miercuri, 27 august 2014

AGONIE SI EXTAZ – INVITATIE URGENTA LA ACTIUNE


AGONIE SI EXTAZ – INVITATIE URGENTA LA ACTIUNE

Dragii mei,

Intentionez ca prin acest articol sa punctez inca o data anumite aspecte, fenomene, evenimente, cum doriti sa le numiti, ce se deruleaza in jurul nostru, cu intensitate din ce in ce mai mare in ultima vreme si fata de care, daca stam cu mainile in san, treaba nu va fi prea buna.
Suntem supusi la doua feluri de agresiuni: fizice si energetice.
Despre cele fizice stim cu totii: bani putini, datorii, neintelegeri in familie, stres la serviciu, boli, griji de tot felul si altele. Multe dintre acestea sunt efectele planurilor bine ticluite, cu rabdare si perseverenta, cu studiu de psihologie umana, bazandu-se pe minciuna dar si pe certitudinea ignorantei si naivitatii oamenilor. In acest fel am ajuns unde am ajuns si desi intelegem mult mai multe acum, este un pic cam tarziu am putea spune.
Referindu-ne la agresiunile energetice, ne confruntam cu probleme din mai multe directii.
Avem agresiunile generate de unde emise de masini terestre, intraterestre si extraterestre. Va spun deschis ca exista ceva nou pe sector si ne-am putea duce chiar cu gandul catre niste roboti super-inteligenti, insa momentan sunt in cautari pe aceasta directie. Mai am nevoie de lamuriri suplimentare. Deocamdata ma rezum doar la a afirma ca EXISTA.
Pe de alta parte, este invazie de entitati negative. Se deschid porti peste porti de intuneric prin care patrund valuri atat de dense incat exista zile cand in astral NU SE MAI POATE VEDEA LUMINA. Insa va rog sa revedeti articolul "5 zile". Totul face parte din Planul Sfintei Treimi si este perfect logic tot ce se petrece. Foarte multe persoane si ma numar si eu printre acestea au probleme cu un fel de reactii alergice ce se lasa cu mancarime in cap si pe piele. Anumite organisme au ales sa dea afara in acest fel aceste energii. La altii se manifesta prin diaree. La altii prin voma. Cauzele pot fi si undele generate de masini. Fiecare corp si-a ales metoda cea mai eficace de eliberare si de curatare. Revin cu rugamintea de a face cu totii zilnic si de mai multe ori pe zi, rugaciuni catre Sfanta Treime, sa preia entitatile care au patruns in campurile noastre si au apucat sa asimileze o anumita doza de lumina, astfel incat sunt considerate pregatite pentru trecere. Rugam Sfanta Treime sa coboare scuturi, sa faca taieri energetice, sa faca ce stie ca este mai potrivit pentru fiecare fiinta de acest fel in parte, numai sa le primeasca in Lumina Sa cea Sfanta. Nu mai recomand “discutiile” cu aceste entitati, daca vrem sa facem aceasta rezolvare la scara mai larga. Ar fi extrem de obositor sa ramanem la varianta comunicarii cu ele si chiar am putea pierde controlul, riscand sa ne conectam la un numar mult mai mare decat putem suporta, de entitati. Daca sunt prea multe te poate durea foarte tare capul si poti simti stari de ameteala si greata. Se aude vajit puternic in urechi, mai ales cand se deschid portalurile si cand ele intra in campurile planetei noastre. Situatia aceasta a luat amploare incepand cu ziua Sfantului Pantelimon, ce a fost in 27 iulie si exista mai multe publicari in internet in care se afirma ca s-ar inchide undeva in jurul datei de 3 septembrie. Personal, luand in considerare propriile mesaje primite in special prin vise, tind sa dau crezare acestei idei.
 Se mai spune de asemeni ca dupa 3 septembrie se deschide o noua poarta stelara, oferindu-ne o noua sansa pentru salt. Pana in prezent am cam trecut pe langa aceste oportunitati. Este posibil sa fie adevarat, eu chiar avand un vis in noaptea trecuta in care se arata acest lucru. Mai tare insa reusesc sa ma convinga ritualurile intunecate care se fac de aproape doua saptamani incoace, in fiecare noapte. Prin vise sosesc de asemeni multiple informatii in care se pregatesc niste lucruri legate de Antihrist. De ce se intampla toate acestea? Inseamna ca se stiu niste treburi despre care restul lumii nu prea are habar. Intunericul isi intensifica activitatea ori cand stie ca se produc niste conjuncturi astrale mult asteptate si de mare ajutor pentru el (exact ca in filme), ori cand stie ca vine ceva in forta pe latura Luminii si atunci doreste sa puna bete in roate si sa stopeze totul.
De otravire energetica ati auzit? Cautati sa va documentati si sa vedeti ca se poate. Prin simpla putere a gandului se poate trimite orice energie nociva a oricarui compus chimic, care actioneaza exact la fel ca atunci cand compusul ar fi la propriu in organism. Nu mi-a fost mica mirarea cand am aflat de la o prietena, careia nici nu ii place pestele, pentru ca se spune ca doar atunci ar mai fi posibil asa ceva, ca la o scanare energetica i s-a descoperit o cantitate mult peste limita, de arsenic.
Date fiind toate acestea, va invit si va rog insistent sa va alaturati la toate chemarile de rugaciune la care obisnuiti sa participati poate in alte grupuri, sau daca nu faceti asta, va rog sa va alaturati mie. Ca sa va spun asa pe romaneste, ma mananca tare de tot pielea si la propriu si la figurat. Daca tot nu reusim sa rasucim pe prietenii nostri din intuneric nici cu o mie de care de iubire, atunci sa ne facem si noi treaba noastra, cel putin la fel de frecvent pe cat o fac ei. Macar pana la jumatatea lui septembrie. Sa nu uitam de puterea nelimitata a gandului nostru. Sa nu uitam ca putem transmuta orice otrava in lumina, ca putem intra in Matrix si putem face giumbuslucuri la toate masinile care emit unde nocive, dar nu daramandu-le ci modificandu-le softurile, facandu-le programare inversata. Acesta este un subiect pe care il voi trata de sine statator in foarte scurt timp, in articolul viitor.
Scopul: IMPLINIREA SALTULUI, APARAREA SI ENERGIZAREA LA MAXIM A PORTII STELARE.
Avusesem ideea sa concep o rugaciune anume insa mi-a venit gandul, probabil deloc intamplator, ca am invatat de la Domnul nostru Iisus Hristos ca este cu atat mai mare sansa de rezultat pozitiv cu cat lucrarea este mai vasta si mai variata. In acest fel sunt greu de conceput contraprograme. Sa se lase fiecare ghidat de Sfanta Treime si de intuitie. Cunoastem scopul, stim pentru ce facem asta. Trebuie doar sa respectam aceeasi ora, astfel incat sa fie totul cat se poate de concentrat.
Propun pentru aceasta actiune ora 21 in fiecare seara. Am ales aceasta ora deoarece sunt deja mai multe grupuri care actioneaza la acel moment.
Va voi tine la curent pe parcurs cu perceptiile pe care le voi avea.
Foarte multi au primit sabii de lumina in ultima vreme si stie Divinitatea mai bine de ce. Cred ca a sosit vremea sa fie folosite si ele. Intr-o comunicare avuta cu Mihail, mi-a transmis urmatoarea idee:
“Este foarte frumos si santatos sa actionati folosind ca instrument principal iubirea. Va trebui sa intelegeti insa ca nu chiar totul se poate rezolva cu iubirea. Imi puteti da dreptate doar gandindu-va ca insusi Eu am o sabie de lumina. La iubirea pe care o pot emite, de ce mi-ar trebui si sabie?”
A continuat insa prin a-mi spune ca nu este bine sa fie folosite in scop de distrugere ci in scop de aparare, ca si gardieni.

FORTA LUMINII SA FIE CU NOI!

Este un stindard in trend si nu pentru ca ma ocup eu de cursurile Jedi ci pentru ca in mai multe parcuri, am constatat ca este plin de sabii laser de jucarie si ca este printre ultimele preocupari ale multor copii sa fii erou Jedi. Ei asa ii numesc. Oare de ce se intampla asta? Este evident o intrebare retorica ...

 Toate cele bune!



11 comentarii:

  1. Imi cer scuze pentru comentariu.Parerea mea este, ca se intampla toate astea pentru ca multi care au ales calea luminii si iubirii habar nu au ce inseamna asta.Nu exista in cuvinte omenesti care sa fie descrisa o fiinta care sa fie cu adevarat luminata si asta nu inseamna sa aiba o aureola pe cap.Imi cer iertare din nou, se vorbeste atat de mult despre iubire incat a inceput sa imi fie greata.Cautarii in lumina au inceput sa se spele singuri pe creier(poate nu toti) resping natura fiintei lor ,ajung sa fie mai presus decat semenii lor si spun ca ei sunt invadati de lumina,accepta orice fara sa mai gandeasca daca vine de la un invatator spiritual,a inceput sa se faca o salata de colectii de religii.Cascam gura la tot felul de arhangheli aparuti pe net care spun mereu aceeasi definitie.Oameni buni fiti atenti ca nu tot ce lumineaza este si benefic.Oricum nu condamn cautatorii spirituali si eu sunt unul.Toti calcam in gropi pana ajungem la maturitate spirituala.Acum sa vedem cata "divinitate" au incorprat cautatorii nostri.Ma leg de cautatorii luminii tocmai pentru ca ei au pretentia asta.Nu este vorba de lumina si intuneric este vorba de mai mult.Poate vorbesc prostii.Nu este la adresa ta Mihaela.

    marian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din punctul meu de vedere ai dreptate in totalitate. Este lucrul despre care vorbesc pe la toate cursurile mele. Smerenia.... Of Doamne! Greu examen. De aceea spunea Iisus: "nu oricine spune Doamne, Doamne ajunge in Imparatia Cerurilor".

      Ștergere
  2. Doamne Dumnezeule, ajută-mă!
    Mă derutează acest mesaj. Oare de ce sunt atâtea mesaje care se bat cap în cap?
    Portarurile despe care vorbiţi în acest mesaj sunt de rău? Eu credeam că sunt de bine? Citisem, nu demult, că portarurile sunt deschise de către Lucrătorii de Lumină, prin care ni se trimite lumină şi iubire, adică suntem ajutaţi. Înainte nu prea se putea face asta cu o mare eficienţă, fiindcă Pământul era înconjurat de 7 straturi de întuneric, la propriu, dincolo de alte tehnologii (probabil cu care menţineau acea carantină), dar care în prezent au fost eliminate aproape în întregime, aşa am înţeles atunci, (a mai rămas doar un singur strat subţire şi oarecum perforat, sau ceva de genul acesta... mai departe nu ştiu, nu am mai găsit informaţia referitoare la ce s-a întâmplat ulterior cu acest ultim strat, probabil nu s-a rezolvat încă în întregime, dacă nu a apărut nimic în acest sens).

    În plus, tocmai am citit ieri un mesaj (acturian, cred că era), care este un mesaj de completare (de clarificare) a altui mesaj din 14.08.2014:
    - masajul de clarificare: http://dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro/2014/08/clarificare-la-mesajul-arcturian-din-14.html
    - mesajul iniţial: http://dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro/2014/08/arcturienii-faza-telekineziei-pamantul.html
    Ori din aceste mesaje se înţelege cu totul altceva, comparativ cu ceea ce am citit acum aici.

    Mai mult, am mai citit un alt mesaj, o solicitare a lui Cobra, care părea foarte urgentă, (probabil iar se întâmplă iar ceva), în care ne cerea să medităm toţi (cât mai mulţi) pentru Momentul Meditaţiei Planetare Unite (care nu este tot una cu Meditaţia de Eliberare Săptămânală):
    http://burebista2012.blogspot.ro/2014/08/cobra-mobilizare-pentru-meditatie.html

    Mă derutează atâtea informaţii contradictorii. Iniţial am înţeles că în spaţiu (nu-i tot una cu astralul probabil) a existat un război... unde Lucrătorii de Lumină au reuşit să învingă forţele întunericului (războiul acolo s-a terminat acum aproximativ 20 de ani). După ce şi-au refăcut forţele Lucrătorii de Lumină s-au ocupat de eliberarea planetelor care erau invadate de întuneric, printre care şi Pământul (în mare parte am înţeles că acest lucru s-a rezolvat). Iar în prezent există o luptă pentru Eliberarea Pământului de cei care au lucrat cu întunericul (cabala, parcă sunt numiţi, presupun că se referă la capii masoneriei).

    Şi atunci ce se întâmplă? Ce sunt aceste portaruri de care vorbiţi în acest mesaj? Unde sunt Lucrătorii de Lumină în această ecuaţie? Lucrătorii de Lumină lucrează doar în spaţiu, nu au acces şi în astral? Parcă am citit că Lucrătorii de Lumină comunică constant cu îngerii. Şi atunci? Vă rog frumos lămuriţi-mă şi pe mine.
    Sper să nu mă înţelegeţi greşit, nu comentez negativ, departe de mine acest gând, vreau doar să înţeleg, să fac o ordine în mintea mea în legătură cu toate aceste informaţii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Portalurile care se deschid sunt multe de lumina dar sunt si de intuneric. Asta este sigur.

      Din suflet te rog citeste articolul "5 zile" si vei vedea acolo un extras din Cheile lui Enoh. Vei vedea ca este scris sa se intample asa si ca este tot o lucrare a Luminii. Patrunderea acestor entitati este permisa de Sfanta Treime deoarece unii oameni, darunidu-le din lumina lor, le ajuta sa se mute in Cerurile Superioare. Pe de alta parte ele ne ajuta pe noi sa scoata namolul la suprafata, prin valtoarea pe care o fac, sa se mai curete ce mai este de curatat. Eu nu am povestit in articol bancuri. Daca sa zicem ca m-ar insela informatiile primite la nivel energetic, starea fizica, mancarimile de piele, usturimea de ochi si in gat, intepaturile din inima etc. nu ma pot insela. Daca as fi singura, as spune ca am eu ceva si ca trebuie sa ma duc la doctor. Dar nu sunt nici pe departe. Comunic prin e-mail cu multe persoane, culeg informatii mergand pe la cursuri si aceste manifestari le au foarte multi. Articolul meu nu trebuie sa fie ingrijorator. Am scris ca dupa aceste valuri de intuneric vine si unul puternic de lumina. si am chemat la rugaciune ca sa dam putere acestei porti, poate reusim sa ne eliberam. De aceea poate a avut si Cobra ghidarea cu meditatia la care a invitat pe toata lumea. Nu te bulversa pentru ca nu este nimic nepermis de Sfanta Treime. Totul face parte din planul tranbsmutarii intunericului in lumina si noi trebuie sa spijinim prin eforturile si actiunile noastre acest plan, daca vrem sa ne fie bine intr-un final.

      Ștergere
    2. Cat timp lumea va fi condusa de iudeo-masonerie,khazari si "perciunati" NU va fi bine!!!! NIMENI de pe aceasta planeta nu are puterea si energia necesare eliminarii SISTEMULUI creat,intretinut si dezvoltat de "Ei" si care functioneaza de mii si mii de ani....Slavia absoluta,sclavia suprema a tuturor "goimilor"este foarte,foarte aproape....

      Ștergere
  3. Intradevar sunt schimbari mari de energie si confirm si o invazie de entitati minuscule energetice care creaza probleme medicale. Dar se simte o energie noua, puternica si am resimtit foarta multa protectie subtila. Ca sa dau un exemplu la ce simt eu, s-a creat o furtuna gigantica, niste nori negrii se tot aduna pe mai multe nivele, nu numai in astral, si nimeni nu mai vede nimic decat ploaie si vant. Ploua in astral cu tot felul si e intuneric, dar apa care vine peste noi a plecat candva de la noi si o resimt si asta, o energie veche care s-a reintors reciclata si pare noua ( sau chiar este noua, reciclata). Acum fiecare resimte functie cat de mare este el. Dumneavoastra ca aveti o proprietate atat de mare acolo in astral, aveti mai multe neplaceri de la aceste entitati ale ploii venite din furtuna neagra, plus ca trebuie sa si platiti pentru apa asta de ploaie in functie de suprafata proprietatii dumneavoastra la serviciul de curatenie astrala care preia o cantitate importanta din aceste ploi, si doar un procent mic se infiltreaza in "pamantul" astral detinut. Altul care sta intr-un bloc astral, la trai comun cu altii (si poate ca e si chirias, deci nu detine o proprietate astrala), aceste lucruri nu il afecteaza. Asta explica de ce nu toti resimtim la fel diversele manifestari din astral.
    Dar ce explic eu e sub forma de imagine: o furtuna teribila, care ne tine pe toti in casa si nu prea mai face nimeni nimic. Si anul acesta chiar au fost cateva mici potoape.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesant mod de vedere. O sa cuget asupra ei pentru ca la mine, multe semne se leaga cu aceasta perceptie si o consider deci plauzibila. iMultumesc frumos!

      Ștergere
    2. Wow! Întradevăr!
      În mai puţin de două săptămâni eu am păţit-o de trei ori, în locuinţa mea.
      Prima dată m-a inundat în baie vechinul de sus. Acum mi se cojeşte tot tavanul din baie.
      A doua oară, după doar câteva zile, a inundat soţul baia, holul, vestibulul şi sufrageria (a lăsat apa în cadă să curgă, dorind să facă baie, şi şi-a adus aminte de ea abia când a simţit apa la picioare, el fiind în sufragerie). Nu ştiu încă dacă scap de schimbat parchetul, fiindcă încă nu s-a uscat foarte bine...
      Şi a treia oară, astăzi s-a spart racordul (sau cum s-o numi) de la chiuneta din bucătărie. Iar apă cât cuprinde, atât în bucătărie, cât şi în debara şi din nou hol.
      Deocamdată a scăpat dormitorul şi balconul. Numai acolo n-a ajuns apa. Dar sper că s-a terminat, fiindcă nu mai pot.
      Nu m-am gândit însă nici o clipă la o altfel de explicaţie pentru cele întâmplate.

      Ștergere
    3. NU mai cautati "explicatii" stiintifico-fantastice !!!! Idiotii de la Veolia au marit presiunea pe magistralele de alimentare cu apa si piesele de imbinare ale conductelor vechi si uzate(coturi,teuri,racorduri,etc.) cum este si normal,cedeaza....

      Ștergere
  4. E doar o parere si nu realitatea obiectiva: cabala intunecata isi avorteaza tradatorii si au multi prizonieri in inchisorile lor. Aceste entitati intunecate sunt pregatite sa treaca in lumina si sa ia lumina. Planul lor este sa trimita un numar foarte mare care sa ia lumina din noi si in acest fel sa ne oboseasca pana la epuizare. Aceste entitati intunecate au dorit de mult sa treaca in lumina si nu au fost lasate. Prin epuizarea noastra doresc sa scada puterea luminii pe care o putem noi absorbi de la sursa si in acest fel lumina pe planeta sa scada. Ei se folosesc de noi sa catalizam intunericul pe planeta si sa ii controleze calitatea. Nici nu stim ca suntem folositi. Au gasit o modalitate sa descarce energia luminoasa din noi. Ar dori sa blocheze si realimentarea noastra cu lumina, dar inca nu stiu cum sa faca sa nu mai vina atata lumina pe planeta. Vor sa opreasca aceste energii noi.
    Leo+.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu eu din comunicari, portalurile de intuneric ca sa intre aceste entitati le deschide Sfanta Treime si nimeni altcineva. Astea sunt valurile uriase, dar totusi nici acestea nu sunt lasate sa treaca peste puterile noastre. La acestea se mai adauga acele entitati pe care le cheama "prietenii" prin ritualuri. Astea insa se numara pe degete si de regula sunt demoni. Eu cred sincer ca suntem ghidati la fiecare pas. Exista probleme generate cu un scop foarte precis si intr-un fel sau altul ni se dau si solutii. Nu ne ramane decat sa le aplicam.

      Ștergere