joi, 4 mai 2017

PE CALEA MILOSTENIEI


PE CALEA MILOSTENIEI


Dragii mei,


Am vorbit in cadrul articolului trecut despre milostenie si iubire, pe care Mantuitorul, asa cum am aratat la pasul 6, le-a numit ca unelte sigure pentru ca toate in viata sa ne fie curate.
Multi dintre noi trebuie sa citim diverse scrieri gandite de altii, ca sa putem sa aducem schimbarea in interiorul nostru. Insa in momentul in care te desprinzi de zona personala si mergi prin iubire si milostenie catre zona globala, ideile acestea de constientizare iti vin in cap singure. Ulterior, se poate intampla sa le si gasesti scrise de altcineva intr-o carte. Practic, se desprinde corpul mental personal de corpul mental colectiv si se ancoreaza la Mintea Divina. Acest lucru iti da acces la Intelepciunea Divina. Prin aceasta, omul isi modifica viziunea fata de viata, fata de situatiile si problemele cu care se confrunta, pentru ca nu mai este alimentata aceasta viziune de mintea Eu-lui inferior, preocupata numai de servirea de sine, ci este alimentata de Mintea Divina, orientata catre servirea generala, de masa, care il include si pe sine.
Ieri dimineata am avut un vis. Se facea ca era o doamna reporter de la un post TV, care lua un interviu unui domn de mare vaza. El ii spunea acelei doamne ca a ajuns in acel punct pentru ca de ani de zile, in fiecare dimineata, cantă un cantec dar si aplică ce este spus in versurile lui. A inceput sa-l intoneze. Nu imi amintesc exact cum suna, ci doar ideile. In prima strofa era ceva ca si o introducere in poveste de genul “A fost odata ca niciodata …” A aparut apoi un cadru de film, in care o voce a cuiva nevazut statea de vorba cu un baiat, despre care se spunea in cantec ca este pastor la oi. In a doua strofa, vocea i-a spus baiatului: 

Sa nu existe nici o zi din viata ta, in care sa nu cumperi o paine, ca sa o lasi pe masa cuiva”. 

Imediat dupa aceea, mi-a aparut o imagine cu strada Masina de Paine din Bucuresti si doar pe o parte a ei, pe trotuar, se vedea din loc in loc cate o masa cu fata de masa alba, dar fara nimic altceva asezat pe ea.

Interesant simbol. Pe niste mese situate intr-un loc numit “masina de paine” si care in mod normal ar fi trebuit sa fie pline de paini produse de masina aceea, nu era nici o paine decat daca cineva se gandea sa o daruiasca si sa o puna acolo, ca apoi altcineva sa vina sa o ia. In acest fel, cel ce pune painea nu stie la cine ajunge ea si cel ce o ia nu stie de la cine vine acea paine.

Cu cat ma gandesc mai mult la lucrul acesta, cu atat mi se pare mai profund mesajul. Este lesne de inteles ca painea este un simbol, exact asa cum este si in rugaciunea “Tatal nostru”. Iar in acest vis mi-a fost aratat foarte clar ca un om pune o paine pe o anumita masa si alt om, care are nevoie la un moment dat, vine si o ia de acolo, astfel incat, nu vei putea vedea niciodata o paine stand prea mult pe o masa. Aceasta inseamna ca de fapt, masina de paine o formam noi oamenii. Este un proces de continua daruire si primire. In vis, baiatul care primea sfatul arata saracacios si totul sugera ca el era de fapt cel ce a ajuns mai tarziu omul caruia i se lua interviul, pentru ca a ascultat sfatul si pentru ca din toata saracia lui, nu a uitat sa faca in fiecare zi o daruire. Acest lucru facut zi de zi, l-a imbogatit cu timpul pe toate planurile astfel incat, la varsta maturitatii, a ajuns un om de mare vaza, caruia nimic nu ii lipsea.

Acum, voi trece si la o parte practica ce are legatura cu milostenia. O buna prietena de-a mea, Roxana, a simtit nevoia saptamana trecuta sa mearga pana la Spitalul Grigore Alexandrescu, sa gaseasca o cale de a intra in legatura cu parintii lui Danut, baietelul care a cazut in put si despre care s-a aratat la televizor in mai multe randuri, iar eu am scris articolul “Focul lui Ba”, din luna aprilie a acestui an. Daca nu o facea ea, ajungeam eu sa o fac, pentru ca aveam aceleasi ganduri. Ea a fost insa cu un pas inainte si ii multumesc din suflet pentru acest lucru, pentru ca mi-a fost de mare ajutor pentru cele ce doream sa intreprind in continuare, ceea ce se intampla exact acum.
Cu parere de rau, discutand pe marginea acestui subiect, a trebuit sa intalnesc si cativa oameni (caci altfel nu se putea), care sa arate acuzator cu degetul catre parintii baiatului, ca au fost neglijenti si nu au asigurat gura putului. Daca ar fi sa o luam la bani marunti, eu nu cred sa existe in tara aceasta vreo familie care sa aiba copii si sa nu fi fost macar si pentru o singura data, in situatia in care un copil al lor sa treaca pe langa moarte, ca prin urechile acului. In toate acestea este Dumnezeu. Cand este sa se intample, se intampla si gata! Judecatile ulterioare nu mai au nici un sens.
Revenind la ale noastre, pentru cine nu stie, gura putului nu era la nivelul solului ci partea din exterior avea o oarecare inaltime. Era asezat deasupra un capac, iar Danut cu sora lui au pus un scaunel pe care s-au urcat ca sa poata da jos acel capac. Desi nu au fost vazuti cand au facut lucrul acesta, asta se banuieste ca s-a intamplat, pentru ca a fost gasit scaunelul langa put si placa aceea pe jos. Mai in gluma mai in serios, la faza aceasta eu am completat in gand ca in mod sigur au mai fost acolo inca o suta de Ingeri care le-a dat copiilor o mana de ajutor ca sa poata da placa jos. Era scris sa se petreaca ceva de mare importanta pentru omenire si totul s-a derulat exact asa cum trebuia sa fie. Din punctul meu de vedere, intreaga familie incluzand in primul rand pe cei doi parinti si pe cei trei copii, chiar daca cel mic aflat in burta mamei lui inca nu este venit pe lume, si-au asumat si au implinit la nivel de Spirit o inalta misiune planetara, facand acel sacrificiu.
Ieri l-am intalnit pe tatal lui Danut. Am reusit sa ajung si eu la spital. Este un om simplu si parca fiecare celula a fiintei lui emana iubire. Mi-a spus ca el nu a avut nici macar pentru o secunda vreun gand ca nu va putea sa fie scos viu, copilul lui, din acel put. Mai tare s-a temut de moarte cand a ajuns copilul la spital, din cauza celor ce i-au fost transmise acolo. Mi-a spus ca atat timp cat copilul a fost la terapie intensiva, el neavand acces acolo decat cand si cand, in restul timpului statea in genunchi si se ruga in bisericuta din curtea spitalului Grigore Alexandrescu. Stiu ca exista medici si oameni minunati ce isi desfasoara activitatea in sistemul sanitar, insa este o constatare dureroasa sa vad ca nici ei nu au putut ocoli zona controlului mental. Poti avea o oarecare boala, dar in ultimul timp, mai mult decat oricand altadata, constat ca daca nu esti chiar asa de bolnav incat sa iti faci griji … sa nu disperi, caci vei fi!!! In 90% din cazuri, dupa ce iti vor transmite medicii ca este atat de crancena situatia incat trebuie sa te ingrijesti de batiste, prosoape si arpacas, chiar daca lucrurile nu stau chiar asa, pot deveni, gratie “ajutorului” puterii mintii distructive. Pai cu credinta omului cum ramane? Nu avem noi nici un drept sa o daramam. Trebuie sa o hranim si sa o incurajam, neavand nici o importanta cum este scris de Sus sa fie finalul.
Danut este mai bine acum si cere cu disperare acasa. S-a saturat de spital. Acum, el fiind transferat de la sectia de terapie intensiva la sectia normala de pediatrie, tatal lui este internat cu el, pentru ca este obligatoriu sa fie si un parinte cu copilul.
Situatia familiei este precara. Casa din localitatea Balta Sarata nu le apartine. Ei doar au fost lasati de proprietar sa locuiasca in ea. Putul era acolo cand ei au inceput sa locuiasca in acea casa.
Am uitat atunci cand am scris “Focul lui Ba” sa expun si analiza numelui Balta Sarata.
El poate fi scris BA-L-TA SA-RA-TA.
BA - de la balaur, L – semnifica schimbare de directie, transmutare de situatie, TA – inseamna sfarsit (de la crucea TAU catolica, reprezentare a Mantuitorului atunci cand si-a dat sfarsitul pe cruce, cu capul plecat catre piept, formand practic o litera T). Cu alte cuvinte, BA trece printr-o transmutare care pune capat la ceva. 
SA – am putea spune ca vine de la Satan, RA – semnifica foc si TA este tot sfarsit, adica in traducere libera: Sfarsitul focului lui Satan.
Iar cei ce au acces la arhive TV, daca asa ceva se arhiveaza, ar putea vedea cum luni inainte de martea in care Danut a cazut in put, undeva pe la pranz, in bara de titlu a unei stiri ce tocmai era expusa la postul Antena 3, scria cam asa: “La a doua infatisare, PNL va dovedi balaurul cel rosu.” Este evident ca din punct de vedere politic, se refereau la PNL si PSD. Pentru mine insa, mesajul a avut o cu totul alta semnificatie. Am stiut ca se apropie a doua infatisare caci prima care trebuia sa fie de Paste a esuat, iar PNL, care in aceasta forma de viziune era doar un simbol, fara legatura cu planul vizibil, ar putea fi interpretat ca Partidul National al Eliberatorilor din Romania.
Putul acela a fost astupat pentru totdeauna si s-a tras si pamant peste el. Nici nu avea cum sa fie altfel. Noi treaba cu Ba pe zona focului, ne-am terminat-o. Au terminat-o si oamenii acestia dragi care si-au pus pielea in bat pentru asta, cu salvatorii lor cu tot. Bunul Dumnezeu sa ii binecuvanteze pe toti si pe orice om care a ridicat macar o rugaciune pentru a ajuta aceasta familie!
Acum, cea mai mare problema a lor este ca au ramas fara apa. Va fi nevoie sa construiasca un nou put, evident, facut de aceasta data in standarde si in conditii de maxima siguranta. Va trebui cumparata o pompa. Un fratior urmeaza sa se nasca. O sa fie nevoie de ceva bani pentru toate astea. Sunt cheltuieli si acum pentru Danut, cu mancarea, cu drumurile, etc.
M-am gandit cu Roxana sa facem cumva sa ii putem ajuta in vreun fel. De aceea, ea a deschis ieri dimineata un cont bancar pe numele ei pentru ca momentan altfel nu se poate (ca sa fie deschis pe numele tatalui trebuia ca el sa fie personal la banca, dar se afla acum intr-o postura ca nu are cum sa plece din spital). Banii se vor aduna acolo pana ce tatal va putea sa isi faca un cont al lui, ca sa fie apoi transferat tot ce s-ar putea primi. Pana atunci, Roxana va putea sa scoata bani si sa ii inmaneze personal, in functie de nevoile lor.
Iata datele:

Titular: Gavrila Elena Roxana
Cont IBAN: RO23RNCB0072039016960001 (valuta, lei)
Deschis la BCR Sucursala Sector 1, Bucuresti
SWIFT/BIC: RNCB RO BU

Contul este deschis exclusiv pentru Danut si in maxim o saptamana va avea asociat si un card bancar ce o sa fie inmanat parintilor.

Tatal lui Danut se numeste Pascu Vasile. Nu stiu daca este nevoie de CNP-ul sau pentru asta (sper sa nu), dar se poate oferi ajutorul si trimitandu-i direct bani prin posta (insa nu chiar acum pentru ca nu are cum sa ii ridice, el fiind cu copilul in Bucuresti). Locuieste in comuna Crangeni, satul Balta Sarata, strada Crinilor, numarul 4. Daca nu era de ajuns cu numele localitatii, putem privi si la numele strazii, crinul fiind o floare asociata Domnului nostru Iisus Hristos, ca si narcisele, iar numarul 4 fiind simbolul crucii sau al portii dintre doua spatii diferite.

In numele familiei lui Danut, Roxana si cu mine, le multumim din suflet tuturor celor ce vor simti cu inima sa se alature acestui apel si actiuni. Mai exista oameni care au fost impresionati si au trecut pe la spital sa vada cum pot ajuta. Ii numeri insa pe degete.
Poate parea cazul acesta banal pe langa al altora, la acest moment, insa Dumnezeu cunoaste mult mai bine decat noi sacrificiul ce l-a facut familia aceasta si sunt sigura ca ii va fi alaturi si in continuare. Daca nu ar fi asa, nu as fi avut in joia ce a trecut, la numai doua zile dupa accident, o viziune absolut speciala. Mi-a venit in gand Danut si am trimis o unda din inima mea acolo la spital, oriunde s-ar fi aflat el. Mi-a aparut dintr-o data ceva ca un abur verde smarald. La scurt timp a iesit din el Maica Domnului, imbracata in straie albe cu putin albastru, exact cum este Sfanta Fecioara Maria de la Medjugorje, tinandu-l pe Danut in brate, cu capul lui lipit pe pieptul Ei, in dreptul inimii. Am stiut atunci ca indiferent cat de grea spuneau medicii ca este situatia, este imposibil ca el sa nu se faca bine.


Toate cele bune!

6 comentarii:

  1. NAMASTE MIHA ! Am preluat articolul pe pag.mea de socializare,am re.scris contul Roxanei întrun cadru separat şi l-am transmis întregului meu grup de prieteni. Fie ca MĂICUŢA MEA BINECUVĂNTAT FIE-I NUMELE SĂ FACĂ ŞI DE ACEASTĂ DATĂ MINUNI !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult George si sa ii binecuvanteze Bunul Dumnezeu pe toti cei cu inima milostiva.

      Ștergere
  2. Sa fii binecuvantata,Mihaela.Intotdeauna m-ai impresionat.Multumim pentru tot si mult succes,cu Dumnezeu inainte! Bine ai facut sa dai aceste detalii.Da,oamenii au nevoie de ajutor.Cu mult drag,Lucia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dănuț a fost EXTERNAT !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tot azi s-a nascut surioara lui de 3,5 kg. Bunul Dumnezeu sa ii ocroteasca pe toti! Este exact cum am spus-o la mai multe cunostinte in ziua cand era inca in put: ca Dumnezeu are niste planuri, astfel incat vor veni amandoi copiii acasa, in acelasi timp.

      Ștergere
    2. Nasterea si Renasterea! ce frumos...si stau pe strada Crinilor...ocrotiti de Maica Sfanta si de Arh Gabriel, la nr 4 puterea stabilității si nu numai. Multe sunt de spus...toti fiorii m-au trecut citind articolul tau Miha draga...Am sa dau share la articol pe pagina mea de socializare...asa vor sti mai multi. Faca-se voia Ta Doamne peste voia mea! Te imbratisez cu mult drag.

      Ștergere