marți, 20 septembrie 2016

“NEVAZATOR PRIN CER” – BUCURESTI, 24.09.2016, ORA 15



      “NEVAZATOR PRIN CER” – BUCURESTI, 24.09.2016, ORA 15

Dragii mei,

Va invit cu mult drag in Bucuresti, sambata, 24.09.2016, ora 15, la o intalnire ce se desfasoara sub numele:

„NEVAZATOR PRIN CER”

Cursul si numele ce il poarta sunt roadele unui vis.

„Eram in interiorul unei cladiri, la cel mai inalt etaj (9), insa vroiam cu tot sufletul sa ies. SA FIU LIBERA! Ajunsesem acolo cu un lift, insa la momentul manifestarii dorintei de a iesi, ambele lifturi existente erau in stare de avarie. Nu aveam alta solutie decat sa cobor pe scari. Am ajuns pana la etajul al 6-lea iar acolo scarile s-au terminat. Am intrebat pe cineva de ce nu mai sunt scari. Mi s-a raspuns ca sunt, doar ca acea cladire este facuta din doua parti diferite, legate printr-un coridor. O parte avea scarile de la etajul al 9-lea pana la al 6-lea si era aceea in care ma aflam eu, iar cealalta parte avea scarile de la etajul al 6-lea pana la parter, fiind aceea unde trebuia sa ajung. Mi-a fost indicata de catre o femeie o intrare cu doua usi argintii si mi s-a spus ca sunt obligata sa trec printr-un coridor, daca vreau sa ajung in partea cealalta. Numai ca acolo ... va fi intuneric total si vor fi diferite obstacole: mobile, grinzi, praguri de lemn pe jos, ce trebuie depasite toate, fara accidente. Mi s-a spus ca pe acea bucata, deoarece nimic nu pot vedea, nu mai am alta optiune decat sa merg fara oprire pana la capat si ... SA SIMT INGERII. Asa am facut. Am intrat in coridor. Nu era un intuneric negru ci unul indigo. Am inceput sa merg incet si sa simt Ingerii. Aveam sentimentul ca in acel coridor nu am deasupra capului un tavan ci o cupola infinita a cerului noptii plin cu stele. La inceputul calatoriei, primul pe care L-am simtit a fost Mihail, un pic mai la stanga mea, dar sus de tot in acea cupola. M-am dus un pic mai spre stanga in drumul meu, intels fiind faptul ca aveam un obstacol in fata, pe care prin simtirea lui Mihail, l-am ocolit prin stanga. Am continuat drumul in acelasi mod cu alte simtiri si ghidari si am ajuns in siguranta, la capatul coridorului. Inainte de a intra in zona scarilor a trebuit sa traversez printr-o camera. In acea camera, era fascinant sa vad pe pereti picturi provenind din toate religiile lumii: ortodoxa, catolica, buddhista, islamica etc. si mai multe femei imbracate in alb ce cantau ca intr-un cor ingeresc. Totusi, primul lucru ce m-a intampinat in acea camera a fost o icoana a unei femei cu un prunc in brate, despre care mai multe voci spuneau ca pare o icoana a Maicii Domnului. Eu insa, cu o siguranta de 100%, am afirmat ca desi este cu un prunc in brate, este totusi icoana Mariei Magdalena, iar acel copil din brate reprezinta altceva.”

De aceea dragii mei, intelegand la aceasta ora intreaga semnificatie a acestui vis si a simbolisticii sale, pe care nu as fi avut cum sa o pricep daca de-a lungul acestei veri nu s-ar fi adaugat si alte informatii, va invit sa ... SIMTIM INGERII impreuna.
Ce inseamna sa fii nevazator sau orb? In primul rand esti fortat sa iti ascuti toate celelalte simturi ca sa te poti descurca in viata.
Asa suntem si noi. Suntem deseori orbi in minte, orbi in suferinta sufletului, orbi in iubire, orbi dupa bunuri materiale, bani si functii, orbi in drumul catre Adevar. Nici macar nu ne dam seama cat suntem de orbi. Dar daca in tot acest labirint al vietii, ne lipsesc ochii care sa vada si totodata, nu facem nici un efort sa ne crestem abilitatea de a simti cu inima ceea ce nu se poate vedea cu ochii, nu vom gasi niciodata capatul coridorului.

Tematica abordata in cadrul acestei intalniri este urmatoarea:
1. Informatii vechi (din vremea sustinerii cursului „Pe Aripile Ingerilor”) si noi (din ultimii doi ani), referitoare la Lumea Angelica si nu numai. Evolutie, ierarhii, Ordine Angelice;
2. Intalnire cu inalte Ordine Angelice si Fraternitati ale Luminii – meditatie;
3.   Despre esenieni si cartile lor;
4. Invataturi din Evanghelia Eseniana. Din Intelepciunea Domnului nostru Iisus Hristos;
5. Ingerii Evangheliei Eseniene: Ingerii Tatalui Ceresc si Ingerii Mamei Pamantesti. Rugaciune;
6.   Nevazatori prin Cer - Sa simtim Ingerii” – meditatie in intuneric, la fel ca in vis (acesta este motivul pentru care cursul incepe la ora 15, astfel incat spre finalul sau, cand se va face aceasta meditatie, sa se lase seara);
7.   Intampinarea Mariei Magdalena;

Inscrierile se vor face prin e-mail la adresa:

Locatia de desfasurare va fi trimisa prin e-mail persoanelor ce doresc sa participe. Durata va fi de aproximativ 5 ore.
Pretul cursului este de 100 lei. 

Va astept cu mult drag!
Mihaela Tristar

2 comentarii:

  1. MULTAM! De mult nu am mai particpat la un curs cu ingeri. Parca lucrurile merg din nou spre bine. Domnul si ingerii lui de Lumina sa fie Binecuvantati si alaturi de ei si noi! Multam Energiei FEMININE manifestate de Maica Divina, Maria Magdalena, Geea si Sfanta Treime, Sfantul Duh si Cristos toate Marile Spirite. Meditatia cu coridorul si cea cu Inaltarea Planetei sa ne fie de folos tuturor. Mihaela o mare de multumiri pentru tot ce faci. Se vede ca e din Suflet.

    RăspundețiȘtergere