joi, 9 martie 2017

ARMONIA RELATIILOR - SEMINAR BUCURESTI, 11.03.2017




ARMONIA RELATIILOR

O recomandare atat pentru cei care simt blocaje la acest nivel cat si pentru cei care nu au vreo mare problema, dar care simt ca pot sprijini prin energia lor un proces de transformare generala in Matrix, care sa poata aduce ajutor si rezolvare multor oameni de pe Pamant.


"Dragii mei,

Toata aceasta saptamana am primit mesaje care tin de relatiile trecute, prezente si viitoare.  Suntem sprijiniti sa eliberam definitiv toate energiile sentimentelor si emotiilor, cu privire la relatii, ce stau captive in interiorul nostru sau sunt generate de toate gandurile si judecatile celorlati indreptate catre noi, ce creeaza un fel de plasa ce blocheaza iubirea sa curga fluent in si din interiorul nostru.

De aceea va invit in Bucuresti, Sambata, 11.03.2017, (11 - numar maestru, 3 - sufletul, 1 – Dumnezeu; total – 15 - putere nelimitata), incepand cu ora 11, la un atelier de lucru in care sa eliberam si sa vindecam definitiv toate aceste aspecte din viata noastra.

Fiecare dintre noi parcurgem de-a lungul vietii  relatii care aduc dupa sine stari, sentimente, ganduri si emotii, ce  oscileaza de la iubire la furie, de la recunostinta la judecata. Relatia cu mama, cu tata, cu fratii si surorile, cu partenerii de viata sau iubirile din adolescenta ne fac sa functionam dupa niste tipare, paternuri, care sunt adanc inradacinate in interiorul nostru, din aceasta viata sau din vietile trecute, si care creeaza Matrixul in care traim. Posibilitatea de a schimba si a debloca aspecte din viata noastra, pe langa lucrarile de Lumina la nivel macro pe care le facem, este sa ne modificam aceste tipare de gandire si comportamentale din interior, pentru a trezi Memoria Perfectiunii, care suntem, si pentru a intampina valurile de Lumina Cosmica ce vin catre noi, cu toata forta noastra interioara plina de iubire si intelepciune, astfel incat, Forta Universala sa se contopeasca cu Forta noastra interioara, fara durere, fara karma si sa materializam pentru noi insine si pentru intreaga omenire,  toata lumina, iubirea si intelepciunea.

Multi dintre noi respingem uneori, considerand ca anormale sau periculoase starile ce ne apropie de natura noastra divina, tocmai datorita acestor programe, sentimente, ingropate in adancurile fiintei noastre.

Programul atelierului:
1.     Sentimente – ganduri - emotii;
2.  Matrixul creat - Matrixul Divin.  Cum a fost distorsionat Matrixul Divin. Meditatie;
3.   Relatiile - trecute, prezente si viitoare.  Proiectiile noastre si ale celor din jur. Meditatie. Eliberare.
4.     Scanare emotionala. Meditatie.

Contributia de participare este de : 100 lei.
 
Durata seminarului este de aproximativ 3h si 30 min.

Inscrierile se vor face pe adresa:


Adresa va fi comunicata prin e-mail persoanelor participante.       

Va astept cu iubire, bucurie  si recunostinta!!
Va multumesc ca Suntem!
Cristiana Petrof"


7 comentarii:

  1. D-na Mihaela,demult vroiam să vă întreb ceva. Sunt o bunică cu 7 nepoți. Prmul nepot, când avea în jur de 2 ani, l am întrebat într-o doară.... când a mai trăit pe Terra? Sa oprit din joacă și după câteva minute, mi-a spus clar,,anul 200 insula Creta " și imediat a renceput sa se joace. Am rămas cu gura căscată!!! Anul acesta inplineste 17 ani. Oare de ce sa rencarnat în România? În Creta sa născut în anul 200, în România în anul 2000! Dvs ce credeți? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sint curios cel de al saptelea nepot ( in ordinea nasterii ) daca are ceva deosebit fata de ceilalti...

      Ștergere
    2. Dl.Dragon Star nu v am întrebat pe dvs. Comentați și pe alte site-uri la fel de,, simpatic" Mulțumesc

      Ștergere
    3. Eu cred ca la acea varsta a stiut ce spune pentru ca nu este singurul caz ce l-am intalnit in acest fel, cand anumiti copii isi amintesc exact despre unele vieti anterioare.

      Cat priveste partea cu reintruparea in Romania sau in orice alt loc, este ceva ce trebuie sa incadram la lucruri obisnuite. Noi toti avem intrupari prin diferite parti ale globului, ba chiar si pe multe alte planete.

      Ar fi pentru mine un caz cu adevarat special unul in care as descoperi ca macar in vreo 5 vieti consecutiv, persoana in cauza a avut intrupari in aceeasi tara. Eu pana acum, asa ceva chiar nu am intalnit.

      Ștergere
    4. Mulțumesc mult d-na Mihaela. Numerologic erau ciudați anii. 200 și acum anul 2000.

      Ștergere
  2. Ce mi-ar fi placut sa ajung si eu la curs...poate il faci si la Piatra Neamt. Te imbratisez cu drag Miha.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Camelia, daca analizezi cu atentie, eu doar am promovat acest curs. Nu eu l-am sustinut ci prietena mea Cristiana.

      Ștergere