate cele bune!

7 comentarii:

  1. Da de ce SURSA trebuie sa fie in mijloc si nu in afara ei.Da de ce sa nu fie o dimensiune calda una rece.Si ce au primele 3 dimensiuni cu materia grea si foarte densa si"mizerabila".Dar daca cel care a facut aceste dimensiuni(12) este alcatuit din cea mai densa materie din "UNIVERS".Nu stiu zic si eu.
    Marian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Marian. Ai tot dreptul din lume sa zici ce vrei la fel cum il am si eu. Am punctat si aici si in alte randuri ca eu imi expun in articolele mele niste credinte pe care le simt cu inima, cu logica si cu alte filtre. Cand le mai gasesc scrise si prin alte carti de cunoastere, ma determina sa am si mai mare incredere. Aceasta insa nu inseamna ca adevarul meu trebuie sa fie Adevarul suprem. Sunt absolut convinsa ca pe alocuri mai scartaie treaba, ca mai sunt chestiuni de proasta interpretare sau intelegere. Tot la fel de convinsa sunt insa ca este valabil lucrul acesta in cazul oricarui om de pe acest Pamant.

      Ștergere
  2. Expresia "sunt in al noualea cer" nu e chiar intamplatoare.
    Cand am avut revelatia descoperirii lui Dumnezeu, acum vreo 25 de ani, mi s-a spus si nivelul spiritual, care era undeva intre cerurile 4 si 5, din 9 ceruri.
    Din cate imi amintesc, cerurile sunt ca niste sfere din ce in ce mai mari, care inconjoara corpurile ceresti.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Saptamana aceasta am simtit ceva ca se intampla, am avut stari de bucurie si speranta printre toate cele de zi cu zi, si chiar am vorbit cu prietenii mei spunandu-le acest lucru. Apoi am citit ultima actualizare a lui Cobra... Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. NAMASTE !!! Aici am constatat ca nu este vorba de omul Drumvaldo Melchinsedek,cel datorita caruia doamna ....................castiga bani buni de la amagiti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Spunea ava Daniil, despre un oarecare batran, care se nevoia in partile cele de jos ale Egiptului, ca, dupa credinta lui, zicea, ca Melchisedec este fiul lui Dumnezeu, si s-a vestit fericitului Chiril, arhiepiscopul Alexandriei, despre dansul. Dar fericitul Chiril, stiind ca batranul este facator de minuni si ca, ori ce cere el de la Dumnezeu, i se descopere lui si, dupa credinta lui, a zis cuvantul acesta, a folosit acest fel de intelepciune, trimitand pe oricine la dansul, ca sa-i zica: „Ava, rogu-te, fiindca gandul imi zice ca Melchisedec este fiul lui Dumnezeu, iar alt gand imi zice ca nu, ci ca este om si arhiereu al lui Dumnezeu, deci, fiindca ma indoiesc de aceasta, am trimis la tine ca sa te rogi lui Dumnezeu, sa-ti descopere si sa cunoastem adevarul”. Iar batranul, intemeindu-se pe petrecerea sa, a zis cu indrazneala: „Da-mi trei zile si eu voi intreba pe Dumnezeu, despre aceasta, si iti voi vesti ce este”.

    Deci, mergand, se ruga lui Dumnezeu pentru cuvantul acesta si, venind dupa trei zile, spuse fericitului Chiril, ca om este Melchisedec. Si ii zise lui arhiepiscopul: „Cum stii aceasta ava?” Iar el a zis: „Dumnezeu mi-a descoperit pe toti patriarhii, trecand asa cate unul dinaintea mea, de la Adam si pana la Melchisedec. Si ingerul mi-a zis: Acesta este Melchisedec si crede ca asa este”. Deci, ducandu-se la chilia sa, el insusi propovaduia ca om este Melchisedec. Si mult s-a bucurat fericitul Chiril, ca fratele acela a castigat mantuire.

    RăspundețiȘtergere