luni, 15 februarie 2016

REFLECTII ASUPRA FRICII



REFLECTII ASUPRA FRICII

Dragii mei,

S-a intamplat de mai multe ori pana in prezent sa treaca o oarecare perioada de timp in care pur si simplu sa nu am idei despre care sa scriu in blog. In tot acest interval insa, devin un profund observator al situatiilor cu element comun, ce imi ies in cale. Consider ca sunt acestea semne de Sus care sa ma ajute sa pun cap la cap un sir de ganduri, care mai apoi, prin expunerea in blog, sa se transforme intr-un mesaj pe care Cerul doreste sa il transmita prin mine, cititorilor.
Este simplu de inteles ca acest element, uitandu-ne la titlul acestui articol, a fost pentru aproximativ zece zile ce s-au scurs pana in prezent, FRICA.
Daca ar fi sa facem o lista a diferitor tipuri de frici, am gasi cateva sute. Din punctul meu de vedere insa, toate se reduc la una singura: FRICA DE NECUNOSCUT SI DE SUFERINTA CE AR PUTEA EXISTA IN EL.
Nu imi este frica pentru ca sunt bolnav, ci pentru ca nu cunosc exact cauza si scopul, nu stiu cum va evolua aceasta boala in viitor si ce suferinta ar putea sa imi aduca in cazul in care directia nu ar fi asa cum imi doresc eu.
Nu imi este frica pentru ca sotul / sotia nu ma iubeste in prezent ci pentru ca nu stiu in ce fel va evolua viata mea si ce suferinta mi-ar aduce aceasta neiubire.
Nu imi este frica pentru ca am datorii ci pentru ca nu stiu ce efecte si ce suferinta vor genera aceste datorii in viitor.
Nu imi este frica pentru ca mi-am pierdut locul de munca ci pentru ca nu stiu daca o sa-mi gasesc prea curand altul.
Nu imi este frica cu adevarat de intuneric ci pentru ca nu stiu ce actiune va face asupra mea in urmatoarea secunda si nu stiu cum se va manifesta efectul acestei actiuni asupra vietii mele.
Uite asa, exemplele ar putea continua la nesfarsit, in functie de situatiile de viata si de incercarile ce sunt scrise in destinul oricarui om.
Indiferent cum ar rula aceste programe de frici la fiecare, este important sa constientizam un lucru: FRICA NU NE ADUCE MAI APROAPE DE DUMNEZEU. Problema este ca ne conduce exact in directie opusa.
Fac din nou trimitere la articolul “Cu sau fara reintrupare?”


Punctez asupra pasajului in care sta explicat care este raportul dintre noi si asa-zisa realitate a noastra. Din punctul de vedere al Lui Dumnezeu, coexista la un moment X de timp o infinitate de realitati deja create. Atoatestiutor, Tatal le vede pe toate. Noi insa percepem doar una, corespunzatoare nivelului de vibratie sufleteasca la care ne aflam. Prin modificarea vibratiei ne putem muta usor de pe un palier de realitate pe altul. Aceste realitati, de vibratie mai inalta sau de vibratie mai joasa, nu modifica neaparat cursul de intamplari si incercari ale vietii noastre, desi se intampla si asta intr-o oarecare masura, ci modul in care percepem sensul lucrurilor care ni se intampla. Acest mod insa se asociaza unei scale a suferintei, unde in partea de sus avem “fara suferinta” si in partea de jos, “maxim de suferinta”. Cu alte cuvinte, daca suferim mai mult sau mai putin, depinde strict de modul nostru de perceptie, influentat direct de vibratia noastra. Nu facem in acest articol teoria ridicarii vibratiei. Sunt multe cai pentru asta: meditatie, rugaciune, fapte bune, compasiune, iubire, ganduri constructive, etc. Nu as vrea de asemeni sa le insir pe cele ce o scad. As puncta doar ca exista la capitolul “scadere”, factori interni care depind de noi si externi care depind de altii, cum ar fi plasarea unor implanturi sau emanarea unor unde cu efect nociv, incadrate acestea la categoria “psihotronice”. Si aici este insa cu dus-intors si se datoreaza asta unei intrebari simple pe care ne-o putem pune: de ce pe unii ii influenteaza foarte tare efectele generate de implanturi si psihotronice si pe altii nu prea? Ce anume ii ajuta pe unii sa treaca dincolo de aceste bariere impuse? Raspunsul este ca pentru a putea anihila actiunea factorilor externi, avem de lucrat cu factorii interni. Acestia tin de neiertare, ura, mânie, atasamente, judecati iar unul mare de tot este FRICA.
O incercare este o incercare. Noi o putem traversa cu frica sau fara. Frica coboara vibratia. Ne determina deci sa percepem o realitate de vibratie mai joasa. De aceea se si spune in popor: “de ce iti este frica, de aia nu scapi.”
Mai tot omul s-a obisnuit sa ii ceara lui Dumnezeu sa nu i se intample un lucru sau altul. In multe dintre situatii se vede ca desi se cere asta, niste urechi acolo Sus parca nu aud. De ce? Pentru ca in realitatea corespunzatoare vibratiei unui om la un anumit moment, plus – minus cateva realitati mai sus si cateva realitati mai jos, este scris sa se petreaca acel ceva. Nu poate fi ocolit acel eveniment decat daca acel om ar reusi sa inregistreze un salt mai sus decat toate acele cateva realitati superioare in care ruleaza acel program, presupunand poate asta sa se roage si sa tina post negru 40 de zile. Cati pot face insa asta?
Tocmai de aceea vin acum si recomand un mod in care eu m-am obisnuit sa ma rog si prin care stiu ca daca tot nu pot sa ocolesc o incercare, macar sa o trec la nivelul perceptiei unei realitati de vibratie cat mai inalta cu putinta, astfel incat sa imi fie diminuata pe cat posibil perceptia suferintei. Iata cum suna:
 “Tata, in lumea in care ma gasesc acum intrupat sunt prea limitat astfel incat sa pot intelege sensul tuturor incercarilor mele. Eu stiu ca ele daca trebuie sa fie, vor fi. Tot ce Te rog este sa ma ajuti sa traversez aceste etape FARA FRICA.”
Credem noi oare ca lasand frica sa se manifeste, schimbam traseul intamplarii in vreun mod pozitiv? Slabe sperante. Pai atunci, daca tot nu putem influenta cursul prea tare asa cum ne-am dori, de ce sa nu alegem sa ne traim viata si sa trecem prin tot ce o trebui sa trecem, FARA FRICA?
Pun aceasta intrebare mai ales ca multi suntem realmente bolnavi de “scenarita”. Mi-a placut enorm aceasta expresie cand am auzit-o spusa de un prieten. Facem cu mintea fel si fel de scenarii si constatam dupa ce trece un anumit timp ca acestea se pot petrece, iar probabilitatea este mare atunci cand la multe niveluri ale fiintei noastre rulam pe joasa vibratie sau nu se vor petrece niciodata, pentru ca exista anumite sectoare ale vietii noastre in care ne manifestam in inalta vibratie, iar acestea pot contrabalansa tot ce tragem in jos prin frica.
Inchei prin a oferi in dar, pentru situatii de frica nestapanita, ca un instrument de actiune rapida, un simbol antifrici primit candva de la Mihail.


Litera M, de culoare turcoise, anihileaza fricile ce se simt in timus, locasul sufletului. Aceasta litera M are legatura cu Lumea Ingerilor si are proprietatea de a conecta sufletul la aceasta lume, loc in care el se simte destins si foarte bine.
Triunghiul verde buclat anihileza fricile ce se simt in inima si in chakra inimii.
Hexagonul galben buclat anihileaza fricile ce se simt in plexul solar.
Simbolul se foloseste aplicandu-se mental ca o pecete asupra intregii zone ce cuprinde pieptul si linia plexului solar. Se vizualizeaza cum aceasta pecete intra in interior, dandu-i-se apoi comanda: “ACTIVARE”.


Toate cele bune si inainte fara frica!

Un comentariu: