joi, 18 februarie 2016

"PORŢILE MINŢII JEDI" – TARGU OCNA, DUMINICĂ, 21.02.2016, ORA 11

     

 "PORŢILE MINŢII JEDI" – TARGU OCNA, 
DUMINICĂ, 21.02.2016, ORA 11

Dragii mei,


Pe masura inaintarii in timp, cred ca putem constata fiecare ca tavalugul de informatii ce se indreapta catre noi poate fi din ce in ce mai greu gestionat. Am vrea sa patrundem cat mai multa cunoastere, dar parca timpul este prea scurt ca sa putem cuprinde tot ce ne-am dori in acest sens. Va exista la un moment dat o activare a mintii si o expansiune a capacitatilor ei, dar mai e ceva vreme pana atunci. Trebuie insa sa actionam cumva ca sa obtinem acest rezultat. Date fiind acestea, cel putin in cele ce ma priveste, pentru a face fata situatiei, este nu necesar ci obligatoriu lucrul in echipa. Socotind doar informatiile ce au stat la baza cursurilor mele, consider ca au ajuns acestea la un numar mult prea mic de oameni. Problema este ca vin tot mai multe elemente noi de care trebuie sa ma ocup, in conditiile in care multe dintre cele vechi nu sunt de lasat in urma, pentru ca sunt instrumente de mare ajutor in evolutia spirituala a omului. De aceea, consultandu-ma cu colegi ai mei de breasla, am gasit ca o solutie foarte potrivita, preluarea unei parti a activitatilor mele, in cadrul actiunilor pe care ei le desfasoara. Am aplicat aceasta idee in cadrul cursurilor cu Ingeri si marturisesc ca ma mahneste foarte tare ca pe zona Bucuresti nu am reusit inca sa o punem in practica. Promit insa ca pana in luna martie a acestui an sa gasesc o solutie, pentru ca exista multe persoane ce doresc sa participe la un astfel de curs, iar eu pana acum nu am putut raspunde acestei dorinte a lor. Este foarte adevarat ca exista multe activitati cu Ingeri desfasurate in piata, dar cursul pe care eu l-am sustinut are ca parte componenta o cunoastere pe care am primit-o direct de la Cer, neintalnita de mine vreodata in alte scrieri si care intr-un fel, rastoarna multe idei stiute si scrise prin toate cartile existente in domeniu, adanc inradacinate, care se pare ca totusi nu corespund Adevarului Divin.
Date fiind toate acestea, ma bucur sa anunt dragi prieteni, initiativa colegului meu din Targu Ocna, Costel Barna, de a duce mai departe si nu numai, cunoasterea legata de Ordinul Jedi.
Se implinesc aproape doi ani de cand am putut si eu afla ca Ordinul Jedi nu este o fictiune, ca exista cu adevarat si ca mai tot ce intalnim in suportul seriei de filme „STAR WARS” exista cam asa cum este oglindit acolo. Am coordonat pana in prezent doua cursuri in domeniu: „Codul Fortei Jedi” – in 2014 si „Simbolurile Maestrilor Jedi” – in 2015. Cursul ce urmeaza a fi sustinut de colegul meu reuneste informatii din cadrul acestor doua cursuri la care se adauga lucruri de el stiute, precum si noi informatii aflate de mine. Toate acestea se aduna laolalta sub titlul:

„PORŢILE MINŢII JEDI”


Tinta de baza a acestui curs, ce se doreste a fi atinsa, are legatura exact cu expandarea mintii despre care va vorbeam mai sus, cunoscut fiind faptul ca Ordinul Jedi are ca instrument principal de actiune, Puterea Mintii.

Iata in mare programul de desfasurare al acestei intalniri:
1.  Despre ordinul Jedi – nume, vechime, localizare, organizare, etc.
2.  Virtutile de baza ale Ordinului Jedi;
3.  Simbolurile Maestrilor Jedi – chei antiimplanturi energetice si de tip nano-cipuri;
4.  Ochiul lui Horus;
5. Cheia Portilor Mintii Jedi si activarea acestei Chei la nivel mental. Meditatie.

Inscrierile se vor face prin e-mail la adresa:

sau prin facebook  - Costel Barna (icon –o palma cu o sfera albastra)

Locatia de desfasurare va fi trimisa prin e-mail persoanelor ce doresc sa participe. Durata cursului va fi de aproximativ 4 ore.
Pretul intalnirii este de 90 lei (valoare comunicata de Cer, care ca intotdeauna are o semnificatie ce este corelata cu actiunea in cauza)

Sunteti asteptati cu mult drag!


              

      (MINTEA PE CARE O AI INVATA. ASTA TE POATE SALVA.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu