joi, 29 ianuarie 2015

ATAT DE MULT TE-AI CONCENTRAT PE PROBLEMELE LUMII … CA AI UITAT DE TINE



ATAT DE MULT TE-AI CONCENTRAT PE PROBLEMELE LUMII … CA AI UITAT DE TINE

Dragii mei,

Sunt absolut convinsa de faptul ca exista multi oameni aflati in urmatoarea situatie: persista cu incrancenare in viata lor anumite probleme pe unul dintre planurile existentiale sau pe mai multe si oricate tehnici ar aplica, oricat de mult s-ar ruga, oricata truda ar depune, se rezolva multe altele si vin de Sus daruri nebanuite, dar pentru cele care ii ard cel mai tare, nu reusesc sa gaseasca solutia astfel incat sa se elibereze de ele. Aceasta situatie atrage dupa sine multe lucruri negative. Multor oameni le scade credinta, altii raman tari in credinta dar cand spunem Divinitate spunem in acelasi timp ordine, iar aceste nerezolvari creeaza deseori in jur un adevarat haos. Haosul inseamna la randul lui multa energie consumata pentru a restabili in primul rand ordinea. Daca au aceasta energie este bine, daca nu, ei vad cum aluneca incet si sigur spre prapastie. Acesti oameni ajung apoi sa simta deseori ca le-au secatuit puterile si fac renuntari in a mai lupta pentru toate acestea. Renuntand la lupta, problemele cu pricina vin si isi spun cuvantul si mai abitir. Putem concluziona ca se gaseste omul intr-un cerc vicios. Iar cand te afli intr-un cerc vicios ai nevoie de ceva simplu ca sa il poti sparge, pentru ca nu ai energie pentru ceva greu si complicat.
Le am si eu pe ale mele si in mod firesc, asa cum ar proceda orice om, l-am intrebat pe Dumnezeu de zeci de ori: Doamne, ce sa fac? Incotro sa o apuc si cum sa procedez ca sa ma eliberez odata de apasarile acestea?
Raspunsul pe care il primesc de niste ani de zile este urmatorul: solutia este sub nasul tau. Problema este ca nu o vezi.
M-am intrebat dupa aceea: ce este domnule sub nasul meu si eu nu vad? Am inceput sa trec in revista tot ceea ce ma inconjoara in viata in mod permanent si lucruri cu care vin in contact mai tot timpul. Tot nu am descoperit raspunsul.
Anul trecut de Craciun l-am rugat pe Dumnezeu in felul urmator: Tata Ceresc din suflet te rog, ca si un dar de Craciun din partea Ta pentru mine, ajuta-ma sa inteleg ce este sub nasul meu si eu nu vad.
In data de 25 decembrie am fost pana la biserica. Sfanta Liturghie era pe terminate dar simteam totusi nevoia sa merg acolo macar si pentru 10 minute. Am stat o vreme in interiorul bisericii dupa care ceva parca ma indemna sa merg afara. Am procedat in acest fel si am ramas si afara, in holul de la intrare, o vreme. Trebuie sa va spun ca la aceasta biserica am participat ani de-a randul la executia tablourilor electrice, a instalatiei electrice, am supervizat montarea de corpuri de iluminat si multe altele, pentru ca toate acestea fiind foarte vechi au necesitat reconstructie, iar eu am dorit cu tot sufletul sa ma implic in aceasta lucrare. Cu alte cuvinte, am privit peretii acestei biserici de zeci de ori.
Mi-am ridicat ochii spre tavan. Acolo era pictura Domnului nostru Iisus Hristos, copil fiind, cunoscut in credinta ortodoxa sub numele de Emanuel. In dreapta Sa erau trei icoane foarte frumoase si in stanga Sa erau alte trei icoane. Stateam si ma minunam. Nu imi venea sa cred. Priveam tavanul si peretii de parca era pentru prima data. Daca cineva m-ar fi intrebat ce se gaseste pictat acolo, as fi ridicat din umeri. Abia atunci mi-am dat seama de lucrul acesta. Pe scurt, am primit acelasi vesnic raspuns: solutia este sub nasul tau. Problema este ca nu o vezi. De acea data am mai primit insa ceva suplimentar. Icoana lui Emanuel era deasupra capului meu, iar in total erau sapte icoane, 3 + 1 + 3, ceea ce pe mine m-a dus cu gandul la 3 chakre superioare + chakra inimii + 3 chakre inferioare, iar la nivelul chakrei inimii evident corespundea icoana lui Emanuel.
Atunci m-am dus cu gandul la copilul interior si la vorbele Domnului nostru Iisus Hristos: „Lasati copiii sa vina la mine si nu-i opriti, caci a unora ca acestia este Imparatia lui Dumnezeu. Adevarat va zic voua: Cine nu va primi Imparatia lui Dumnezeu ca un copil nu va intra in ea.”
Se referea la copii la propriu, dar cu siguranta si la modul figurat. Nu stiu cati au reusit peste vremuri sa inteleaga lucrul acesta.
Cum se carcterizeaza in mare un copil?
·    Daca se supara dintr-o cauza anume, ii trece repede. Iarta si uita intr-un mod absolut natural.
·        Iubeste neconditionat.
·        Nu se ingrijoreaza.
·        Se bucura de viata si de tot ce i se ofera intr-un mod sincer.
·   Daca ii este dat sa traiasca intr-un cadru nu prea placut, prin bucurie, prin joaca, ii aduce frumusete.
·        Agreaza sa aduca in lume propriile sale creatii.
·        Arata franc ce nu ii place, nu face disimulari.
Este important deci pentru noi sa ii permitem acestui copil interior sa se manifeste. Mai este ceva important pentru care trebuie sa se petreaca asta. Copilul acesta, care se afla in interiorul inimii spirituale, este de fapt Sinele Cristic pe care fiecare iL avem, iar in aceasta calitate, pe de o parte dispune de toata puterea data de Divinitate la nastere, iar pe de alta parte ne pune in permanenta conexiune cu Dumnezeu.
In saptamana ce a trecut mi s-a petrecut o intamplare ce mi se vestise de ceva vreme ca o sa apara, dar pentru mine nu este chiar un pahar cu licoare dulce.
M-am hotarat atunci sa ii permit copilului meu interior sa se manifeste. Am spus ca voi incepe din acea zi incolo sa lucrez energetic pe toate situatiile incalcite din viata mea si nu numai, pentru ca puterea aceea daruita la nastere isi va spune cu siguranta cuvantul daca voi face asta. Mi-am zis ca voi defini fiecare situatie ca pe o sfera, ca voi invoca Puterea Sfintei Treimi si prin Sfantul Duh sa se lumineze si sa se binecuvanteze toate acele sfere si implicit situatiile incluse in ele.
Nici nu am terminat bine de conceput planul ca m-a apucat o stare de caldura in tot corpul asa cum mi se intampla deseori cand vine in comunicare o inalta Fiinta de Lumina. Era Mihail. El mi-a transmis atunci urmatoarele:
“Vezi ce era sub nasul tau si nu ai vazut atata vreme? Erai chiar TU, cu toata puterea ta, cu toata cunoasterea ce ti-a fost daruita. Oare de ce crezi ca ti-au fost condusi pasii la atatea cursuri, catre atatea metode, tehnici, catre atatea scrieri si carti, catre atatea locuri in care ai primit Daruri Divine, activari si revelari de tot felul? Ca sa le folosesti cand ai nevoie. Nu iti sunt date toate acestea ca sa le arunci undeva intr-un raft si sa se puna praful pe ele. Voi cereti de la Tatal ca niste neajutorati cand El v-a condus pasii si v-a daruit deja tot ce aveati nevoie ca instrumente pentru rezolvarea multor situatii ale vietii. Pe de alta parte, te-ai concentrat atat de mult pe nevoile lumii ca ai uitat de tine. “Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti” spunea Mantuitorul. Este minunat sa faci lucruri marete pentru semenii tai dar aminteste-ti intotdeauna si de tine si aplica si pentru tine cele ce ai invatat, pentru ca desconsiderandu-te pe tine vei putea cadea atat de mult, ca nu vei mai putea face nimic nici pentru semeni.”
Fie vorba intre noi si spun asta ca pe o paranteza: sa presupunem ca vine un tip cu muschii superlucrati si imi cere sa ii car o sacosa. Eu vin si intreb: cand il vedem aratand asa, oare am fi de acord sa ii caram sacosa? Eu cred ca nu. Cam asa este si in relatia noastra cu Divinitatea. In data de 27.01.2015, la seminarul Profei de Geogra, care a fost atat de frumos ca as fi stat acolo pana dimineata si multumesc pentru asta pe aceasta cale, invitatul surpriza, un domn absolut special, a spus la un moment dat: “Dumnezeu ce nu ai, iti da si ce ai iti cere sa folosesti”. Mie mi-a mai spus candva Mihail: “de ce ma tot chemati pe mine cu sabia de lumina sa va tai toate cordoanele si stringurile negative? Oare nici acum nu ati atins punctul in care sa concepeti cu puterea gandului o sabie de lumina si sa vi le taiati singuri?” Evident ca mi-a transmis-o intr-un mod bland si plin de iubire si nu asa poruncitor, dar daca stam bine si ne gandim cam avea dreptate, mai ales ca este lucru stiut ca nu este foarte simplu pentru o inalta Fiinta de Lumina sa coboare in dimensiunile mai joase si deseori SA NE FACA NOUA TREABA, cand am putea sa o facem si singuri.
I-am multumit mult lui Mihail pentru toate acestea si m-am hotarat ca incepand de la acel moment incolo, orice meditatie de lucru cu directie catre Mama Pamant, va incepe mai intai cu lumina pe mine, pe familia mea si pe viata mea, extinzandu-se apoi incetul cu incetul catre toata planeta si catre intregul Univers.
Pe de alta parte Mihail m-a sfatuit sa nu definesc numai sfere cu situatii incalcite ci sa concep si unele incluzand pe oamenii pe care i-am cunoscut in aceasta viata, pe toti cei ce vor urma sa mai apara, pe proiectele pe care le doresc implinite, pe oamenii pe care nu ii voi cunoaste fizic poate niciodata dar care prin actiunile lor imi pot influenta in mod dramatic viata, etc.
Ca sa fie clara pentru toata lumea aceasta lucrare, indic in continuare niste pasi:
1.  Intram in stare de meditatie si incepem mai intai sa creem toate sferele. Crearea se face intr-o ordine absolut aleatoare.
2.    Definim o sfera in care sa se lumineze, sa se curete si sa se intareasca credinta noastra si legaturile noastre cu intreaga Divinitate, pe toate planurile, precum si capacitatea de a avea incredere in Planul Divin.
3.     Definim o sfera a curatarii gandurilor nesanatoase.
4. Definim o sfera pentru curatarea si luminarea tuturor situatilor incalcite generate de sectorul banilor, ca sunt acolo datorii sau recuperari. Includem acolo pe oamenii carora le datoram bani sau de la care avem de recuperat, precum si institutii: banci, societati comerciale, institutii de taxe, amenzi si impozite etc.
5.  Definim o sfera de curatare a eventualelor probleme legate de justitie: procese, etc.
6.  Definim o sfera a problemelor de sanatate. Includem acolo si spitalele cu care avem de-a face.
7.  Definim o sfera a relatiei de iubire cu jumatatea. Daca exista deja, aceasta sa fie in deplina armonie si bunaintelegere, iar daca nu exista, atunci sa fie luminata si eliberata calea care sa ne duca inspre ea.
8.  Definim o sfera a relatiei de armonie si bunaintelegere in familie, gandindu-ne aici la copii, parinti, bunici, frati, socri, unchi, matusi, veri, nasi etc. Includem aici si casa noastra si ca este apartament, vila, bordei, nu conteaza.
9.   Definim o sfera a relatiei de armonie si bunaintelegere in societate, cu colegii de serviciu, cu oamenii cu care venim in contact prin prisma meseriei si a intreprinderilor noastre. Includem aici si locul nostru de munca efectiv. Daca suntem taximetristi sau soferi de autobuze, locul de munca este atunci masina, mai mult decat institutia pentru care lucram. Ea va deveni ca un loc plin de iubire si lumina pentru orice calator.
10. Definim o sfera a curatarii cailor de realizare ale proiectelor pe care le dorim implinite (aici sublinem, daca este cu Voia Tatalui, pentru ca stim prea bine ca nu tot ce ne dorim este si spre binele nostru suprem).
11.Definim o sfera a tuturor oamenilor cu care ne-am intersectat vreodata, chiar si stand la coada la un magazin. Atunci cand campurile a doi oameni se impreuna, au loc si niste transferuri energetice si tocmai de aceea trebuie sa luam in calcul si contactele de acest gen, aproape insignifiante la prima vedere.
12.Definim o sfera a tuturor oamenilor care urmeaza sa vina in viata noastra.
13.Definim o sfera a curatarii si luminarii drumurilor catre toti oamenii care ne pot ajuta ca si mentori sau care ne pot promova, astfel incat daca avem lucruri de daruit sa avem si cui. Aici trebuie sa recunosc ca eu una am o mare problema. Degeaba imi deschide Bunul Dumnezeu atatea daruri si informatii, pentru ca cei ce aud strigarea mea sunt atat de putini. Dar eu ii multumesc si pentru acestia care sunt si le multumesc si lor deopotriva pentru tot suportul si daruirea.
14.Definim o sfera a tuturor institutiilor cu care am avut de-a face sau vom avea vreo intersectare pe viitor si a tuturor institutiilor de conducere, de ale caror decizii depinde si viata noastra personala.
15.Definim o sfera a luminarii tuturor vrajitorilor si vrajitoarelor si a curatirii tuturor efectelor actiunilor lor. Ehee … Acesta este un sector tare important deoarece acesti oameni, prin ceea ce fac, pot genera unui om toate cele enumerate la punctele de mai sus. Justitia umana nu pedepseste asa ceva dar din punct de vedere al Justitiei Divine, actiuni de acest gen poarta un nume foarte simplu: CRIMA. De ce crima? Pentru ca sunt actiuni distrugatoare de vieti, iar viata inseamna Dumnezeu.
16.Fiecare mai poate defini si ceva sfere ale unor situatii particulare, daca acestea nu se gasesc in cele generale.
17.Se pun toate sferele intr-un cos. Sferele acestea ar putea fi inlocuite cu flori plantate intr-un ghiveci, cu bomboane aflate intr-o cutie de ciocolata, cu pestisori pusi intr-un acvariu.
18.Se cere sprijinul Sfintei Treimi prin Tatal, Fiul si Mama Divina, Ingerilor, Sfintilor  si tuturor Fiintelor de Lumina, ca prin coborarea Sfantului Duh peste toate acele sfere, sa se lumineze, sa se curete si sa fie binecuvantat si incarcat cu iubire tot ceea ce avem pus in cos. Operatiunea aceasta poate dura 3-5 minute. Daca am conceput acvariu cu pesti putem sa ne imaginam ca ii hranim suplimentar cu praf de stele, daca avem ghiveci cu flori putem sa ne imaginam ca le udam cu apa aurie. Daca am conceput cos cu sfere, cand facem aceasta operatiune il tinem in brate in dreptul inimii. Orice varianta de conceptie am utiliza, trimitem si noi lumina prin palmele noastre si iubire din inima noastra, concomitent cu toate cele ce vin de Sus.
19.Dupa ce finalizam transmisia, multumim in primul rand Cerului pentru toate Darurile, dupa care luam cosul si il asezam mental intr-un coltisor al nostru in care se afla una sau mai multe icoane sau intr-un loc pe care il consideram sacru, care poate fi si undeva in natura. Este bine insa sa fie ales un loc pe unde nu se perinda alte persoane.
20.In seara urmatoare nu mai creem nimic. Intram in meditatie, ne aducem cosul in fata mental si urmam doar pasii 18 si 19. In acest fel aceasta actiune va lua intre 3 si 5 minute in fiecare zi. Nu cred ca este un efort prea mare.

Nu este ceva greu, iar in mod sporadic am facut-o de cateva ori in ultimii ani, fiind cumva o tehnica predata de multi invatatori la multe cursuri, dar nu am avut nici consecventa si nici o lista ordonata a domeniilor vietii. Lucram doar pe un domeniu sau pe o situatie dar totusi, toate cele ce exista intr-o viata de om interfereaza unele cu altele. In aceste conditii cred ca trebuie luat totul in calcul. Asta este ceea ce am decis sa fac abia acum.
Ce am observat eu, incepand sa actionez in acest fel? In primul rand, in prima seara a definirii sferelor, am vazut aparand aproape instantaneu un imens triunghi din care privea blajin un ochi pe care eu tot timpul il vad caprui nu albastru. A fost ca si cand Tatal mi-a transmis: “Bine ai venit copilul Meu. De cand te asteptam pentru asta!”. Nu am cum sa va povestesc in cuvinte ce trairi exista si cum anume vin energiile de Sus, dar va asigur ca este ceva de mare forta. Apoi am perceput ca s-a luminat aerul si energia din casa si de la serviciu. Au vorbit despre asta si plantele pentru ca toate s-au revigorat si au inceput sa le rasara muguri noi (asta dupa numai doua zile de transmisie). Au inceput sa apara pe tapet multe situatii care se taraganeaza de ani de zile, dand semne clare prin ceea ce se petrece ca in sfarsit a venit vremea finalizarii lor.
Tot ce ii ramane fiecarui cititor este sa incerce sa faca lucrul acesta si sa traga concluzii de unul singur. Daca intre timp mai apare o situatie noua, creem si pentru ea o sfera si o adaugam in cos, alaturi de celelalte.
Asa cum am mai spus, toate cautarile si preocuparile mele au ca scop final sa ii aduca omului fericirea, lumina, bucuria vietii si libertatea. Sperand ca ceea ce am prezentat aici poate deveni un instrument temeinic pentru asta, nu imi ramane decat sa va urez din suflet:

Toate cele bune!

  

3 comentarii:

  1. Multumesc! Am muuulte sfere de creat! Multumesc si Sfintei Treimi ca binecuvanteaza toate rezolvarile acelor probleme!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Nu am gandit niciodata in felul acesta... Ma va ajuta.
    Namaste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Namaste! nu mai este uimitor cum lucreaza Divinitatea....eu de cand am aflat ca fac parte din echipa Celeste-Mihail,ii tot ceream sa ma curete de energiile negative ....si iata ca Nu intamplator am descoperit acest blog...acum stiu si am inteles ca putem sa o facem si noi cu puterea gandului,imaginandu-ne sabia de lumina....am multe de invatat si de muncit cu mine insami dar cum singurul meu scop este acela a ma uni cu Creatorul Suprem ,de a ascensiona sunt sigura ca voi reusi sa trec peste toate obstacolele.iti multumesc Ashtara pentru tot ceea ce ne inveti,pentru sfaturi ...cu nemarginita iubire. Adriana Diana Namaste

    RăspundețiȘtergere