sâmbătă, 12 martie 2016

“PECETEA LUI MELCHISEDEC” – BUCURESTI, SAMBATA, 19.03.2016, ORA 12

   
  

“PECETEA LUI MELCHISEDEC” –
BUCURESTI, SAMBATA, 19.03.2016, ORA 12

Dragii mei,

Asa cum am anuntat de mai multa vreme in urma, iata ca a sosit momentul intalnirii noastre ce se va desfasura sub numele:

„PECETEA LUI MELCHISEDEC”

Pentru reamintire aveti atasat linkul ce conduce catre informatii legate de aceasta lucrare:


Inca nu cunosc la aceasta ora daca acest curs se va mai repeta sau se va desfasura doar o singura data.

Tematica abordata in cadrul acestei intalniri este urmatoarea:
1.     Melchisedec – stiute si nestiute;
2.     Scurt indrumar de semiotica. Simboluri si semnificatii;
3.     Cele 12 meridiane energetice principale – informatii diverse;
4.     Initierea „Fulgerului Albastru”;
5.     Pecetea lui Melchisedec;

Inscrierile se vor face prin e-mail la adresa:

Locatia de desfasurare va fi trimisa prin e-mail persoanelor ce doresc sa participe. Durata va fi de aproximativ 5 ore.
Mentionez ca numarul de locuri este limitat la 80. De aceea atrag atentia ca inscrierea prin e-mail este FOARTE IMPORTANTA. Se va respecta strict ordinea inscrierilor, motiv pentru care nu este loc aici de vechi relatii de prietenie sau de alte aspecte de acest gen. Daca se va depasi numarul de 80, vom vedea ulterior ce solutii vom putea gasi.
Data limita de inscriere este 16.03.2016. Aceasta data poate fi prelungita doar daca cele 80 de locuri nu se completeaza pana atunci, in limita locurilor ramase. Persoanele care s-au inscris dar nu mai pot participa sunt rugate sa comunice aceasta prin e-mail. In acest fel poate fi oferit locul altei persoane ce ar dori sa participe, dar s-a inscris dincolo de limita a 80 de locuri, in cazul in care aceasta limita ar fi depasita.
De asemeni NU POATE PARTICIPA CINE NU A FACUT RUGACIUNEA DE 16 ZILE. Este o regula ce am anuntat-o mai demult si pe care nu o cer eu ci Cei de Sus.
Acest anunt nu va fi trimis prin e-mail. Este de asemeni cererea Cerului, transmitandu-se ca vor particpa doar cei care vor simti impulsul sa viziteze in aceasta perioada „Calea Aurie”, fiind limpede ca acest impuls vine el de undeva. Din acest considerent, rog din suflet a nu se redirectiona acest anunt in nici un fel, nici pe facebook, nici pe alte bloguri. Va multumesc.
Pretul intalnirii este de 160 lei (valoare comunicata de Cer, care ca intotdeauna are o semnificatie ce este corelata cu actiunea in cauza)

Va astept cu mult drag!
Mihaela Ashtara Tristar

9 comentarii:

  1. NAMASTE ! Dragă Miha,după cum dai de înţeles şi se şi vede de altfel,eşti foarte prinsă în seminarii şi nu ai timp să te ocupi şi de cei care nu pot participa la ele,deşi ar vrea. Te-am rugat să mă ajuţi ,trimiţîndu-ţi şi cîteva întrebări,dar.....Scuze pt.deranj. GeorgedeDrobeta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga George ti-am raspuns la un comentariu zilele trecute dar bag seama ca nu l-ai citit de nici o culoare. Ti-am dat deja acolo o informatie importanta. Am verificat toate comentariile tale si nu a ramas niciunul fara raspuns in cele ce te priveste. Mi-am verificat e-mailurile si nu am gasit vreunul de la tine. Ai libertatea sa le verifici si tu si daca il gasesti pe acela in care mi-ai pus intrebari la care nu ai primit raspuns, te rog sa mi-l dai si mie cu forward, sa vad data cand s-a intamplat asta. Eu cred insa ca fie nu s-a intamplat fie s-a pierdut pe drum.

      Iar daca tu crezi ca eu ma ocup numai de cei din cursuri te inseli tare de tot. Sper sa citeasca asta si alti cititori ce cunosc preocuparile mele extracursuri, poate ma ajuta cu vreo completare. Draga George ai primit de la mine dezlegare de campuri, eliberare de implanturi si dezlegare de ADN. Mai este un singur pas de facut valabil pentru tot omul: eliberarea mintii. Deocamdata acolo nu am instrumente pentru nimeni, iar daca tu imi scrii un comentariu de acest gen exact acolo este buba. Si eu am avut o intrebare catre tine ramasa fara raspuns. Este la un comentariu in care ai vorbit despre tine la genul feminin. Faptul ca nici nu mi-ai raspuns precum si oscilatiile acestea de la exuberanta la nemultumire, ma cam pun pe ganduri in cele ce priveste omul George Anghel. Ori este personalitate dubla ori imi scriu doi domni George Anghel.

      Ștergere
  2. Metatron - mesaj despre karma tarilor si refugiatii din Europa

    Asadar as cere ca aceia dintre voi care se confrunta cu situatii care au de-a face cu karma tarii in care traiti sa considerati asta ca pe o parte perfecta a planului. Sunteti in acea tara pentru un motiv la acest timp.

    Si sunteti acolo ca sa manifestati atitudinile Divine indiferent ce se intampla in lumea voastra personala si ca sa fiti capabili sa fiti un suport pentru cei care sosesc in tara voastra.

    As cere ca doar pentru un moment, sa va puneti in locul lor.

    Cum v-ati simti sa fiti obligati sa plecati intr-o tara de circumstante care indiferent ca ar fi religioase, politice sau financiare, unde nu vorbiti limba, unde nu cunoasteti pe nimeni... ?

    Si apoi faceti orice v-ar place cel mai mult sa vi se faca si voua in exact aceeasi situatie.

    Asta ar putea insemna sa fie cum vreti voi, sa duceti ceva acelor oameni, indiferent ca ar fi un animal de plus, o sacosa plina cu produse din gradina voastra, niste haine in plus care nu va mai trebuie, orice ar fi. Va cer sa transformati asta intr-o oportunitate ca sa fiti de folos.

    O oportunitate ca sa impartiti orice ati avea si o oportunitate sa fiti iubire si lumina in lumea altcuiva. A cuiva pe care s-ar putea sa nu-l cunoasteti personal deloc sau cu care sa nu aveti niciun fel de conexiune in afara de aceea pe care o faceti cand va duceti voi la ei ca sa le duceti iubirea si lumina voastra.

    Beneficiile pe care le veti obtine din asta dragilor, vor fi mai multe decat va pot spune. Va fi o realizare interioara a perfectiunii a tot ceea ce se intampla pe planeta la acest timp. Aceasta realizare va va asista atat de mult pe masura ce va continuati activitatile voastre, caci va va ajuta sa le urmariti dintr-un loc de bucurie, de acceptare, de a fi in fluxul vietii.

    Ca intotdeauna cand faceti un mare bine intr-un mod dezinteresat, primiti mult mai mult decat dati dragilor.
    Eu va multumesc pentru ca ati ascultat acest video. Va iubesc si va binecuvantez intotdeauna.
    Eu sunt Metatron.
    http://ghidareangelica.blogspot.ro/2016/03/metatron-despre-karma-tarilor-si.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule Anghel,rasfoiti, va rog,bloggul Mihaelei sa vedeti cate solutii si sfaturi ne-a dat OMUL acesta!Toate, gratis pentru cel care le primeste,dar cu eforturi din partea celei care le-a dat.Eu am fost la aproape toate seminariile Mihaelei,dar doar o data mi-am permis sa-i cer un sfat,prin mail,fara a avea pretentia sa-l si primesc.Sfatul,mi l-a dat,dar si sa nu fi fost asa,n-as fi avut ingamfarea sa cred ca era obligata s-o faca. I-ati reprosat ca nu v-a raspuns la mail.V-ati pus intrebarea cam cati oameni ii scriu sau o suna sa-i ceara sfatul?Cati dintre noi ar suporta presiunea atator intrebari,cele mai multe dintre ele,incarcate cu suferinta?Sa-ti dai din timpul tau si al familiei pentru a-i ajuta pe altii,cati ar face-o?Puneti-va in locul ei,inainte de a avea tonul acesta plin de victimizare,reprosuri si pretentii!Va doresc Lumina in minte si in suflet!Va mai doresc si sa nu-mi purtati ranchiuna,nu am vrut sa va jignesc,am vrut doar sa raspund apelului Mihaelei de a aduce o completare a ceea ce face extra blogg.Cu mult drag fata de tine,Miha,Madalina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu știu cum să vă spun.... fica mijlocie are doi băieți și o fetiță .Și fica mea și ginerele sunt economiști, lucrează 10-11 ore pe zi și uneori nu au bani de chirie. Nimic nu se leagă. Ce ași putea să fac? Îmi puteți da un sfat ? Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu 3 copii ,in aceasta tara,daca nu poti fura n-ai cum sa traiesti din 2 salarii mizerabile date si-n bataie de joc,de economist(Acelasi lucru este valabil si pentru profesori,ingineri,medici,persoane cu studii superioare adica...)...Singura solutie este sa plecati din tara sau,daca ramaneti,sa v-apucati de furat la greu.....

      Ștergere
    2. La aceasta ora ar parea plecatul din tara o solutie buna. Ar parea... dar nu este. Recomand tuturor celor ce se gandesc sa isi paraseasca tara sa inceapa aceasta calatorie cu o intrebare simpla: de ce Dumnezeu s-au nascut aici? O fi vreun scop in treaba asta?

      Draga cititor sau cititoare care mi-ai scris despre copii, te rog sa imi trimiti un e-mail pe federatia.galactica@gmail.com. Nu obisnuiesc sa dau raspunsuri la situatii individuale sau de familie, prin comentarii pe blog. Multumesc.

      Ștergere
  5. Mulțumesc mult anonim 11,57 dar plecarea din țară iese din discuție. Sunt f.legați de țară. Ciudat e,că și ei spun la fel ! Dacă ar trebuii să muncească în altă țară sar fi născut acolo . La fel gândesc și cele două fixe ale mele,care au fiecare un băiețel și o fetiță.... sânt o bunică cu 7 nepoți.Mulțumesc mult și pt.răspunsul Dna Mihaela dar nu prea știu să trimit un e-mail. O să încerc . Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci ramaneti cu totii aici sclavii si robii batjocoriti ai jidanilor,iudeo-masonilor si khazarilor!!!!

      Ștergere