luni, 29 octombrie 2018

INIMA GREA




INIMA GREA

Dragii mei,
        
Incepand de aseara, atat eu cat si mai multi colegi de lucrari cu care am vorbit si ieri si in aceasta dimineata, simtim o mare jale in inima si in suflet.
Personal, un astfel de plans am simtit cu cateva zile inainte de evenimentul Colectiv sau inainte de atentatele din Franta, din octombrie si noiembrie 2015, in care au murit niste sute de oameni.
Am stat sa analizez de ce si-a facut aparitia aceasta simtire. Am revizuit atent semnele Universului din ultimele zile, iar dupa toate acestea, urmeaza sa va spun ce cred.
Aseara, un prieten mi-a spus ca a auzit o voce care vorbea in ruseste dar al carei mesaj el il intelegea in romaneste. Vocea ii spunea ca nu va fi prea bine cu noi in viitorul apropiat si ca isi cer iertare pentru tot ce ar urma sa se intample, fata de toti cei nevinovati, dar acesta nu este decat un efect al unei alegeri gresite ce a avut loc la un anumit moment. Prietenul meu nu a putut afla din acea comunicare despre ce alegere era vorba.
In aceasta dimineata am intrat pe site-ul doamnei Maria Ghiorghiu. Obisnuiesc sa intru cand si cand deoarece unele mesaje de-ale dansei au un alt soi de intelegere, dincolo de tot ce este lumesc si se vede cu ochiul liber. Sunt cumva confirmari intr-o forma codificata a marilor lucrari ce se desfasoara in planul astral, in scopul restaurarii Luminii. Puteam sa bag mana in foc ca gasesc un mesaj legat de simtirea noastra de alarma si am gasit. Este aceeasi idee primita aseara de prietenul meu.


In cursul zilei de azi fiul meu se juca pe calculator. L-am intrebat ce face. El mi-a raspuns ca se lupta la greu in acel joc, ca sa isi apere tara. L-am intrebat fata de cine trebuie aparata. El a raspuns ca e atacul unor rusi.
Eu am un respect deosebit pentru poporul rus si pentru toate poparele in general, pentru ca fiecare are ceva special de transmis in aceasta lume, prin cultura lui, prin obiceiuri.
Ce vrea sa ne arate insa Dumnezeu este faptul ca multora dintre noi ni s-a activat aseara un pachet de memorii ce are legatura cu asistarea la tot felul de dezastre, cataclisme sau mai stiu eu ce nenorociri petrecute pe Pamant, si in aceasta existenta dar si in altele, in care foarte multi oameni au pierit, nevinovati, doar din pricina alegerilor gresite facute de o mana de alti oameni. Ei s-au aflat pe pozitii ce le-au permis sa faca alegeri in numele multor semeni de-ai lor, fara sa fie interesati si de parerea acestor semeni. Un pachet de memorii de acest gen nu s-ar fi activat daca un eveniment de aceasta natura nu ar fi foarte aproape, poate doar peste cateva ore sau zile.
Ne-am pus cu totii intrebarea daca nu se poate interveni in vreun fel. Aseara am adormit cu acea amaraciune si plans interior, iar de dimineata parca m-am trezit cu un mic licar de speranta. Cateva ore mai tarziu, prin ganduri personale si prin consultari cu colegii, au venit niste idei avand legatura cu rugaciunea de 13 zile, de dezlegare de blesteme si programe de magie neagra, cu Domnul nostru Iisus Hristos si cu computerul „Noua Cetate”. Prin urmare, a fost declansat ceea ce eu stiu inca de cand s-a primit rugaciunea de 13 zile de Sus, acum aproximativ un an in urma: cand se va atinge o masa critica de oameni care au facut efectiv rugaciunea de 13 zile, se va intampla ceva ce va genera o dezlegare a multor alti oameni, pe intreg Pamantul. Ei bine, aceasta clipa a venit azi si sper din toata inima sa ne ajute sa ocolim acest potential pericol ce se simte in zare.
Pe de alta parte va propun ascultarea unei cantari, as spune nelumeasca, a unui pasaj din Sfanta Evanghelie a Sfantului Apostol Matei. Este important sa luam aminte la mesaj dar si sa punem intentia ca prin ascultarea Ei sa tragem un fir invizibil de la inima noastra catre Hristos astfel incat, sa tesem ca un fel de plasa ale carei fire sa convearga toate catre Mantuitorul nostru.
Intr-un final, doresc sa transmit ca de fapt totul face parte dintr-un pachet mai amplu ce are legatura cu inceputul procesului de reparare a electronului. Electronul pe care noi il cunoastem este unul defect, care a pierdut o anumita intelgenta divina. Curentul electric din instalatiile noastre este unul care ne omoara. Este un curent electric malefic. Cand electronul va fi reparat, cuvantul „electrocutare” va fi unul caruia ii vom vedea apusul, pentru ca vom avea curentul electric divin, cel care nu ucide pe nimeni. Acest curent este cel ce se manifesta in intreaga zona numita „free energy”.

Toate cele bune!



13 comentarii:

  1. Imi doresc sa fac si eu rugaciunea de 13 zile.am facut pe cea de 16 zile si rugaciunea de iertare si dezlegare ,in plus pun in permanenta pomelnic la sfintele liturghii.imi doresc sa fac aceasta rugaciune nu numai pt mine personal ci pentru toata lumea ,daca pot fi si eu de folos cu ceva va implor sa-mi spuneti ce sa fac.sunt in londra nu sunt in romania va las adresa mea de mail sa-mi dati detalii cu ce am de facut topcarol98@gmail.com va multumesc din suflet pentru toate informatiile care le.oferiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atac,pedeapsa ,lectie,ce ar putea reprezenta aceasta urgie?E adresata doar Romaniei? Cine e in spatele acestui atac? Cei pt care s-au facut rugaciunile de 13 zile ar putea fi protejati ,si daca sunt multi ,s-ar extinde protectia si asupra celorlalti? Intrebari ,intrebari...sa ne apere pe toti Maica Domnului in aceste timpuri,si sa ne lumineze mintile si sufletele,pentru a putea face cele mai inalte alegeri,spre binele tuturor,nu doar personal.Doamne ajuta! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pune link cu articolul pentru rugaciunea de 13 zile te rugam! Multumim! Stim CA nu ti plac lenesii dar situatia impune actionare imediata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Repet. Numarul critic a fost atins si s-a declansat o dezlegare globala atat cat este Voia Sfintei Treimi. Nu am cerut nimanui sa faca acum rugaciunea de 13 zile. Era util pentru umanitate daca o facea inainte de ziua de ieri. I-am folosit suportul ca si soft si l-am implementat in computerul Noii Cetati. De acolo mai departe a fost declansata lucrarea. Daca totusi cineva doreste sa o faca pentru stramosii cei adormiti si pentru rude care poate nu au fost prinse acum in Voia Divina si nu au beneficiat de darul dezlegarii globale, o poate face. Pentru a gasi informatii, te provoc sa privesti cu atentie blogul de sus pana jos. Vei putea vedea ca linkul pe care il soliciti este sub nasul cititorului de fiecare data cand intra in acest blog.

      Ștergere
  4. Pentru a afla ce va urma,nu doar in Romania-mai corect spus,in ceea ce a mai rămas din Romania-mai este suficient să studiați TALMUDUL,PROTOCOALELE INTELEPTILOR SIONULUI,BIBLIA și să citiți în presă ce Hotărâri s-au luat la întâlnirea GRUPULUI BILDRBERG din iunie anul acesta de la Torino.Restul,absolut tot restul sunt povesti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca este o limitare sa consideri ca grupul B este varful piramidei. Eu vorbesc in general despre lucruri care se situeaza cu mult deasupra lor.

      Ștergere
    2. Cu tot respectul,nu cunosc cine sau ce este "varful piramidei" chiar daca am citit destul de mult despre "Ierarhie".Stiu insa cu siguranta dobandita in ultimii 50 de ani ai vietii mele ca absolut toate deciziile si hotararile adoptate si aprobate de "varfurile" iudeo-masoneriei,jidanilor si khazarilor prin intermediul Grupului Bilderberg s-au pus in practica neintarziat.Rezultatele?Le vedem in lumea de astazi,in care traim.Inca...

      Ștergere
  5. Gazul, ca armă

    În afară de componenta comercială a extracţiei gazelor din Marea Neagră, mai există şi una geopolitică. Astfel, americanii ar putea începe, din deceniul următor, să furnizeze gaze Ucrainei, ţară cu un consum uriaş, de 40 de miliarde de metri cubi pe an, care nu mai importă din Rusia de când cu conflictul din Crimeea. Acum, mare parte din gaz este adus prin Polonia. Dacă vor face acest pas, americanii vor fi responsabili cu alimentarea, chiar dacă parţială, cu gaz a Ucrainei, ţară extrem de importantă geopolitic. Practic, îi vor fi înlocuit pe ruşi de la robinet, o lovitură de prestigiu la Washington şi în întreaga lume. Şi nu numai în Ucraina, ci chiar, posibil, în Bulgaria şi, mai departe, Grecia. Evident, un lucru nu tocmai plăcut pentru Moscova, care va face tot ce îi stă în putinţă ca acest lucru să nu se întâmple.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oare are legatura si cu cutremurul din Vrancea din 28 oct?
    https://www.cutremur.net/2018/10/cutremur-moderat-cu-magnitudinea-de-55.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are legatura cu tot ce se intampla in toamna asta. Sunt multi ani de cand eu nu am mai vazut cutremur divin. Totul a fost provocat pana acum de alte forte. Cred insa ca nu si acesta. De fiecare data inainte de cutremurele provocate eu vedeam in astral, cu niste ore inainte, niste mandale foarte frumos colorate. De aceasta data nu am mai vazut nimic desi m-am culcat la o ora cu putin inainte de cutremur.

      Ștergere
    2. Pot sa confirm ceea ce spuneti . Din '77 sunt Experta in cutremure..��. Cele naturale au niste unde specifice ..in jur de trei (cele care se percep imediat)..de la vibratie la sunet specific!!
      Planeta urca. Cu Ea si noi ! Cine nu vrea ..coboara la prima ! E liber sa o faca.

      Ștergere
  7. Poate fi vorba de un cutremur? Se tot fac exerciții in sensul acesta. Sau mai degrabă un conflict între Rusia și SUA (Deveselu)?

    RăspundețiȘtergere
  8. La mine a " ajuns", Andrei Gheorghe!!!

    RăspundețiȘtergere